<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Pro cestovatele » Cestovní kancelář České kormidlo recenze

Cestovní kancelář České kormidlo recenze

CK České kormidlo recenzeJaké hodnocení a recenze od klientů najdete na CK České kormidlo? S cestovní kanceláří České kormidlo mají od roku 2002, kdy byla založena, zkušenosti již desetitisíce klientů. Pokud jste s nimi již svou dovolenou prožili a byli jste s nimi spokojeni/nespokojeni velmi bychom ocenili Váš komentář v diskusi pod tímto příspěvkem.

Srovnání akčních zájezdů ⇒

Ačkoliv se z názvu na první pohled může zdát tato cestovní kancelář zaměřením na tuzemské a zaoceánské plavby jedná se o klasickou cestovní kancelář specializující se na pobytové zájezdy především do Chorvatska či do Itálie. Kromě vlastních zájezdů nabízí i prodej jiných CK či pronájem jejich vlastních autobusů.

  • recenze CK na googlu: 3,8/5 b. (29 klientů)
  • recenze CK na fb: 4,3/5 b. (1003 klientů)

 

Recenze cestovní kanceláře

Recenze CK České kormidlo co se mi podařilo dohledat obdrželo průměrnou známku 4,2/5 bodů z více než 4 tisíc hodnotitelů převážně krátkých víkendových zájezdů. Při pročítání hodnocení převládají subjektivní poznámky na nepříjemné delegáty či nepříliš pěkné okolí hotelu.

Naproti tomu většina lidí hodnotí celý zájezd od cesty, ubytování i stravování nejvyšším počtem bodů a označuje dovolenou od CK Českého kormidla za bezchybnou. I proto je celkové průměrné hodnocení tak vysoké.

Pokud Vás zajímají kritiky i chvála doporučuji začít na facebooku České Kormidlo.

Máte s cestovní kanceláří České Kormidlo svou osobní zkušenost? Napište prosím své pozitivní i negativní recenze do diskuse pod článkem. Pomůžete tak dalším cestovatelům s ulehčením výběru CK. Děkuji

Úno 11, 2023Tony Dvořák

Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 15.1.2024

PC » Pro cestovatele » Cestovní kancelář České kormidlo recenze

Mohlo by se Vám také líbit
 
CK Thomas Cook recenze & zkušenosti
 
Recenze CK Blue Style
Komentáře: 26
  1. eliška
    22.7.2024 v 20:06

    dobrý den, dlouho- skoro 2 měsíce – jsem zvažovala, jestli mám napsat hodnocení zájezdu, kterého jsem se zúčastnila letos v červnu. Jednalo se o Pobaltí s výjezdem do Helsinek.
    Cestuji hodně, jsem celkem smířlivá, mám trochu problém s rychlostí chůze, ale uchodím všecko.
    Na zájezd jsem se hodně těšila, Pobaltí jsem už absolvovala, takže se mi jednalo hlavně o Helsinky. První zklamání – druhý zájezd Severské metropole zrušen, asi málo zájemců.
    Když jsme dorazili do Rigy, začal „průšvih“-
    Pan průvodce nás nechal vystoupit z autobusu s tím, že můžeme na WC, odchod v 10 hod. Když jsme se vrátili na dohodnuté místo, už nás bylo méně než polovic, průvodce žádný
    Naše spolucestující průvodce přivolala mobilem, nečekal na nás, byl v parkujícím autobusu, cca
    500m od dohodnutého místa.
    Pan průvodce s námi došel ke katedrále, tam nám rozdal informační listy, kde bylo označeno cca 5 hlavních památek s čárovým kodem. Když pominu to, že ne každý má mobilní data, předstvuji si prohlídku města podstatně jinak.
    Podotýkám, že zájezd byl veden jako poznávací, nikoliv s technickým průvodcem.
    Cestou p,průvodce žádné nepodával, pouze přestávka 20min.
    Byla jsem zvyklá, že cestou průvodce podával informace o zemi, v které se nacházíme. historie, hospodářství, apod.
    V Tallinu jsme už nedostali ani ty informace s čárovým kÓdem a většina vyrazila na „vlastní pěst“
    v Helsinkách pršelo, co pršelo, lilo. Kostely vlastně nedostupné, neb byla neděle a tedy mše.
    po Helsinkách jsme šli s průvodcem, vzhledem k mé „šnečí rychlosti“ /moje chyba/ ani nevím, jestli byl výklad, ale asi ne.
    poněvadž jsem v dešti nechtěla čekat 30min. na prohlídku moderního kostela – podle fotek jsou moderní kostely dost podobné a já viděla krásný v Izraeli, požádala jsem p. průvodce, aby mi poradil cestu zpět do přístavu.
    Pominu to, že po použití rady jsem došla na protilehlou stranu přístavu. Zbytek času jsem pak v Helsinlách strávila na terminálu a sušila jsem se.
    O Estonsku a Finsku jsem se od průvodce nedozvěděla zhola nic.
    Asi byste měli každého klienta upozornit, že si má udělat domácí přípravu nebo používat služby jiného průvodce.
    Hotel v pohodě, jen ten snídaňový balíček byl zanedbatelného obsahu a hodnoty.
    Takže více-méně zklamání- Při studiích jsem průvodcovala a nedovolila bych si podat takový výkon.
    Posledních 10 let dost cestuji a s takovým „výkonem“ jsem se nepotkala.
    Omlouvám se za dlouhý popis, ale opravdu jsem byla zklamaná
    P.S. Moje dcera byla v červenci v Rize. za asi 10min jsem jí sestavila a poslala itinerář, kam se má podívat. Zvládla to i bez čárových kodů v pohodě a zpaměti jsem jí sepsala to nejzajímavější a ona si to prohlédla. a to jsem jí poradila daleko víc míst než erudovaný p. průvodce

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Dana
    9.5.2024 v 13:27

    Nestačím se divit co tu čtu.Nekteří by chtěli za málo peněz hodně muziky.Tak jeďte sami a letadlem.Ja byla naprosto spokojená a na konci měsíce jedu zas.Za mě naprostá spokojenost.

