PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Levné letenky z Prahy » Pelikán: recenze letenky

Pelikán: recenze letenky

Letenky-pelikán-recenzeLetenky od společnosti Pelikán můžete zakoupit především na Slovensku a v České republice. Právě zde tato společnost působí a klienti o ni mohou psát recenze právě pro nákup letenek z těchto zemí nejvíce.

Vyhledat letenku v našem vyhledávači

Má zkušenost

Má osobní zkušenost včetně recenzí od mých nejbližších známých, kteří u této společnosti své letenky vyhledali a zakoupili jsou dobré v případě, že nenastane žádný problém či změna letu. Web je velmi uživatelsky přívětivý a vyhledat i porovnat si jednotlivé letenky je příjemné a rychlé. Relativně vysoký poplatek je přilepen ke konečné ceně v případě platby kartou (bez poplatku jsou pouze platby převodem z účtu).

Osobně jsem nicméně mnohokrát slyšel stížnosti v případě nutnosti změnit let či stornování letenky ze strany letecké společnosti. Pelikán tak funguje opravdu spíše jen jako letenkový agregátor a srovnávač než společnost s velkou zákaznickou podporou.

Recenze od klientů

Bohužel ani na googlu ani na facebooku nejsou zveřejněny žádné recenze od klientů. To nebývá příliš dobrou vizitkou protože společnost nemá svůj profil na googlu ani facebooku nastavený tak, aby mohli lidé hodnotit služby společnosti (proč tomu tak je?).

Na českém facebooku má Pelikán přes 80 tisíc fanoušků a na slovenském fb dokonce přes 140 tisíc. Nutno podotknout, že společnost Pelikán sídlí v Bratislavě, nefunguje ovšem na bázi pobočkových stanovišť.

Máte svou osobní zkušenost s nákupem letenek u Pelikána? Neváhejte se o své pozitivní i negativní recenze podělit s ostatními čtenáři v diskusi pod článkem. Pomůžete jim tak v rozhodování s nákupem letenky. Děkuji.

Úno 11, 2023Tony
Sending
User Review
3.5 (6 votes)



PC » Levné letenky z Prahy » Pelikán: recenze letenky

40 komentářů Levné letenky z Prahy
Mohlo by se Vám také líbit
 
Počasí na Fidži
 
Půjčení auto Irsko
Komentáře: 40
  1. Jana Z
    před 6 měsíci

    Dobrý den, bohužel také velmi negativní zkušenost s CK Pelikán. Bohužel jsme díky této společnosti neodletěli na náš pobyt a přišli jsme nejen o platbu za letenky, ale také za hotel, transfer. Informace o on line check-inu přišla den před odletem, když už jsme byly na cestě, nebylo kde on line check in provést. Po té co jsme na letišti vystály frontu na check in, nám bylo řečeno, že jdeme pozdě. Na telefonu o víkendu pouze záznamník. O službě která má snad o víkendu fungovat nás nikdo neinformoval. Co funguje je reklamační oddělení, které má na vše odpověď a odkáže vás na přepravní společnost, přitom platbu za letenky platíte přímo CK Pelikán, který by měl být logicky váš partner pro vyřízení reklamace. Zboží, které zakoupím v obchodě, také reklamuji tam a ne u výrobce. NEDOPORUČUJI.

    OdpověďZrušit
    • Šárka
      před 5 dny

      Též máme negativní zkušenost. Byl nám zrušený let týden před odletem. Propadlo nám ubytování a za letenky nemáme dodnes peníze a už je to rok. Ryanair se vymlouvá na Pelikána, Pelikán píše že je pouze zprostředkovatel a za nic nezodpovídá.

      OdpověďZrušit
  2. Betty
    před 6 měsíci

    Dobrý deň,

    nikdy viac nič nekúpim cez pelikan.sk. Zrušili mi let bez udania dôvodu a doteraz (8 mesiacov) vrátili 30% zo zaplatenej sumy aj to po neustálych urgenciách. Stále sa vyhovárajú že to nie je ich problém atď… takéto spoločnosti už dávno nemajú čo fungovať.

    OdpověďZrušit
  3. Bronislav
    před 7 měsíci

    Nedoporučuji. Zůstal jsem 3 dny na letišti díky stávce. I přes plné pojištění Pelikan neměl a dosud nemá žádnou snahu pomoci. Když jsem 2x 40 minut volal na zákaznický servis, pokaždé mi bylo řečeno že mi zavolá nějaká paní. Ta mi vždy jen napsala email o 5 slovech. Když jsem se dotázal zda mi tedy bude volat, bylo mi řečeno že nic takového vážně dělat nebude a že si mám poradit jinak a né spoléhat na jejich pojištění.
    Tímto tedy ,,děkuji,, Pelikanu a příště si to raději budu kupovat přímo u letecké společnosti. Která i přes stávku pilotů měla jedinou snahu mi pomoci a nakonec mi dala zdarma letenky přes jinou společnost.

    OdpověďZrušit
  4. Anna
    před 9 měsíci

    NEDOPORUCUJI!!!!
    Penize za zakoupene letenky mi nevratili a misto toho mi poslali po dvou mesicich voucher s kodem kolem 4000czk pozor zaplatila jsem 15000czk. Bylo v tom nejdrazsi pojisteni ktere najednou nejde uplatnit, nevim za co jsem platila. Nejvetsi drzost je poslat voucher na leteckou spolecnost s kterou nemuzes nikam cestovat jelikoz jsou ve valce!!!

    OdpověďZrušit
  5. Monika Knížková
    před 10 měsíci

    Přidávám se do řady nespokojených zákazníků a UPOZORŇUJI na nesolidní jednání, nespolehlivost a nekomunikativnost. Pokud můžete, zakupte letenky přímo přes leteckou společnost, nebo vyberte jiného operátora, ale rozhodně se velkým obloukem vyhněte společnosti Pelikan. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. To je jich motto. Žádný servis, odpovědi na email v rozsahu 10 dní až měsíce. Telefonicky se nedovoláte, nebo dovoláte za 20 min a dozvíte se, že bohužel nemůže paní nic vyřešit, pouze přes email. Obdrželi jsme vouchery, za zrušené lety z důvodu Covidu, část jsme začali čerpat celkem včas, letenky jsme získali. Průběžně nás informovali pouze, že se u letu změnil čas. Jaksi ovšem zapomněli informovat/upozorňovat, že se let zrušil úplně. Takže díky jejich liknavosti, jsme na jih Evropy odletěli o 2 dny později a ještě ke všemu přes severní Evropu. Tudíž z letu, který standardně trvá 4,5h, jsme letěli s přestupem, 8 hodin. Jelikož máme vouchery vysoké hodnoty, rozdělili jsme do několika letů po Evropě, místo dálkového letu. Zaregistrovala jsem se na stránkách letecké společnosti, zadala naše lety, abych se dozvěděla další zajímavost a to, že zpáteční let (léto 2022) je zrušen. Pelikán, ticho po pěšině. Zajistit si sami změnu letu nemůžete, jelikož máte vouchery Pelikana, tedy musíte přes ně. A to podotýkám, že čerpání nákupu letenek z voucheru, je opět zpoplatněno za služby Pelikan. Pokud by fungovali na 100%, vůbec nic bychom nenamítali k citovanému poplatku za služby. Platnost voucherů máme do 14.06.2022 a očekávám, že vzhledem k jejich nulové komunikaci, o zbytek peněz prostě přijdeme. DOPORUČUJI VŮBEC TUTO SPOLEČNOST NEKONTAKTOVAT

    OdpověďZrušit
  6. Zuzana
    před 10 měsíci

    Pelikán.sk určite neodporúčam!!! Lákajú na lacné letenky a jediné, čo urobia, že to prepošlú leteckým spoločnostiam (v mojom prípade Ryanair), aj to nie celú sumu, zo 40-eurovej letenky si strhli 10 eur a keď let zrušili, neboli ochotní sprostredkovať refundáciu ceny letenky. Referantka Katarína stále omieľala to isté, že by asistovali, ak im prepošlem preskenovaný občiansky preukaz. E-mailom nikdy neposielam preskenovaný OP ani iné citlivé údaje! Robili len obštrukcie. Neviem, na čo je takáto CK, odporúčam radšej komunikovať priamo s leteckými spoločnosťami. Pelikán.sk už nikdy viac!!!

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 10 měsíci

      Díky moc za sdílení recenze. Určitě to pomůže ostatním čtenářům.

      OdpověďZrušit
    • Kateřina
      před 10 měsíci

      I já jsem s Pelikánem jsem naprosto nespokojená.

      Dodnes nevyřešená reklamace z konce března, NIKDY neberou telefon na letenkách, možné je se pouze dovolat na pobyty, kde pomoc a řešit nemohou, jen si problém přehazují.
      Vinu za chybu přehazují na leteckou společnost a dále nekomunikují.

      JIŽ NIKDY NIKAM S TOUTO SPOLEČNOSTÍ !

      V dnešní době silné konkurence na trhu je velmi překvapivé, že si dovolí nekomunikovat a neřešit…
      Ani pracovní doba po-pá 9-17 nikterak nepomáhá klientům, já mám u nich například reklamaci pro potíže z nedělního check-in…

      Moc mne mrzí, že jsem si tentokrát nezkontrolovala před nákupem recenze a věřila doporučení. Ať otevřu jakékoli stránky, za poslední měsíce všude samá negativní hodnocení.. Kladná mají několik let stará o(((

      OdpověďZrušit
  7. Ivan
    před rokem

    NEGATÍVNA skúsenosť NEODPORÚČAM! Predali mi letenky do Thajska, po vyplnení vstupného formuláru do Thajska mi bolo thajskými orgánmi oznámené, že v rámci covid opatrení sa nemôžem presunúť z Bangkoku na Koh Samui bežným letom, ale delikátnym letom určeným pre turistov. Pelikan som o tejto skutočnosti informoval deň po zakúpení letenky a týždeň pred odletom, žiadal som o storno leteniek, alebo nejaké iné riešenie. Komunikácia otrasná, stále sa vyovárali, že oni s tým nemjú nič spoločné, nakoniec mi iba stroho napísali, že mi letenka prepadla, keďže som nenastúpil na let škoda 2x 900€. Toto už hraničí s podvodným jednaním, podal som preto na nich sťažnosť na SOI.

    OdpověďZrušit
  8. Dan
    před rokem

    Bohužel se musím přidat k předchozím komentum. Začnu o dva roky zpět, to jsem skrze Pelikán cestoval do Portugalska a vše proběhlo standardně a v pořádku, doba před C19, z toho důvodu jsem neměl pocit, že by to i příště nemohlo fungovat stejně, bohužel opak je pravdou, koupil jsem letenky na Sardinii, ihned zaplatil atd., asi po týdnu mi namísto letenek dorazil mail, že letenky jsou ze strany letecké společnosti zrušeny a mohu si doplatit a letět ve stejný termín a se stejnou leteckou společností, skoro jednou tak draho, než byla původní cena. Na základě tohoto zrušení letenek jsem požádal o refundaci peněz a letěl na přímo s ČSA. Jaké bylo moje nemilé překvapení, když mi po skoro třech měsících vrátili pouze 75% z mnou zaplacené ceny letenek a když jsem poslal dotaz,co je důvodem tohoto snížení vrátky, tak mi přišel arogantní mail ve smyslu, že oni svou činnost vykonali a že mohu být rád, že jsem dostal aspoň toto, nevím co vykonali, ale letenky, které nabízeli mi nedodali, moje peníze měli cca. 3 měsíce a kdybych je neustále neotravoval maily, tak možná nemám ani to co poslali.
    Bohužel za mě, s Pelikán už nechci mít nikdy nic společného. A opravdu NEDOPORUČUJI!!!!!

    OdpověďZrušit
  9. Dorota B.
    před rokem

    Jednoznačně NEGATIVNÍ zkušenost. Již nikdy více. Koupené letenky, ihned zaplacené, přišlo potvrzení. Několik dní se nic nedělo a v pátek po pracovní době (tudíž se již nikomu nedalo dovolat, protože „už tam nikdo nebyl“) přišel email o zdražení o několik tisíc, což byla i vyšší nabídka, než za kterou bychom si letenky koupili jinde. Chápu, že letenky se každým dnem zdražují, ale prodleva a načasování bylo velmi fingované a postoj k celé záležitosti příšerný. Peníze nakonec vrátili, ale velice nedoporučuji, již bych nikdy neměla klid, kdybych si u této společnosti měla koupit letenky. Navíc levněji vyjdou většinou přímo od leteckých společností.

    OdpověďZrušit
  10. Petra Malá
    před rokem

    Stejné otřesné chování okolo vrácení peněz za let zrušený leteckou společností. Už zjišťuji právní kroky. Naprosto nedoporučuji a důrazně varuji před využitím jejich služeb.

    OdpověďZrušit
    • Ivan
      před rokem

      Riešili ste právne kroky? Ja sa chystám podať žalobu, tak by som rád vedel viac info, či sa vám niečo podarilo vybojovať.

      OdpověďZrušit
      • Betty
        před 6 měsíci

        Ahoj,
        rada sa k tebe pripojím. Písala som snáď všade a peniaze nemám dodnes (viac ako 8 mesiacov). Nikdy viac nič nekúpim cez pelikan.sk. Zrušili mi let bez udania dôvodu a doteraz (8 mesiacov) vrátili 30% zo zaplatenej sumy aj to po neustálych urgenciách. Stále sa vyhovárajú že to nie je ich problém atď… takéto spoločnosti už dávno nemajú čo fungovať.

        OdpověďZrušit
  11. Adam
    před 2 roky

    Zkušenost jako všichni ostatní, zrušení letu dopravcem. Najednou zjišťuju že nejdražší pojištění co bylo možné je k ničemu, zákaznický servis premium je taky k ničemu. Většinou si letenky zajištuji přímo u dopravce. Tentokrát jsem si to chtěl zjednodušit, že za mě všechno vyřeší někdo jiný, chyba lávky. Už se to táhne takovým způsobem že zvažujeme právní kroky.

    OdpověďZrušit
    • Ivik
      před rokem

      Dobrý den, vyřešilo se to nějak u vas? Anebo jste podával nějakou stížnost?

      OdpověďZrušit
  12. Radka
    před 2 roky

    Rovněž negativní recenze. POZOR ke každé letence si účtují správní poplatek, který vám NIKDY NEVRÁTÍ, a to ani:
    1) v případě zákazu cestování, z důvodu vládního nařízení
    2) ani při storno letu ze strany letecké společnosti
    Rovněž NEVRACÍ pojištění STORNO (LS zrušila let druhý dne po zakoupení) Pelikán tvrdí, že pojištění STORNO je tím pádem nevratné…..Teď už jen doufat, aby nám byla vrácena cena za letenky.

    OdpověďZrušit
    • Natálie
      před 2 roky

      Dobrý den, mám stejný problém. Koupila jsem si zpáteční letenku do NY. Druhý den byl let zrušen. Chtějí mi vrátit 12 370.- z původních 14 402,-. Nechtějí mi vrátit pojištění STORNO, servisní poplatek a poplatek za zavazadlo. Přijde mi to teda dost nemorální. Očividně byl let už dávno zrušen a pouze nebyl pozměněn na stránkách Pelikána.

      OdpověďZrušit
      • Katka
        před rokem

        Bohužel mám stejnou negativní zkušenost a to hned dvakrát. Za zrušený let na Floridu v létě 2020 jsem po roce a půl dlouhého přetahování se dostala alespoň voucher. Vrácení peněz byl obrovský problém, komunikace z jejich strany otřesná.
        Teď se bohužel potýkám s dalším problémem a tím je zrušený let do New Yorku. Komunikovala jsem přímo s leteckou společností a z jejich strany není problém peníze vrátit obratem, ale bohužel není možné je vrátit na můj účet, protože letenky byly koupené přes Pelikána. Letecká společnost mi nabídla možnost, že mi pošlou formulář, kde Pelikán potvrdí, že letecká společnost může vrátit peníze přímo mně, ale bohužel toto se nesetkalo s úspěchem…na emaily nereagují, dovolat se není možné.
        S nimi už opravdu NIKDY a NIKAM. Za sebe rozhodně tohoto zprostředkovatele nedoporučuji.

        OdpověďZrušit
  13. Hanka
    před 2 roky

    Zkušenost s Pelikán jednoznačně negativní. Letenky zaplacené v listopadu 2019, letenky skrz COVID zrušili, peníze slíbili poslat do konce června, je konec září a nemáme od nich ani korunu. snažili jsme se kontaktovat přes mail a telefonicky, ale jen slibují, že peníze vrátí, ale neví kdy. čekají prý na dopravce, který jim ještě nic nerefundoval. je nějaký způsob, jak z nich peníze dostat??? Nikdy bych si u nich letenky nekoupila, kdybych věděla, že jsou to zloději. Takže opravdu pozor, Pelikán nikdy ne!

    OdpověďZrušit
  14. Dušan klíma
    před 2 roky

    “Stále nekomunikují a říkají že se ozvou stále nic! opravdu nedoporučuji.” zaplacené letenky od 17.12.2019 za cenu 55 735kč a nemám nic. Prosím dávejte pozor S pozdravem Klíma

    OdpověďZrušit
  15. Ing. Michalčík Josef
    před 2 roky

    Zdravím všechny, kteří by dostali stejně jako my, blbý nápad, využít služby společnosti Pelikán nebo Swiss Air (ale možná že Swiss Airu křivdím, ale pak by neměl umožňovat Pelikánu prodávat jejich letenky, takže za to může taky). Po přečtení recenzí jsem zjistil, že jediný způsob komunikace bude předat pohledávku někomu jinému a po zbytek života dělat negativní reklamu oběma společnostem, což činím, protože když si neváží potenciálního zákazníka na zbytek jeho života, což je moje dvacetiletá dcera, která si jako studentka ušetřila peníze na letenku do Švýcarska a Covid-19 to narušil, tak jak by se chovali k dalším… Ale výsledek vidíme, je jim to jedno, proto všem dalším doporučuji bojkotovat tyto společnosti, dokud nezlepší své chování k zákazníkovi. A já si to rozhodně nenechám líbit. Negativní reklama se v marketingu učí, jíž v prvním semestru a je to noční můra marketérů, takže pokud jste na marketingovém oddělení Pelikánu a Swiss Air nedávali v prvním ročníku vysoké školy pozor, tak Vám udělím lekci. A společnosti Swiss Air bych doporučil, aby si v Praze zřídil alespoň stánek nebo alespoň telefonní linku v češtině, když se jedná o společnost jednoho z nejbohatších států světa. Ne každý je schopen podat reklamaci v němčině či francouzštině na švýcarské telefonní lince.
    Celé je to velmi smutné, ale co Tě nezabije, to Tě posílí…

    OdpověďZrušit
  16. Pája
    před 2 roky

    24.3.2020 jsem začala řešit zrušení letenek zakoupených přes Pelikána a do dnes 20.7. 2020 nemám ani korunu a ani se mnou nekomunikují. A to mám zaplacené na letenky pojistky. Nikdy více.

    OdpověďZrušit
  17. Petra
    před 2 roky

    Nejsem se společností spokojená. V dubnu zrušili lety a do dnešního dne 1. červenec nemáme vrácené peníze za storno. Společnost neustále zasílá výmluvné emaily, ve kterých nám vnucuje poukazy o které nemáme zájem. Vůbec nedodržují zákonné lhůty pro storna. Nedoporučuji něco u této společnosti objednávat!!

    OdpověďZrušit
    • kateřina
      před 2 roky

      Jsme na tom úplně stejně. V březnu zrušili let, do dnes nemáme peníze zpět.

      OdpověďZrušit
  18. Roman
    před 2 roky

    Agentura Pelikán – zkušenost zcela katastrofální. Nikdy více!!!

    OdpověďZrušit
  19. Martin Gabriel
    před 3 roky

    Velké zklamání!
    Měli jsme koupené letenky od Pelikán.cz do Vietnamu, ale nemohli odletět. Zapomněli jsme totiž na víza – naše chyba. Ještě z letiště jsme volali na jejich info linku. Odkázali nás na dopravce a ten zase zpět na Pelikána /jako v blázinci/. Pelikán nám obratem povrdil mailem nové letenky /vše před oletem naší linky/. Za 5 hodin nám telefonicky sdělil, že letenky jsou definitivně zrušeny. Poslali jsme stížnost a tu zamítli. Až letecká společnost chybu uznala a vydala nové letenky.

    Zákazník má podle evropských norem právo na informace – ty jsme na letišti nedostali a na info lince Pelikána pouze minimální.

    Pokud je pasažér vyloučen z přepravy i právo na přebookování letenek /za poplatek/. Nic z toho nebylo dodrženo. Pelikán nechal vše na nás. Žádný zájem, žádná snaha o nápravu.

    Věřím, že soudní spor bychom vyhráli a prohnali jim brčka, ale
    náprava byla sjednána a nebylo to v žádném případě vlivem Pelikána.
    Teď nám nezbývá než poslat podnět ČOI a Evropskému spotřebitelskému centru.

    OdpověďZrušit
  20. Alena
    před 3 roky

    Jejich přístup je zralý na řešení v jiné rovině, uvidíme co pojišťovna a pak se dle toho zařídíme.

    OdpověďZrušit
  21. Alena
    před 3 roky

    Velmi nás zklamal přístup společnosti ve chvíli kdy došlo k uzavření hranic v Asii z důvodů koronaviru, ani náznak náhradních možností odletu, prostě jsou to prodavači prodali a více se nestarají. Zpáteční letenky jsme kupovali sami, bez jakékoliv nabídky ze strany společnosti, což nás zklamalo. Jsou letecké společnosti, které jsou o něco drahší, ale v těchto případech nabízí alternativu, zde bylo ticho po pěšině a pouze oznamovací e-maily.

    OdpověďZrušit
  22. Simona
    před 3 roky

    Otřené-laet do BKK /TA/ Zákaznické centrum jsem celkem kontaktovala telefonicky 8x ohledně check in -stránka TR doporučovala změnit či zrušit let…..nevím proč
    Vždy bylo přislíbeno i,že se mi někdo ozvete zpět,nikdy se však nestalo,musela jsem volání opakovat neustále,protože problém,který jsem měla s letenkou byl docela závažný

    1..Hovor první -Kontrolovala jsem svůj let na stránkách Tureckých aerolinií,kde jsem se dozvěděla,že let byl změněn a že ho mohu změnit nebo zrušit,ať volám na call centrum nebo do agentury,která mi letenku prodala-slečna v agentuře Pelikán mě odkázala na jakéhosi pána,který řekl,že to není žádný problém a nedělo se nic

    2.Volala jsem tedy pána-jméno nevím-bylo mi řečeno,že mi pracovník zavolá-opět nic

    3.telefon-Opět příjemná slečna a závěr žádný-my s Vám ozveme-nic

    4.Opět jse, volala,tentokrát ,zřejmě jediný schopný pracovník,byla ochotná zavolat na call centrum TA ,-byla to prý chyba TA která se běžně nestává a skutečně nápis,abych změnila nebo zrušila let zmizel
    5.Check in-opět jsem volala,protože na stránkách TA chybí Nationality -naše ČR/jsou tam všechny země kromě té naší…..telefon opět s příjemnou slečnou skončil o ničem,protože nebyla ochotna ani rozkliknout stránky, řekla jen,že se na stránky podívá a že se ozve,neozvala a check in stále nic.
    6.Opět jsem volala,jestli se něco změnilo,protože na stránkách check in stále nefungoval-opět telefon a zase někdo jiný mě ujistil,,že je vše v pořádku,že vše zjistí a zavolají
    Po 3 hodinách telefonu,ze mě udělali blbce ,který se neumí ani odbavit .
    Jako zákazník si musím sama hlídat let a upozorňovat Pelikán na chyby,které by měli hlídat oni a informovat mě????Zaplatila jsem ne lacinou leteneku a ne u nízkonákladové společnosti,díky pelikánu bez boarding passu,prostě nic
    Takže mé doporučení zní – objednávat letenky přímo u letecké společnosti,protože tam tyto problémy nehrozí – osobní zkušenost – minulý rok jesem vylétla 19x a neměla jsem jediný problém.

    OdpověďZrušit
  23. Radka
    před 3 roky

    Má zkušenost s CK Pelikán je naprosto negativní. Koupila jsem si přes tuto společnost letenky pro celou rodinu jako dárek k Vánocům. Tři dny po zaplacení letenek jsem dostala email, že let byl zrušen a když si vyplním žádost o storno, do 5-8 týdnů mi vrátí peníze, ale odečtou si servisní poplatek – 240 na letenku, takže skoro 1000Kč. Bylo mi vysvětleno, že to je poplatek nevratný, i když mám zaplaceno pojištění storna – to se vztahuje jen na storno z mé strany. Takže výsledek – před Vánoci zablokováno 6000, z nichž mi, když budu mít štěstí, za 5-8 týdnů 5000 vrátí. Pokud nemáte peníze na vyhazování, kupujte letenky přímo přes letecké společnosti, prodejce letenek používejte jen k vyhledávání letů.

    OdpověďZrušit
    • Julie
      před 3 roky

      Kde najdu formulař na storno prosim?

      OdpověďZrušit
  24. Nikola
    před 3 roky

    Absolutní katastrofa je chování této letecké společnosti Pelikán.sk vůči storno letům. Měla jsem původně letět do Barcelony za 9.500 Kč, letenku jsem ovšem zrušila kvůli nepokojům Katalánců (před 14-ti dny) v tomto městě. Ivona Harčáriková – pouhá zaměstnankyně Pelikán.sk, mi sdělila, že „buďto poletím, či mi letenka propadne“. Dále tvrdila, že „jsou nízkonákladovka, a nelze vrátit peníze“. Nízkonákladovka za 9.500 Kč??? Ivona Harčáriková zasílala předem připravené odpovědi na mé otázky, nejspíše z důvodu toho, že jak se tak dívám na internet, je spousta nespokojených zákazníků s touto společností. Viz recenze na tuto společnost Pelikán.sk. Rozhodně nedoporučuji!

    OdpověďZrušit
  25. Auto Werke s.r.o. Miščík
    před 3 roky

    Moje zkušenost se společnosti Pelikán cz. je nechutná. I když jsme jim vložili peníze přímo na jejich účet ( 16 333,- Kč ) nebyla nám prodaná letenka Hongkong – Praha a to z důvodu že jsme prý nezaplatili včas .Peníze jsme jim vložily přímo na jejich 10 minut po tom co nám zaslali zálohovou fakturu.Tvrdili že peníze nemají na účtě nemají tím pádem byla stará objednávka stornována a letenka zrušena.Udělali nám jinou objednávku ale už ne za 16 333 ale za 19 900 které máme opět poslat na jejich účet nejpozději do hodiny jinak se opět letenka zruší.. a bla bla bla a keci …My jsme jim zaplatili 10 minut po tom co nám dali fakturu tvrdili že to musíme stihnout do hodiny ,my to stihli za 10 minut a nemáme ani letenku ani peníze a kolega trčí v Hongkongu…co vám ještě říct …je to nechutný a nepochopitelný ..postoj společnosti pelikán .cz nebo pelikán sk. je neprofesionální a hulvátský …tahle společnost nemá co dělat na trhu letenek….tak že v krátkosti pokud chcete problémy objednejte si u nich letenku ….razím heslo ,, Nikdy více s Pelikánem… nechci jej vidět ani v ZOO

    OdpověďZrušit
  26. Petr
    před 3 roky

    Storno zaplaceno. Chtěli jsme storna využít a jéje … podpora jen v SK, zavalili nás formuláři a byrokracií s tím, že nám vrátí 0-300kč. A zbytek si máme řešit přes pojišťovnu. Naprosto OTŘESNÝ!

    OdpověďZrušit
  27. Jitřenka
    před 4 roky

    Dobrý den, mám také špatnou zkušenost z doporučenou letenkou z Prahy 9.2.2019 let OK758 O7:10 přestup v Paříži na AF9O 10:10 do Miami. Bylo nás řečeno, že vše stihneme! Již z Prahy bylo zpoždění a Paříži jsme stihly jako poslední cestující let do Miami. Ale do Miami nepřišly 2 kufry zůstaly jsme jen s kabelkou vše na letišti nahlášeno kde budeme noc v hotelu a druhý den jsme nastupovaly na loď MSC Divina na 12 denní plavbu karibikem na hrůza jen s kabelkou. Bylo nám řečeno, že si máme zakoupit jen to nejnutnější a bude nám uhrazena částka. Katastrofa, ale byla jsem ve spojení email AIRFRANCE v Paříži a kufry hledali a my jsme na luxusní lodi. Udala jsem i trasu lodě a jeji zastávky. Světě div se po 5 dnech dorazily oba kufry na lod na ostrově ARUBA u Venezuely.Snažili se ,ale my měly zkažené 5 dnů dovolené !!! Jak můžete doporučovat lety, které se nedají v Paříži s přestupem stihnout !!!! S vámi již nikdy více!!!

    OdpověďZrušit
  28. Anna Jaskulova
    před 4 roky

    Otřesné!!! Platba kartou za příplatek je nechutností , která člověka nutí poslat peníze převodem, v mém případě cca 48 tisíc. Bohužel peníze byly připsány 3,5 hodiny po půlnoci a druhy den jsem byly kontaktována s tím, ze cena letenek se zvýšila o cca 200%. Rezervaci jsem zrušila. Peníze mi ani po dvou urgencích a 7 dnech stále nevrátili na účet nikdy více!

    OdpověďZrušit
  29. Tomas
    před 4 roky

    Této agentuře na rezervaci letenek se určitě vyhněte! Ke každé letence si účtují správní poplatek, který vám nevrátí ani při storno letu ze strany letecké společnosti… a pokud si myslíte, že dostanete nějakou slevu, tak jste na omylu, tenhle poplatek vám strhnou za každých okolností

    OdpověďZrušit
  30. Josef Frýda
    před 4 roky

    Moje zkušenost s Pelikan a pojištěním storna u Europské cestovne poistovny je velmi negativní. Při zakoupení letenky jsem koupil i storno, bylo to asi 3 měsíce před odletem. 2 dny před odletem jsem s náhlými úpornými bolestmi zad šel k doktorovi, ten diagnostikoval lumbago s ischiasem a dal mě do stavu nemocných. Stornoval jsem letenku – komunikace s Europskou byla velmi zdlouhavá, musí se vše papírově posílat poštou na Slovensko, patří pod Generali Poistovna, a.s. v Bratislavě, chtěli podrobnou zprávu od doktora, vyplnění hlášení o pojistné události taky s podpisem doktora a po 2 měsících poslali zamítavé stanovisko na plnění storna z důvodu že jsem nebyl na CT (které ale doktor nepožadoval ani nepředepsal) a že nebylo prokázáno náhle těžké zhoršení zdravotního stavu. Odvolal jsem se na odd. stížností a výsledek byl stejný, přestože ve zprávě od doktora je výslovně od něj uvedeno, že jsem nebyl schopen cestovat.
    Já s Pelikánem už nikdy cestovat nebudu a určitě nedoporučuji se přes Pelikan nechat pojistit u Europske cestovne poistovni!

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


před 29 dny




Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
  • Dovolená v SAE: Říše písku a slunce po celou zimu 13.2.2023
Právě se diskutuje
  • Tony: Ceny v Chorvatsku 2023
  • Kristina Pečlová: Regiojet: Kreditová jízdenka
  • Mirek: Recenze cestovní kanceláře A21
  • Tony: Váha zavazadla do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz