<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Pro cestovatele » CK Brenna – recenze cestovní kanceláře

CK Brenna – recenze cestovní kanceláře

Brenna cestovní kancelář recenzeCestovní kancelář Brenna má na svém FB profilu téměř 90 recenzí od svých klientů. Průměrná známka 4,7/5 bodů, kde drtivě převažují pětihvězdičkové zkušenosti dobře vypovídá o kvalitách této cestovky.

Srovnání dovolených (nejen) od CK Brenna ⇒

Historie

Nejlepším doporučením společnosti bývá dlouhodobá historie, která značí že se klienti opakovaně vrací. CK Brenna existuje již od roku 1992 a její prapodivné jméno je historickým názvem pro Brno. To určuje hlavní zaměření CK, Brno a široké okolí je hlavní cílová destinace pro tuto cestovní kancelář, která ovšem také pořádá zájezdy s odletem z Ostravy, Brna i Bratislavy.

Kam létá?

Především ty nejvíce oblíbené destinace pokrývá i Brenna. Jedná se především o:

  • Řecké ostrovy: Zakynthos, Korfu, Kos, Lefkadu, Krétu a další
  • Španělsko: Mallorca
  • Turecko

Recenze a zkušenosti

Kromě 85 recenzí na facebooku má CK Brenna veřejná hodnocení i na google firmách. Tam má hodnocení 4,5/5 bodů a také téměř samou chválu. Pokud už najdete nějakou negativní recenzi vždy se jedná o konkrétní osobu průvodce.

Podle recenzí dostupných na internetu se zdá být tato CK výborným kandidátem na pořadatele zájezdu pro letní dovolenou u moře.

Jakou máte Vy osobní zkušenost s cestovní kanceláří Brenna? Neváhejte se o své pozitivní i negativní zkušenosti podělit s dalšími čtenáři v diskusi. Děkuji.

Úno 11, 2023Tony Dvořák

Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023

PC » Pro cestovatele » CK Brenna – recenze cestovní kanceláře

Mohlo by se Vám také líbit
 
VTT – recenze & zkušenosti s CK
 
Cestovní kancelář Pantour recenze
Komentáře: 19
  1. Jana Žitná
    24.6.2024 v 12:47

    Zajímalo by nás, proč si platíme zájezd od ck, se službou delegáta. Naprostý nezájem, na informativní schůzku paní Martina Brychtová na Zakynthosu neráčila dorazit, bez omluvy,asi netušila, že si schůzku s námi sjednala !!! Ztracený čas klientů!!!
    Na náš požadavek o zapůjčení auta nereagovala.Po telef. urgencích slíbila poslat voucher. Neposlala. Opět po urgenci poslala,ale na cizí jméno.Po upozornění na chybu jméno přeškrtala a poslala zpět. Fakt úroveň…Info o odletu poslala někomu 2x a jinému nic !!! .Že se ukáže při odletu jsme ani nepočítaly.
    Paní delegátka pokazila celkový dojem z dovolené.

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Picmausová
    1.6.2024 v 1:48

    V únoru jsme zakoupili zájezd do Side. Byl úplně stejný jako v loňském roce, ale o 5000 dražší na osobu. Líbilo se nám tam a tak jsme zájezd v únorové slevě zakoupili. Nyní jsme zjistili, že se prodává o 1000 korun na osobu levněji. V květnu last minut na srpen. Cestovka je čím dál dražší. Jsme stálí zákazníci. Letos, ale s nimi jedeme naposledy.

    OdpověďZrušit
  3. blank
    Najbrt Petr
    14.1.2024 v 12:15

    Vrátil jsem se před 14 dny z Turecka od C K BRENNA . Budu jen psát o delegátce . Naprostý nezájem celou dobu jsme ji neviděli ani neslyšeli . Nejhorší potíž byla při odletu žádná informace kdy přijede auto před hotel . Tak jsem provolal asi 500kč a nakonec jsme odjeli . Tato delegátka je potřeba vymněnit protože když neví o svých klientech tak proč tam je ???

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Věra
    14.1.2024 v 12:15

    Já se právě vrátila z Kosu, hotel Roseland´s Marmari. Nepříjemná zkušenost. Řecký venkov – ráno řvou slepice a kokrhají kohouti, hned za zdí hotelu binec, cesta k moři je 600metů prašnou cestou, na pláži nejsou záchody, ani sprchy, celý den fičí vítr. Delegátka se ani neobtěžovala dorazit a nechala mne, ať si poradím. No prostě CK Brenna už nikdy více.

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Olga
    14.1.2024 v 12:15

    Byly jsme brutálně fyzicky napadeny personálem hotelu na Krétě Residence Villas **** těsně před odletem, ve kterém jsme byly přes CK BRENNA. Měly jsme odlet v brzkých ranních hodinách, kdy personál hotelu neinformoval plavčíka, který dělal i ochranku, že brzy ráno odlétáme. Když jsme si balily věci v hotelovém pokoji, tak na nás volal od bazénu našimi křestními jmény a poté se agresivně kopáním do dveří dobýval do našeho pokoje. Tento člověk pár dnů před námi napadl přítomné hosty z Německa, bezdůvodně a týden předtím také v ranních hodinách lidi, kteří také odlétali.
    Když jsme tohoto muže nepustili do hotelového pokoje a šly se zavazadly z hotelu na místo, kde nás měl čekat autobus na letiště, napadl nás tento muž 120 kg, 2 m brutálně vší silou a málem nás zabil. Dceru nejdřív roztrhl kalhoty, rozbil mobil a odmrštil ji několikrát na zem, kdy se dcera se mnou snažila z hotelu odejít. Poté jí zezadu uchopil oběma rukama a začal jí vší silou škrtit. Volaly jsme o pomoc a zachránili nás hoteloví hosté, kteří vyběhli na balkón a volali na plavčíka že nás má nechat. Dokonce tento deviant rozbil 1m vysokou vázu. Po pomoci hotelových hostů kteří vyběhli na balkon a útočník se lekl, se nám podařilo z hotelu utéct.Okamžitě jsme kontaktovali delegátku pí Heřmanovou CK Brenna.
    Cestovní kancelář ani delegátka nám neposkytli pomoc ačkoliv jsme hned po útoku vše telefonicky, sms, mailem a osobně CK Brenna a delegátce oznámily.
    Kontaktovali jsme také svou pojišťovnu u které jsme měly sjednány cestovní pojištění.
    Byly jsme ošetřeny lékařem na letišti, který nám odmítl vypsat dokument o ošetření neboť paní Heřmanová mu to zakázala – jednala s ním před naším ošetřením i po ošetření. Máme jen záznam, že jsme u lékaře byly ošetřeny.
    Policie na místě v hotelu, kterou jsme přivolaly nám řekla, že to musíme řešit na letišti v Heraklionu a to jsme také učinily. Bohužel Policie na letišti Heraklion odmítla vše řešit s tím, že to policie měla řešit na místě v hotelu.

    Delegátka ck Brenna Heřmanová nám sdělila, že nic nebude řešit a pod nátlakem že nám nikdo nepomůže pokud neodletíme v daném termínu což bylo za 2 hodiny po útoku na naše osoby, nás donutila pod nátlakem, že ona nám nepomůže ani nikdo jiný, nastoupit do letadla a odletět zpět do ČR, kde jsme vyhledali pomoc Policie okamžitě u palubního personálu letecké společnosti Smartwings sjednané CK Brenna která nám poskytla první pomoc alespoň slovem. Poté jsme vyhledaly pomoc Policie ČR hned na letišti a dále jsme byly odeslány do úrazové nemocnice, kde bylo zjištěno mnohočetné poranění páteře, žeber s nutností klidového režimu a zdravotní indispozice z důvodu poranění krku, ramene a ostatních. Bohužel rehabilitace probíhá do současné doby a dle lékařů budeme mít trvalé následky včetně postraumatického šoku.

    S hotelem jsme přitom měli nadstandardní vztahy přímo s paní majitelkou, která nás každodenně vítala,ptala se nás. Hotel neodpovídal **** hvězdám, jídlo bylo nepoživatelné, ubytování bylo otřesné, netekla teplá voda, špína, hotelový pokoj jsme si musely po příjezdu samy uklidit. Ručníky se měnily 1x za celých 7 dní, lůžkoviny jsme si musely říct opakovaně, no prostě hrůza. Vše jsme přešly, neboť jsme si nechtěly zkazit dovolenou ale že nás nakonec poté někdo bude škrtit, tak to jsme nečekaly ani ve zlém snu.

    CK Brenna se k tomu postavila tak, že jsme si celý útok vymyslely a nic se nezakládá na pravdě. Paní majitelka CK Brenna Ledererová odmítla celou reklamaci ve všech bodech.

    Něco otřesného. Několik cestovních kanceláří okamžitě stáhla tento hotel z nabídky, neboť v něm šlo opravdu o život. CK Brenna ale vše popírá a hotel nabízí dál.

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Boldi
    14.1.2024 v 12:15

    Docela by nás zajímalo, jakou náplň práce a tudíž i odměnu má Vaše delegátka na Malorce, za celý náš pobyt se ozvala pouze formou dvou sms přes WhatsApp v tom smyslu, že pokud něco potřebujeme, ať ji kontaktujeme. Naštěstí jsme na Malorce byly již po několikáté, takže jsme si téměř vše potřebné zařídily samy. Takto si ale práci delegáta Vaší CK nepředstavujeme a myslíme si, že moc dobrou pověst Vám nedělá.Příště po této zkušenosti služby Vaší kanceláře zřejmě nevyužijeme.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Poškození zákazníci
      14.1.2024 v 12:15

      Souhlasíme s Vámi.

      Nám se stalo s CK Brennou následující:

      Byly jsme brutálně fyzicky napadeny personálem hotelu na Krétě Residence Villas **** těsně před odletem, ve kterém jsme byly přes CK BRENNA. Měly jsme odlet v brzkých ranních hodinách, kdy personál hotelu neinformoval plavčíka, který dělal i ochranku, že brzy ráno odlétáme. Když jsme si balily věci v hotelovém pokoji, tak na nás volal od bazénu našimi křestními jmény a poté se agresivně kopáním do dveří dobýval do našeho pokoje. Tento člověk pár dnů před námi napadl přítomné hosty z Německa, bezdůvodně a týden předtím také v ranních hodinách lidi, kteří také odlétali.
      Když jsme tohoto muže nepustili do hotelového pokoje a šly se zavazadly z hotelu na místo, kde nás měl čekat autobus na letiště, napadl nás tento muž 120 kg, 2 m brutálně vší silou a málem nás zabil. Dceru nejdřív roztrhl kalhoty, rozbil mobil a odmrštil ji několikrát na zem, kdy se dcera se mnou snažila z hotelu odejít. Poté jí zezadu uchopil oběma rukama a začal jí vší silou škrtit. Volaly jsme o pomoc a zachránili nás hoteloví hosté, kteří vyběhli na balkón a volali na plavčíka že nás má nechat. Dokonce tento deviant rozbil 1m vysokou vázu. Po pomoci hotelových hostů kteří vyběhli na balkon a útočník se lekl, se nám podařilo z hotelu utéct.Okamžitě jsme kontaktovali delegátku pí Heřmanovou CK Brenna.
      Cestovní kancelář ani delegátka nám neposkytli pomoc ačkoliv jsme hned po útoku vše telefonicky, sms, mailem a osobně CK Brenna a delegátce oznámily.
      Kontaktovali jsme také svou pojišťovnu u které jsme měly sjednány cestovní pojištění.
      Byly jsme ošetřeny lékařem na letišti, který nám odmítl vypsat dokument o ošetření neboť paní Heřmanová mu to zakázala – jednala s ním před naším ošetřením i po ošetření. Máme jen záznam, že jsme u lékaře byly ošetřeny.
      Policie na místě v hotelu, kterou jsme přivolaly nám řekla, že to musíme řešit na letišti v Heraklionu a to jsme také učinily. Bohužel Policie na letišti Heraklion odmítla vše řešit s tím, že to policie měla řešit na místě v hotelu.

      Delegátka ck Brenna Heřmanová nám sdělila, že nic nebude řešit a pod nátlakem že nám nikdo nepomůže pokud neodletíme v daném termínu což bylo za 2 hodiny po útoku na naše osoby, nás donutila pod nátlakem, že ona nám nepomůže ani nikdo jiný, nastoupit do letadla a odletět zpět do ČR, kde jsme vyhledali pomoc Policie okamžitě u palubního personálu letecké společnosti Smartwings sjednané CK Brenna která nám poskytla první pomoc alespoň slovem. Poté jsme vyhledaly pomoc Policie ČR hned na letišti a dále jsme byly odeslány do úrazové nemocnice, kde bylo zjištěno mnohočetné poranění páteře, žeber s nutností klidového režimu a zdravotní indispozice z důvodu poranění krku, ramene a ostatních. Bohužel rehabilitace probíhá do současné doby a dle lékařů budeme mít trvalé následky včetně postraumatického šoku.

      S hotelem jsme přitom měli nadstandardní vztahy přímo s paní majitelkou, která nás každodenně vítala,ptala se nás. Hotel neodpovídal **** hvězdám, jídlo bylo nepoživatelné, ubytování bylo otřesné, netekla teplá voda, špína, hotelový pokoj jsme si musely po příjezdu samy uklidit. Ručníky se měnily 1x za celých 7 dní, lůžkoviny jsme si musely říct opakovaně, no prostě hrůza. Vše jsme přešly, neboť jsme si nechtěly zkazit dovolenou ale že nás nakonec poté někdo bude škrtit, tak to jsme nečekaly ani ve zlém snu.

      CK Brenna se k tomu postavila tak, že jsme si celý útok vymyslely a nic se nezakládá na pravdě. Paní majitelka CK Brenna Ledererová odmítla celou reklamaci ve všech bodech.

      Něco otřesného. Několik cestovních kanceláří okamžitě stáhla tento hotel z nabídky, neboť v něm šlo opravdu o život. CK Brenna ale vše popírá a hotel nabízí dál.

      OdpověďZrušit
    • blank
      Jaromous
      14.1.2024 v 12:15

      Včera jsme se vrátili z pobytu na ostrově Kos, který jsme si objednali u CK TRAVEL 2002, delegátkou z neznámého důvodu však byla p.DIANA z CK Brenna. Od uvítání na letišti byla na nás arogantni, s nezájmem o nás. Dávala nám najevo že jsme ji na obtíž. Posadila nas do minibusu s tím, že nas nedoprovazi do hotelu, neboť přeci kvůli nám dvoum nebude někam jezdit a ať se o sebe postaráme. Uvítací schůzku s námi neměli a celý pobyt jsme vlastně si zajisťovali sami. Dle ní, pokud budeme něco potřebovat, tak ať ji píšeme sms nebo volame. Měli jsme zájem o fakultativní výlety, půjčení auta. Informace od ní žádné, při snaze jí kontaktovat telefonicky telefon nebrala. Takžé zadny výlet, žádné auto….po celý pobyt o nás nejevila zájem, nevěděla jak jsme ubytováni a nezajímalo jí nic. Pokud bych ji navečer před odjezdem nekontaktoval znova přes Whatsapp a sms, neměli bychom ani informace o odletu. S ohledem na čas odletu jsme potřebovali vyřešit moznost prodlouzeni pobytu za uplatek…osobni setkani sice probéhlo ale vysledek? – její arogantni a povýsené chovani bylo úzasne…končila větou, však si poradíte sami jste dospěli a zvladli to beze mne i jini. Takže nepomohla, ikdyž jiní tuto možnost dostali. Při dotazu zdase potkame na letišti odpověděla arogantně, že ne že to urcitě zvladnemevše sami, ona má prý na starost 57 hotelů a kvůli nám se obtězovat nebude ( zástupci všech ostatních cestovek tam byli a pomáhali při odbaveni. Nastěsti nam ochotně pri problému pomohl delegát CK Blue styl..). Byla jediný delegat, který nebyl, který se nezajíma o klienty, který naopak klienty svym povýseným chovánim ponižuje. Ptáme se, proč taková cestovka a její lidé existuji, za co jsou placeni? Již nikdy nic s Brennou c.k. a jejimi zastupci.
      Tolik vytouženou dovolenou a ne levnou pěkně umí zkazit.

      OdpověďZrušit
  7. blank
    syncom georg
    14.1.2024 v 12:15

    Jedna z nejdrašších cestovek….jinde legnějši o 25 procent.Doporučuji porovnat s vice ck!

    OdpověďZrušit
  8. blank
    Janny
    14.1.2024 v 12:15

    Brenna? Nikdy více! Po příletu na Korfu, kdy jsme vlastně zjistili, že delegátka je vlastně z jiné CK a Brenna je takový přívažek, nás šoupli do autobusu s řidičem který nás v noci rozvážel po ostrově. Každého vystrčil v noci před ubytováním a starej se. Nás vysadil po půlnoci, a nebýt náhody, že na terase seděli sousedé z vedlejšího studia, tak jsme asi spali venku. Přístup delegátky tragický, ani jsme ji v podstatě nezajímali. Po zkušenostech i z loňským rušením zájezdu kvůli covidu, jasné NE, Brenna nikdy více.

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Andrea
    14.1.2024 v 12:15

    Cestovní kancelář BRENNA nemá nejmenší problém s klientem uzavřít smlouvu o zájezdu, nechat si zaplatit celou výši zájezdu a následně klientovi naprosto klidně oznámit, že předmětné ubytování „již není k dispozici“.

    ZCELA NEPROFESIONÁLNÍ, NEKOREKTNÍ A NESLUŠNÉ! VELKÉ ZKLAMÁNÍ, ROZHODNĚ NEDOPORUČUJEME!!! 😡😡😡

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Stanislav
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, měli jsme zaplacenou zálohu 15tis za zájezd do Řecka. Můj otec onemocněl a má jít na operaci, tudíž jsme chtěli dovolenou přesunout na jiný termín. V CK Brenna mi bylo řečeno, že zájezd lze posunout jen pod podmínkou, že za jiný termín zaplatíme o 20tis více. To jsme odmítli a požádali jsme tedy o voucher v hodnotě zálohy, že by jsme si vybrali zájezd příští rok. Voucher CK také zamítla s odůvodněním, že takto je to napsáno („drobným písmem na konci“) ve smlouvě.
    Nezbylo mi tedy nic, než se smířit s tím, že jsme přišli o 15tis korun. Tolik tedy ke zkušenosti s touto CK.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Cestovatel
      14.1.2024 v 12:15

      Ve všeobecných smluvních podmínkách, které mají na webu je psáno, že v případě storna zájezdu ze strany klienta je klient povinen uhradit storno ve výši skutečně vzniklých nákladů cestovní kanceláře za VÁŠ zájezd. Letenky se objednávají na jméno, příjmení a datum narození – znovu je tedy už nelze prodat.

      OdpověďZrušit
  11. blank
    Vlastimil Fliegl
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, den po návratu z Řecka, Zakynthos, hotel Astoria. Polopenze, 10 stejných snídaní zakládajících se že dvou vajec, rozmražené věky, lžíce bílého jogurtu, dvou až tří kuliček hroznového vína, máslíčko, medík a marmeládka doplněno ne zcela plným hrnkem čaje nebo něčím co vydávaly za kávu. Večeře formou rádoby mezinárodní kuchyně alá nevábné hotovky z 80. let. Úklid Ob den nebo na vyžádání..netýkal se prostoru pod postelí a za nábytkem. Klima za příplatek!! Paní delegátka spatřena cca 2x v podstatě překupník výletů a produktů z oliv. Po upozornění na ztrátu trička doneseného z postele patrně omylem z prádlem ochotně poskytla radu.. raději na postelí nic nenechávat a na triko zapomenout 😀. Jinak moře nádherné, objeveny i podniky z perfektním servisem i produkty. Používáme skútr, takže objeveno i několik malebných míst. Jo a vodu si kupte balenou, pitná z řadu není k dispozici, přestože Zakynthos netrpí nedostatkem vody pitné. Parkování na letišti není k dispozici, doporučené parkování cestovkou za vyšší cenu než nabízí samotné parkoviště. Hodnotím celkově z deseti šestka max.

    OdpověďZrušit
  12. blank
    MADELA
    14.1.2024 v 12:15

    V březnu dotaz na řešení situace v době koronaviru, zájezd pro 8 lidí, storno v hodnotě zaplacených záloh, tj.62000, odlet 1.8., nejdrive možnost poukazu na zaplacené zálohy, potom už zase ne, tak se zdá, že nás tam vyšlou, hotel je zatím uzavřen a nemá ještě informace jak bude fungovat, to prý bude dle emailove komunikace vědět až na začátku července, i přes nejistý stav je vše ok…my budeme nuceni doplatit zbytek a pak čekat, za jakých podmínek bude dovolená a hlavně se obávat o své rodiče i děti se kterými cestujeme, nebo přijít o peníze, no moc seriózní se mi to nezdá…..s Brennou již nikdy, vice

    OdpověďZrušit
  13. blank
    Hana Fabianková
    14.1.2024 v 12:15

    Úplně hrozná zkušenost v letošním roce v době Koronaviru. Máme odlet 22.8.2020 a když jsem z obavy o zdraví chtěla zájezd stornovat uz koncem března tak mi CK Brenna zaslala vyčíslení storno poplatků kdy chtěli 5280.- za jednu osobu. Zájezd stal pro jednoho 11695.- Tímto nás donutili vyčkávat jak se situace vyvine. Jestli se takhle chovají k ostatním klientům tak počítám že jich příští rok už moc mít nebudou. Hana

    OdpověďZrušit
  14. blank
    Alena Paseková,Harrachov
    14.1.2024 v 12:15

    Vážení přátelé,moc vám chci poděkovat za to,že jste nám umožnili baječnou dovolenou v Řecku na ostrově Karpathos.bydleli jsme v utulném penzionu Corali v ve vesničce Lefkos.Doporučujeme všem,kteří preferují klidnou,turisty nepřecpanou dovovolenou v panenské přírodě.Moc bych poděkovala delegátce Slovence Janě za profesionalitu a také lidské pochopení.Stala se mi totiž při odjezdu nemilá věc. Zapomněla jsem na pokoji dárek od manžela k výročí-nadhernou letní šalu.Na letišti jsem to s lítostí řekla delegátce Janě.Řekla si o moji adresu a v říjnu mi ji ze Slovenska na vlastní náklady poslala.Ještě jednou děkuji.

    OdpověďZrušit
  15. blank
    Anonym
    14.1.2024 v 12:15

    CK Brenna, začátkem září jsme byli v Turecku Side v chatičkách vše bylo v pořádku až na nepříjemnost v době odjezdu. Ačkoli jsme měli stravování All inclusive odjížděli jsme bez snídaně i když byla v ceně zaplacena. Zájezd jsme začínali obědem tudíž měl končit snídaní. Podali jsme reklamaci, ale bez úspěchu. Odpověd CK byla velmi strohá a my jsme ostrouhali.

    OdpověďZrušit
  16. blank
    pája
    14.1.2024 v 12:15

    CK Brenna, cestovali jsme na Thassos, mrzí nás, že jsme nebyli CK upozorněni, že pláž je špinavá od bahna a odpadků po záplavách, také že v apartmánu neprobíhá úklid a vynášení odpadků denně jak je všude běžné, ale jednou za pět dní.
    Celkově jsme nebyli spokojeni s ubytováním v Potosu apartmán Lambiris. Přístup majitelů nebyl příjemný.
    Delegátky naopak velmi profesionální, výlety dobré, jen na hlavní město zbylo asi jen 40 minut.

    OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


blank
Tony Dvořák

Hledám levné zájezdy

11.2.2023

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz