Téměř 300 letadel ve flotile britské letecké společnosti British Airways mají zpožděné či zrušené lety z technických důvodů jen velmi zřídka.
Chci získat náhradu za můj let →
Nicméně typickým případem komplikací za které jste mohli jako cestující žádat tučnou finanční kompenzaci byly výpadky počítačových systémů loni v květnu. Jak při vymáhání finančního odškodnění postupovat? Na koho se obrátit v případě zamítnutí ze strany letecké společnosti?
Recenze a zkušenosti
British Airways se na evropském nebi rozhodně řadí k ukázněným společnostem, které mají velmi vypracovaný pro-zákaznický servis včetně vyplácení kompenzací, které jim ukládá evropská směrnice.
Pokud máte svou osobní zkušenost – negativní či pozitivní – se zpožděným či zrušeným letem nebo poškozeným či zpožděným zavazadlem, neváhejte se o ně podělit v komentářích pod článkem. Pomůžete tak ostatním cestujícím. Děkuji.
Jak získat finanční náhradu?
Na oficiálním webu British Airways mají vypsané kompletní podmínky pro zpoždění letu včetně adresy kam lze svou stížnost poštou poslat. Celý text je ovšem v angličtině, stejné informace v českém jazyce můžete prostudovat i na tomto webu. Hlavní rozcestník, kde máte odkazy na jednotlivé podání stížností i na ostatní stížnosti či problémy se za vazadlem najdete zde.
Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023