    OdpověďZrušit
  3. blank
    Jindřiška Dolinová
    14.1.2024 v 12:15

    Dne 26.11.2023 jsem ze zúčastnila jednodenního zájezdu do Rakouska cestovní kanceláře České kormidlo s názvem „Mariazell a průvod čertů“. Po zkušenosti s organizačními schopnostmi personálu společnosti České kormidlo již služeb této cestovní kanceláři v budoucnu nevyužiji a tuto cestovní kancelář nemohu doporučit. Při organizaci zájezdu si nedokázala cestovní kancelář dohledat aktuální informace na internetu pokud jde o program v městě Mariazell, a tak byl odjezd autobusu z města Mariazell naplánován před začátkem průvodu čertů. Během zájezdu se někteří zákazníci proti tomuto časovému harmonogramu ohradili, protože získali informace od účastníků zájezdů jiných cestovních kanceláří v místě zájezdu a těmto účastníkům bylo umožněno navštívit průvod čertů. Ostatní účastníci zájezdu, kteří tuto informaci během zájezdu nezískali, na ostatní bez vysvětlení čekali v autobuse po plánované hodině odjezdu. Autobus pak odjížděl s hodinovým zpožděním oproti plánovanému odjezdu. Vysvětlení delegátky zájezdu přímo v místě zájezdu bylo pouze sdělení „měli jste si zavolat, pokud jste chtěli vidět průvod čertů“ a na upozornění jedné z účastnic, že si bude písemně stěžovat jí bylo delegátkou sděleno „pište si kam chcete“. Po dvou reklamačních dopisech zaslaných této cestovní kanceláři, která nakonec uznala pochybení v organizaci zájezdu a porušení Obchodních podmínek cestovní kanceláře delegátkou zájezdu, která neplánovaně a bez upozornění změnila harmonogram zájezdu pouze některým účastníkům aniž by informovala ostatní účastníky, jsem získala zpět 160,- Kč z hodnoty zájezdu který jsem zakoupila za cca 1.100,- Kč. Je to skutečně silná zkušenost, na kterou nikdy nezapomenu.

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Rambousková
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, kamarádi objednali pobyt v Bormiu od 12.-16.3., chtěla jsem se přidat a poptala jsem proto jedno lůžkový pokoj. Ten nebyl k dispozici, byly dvě varianty – buď budu sama ve dvoulůžkovém pokoji nebo mi byla nabídnuta přistýlka k již objednané rezervaci. Fajn přístup do té doby, než mi řekli cenu za přistýlku- všichni v pokoji zaplatíme původní celou částku a já navíc 1.800,- Kč za přistýlku. Zvláštní – budeme se tam mačkat tři, přistýlka kvalitní spánek asi neposkytne a cestovka získá slušný obnos navíc!!! Cena pro jednoho za dvoulůžkový pokoj byla ještě zajímavější – přesně 2x tolik!!! Příplatek za ubytování bych pochopila, ale proč platit dvě místa v autobuse a 2x jídlo – to už můj mozek nepochopil …. Odečetli by mi pouze permanentku! Hurá …. Bohužel onemocněla jedna členka výpravy, nastoupila jsem tedy na její místo. Tím se ale vše nevyřešilo. Majitelé penzionu, který mimochodem ustrnul v roce cca 1970, se rozhodli, že šetřit se musí – po příchodu z lyží byla na pokoji strašná zima, v 18h pustili teprve topení, tak se nám poněkud ulevilo, ale jen do 19h, kdy topení opět vypnuli. Stará dřevěná okna nedoléhala a v pokoji bylo během chvilky skoro jako venku. Šli jsme upozornit delegátku, nerudní majitelé přinesli jeden přímotop s tím, že nejde topení jinak nastavit. Nevím, asi jsme si měli dát budík a třeba po hodině si během noci topení přenášet … Po důraznějším upozornění, že takhle to nepůjde, kotel najednou pustit šel. Tedy do půlnoci, ráno opět zima, odpoledne taky, kolotoč se opakoval. Takže už nikdy více!!! Rambousková

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Míša Š.
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    chtěla bych moc pochválit tuto cestovní kancelář. Jeli jsme poprvé od Českého kormidla a povedlo se. Dovolená v Bulharsku na Slunečním pobřeží Hotel Bellevue – naprostý luxus, ubytování, strava, lehátka a slunečníky v ceně. Krásná dovolená. Vrátili jsme se 4,9,2021 a mohu jen doporučit.

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Markéta Krocová
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, byla jsem z rodinou na jednodenním zájezdu do legolendu v Německu autobusem.. Páni řidiči byli úplně super…autobus čistý a vše proběhlo v pořádku podle mých představ. Moc děkuji ještě jednou za sebe i mou rodinu a příští rok pokud situace dovolí mějte se krásně a přeju pevný nervy ♥️

    OdpověďZrušit
  7. blank
    Jiři
    14.1.2024 v 12:15

    V srpnu jsem si objednal u CK České Kormidlo zájezd 2 – 6.9 do Švýcarska. Zájezd bal zrušen, a byl mi nabídnut jiný termín 14 – 17.9. Finanční rozdíl mi byl vrácen. Výše zmiňovaná CK jsi za to že jejích nabídku přijal jsi účtovala 300 Kč i když zájezd byl zrušen CK. Peníze vydělané za nic. Dále jsem nepochopil jak může mít Brněnská CK první nástupní místo v Praze. Druhý zájezd 14-17.9 s nástupem už v Brně byl také zrušen CK, a byl mi opět nabídnut ale na příští rok. Vzhledem k situaci která je v okolních státech kde vám nikdo nezaručí ani CK a jaká bude situace za týden, natož tak za rok, jsem odmítl a chtěl peníze vrátit. U nabídky mě také vyzvali pokud budu chtít peníze vrátit, ať jím pošlu číslo účtu. Účetní která mi už jednou vracela rozdíl mezi zájezdy, není zřejmě schopná dohledat číslo účtu z kterého byl placený první zrušený zájezd. Nabídl jsem jim že číslo účtu pošlu, ale za 300 Kč. Také chci mít bezpracný zisk

    OdpověďZrušit
    • blank
      Lukáš Leškanič
      14.1.2024 v 12:15

      Absolutní nespokojenost této rádoby cestovky, nedoporučuji!!!!!!
      Zmatky, chaos, rušení nástupních míst….
      NEDOPORUČUJI!!!!!

      OdpověďZrušit
  8. blank
    Antonín
    14.1.2024 v 12:15

    Katastrofa-zájezd Villa Paskal-doprava vlastní -byly jsme tam podruhé a naposledy ,minulý rok se dá říct ,kromě toho že místo výběru ze tří jidel na večeři bylo jen ze dvou bylo vše ok,ale tento rok to byla ohledně stravy a přistupu v kuchyni katastrofa ,večeře bez výběru a nevěděl nikdo co bude a pak vám donesly těstoviny s masem z konzervy /asi středomořská strava mě to připomnělo vojnu/ bazén vypuštěný udajně pro covid /prodlužovaly jsme si pobyt v jiném hotelu a tam fungoval normálně/ takže ta zkrátím majitel jen využil covid na co nejmenší náklady za minimální služby a od toho je tam delegátka kterou neuvidíte celý pobyt a absolutně se o nic nestará. Raději jedte bez cestovky nebo s jinou než je České Kormidlo ,protože ta jen veme peníze ,ale služby žádné a klame popisem zájezdu.

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Ivana Dočkalová
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, včera jsme se vrátili z poznávacího zájezdu Benátky – Verona. Vše bylo naprosto perfektní, paní průvodkyně Michaela byla sympatická paní, řidiči fajn. Cestovalo nás přes sedmdesát klientů, měli jsme obavy, že je to opravdu hodně, ale sešla se bezva skupina lidí, na nikoho se nemuselo čekat. Prostě nedá se nic vytknout, byli jsme opravdu zase velmi spokojení. Příští rok vyrážíme za poznáním znovu. Již jsme s Českým kormidlem navštívili Paříž, Řím, Rakousko,.. a vždy bylo vše dle našeho očekávání v pohodě.

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Jana
    14.1.2024 v 12:15

    Byli jsme s kamarádkou na akci Když víno teče z kašen.Byl to můj nejhorší zájezd.Informace o tomto zájezdu neodpovídali skutečnosti.Průvodce nám byl k ničemu.Mluvil o věcech a historii ne vůbec k tomuto tématu.Většina cestujících byla naštvaná.Kdyby jsem dali na něj,neviděli by jsme to nejdůležitější a to podzemní sklepy.Na štěstí jsme s kamarádkou prozíravě nevěřili průvodci a program si udělali vlastní.Ti co mu věřili na to doplatili.Informace ohledně ochutnávky vína,že vína tečou z obou kašen,že bude ohňostroj a jiné,nebyli pravdivé.Této CK už nevěřím.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jarka N.
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den, byla jsem s CK v Benátkách a mohu jen potvrdit, že průvodkyně nás hodně zklamala, ukázala hodně málo a celou dobu jsem měla pocit, že jí obtěžujeme. Když jsem to napsala CK České kormidlo, nedočkala jsem
      se vůbec žádné reakce.
      Takže za mě tato ck už ne.

      OdpověďZrušit
  11. blank
    Tereza
    14.1.2024 v 12:15

    S Ck České kormidlo jezdíme už několik let do Chorvatska. Zatím jsme neměli žádné problémy. Vždy nás v pořádku dopravili jak na místo určení, tak v pořádku zpět domů.Řidiči pokaždé ochotní a vstřícní, vařili nám cestou kávu, čaj, čokoládu, promítali filmy. Přestávky byly časté a dostačující. Naposledy jsme s touto Ck jeli do Umagu.Nastupovali jsme v Jihlavě, autobus přijel z Prahy takřka na minutu přesně, paní delegátka, i řidič naprosto v pohodě, pak jsme přestoupili v Brně do dalšího autobusu. Opět všechno v pořádku. Pana řidiče jsme obdivovali, jak si uměl cestou poradit i s takovými věcmi, jako je omylem utržená stropnice/to se nechtíc povedlo jednomu z cestujících, když se chtěl dostat do zavazadlového prostoru :)/, a paní delegátku musíme pochválit, jak bezvadně zvládla řízení tak velkého autobusu, když se v řízení střídala s řidičem.Dovolená v hotelu Adriatic byla taky super, i když hotel by už nutně potřeboval rekonstrukci, ale jinak všude čisto, jídlo super, personál ochotný a vstřícný.Zpáteční cesta byla taky naprosto v pořádku./Jedinou malou připomínku bych měla ke klimatizaci v autobuse, která cestou tam byla nastavená v noci dost agresivně/. V Brně jsme sice čekali asi hodinu na jednu cestující z jiného autobusu, ale za to nemohli ani řidiči, ani Ck.Komunikace s touto cestovní kanceláří v našem případě proběhla vždy bez problémů. Za nás bych chtěla Českému kormidlu moc poděkovat za několik hezkých dovolených, které jsme díky nim prožili. Určitě pojedeme s nimi i příště.

    OdpověďZrušit
  12. blank
    Milan Vidoman
    14.1.2024 v 12:15

    Dobry den. Vcera sme sa vratily z Omisajlu. Dovolenka v hotely Adriatic cez CK ceske kormidlo.Mozeme len chvalit, lepsiu dovolenku sme nezazili. Nesmieme zabudnut ani na personal CK ktora nam ochotne radila pri jej sprostretkovani. Cestovali sme vlastnou dopravou s poistenim od CK a vsetko prebehlo v najlepsom poriadku. Dovolenka od 3.8.2019 dod10.8.2019 super

    OdpověďZrušit
  13. blank
    petchm
    14.1.2024 v 12:15

    Byli jsme s Český kormidlem na vyhlídkovém zájezdu do Tirana a Vadizu. Zájezd je uváděný jako 4 denní, ovšem od nástupu do autobusu do jeho opuštění na konci zájezdu trval přesně 51 hodin (odjezd 1. den ve 22:00 a návrat 4. den v 01:00) – já to vnímám jako podraz. Vzhledem k tomu, že zájezd byl vyhlídkový, mi opravdu hodně vadilo, že okna autobusu měla ve výšce očí nalepený rozměrný reklamní nápis, takže pokud jsem něco chtěl z autobusu vidět, musel jsem se zkroutit, z čeho mě už po cca 20 minutách silně bolelo za krkem. Ale ne vše byly jen „ústrky“. Trochu mě překvapilo když hned po nástupu do autobusu měl delegát dlouhý výklad, ale hodně rychle jsem za něj byl rád. Znalosti delegáta byly neuvěřitelně široké a o všech místech nám toho sdělil tolik, že z toho šla hlava kolem. A při tom to byly samé zajímavé věci a nepodařilo se mi ani jedinkrát ho nachytat, že by si něco vymýšlel. Vše perfektně organizoval a dohlížel abychom měli důvod jen ke spokojenosti. Byl to prostě nejlepší delegát, s jakým jsem se kdy setkal.

    OdpověďZrušit
  14. blank
    David
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den

    Dnes jsem dojel z poznávacího zájezdu od Českého Kormidla do ITÁLIE. Musím říct ze za mě to bylo SUPER.
    Vše klapalo jak mělo.
    Odjezd byl naplánovaný na 14 hodinu ze Zvonařky v Brně. Autobus dojel včas vše proběhlo jak mělo. Oba řidiči užasní. Povídali vtipy,dokonce nám aji jeden zaspíval. Aji naše delegátka p.Míša dělala vše proto abychom stihli toho co nejvíce. Jsem opravdu velice spokojen. Opravdu nemám co bych řekl špatného. Uvažuji o dalším zájezdu, a to do Benátek přístí měsíc. A pojedu opět s touhle CK….

    Děkuji za super zájezd

    OdpověďZrušit
  15. blank
    elizabet
    14.1.2024 v 12:15

    dobrý den, byli jsme se známými na dovolené v Chorvatsku v Drveniku, od Českého kormidla. Ale hlavně proč píši, nechápali jsme proč cesta vedla z České republiky přes Slovensko, Maďarsko, Slovinsko a skoro přes celé Chorvatsko. V Brně se přesedalo, byl hrozný chaos, zmatek atd. Cesta trvala 23 hodin. Kdyby jsme jeli do Španělska autobuse tak jsme tam dříve.
    Malé děti v autobuse to už prostě nezvládali. Než pojedete tak si zjistěte kdo vás veze a kudy pojedou.

    OdpověďZrušit
  16. blank
    Pavel
    14.1.2024 v 12:15

    Nebyl nám nabídnut správný apartmán uvedený ve voucheru a po zjištění všech nedostatku jsme se rozhodli pro předčasný návrat z dovolené. Paní Delegátka Anna Vaskova nám nebyla nebo nechtěla pomoci v reklamaci apartmánů. Zřejmě má dohodu z ubytovatelem o nereseni daných problémů klientů vaší cestovní kanceláře. Na apartmánu Číslo 12 neuklizeno zařízení v desolatnim stavu, bez funkční lednice, bez mikrovlnné trouby, bez ovládání klimatizace (nastavena teplota chlazení 26stupnu Celsia), apartmán bez balkonu se společnou terasou, porušování osobní svobody nájemníků apartmanu (včera okolo půl třetí odpoledne byl použit universální klíč v naší přítomnosti a velkém údivu že nejsme u moře). Pro info zasílám foto
    Toto jsem odeslal na reklamaci 8.7.2019 po jedné noci strávené na pensionu Sandra v Medulinu, strava otresna, apartmán jiný než na voucheru uvedený, a po předčasném návratu z dovolené si že mě Ck české kormidlo udělalo dobrý den, dělali ze mě vola, nemáte žádné dovolání a zametaji svami jako s onuci co je jen na placení. S kormidlem již nikdy. To raději exim tour.

    OdpověďZrušit
  17. blank
    Jarmila
    14.1.2024 v 12:15

    Cestovní kancelář nám zapomněla říci, že nemá vlastní dopravu. Cesta do Omiše byla ale hrozná, mysleli jsme, že je to shoda náhod, čekání na opozdilce, problémy s celníky na hranicích. Hodně se zajíždí pro klienty (každý má nárok na dovolenou) jezdíme často, ale tohle jsme ještě nezažili. Ale cesta zpět (22.6.2019) byla ještě horší, vezla nás společnost autokarem, od řidiče jsme se dozvěděli, že je to smluvní společnost pro přepravu České kormidlo. Cesta z Omiše trvala 21 hodin. I když jsme měli místenku, tak nás v Brně vyhnali na přestup, bylo nám řečeno, že nás dále poveze autobus č.12. Řidič z č. 12, když hovořil tak bych tam dala jedno souvislé pípání a odehnala bych děti, aby tu vulgaritu nemuseli poslouchat. Zbytek cesty do Prahy jsme sice díky bohu seděli kde zrovna bylo volno. Byla to přeprava jako pro ovce, někteří ani neměli kam dát zavazadla ( kočárek a kufry na schodech Co až bude sezóna, tak to bude děs. Myslím, že České kormidlo trochu šláplo vedle.

    OdpověďZrušit
  18. blank
    Jana Kortusová
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    I my máme s touto cestovní kanceláří špatné zkušenosti. Tuto neděli jsme se vrátili z Itálie z Rimini viserbella. Už ráno jsme čekali na sms V kolik hodin odjíždíme, když sms nepřišla do čtvrté hodiny odpolední zavolal manžel delegátce a ta se mu vysmála že ať se nebojí že nikdy na nikoho nezapomněli. Asi okolo páté hodiny přišla sms že odjezd je v 19:00 h. zpoždění nebylo až tak velké odjížděli jsme v 19:30. V autobuse nám bylo řečeno že tento autobus jede do Brna tím pádem že my musíme přestoupit na autobus do Českých Budějovic. V pořádku. Asi po hodině cesty na odstavném parkovišti, nevím kde, nám sdělili aby jsme vystoupili z autobusu a že autobus do Českých Budějovic má zpoždění asi dvě hodiny což bylo, že nás vyzvedne ve 23:00 h. už tak jsme byli naštvaný, že budeme někde na parkovišti. Nejhorší na tom je že řidiči a ta madam co s nimi jela moc dobře věděli , že to za dvě hodiny nestihnou…
    Na odstavném parkovišti jsme čekali do půl druhe do rána děti spaly na dekách na betonu na kufrech bylo nás tam celkem 16 naštvaný prochladlý bez informací. Hrůza.
    Samozřejmě neodsuzuji řidiče kteří se zachovali profesionálně když to ode mě pěkně schytali i když za to vlastně ani nemohli.
    Nejsem žádná spisovatelka a nevím jak nejlépe popsat zážitek a hrůzu v očích mích dětí kterou museli prožívat.
    ale už vím že s cestovní kanceláří České kormidlo nikdy… A hlavně ho nikomu nedoporučím.
    Přitom ubytování strava místo bylo nádherné dovolenou jsme si užili v hotelu Viking.
    akorát ta cesta zpátky stálo za h****.

    OdpověďZrušit
  19. blank
    Vaníček
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    rád bych touto cestou varoval ostantí před službami CK České Kormidlo.

    Plánovaný odjezd v 5:30, na nástupišti na Brněnském nádraží nás čekalo něco přes 100, včetně rodin s malými dětmi a seniorů, teplota 1 stupeň Celsia. Ve stanovený čas dojel autobus CK České Kormidlo vedoucí do vídeňské ZOO, 5:50 náš autobus nikde, tou dobou jsme byli již značně promrzlí. Na telefonním čísle uvedeným na propozicích telefon nikdo nezvedal. Po nátlaku výletníků na řidiče odjíždějícího autobusu do ZOO řidič někam zavolal a sdělil nám, že náš autobus právě vyjíždí z depa CK. To již bylo 25 minut po plánovaném odjezdu!

    V 6:20 přijel prázdný autobus z něhož vystoupila průvodkyně, přečetla cca 10 jmen, a poté se schovala do autobusu, po dotazu cestující, co za ní nastoupila do autobusu přes odpor řidiče, jsme se dozvěděli že průvodkyně nemá další lidi na seznamu a že ji to nezajímá!

    Tou dobou už byl autobus obklopen skupinou ostatních cestujících a dožadoval se vysvětlení, po nějaké chvíli se řidič vyjádřil, že se mu ráno nepodařilo nastartovat autobus, a že je to problém CK (autobusy mají stejné majitele co vlastní i CK), zavřel dveře a rozjel autobus proti čekajícím lidem!!!

    Závěr z úrovně služeb poskytovaných touto CK si už může udělat každý sám. Na číslo podpory se podařilo dovolat po 7 hodině, a to nám pán sdělil, že se zástupci CK ozvou. Zatím nic.

    Nejde o to, že se zájezd nekonal, kvůli technickým problémům, jde o to, že dojel náhradní autobus, kam byli naloženi jen ti cestující, co si připlatili za „místenku“ ostatní se nedočkali ani vysvětlení ani omluvy! Absolutní nezájem ze strany CK, odjel poloprázdný autobus, a i rodina z Ostravy s malými dětmi odešla s nepořízenou, protože si nepřiplatila! Bohužel při pořizování zájezdu jsme nevěděli, s jakou CK máme čest

    OdpověďZrušit
  20. blank
    Švehlák
    14.1.2024 v 12:15

    Podvodná cestovka. Lákají na dobrou cenu. objednal jsem celkem 2x lyžařský balíček a pokaždé udělali změnu destinace, na kterou si vzpomenou po uhrazení zájezdu. I když je termín zrušený, na jejich webu si ho v pohodě objednáte, visí tam další 2dny.
    MÁ ZKUŠENOST: OBJEDNÁM LYŽAŘSKÝ BALÍČEK, UBYTOVÁNÍ PŘÍMO NA SJEZDOVCE, 150 km SJEZDOVEK. 4 DNY PŘED ODJEZDEM ZÁJEZD ZRUŠÍ A NABÍDNOU VÁM UBYTOVÁNÍ V „no name“ HOTELU, ABSOLUTNĚ NEVÍM DO JAKÉHO HOTELU, 50 km SJEZDOVEK DO STŘEDISKA, KDE SE DÍKY NIŽŠÍ NADMOŘSKÉ VÝŠCE UŽ ZAVÍRAJÍ SJEZDOVKY. CENOVÁ KOMPENZACE? 300 Kč.
    Ve výsledku si koupíte nevýhodný zájezd, a protože už máte nahlášenou dovolenou, ještě to rádi vezmete. ZKRÁTKA PODVODNÍCI.

    OdpověďZrušit
  21. blank
    Kateřina
    14.1.2024 v 12:15

    Takže vezmu to popořádku… Zájezd jsem kupovala u Invia, až poté jsem si začala zjišťovat, co je to za cestovku vlastně. Negativní recenze mě dost vyděsily, ale nevzdávala jsem to a rozhodla se dát všemu šanci.
    Cesta do Chorvatska – cesta do Brna z Prahy úděs, ale za to Váš řidič nemohl. Chytili jsme zácpy a trvala celá 5 hodin jízdy.
    V Brně na Zvonařce byl překlad do jiného busu, vše proběhlo v rámci možností v klidu, byl sice trochu zmatek, ale to se dalo čekat, když se vyhrne celý bus a všichni honem honem chtějí svoje kufry.
    Cesta z Brna do Gradacu v pohodě – řidiči Láďa a Karel byli moc fajn, vše nám dopředu řekli – kudy pojedeme, jaký je přibližný časový plán.. Stavěli cca každé 3 hodiny a opravdu se to dalo.
    Autobus, kterým jsme jeli, byl v rámci možností celkem pohodlný, ale v rámci možností opakuji – samozřejmě, že je vevnitř narváno co nejvíce sedadel, aby z toho CK vytřískalo co nejvíc peněz.. Měli by si spíš vzít příklad z chorvatské Arrivy, kterou jsme jeli na výlet – dálkový bus z Puly do Dubrovníku, pohodlné sedačky, hodně místa jak do stran, tak na nohy, nad každou sedačkou USB port pro dobíjení telefonu, WiFi…
    Nicméně.. Ubytko – tam bych trochu oponovala, protože na popisu v inzerátu bylo napsáno, že se vila Tina nachází 300m od moře – tak to ani omylem! Bylo to metrů 600 (měřeno GPS) a celou dobu z prudkého kopce, tedy při návratu nutné té krpál vyšlapat. Toto by každopádně u inzerátu mělo zaznít, protože to v žádném případě není vhodné místo pro tělesně hendikepované nebo starší lidi!!!!
    Pokoje čisté, zařízeny obyčejně, ale na přespání stačily.. Nicméně adresovaná kuchyňská linka se tam nenacházela. Kuchyňka byla na dvorku, takže ano, dala se použít, ale museli jste vylézt z pokoje..
    Dále si dejte pozor na schody u vily!! Nejsou dobře osvětleny a při večerním návratu hrozí úraz (bohužel mamka v přítmí jeden schod neviděla a zlomila si po pádu ruku a zážitek z pohotovosti ze Splitu, což je nejbližší nemocnice s rtg v okolí, Vám nepřeji).

    Tak a teď k cestě zpět, která byla PŘÍŠERNÁ!!!!
    SMS dorazila dopoledne a v ní stálo, že odjezd bude v 17:20 hod – tak se i stalo.
    Jenže přijel dvoupatrový bus, kterým jsme byli týden nazpět svezeni z Prahy do Brna a kde není téměř žádné místo.
    Hned u vchodu jsem slečně stevardce hlásila, že mamka má zlomenou ruku v sádře a potřebujeme místo, aby si dala ruku do uličky – slečna velmi arogatně odvětila, že je daný zasedací pořádek a jedině se máme dohodnout mezi sebou, ale že silně pochybuje, že nám někdo svoje sedadla přenechá. To samé se stalo dalším lidem, kde paní měla po operaci kolene zaplacené místenky tak, aby na nohu měla místo, což se ovšem nestalo… A nikdo nebyl schopen vyhovět!
    Další šok nastal, když jsme začali brázdit serpentýnky kolem Makarské rychlostí, že by se za ni nemusel stydět ani závodník Formule 1 – cestujícími nám bylo řečeno, že takto prasácky jel tento řidič i cestou do Chorvatska. Je pravda, že cestou do Brna tento řidič vytlačil z vozovky dodávku,která chtěla najet do pruhu, který jsme jeli my a málem došlo k nehodě…

    No a začali jsme nabírat další účastníky po letoviscích od Gradacu až po Vodice.. Tato procedůra způsobila, že jen samotné Chorvatsko jsme jeli 12 hodin od Gradacu po hranice!!!!!
    Bylo to šílené!!
    Nikdo nám dopředu nic takového neřekl.
    Slečna stevardka jen blbé koukala, když se jí někdo na něco zeptat, něco kuňkala.. Jinak seděla u řidičů a opravdu byla k ničemu.
    Dále nechápu, jak je možné, že jsme přes Maďarsko místo po dálnici jeli po okrskách!! To jako nemáte těch pár peněz na mýtné??
    A třešinka na dortu bylo to, že nám bylo oznámeno, že autobus z Itálie, do kterého v Brně měli přesedat lidé se svozem do Prahy, má zpoždění, a proto je nutné na něj čekat, jenže místo toho, aby dojeli na Zvonařku v Brně a čekali jsme tam a lidé, co bydlí v Brně, šli domů a další z okolí to samé, tak jsme tento čas trávili po benzinách cca 30km od Brna!!
    To už jsme toho všichni měli opravdu dost! Největší vrchol bylo, když se jedna paní ohradila, proč jako nejedeme do Brna a trčíme někde kousek od něj a jeden z řidičů jí doslova řekl, ať ho už nesere, jinak půjde pěšky!!! Chápu, že to je nátlak i na řidiče samotné, ale mají mít nějaké vychování a být na takovéto situace připraveni!
    Takže suma sumárum – z Chorvatska jsme vyrazili v 17:20 v sobotu, do Prahy jsme dojeli v 17h v neděli.
    Výsledek je ten, že s Vaší cestovou už nikdy!!! To raději poletíme a nebo si zaplatíme jízdenku u soukromého dopravce, který má narozdíl od Vaší CK dobré reference.. Je to opravdu škoda, protože co jsem četla, tak nemáme jediní takovouto zkušenost :( Doufám, že si z toho něco vezmete.. A ostatní poteciální klienty varuji – strávit celý den v buse, kde jsou sedačky tvrdé, nepohodlné, nemáte téměř místo pro nohy a který řídí hulváti, opravdu není nic, co byste měli dobrovolně zažít..

    OdpověďZrušit
    • blank
      Simona
      14.1.2024 v 12:15

      Zdravím, ikdyž je to už celkem dávno, ráda bych se k tomu vyjádřila a to zejména k té cestě zpět. Pokud jde o paní po operaci kolene, měla opravdu zaplacené místenky, avšak s místy, které si zaplatila nebyla spokojená a v plném autobuse byl vážně problém ji přesadit nahoru, místa měla opravdu zaplacená. Vaší maminky je mi líto, ovšem, znova opakuji, v plně obsazeném autobuse je problém přesadit kohokoliv kamkoliv, na dovolenou cestují skupiny lidí, kteří se nebudou rozdělovat, jen aby někomu vyhověli.
      Pokud jde o patrový autobus, ten je zvolen především proto, že je v něm hodně míst, aby byly náklady na dopravu co nejnižší a chránili tím pádem i vaši kapsu. S místem v tomto ještě ani ne rok starém Neoplanu Skyliner neměl ještě zatím nikdo problém.
      Chtěla bych taky poukázat na to, že tento řidič, který jel tak (jak píšete) “prasácky”, má mnohaletou zkušenost a jen tak u něj k nehodě nedojde, moc dobře ví, co si může s autobusem dovolit a co ne. To ale nezkušený člověk nemůže posoudit.
      Dále bych vás chtěla upozornit, že byste od posledního termínu zájezdu (a tudíž nejlevnějšího) neměla čekat bůhvíjaký luxus, jeden autobus totiž musí objet celou destinaci a nabrat “zbylé” lidi v hotelích. To stejné měl za úkol jiný autobus – svézt všechny lidi z celé Itálie, bohužel nabral cestou velké zpoždění. Autobusy se na zvonařce musí prostě sjet, nesmí mít velký rozestup, aby tam jeden autobus třeba nečekal dvě hodiny, což v tomhle případě opravdu hrozilo. To máte mimochodem i ve smlouvě. A pokud jde o nás, plnili jsme pokyny z dispečinku, abychom dělali dlouhé pauzy, aby měl autobus z Itálie čas nás trochu dohnat.
      Pokud jde o hrubý výjev pana řidiče, i ten měl svůj důvod. Paní začala po řidiči křičet hned jak sešla ze schodů z patra autobusu a její chování taky nebylo zrovna vybrané, když hrubě na řidiče křičela, že se “táhneme jako hlemejždi” a podobně. Řidiči po probděné noci “ruply nervy”. Vulgární výraz neomlouvám, jen bych chtěla upozornit i na tu druhou stránku věci. Chápu, náš zákazník, náš pán, ale pán nemusí nutně znamenat tyran a my nemusíme nutně být otroky.
      Chtěla bych také říct, že na klienty se snažím být vždy milá, pokud vyloženě nejsou nepříjemní. A i s takovými lidmi se snažím s mírností vyjít. To, že vy máte zkušenost jinou má patrně svůj důvod. A závěrem bych jen dodala, že to, že vy nevidíte výsledky něčí práce neznamená, že je ten člověk k ničemu. To je všechno, děkuji, delegátka Simona.

      OdpověďZrušit
      • blank
        Milan
        14.1.2024 v 12:15

        To si s tou recenzi děláte srandu ? Chtěl jsem s vaší cestovní kanceláři jet, ale po tomhle co jsem přečetl odpověď tzv delegátky zavírám stránky vaší cestovní kanceláře. Už chápu tolik negativních recenzí.

        OdpověďZrušit
  22. blank
    Alex
    14.1.2024 v 12:15

    Rada by som sa podelila so svojou skúsenosťou s CK České kormidlo.
    Rezervovala som si s kamarátmi prostredníctvom tejto CK jednodňový zájazd do Talianska (Bibione). Zájazd sme našli na zľavomate, takže aj za lacné peniažky. Očakávala som preto nejakú hruzu. Ale práve naopak- zájazd bol naozaj veľmi dobre zorganizovaný a rada by som sa podelila o môj osobný skvost. Keďže som asi trošku pribrzdená a nezodpovedná, pomýlila som si termíny odchodu a myslela som si, že zájazd sa koná v utorok. V skutočnosti to bolo v pondelok. Keď som sa o tom dozvedela, v plnej rýchlosti som trielila zbaliť sa a utekala som na autobus. V tej chvíli už ale posádka čakala len na mňa a všetci boli pripravení vyraziť. Som neskutočne vďačná všetkým organizátorom a autobusárom za ochotu a ústretovosť, že počkali na zaspatú princeznú. Šoféri boli naozaj veľmi milí a ústretoví, čakali kvôli mne pol hodinu v Prahe, a keďže sme v Brne prestupovali na ďalší prípoj, autobus z Brna taktiež čakal len kvôli mne. Ľudia boli napriek tomu stále zlatí a milí, za čo ďakujem a dávam sto hviezdičiek.
    Autobusy boli okrem toho plne vybavené, pekné a nové. Dokonca sme počas cesty pozerali filmy podľa prianí cestujúcich a nalievali nám fajn alkoholy :)))))
    Ďakujem za pekný výlet!

    OdpověďZrušit
  23. blank
    Julka
    14.1.2024 v 12:15

    Lyžařský zájezd do Aprica celkem v pohodě-příjemný hotel, fajn delegát Vašek, ovšem cesta naprosto katastrofální, logisticky a technicky naprosto nezvládnutá, a to opakovaně :-((. S Českým kormidlem na lyžařském zájezdu jsme byli několikrát a cestovní podmínky jsou čím dál tím horší….místo přímé cesty do Itálie mnohahodinová okružní jízda po České republice, přibírání tu dvou tu čtyř lidí někde v centrech měst či nějakých pumpách, zamčené záchody v autobusech (nevím, proč tam teda jsou), film vám řidiči nepustí, protože na dálnicích jim přehrávače údajně nehrají. Přestože z Ostravy jede víc jak třetina cestujících, musí si přestoupit do jiného busu a 4 další lidi v daném autobusu pokračují dál a přibírají další lidi. Autobus kapitola sama o sobě. Na 17 hodinovou jízdu naprosto nevhodný – nedostatek místa…ještě teď mám kolena v ….
    Řidiči nepřizpůsobují jízdu podmínkám. V serpentinách smyk, autobus se odrazil od svodidel, poškodil nosič na lyže, prostě masakr. Při překládce v Praze jsem úpěla, když jsem viděla, jak brutálně řidiči vykládají lyže a zavazadla. Masakr!!!!!!!!! Hlavně že v pokynech jsou nějaké debilní poznámky o tom, že dostáváte jakési čipy atd. Nějak jsem si nevšimla. Kolegovi dokonce vyměnili tašku s lyžáky a přilbou a cestovka od toho dala ruce pryč. Prý si to má kolega domluvit sám. Fakt na facku.

    OdpověďZrušit
  24. blank
    Aleš
    14.1.2024 v 12:15

    S touto cestovkou mám osobní zkušenosti, a to z roku 2008, kdy jsem jako mladý kluk se svou přítelkyní zakoupil autobusový zájezd do Chorvatska. Služby otřesné – dostali jsme neodpovídající pokoj (zrekonstruovaný pokoj ve sklepě), zpáteční cesta nám místo 10-12 hodin trvala skoro 20. Vše bylo způsobené tím, že jsme přes 6 hodin čekali v Brně na další přípoj. Za mě tedy určitě nedoporučuji, nicméně třeba se za tu dobu vše změnilo k lepšímu. Aleš

    OdpověďZrušit
    • blank
      Dobromíra Jarošová
      14.1.2024 v 12:15

      Bohužel nezměnilo. I naše zkušenost je otřesná. Logistické zvládnutí cest, chování řidičů (vůbec nekomunikovali s cestujícími, nemohli ani najít zasedací pořádek atd.). Teprve po prvním střídání řidičů, které proběhlo někde v zastrčené ulici malé vesnice jsme měli možnost jít na WC(za stromy).Autobus měl rozbité boční zpětné zrcátko-prý při cestě do Poreče. Celý autobus smrděl, po dotazech cestujících se zjistila závada na bateriích, náhradní autobus prý není. Cesta byla hotové utrpení, 15 hodin musela běžet naplno ventilace. Doufáme, že výpary z baterií nebyly jedovaté. Řidiči se ani nepředstavili, autobus byl vypraven z Poreče v 18.45,25,8,2018, číslo C14.

      OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


blank
Tony Dvořák

Hledám levné zájezdy

11.2.2023

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz