PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Pro cestovatele » Kovotour Plus – recenze + zkušenosti klientů

Kovotour Plus – recenze + zkušenosti klientů

Kovotour plus otevírací doba recenze a zkušenostJaké jsou recenze a zkušenosti s CK Kovotour? Pokud plánujete letošní dovolenou a zaujal vás některý ze zájezdů cestovní kanceláře Kovotour Plus, nepochybně vás budou zajímat zkušenosti předešlých klientů. Ty a mnohé další informace se přitom dozvíte na následujících řádcích.

Slevové zájezdy (nejen) od CK Kovotour Plus ⇒

Katalog zemí | Internetové stránky | Zkušenosti a recenze klientů | Celkové hodnocení

Katalog zemí

Cestovní kanceláře Kovotour Plus je cestovní kanceláří z Ostravy, která vznikla v roce 1994. Aktuálně se jedná o turisty poměrně hojně využívanou CK, která se specializuje na oblíbené destinace evropského kontinentu.

Vydat se s ní tedy můžete do Řecka, Chorvatska, Bulharska, Albánie, Černé hory a na další místa východní a jihovýchodní Evropy. Kromě toho lze cestovat i po České republice a Kovotour Plus se zaměřuje i na zájezdy pro seniory. Nabídka tedy jistě pro mnohé velmi zajímavá.

Internetové stránky

Cestovní kanceláře by pochopitelně dnes neměly být bez prvotřídní webové prezentace. Internetové stránky cestovní kanceláře Kovotour Plus splňují standardy. Na první pohled mně sice připadají lehce nepřehledné, na druhou stranu to může být čistě subjektivní názor.

V každém případě si zde můžete poměrně jednoduše nalézt svou vysněnou dovolenou a dozvíte se řadu užitečných informacích o jednotlivých destinacích, hotelech službách a dalších náležitostech. Bohužel, tyto informaci mnohdy neodpovídají realitě, tedy alespoň dle názorů předešlých klientů.

Zkušenosti a recenze klientů

Klienti této cestovní kanceláře všeobecnou spokojeností rozhodně neoplývají. Jistě, i s přihlédnutím k cenám zájezdů nemůžete v cílových destinacích očekávat žádný luxus a jedná se tedy spíše o dovolené pro méně náročnou klientelu. Žádat tedy hotely s prvotřídní výbavou a vysokým komfortem, stejně jako nějaké nadstandardní služby opravdu není dobrý nápad, protože pak budete mít dovolenou s největší pravděpodobností pokaženou hned od prvních okamžiků.

Problémem ovšem je, že podle mnohých klientů CK Kovotour Plus neplní to, co inzeruje. Může se tedy stát, že nebudete ubytování v hotelu, který byl v nabídce, ale někde jinde. Právě kvalita ubytování navíc patří mezi věci, jež jsou klientelou této ostravské cestovní kanceláři vytýkány zřejmě nejvíce. Vybavení hotelů tedy někdy není na právě nejlepší úrovní, pokoje nepatří k nejčistším a často ani strava není předmětem nekritického uctívání gurmánů. Kromě toho údajně některé hotely neodpovídají nafoceným obrázkům v nabídce CK.

Z výše uvedeného vyplývá, že komfortní ubytování v řadě lokalit skutečně očekávat nemůžete. Výtky někdy směřují i k chování zástupců Kovotour Plus, kteří se prý nepřetrhnou případné komplikace řešit, což je vytýkáno i samotné cestovní kanceláři. Naopak snad nejméně kritiky se snáší na dopravu, takže se zdá, že minimálně tento důležitý aspekt cestování by měl být v pořádku. Jenže to je přeci jen trochu málo a od své dovolené budete mít asi daleko větší očekávání.

Celkové hodnocení

Předně je nutné zdůraznit nezpochybnitelný fakt, že se spokojení klienty o své zkušenosti podělí daleko méně často než ti nespokojení, kteří jako formu kompenzace své nepěkné zážitky mnohdy i přehnaně „rozmáznou„. Ačkoli je tedy možné na různých internetových stránkách nalézt pěknou řádku negativních recenzí na cestovní kancelář Kovotour Plus, které ty pozitivní svým počtem převyšují, to samo o sobě úplně stoprocentní vypovídající hodnotu nemá.

Na druhou stranu negativních ohlasů skutečně není málo, takže na nich určitě něco bude. CK se dle všeho snaží některým klientům nepovedenou dovolenou kompenzovat, což jí slouží ke cti, nicméně sleva na příští zájezd asi po takových zkušenostech většinu lidí příliš nepotěší. V každém případě zda využijete služeb Kovotour Plus je pouze a jen na vás, určitě si ale sami dohledejte konkrétní názory klientů, abyste nebyli nemile překvapeni. Já osobně bych po jejich přečtení s touto cestovní kanceláří nevyrazil…

Led 15, 2022Tony



PC » Pro cestovatele » Kovotour Plus – recenze + zkušenosti klientů

13 komentářů Autobusové zájezdy, Pro cestovateleRecenze CK
Mohlo by se Vám také líbit
 
CK Quality Tours – recenze + zkušenosti
 
Cestovní kancelář Eva Šulcová – recenze & zkušenosti
Komentáře: 13
  1. Tereza Doubravová
    před 3 roky

    Naprosto nejhorší dovolená! V hotelu jen špína a plíseň. Jídlo se nedalo jíst. Všechno bylo jinak, než CK Kovotour slibovala.

    OdpověďZrušit
  2. Culek
    před 3 roky

    Také jsme se těšili do Černé Hory, již jsme tam s nimi byli. Letos jsme chtěli vyrazit s dětmi, tak jsme si vybrali letiště,podle odletových časů a odhadu kdy tam dorazíme a ono ejhle týden před odletem z nich nečekaně vypadne, že let deklarovaný jako Pardubice-Podgorica je s mezipřistáním v Ostravě! To bude super trávit minimálně dvě hodiny navíc zavření v letadle (doufám, že dceři bude stačit ta trocha kojenecké vody co lze na palubu vzít) a další bude o to delší ubytovací čas ve večerních hodinách. Samozřejmě vše se snaží ututlat odkazy na SoZ. Což je v tuto chvíli stejně jedno, nadšení opadá.. uvidíme, jak dopadne celá dovolená..

    OdpověďZrušit
  3. Jarmila Bendová
    před 4 roky

    Dobrý den . 4.8. jsem se vrátila s dcerou z Černé Hory z hotelu Veliká Pláž . Nejsem člověk , který si stěžuje a nikdy jsem žádnou recenzi nepsala . To co se stalo letos na to v životě nezapomenu . Je fakt , že za málo peněz , málo muziky . To bych brala . S vaší cestovní kanceláří jsem byla již vícekrát . Nechci být nepříjemná, proto se budu snažit vážit svoje slova . Jako takovou Černou Horu mám moc ráda a byla jsem tady třikrát . Nikdy jsem se však nesetkala s negativním chováním personálu s jakým jsem se setkala tentokrát . Nebudu psát pouze samé negativa . Pokoje uklizené dvakrát denně koupelna WC umyté čisté ručníky . Personál přívětivý . Strava servírovaná denně tři jídla k výběru . Ovšem nechápu slovo inklusive . Od 12 hod _ do 22 hod byla doba inklusive kdy jsem si mohla dát nápoj s dcerou jak se říká zadax v ceně . Kámen úrazu . Šla jsem pro pití . Bylo mi řečeno od nepříjemné paní barmanky , že mi dá jeden nápoj nikoliv více . Takže kávu udělala , pro vodu jsem se vracela . Celý život jsem pracovala s lidmi , u nás by měla na hodinu padáka . Dcera mi šla pro pivo . Barman jí odvětil , že mama moc pije . Je lepší si koupit pití v místním krámku a neposlouchat řečí od barmanů , nechutné pro nás neslušné . Musím říct že lituji delegáty , kteří se musí v této destinaci chovat příjemně a řešit neustálé problémy hostů které tam byly jejich dennodenní povinností . Kateřina a Sebastian jsou perfektní lidičky kteří vše okamžitě řeší . Dělají doktory , animátory , delegáty , řeší problémy . Chtěla bych jenom říci a ne sama za sebe i za partu perfektních holek , které s námi trávily dovolenou , že s takovým personálem a za klamné informace z vaší strany se ještě nikdy nikdo nesetkal . Chystáme se příští rok všichni na společnou dovolenou , ale s vaší CK nikdy . Hrůza .

    OdpověďZrušit
  4. Anonym
    před 4 roky

    Zdravím,
    s Kovotůr plus jsem byl již dvakrát v Ada Bojana. Je tam klid, který mi vyhovuje. Kdo chce zábavu, může jet do Ulcinu. Co mi však vadilo, v ložnici společné letiště a navíc pouze jedna společná přikrývka. U starších manželů je to myslím trochu blbé. No a nejvíce mi vadilo dvě hodiny zbytečně sedět v autobuse. Zvažte, zda to má logiku. Autobus parkuje v Ostravě. Pak jede do Třince, odkud bere první cestující. V pořádku. Avšak směřuje zpět do Ostravy kde před tím byl. Tam stojí cca půl hodiny. Kroutil nad tím hlavou i řidič. Zvažte zda by nebylo jednodušší vyjíždět z Ostravy kde autobus stejně parkuje, pak směřovat na Třinec a dále na Nový Jičín. Respektive se napojit na cestu kterou by jel z Ostravy. Doba jízdy by se tak zkrátila o cca dvě hodiny. Rovněž by se ušetřilo cca 50 litrů nafty, když se tak mluví o ekologii. No a nazpět je to to samé. Prostě proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Zdeněk

    OdpověďZrušit
  5. Eva
    před 4 roky

    Dobry den, varuji všechny zájemce před CK Kovotour Plus. Objednaly jsme si s dcerou zájezd do chorvatské Crikvenice, apartmány Clotillde, ***. Po příjezdu za chorvatské hranice nám bylo nabídnuto náhradní ubytování blíže moře, vily Danica, pouze ** s tím, že apartmány jsou v rekonstrukci. Po 15h v busu má člověk dost, tato cestovka klame zákazníky a prodává ubytování do apartmanu, které neexistují. Já jsem je za celý týden pobytu nenašla!!! Tato cestovka a hlavně její vedení nebude seriózní, ale banda lumpu. Stačí zažít 1x. Vily Danica to je pokoj s klimatizaci v jakési betonové budově, které stěží lze říkat vila. Uschova zavazadel v zatuchle sklepní mistnosti vhodné pro hlodavce. Polopenze formou bufetu jednoduchá, mnohdy nechutná, vajíčka natvrdo byla smradlava, zelená, vajecina nebyla z vajíček, jídlo neustále smažené, ovoce skoro žádné, jídelna špinavá…Služby delegatky k ničemu, jen si všude porizovala selficka a stížnosti klientů ignorovala. Teplá voda šla jen den,pak nám schválně stáhli teplotu na bojleru…2 dny dovolené jsem jen urgovala závady….jediné pozitivum je krásné moře a pláže v Crikvenici. Jinak nejhorší cestovka mého života, 18 160,- za zájezd pro 2 osoby není málo….ubytování ani služby neodpovídaly. Hodnocení pro vily Danica, depandence hotelu Riviera, Crikvenica, 7.7.-14.7.- nejezdete tam, delegatka paní Darina vám nic nezaridi…..upřímnou soustrast všem, co tam míří. Eva z Ostravy.

    OdpověďZrušit
  6. jarda
    před 4 roky

    Kovotour nebrat, služby na hotelu a úroveň prý All Inclusive – 6 nápojů a to je jak na pionýrském táboře nebo v kempu ROH. Kancelář ve Vodičkové jim pěkně smrdí a zaměstnanci nevědí nic

    OdpověďZrušit
  7. Lucie Prokešová
    před 4 roky

    Ráda bych tímto varovala všechny potenciální klienty Kovotouru. Letos jsme si zakoupili u této CK zájezd do Černé Hory přesně destinace Ulcinj, hotel Mediteran. To co jsme zažili bylo opravdu strašné. Transfer z letiště – vyhodili nás u jakési benzinky s tím, že k hotelu nelze dojet autobusem, načež přijel člověk věk cca 20 let tranzitem do kterého bylo velmi obtížné nastoupit (měla jsem sebou rodiče ve věku 72 a 81 let), mladík se ani nesnažil někomu pomoci, poté jsme zažili cestu hrůzy, kdy jel stylem brzda – plyn. Po asi 20 minutách jsme dojeli na místo samé – před hotel. Zde jsme zjistili, že recepce je v 1. patře do kterého vede 33 schodů, naivně jsme si mysleli, že v dnešní době snad ani není možné, že by důchodcům bylo nabízeno ubytování bez výtahu nedej bože něco takového. Další šok nás čekal ve chvíli, kdy jsme zjistili, že v hotelu ani nejsme ubytovaní, ale že budeme v paneláčkách nedaloko. Nicméněv hotelu jsme měli mít zajištěnu stravu All inclusive. Do jídelny vedlo 66 schodů, což znamenalo každý den 3x vylézt nahoru a pak dolu. Asi mi dáte za pravdu, že pokud je člověk relativně mladý a pohyblivý není to problém, ale pro starodůchodce už asi ano. Vzhledem k tomu, že cestovka prodává většinu zájezdů důchodcům ještě za propagace Šlágru TV je to nehorázná sprostost.
    All Inclusive v podání tohoto zájezdu znamenalo, že nápoje vlastně v ceně vůbec nebyli, protože najít personál byl velký problém a když jste ho našli, tak Vám řekli, že máte nárok na nápoje až od 12.00 hod., takže do té doby máte smůlu a většinu dne na baru nikdo nebyl, takže k dispozici byla maximálně voda nebo to co jste si koupil.
    Pan delegát se ukázal pouze jednou a to v neděli ve 12.00 hod. s tím, že vše zařídí, neudělal nic a doporučil ať podáme stížnost, přijel ji podepsat tak, abychom se s ním nikdy nepotkali. Recepční nám sdělil, že to tak s ním je, ale nechtěl mít problémy, tak raději mlčel. Nakonec jsme se dozvěděli, že delegát je synem majitele, takže si může dělat co chce.
    Moře dle katalogu 150 m – dle měření 500 m z kopce a následně do kopce nebo nutno vyšlapat 150 schodů. Pláž špinavá, za lehátka dřevěná na kterých se ani nedalo ležet, neboť jim chyběli matrace se platilo 7 Euro. Ležíte ve špíně a mezi odpadkama, čirá katastrofa.
    Závěr – výsledek reklamace vratka za inclusive 3.400 pro 4 osoby, delegát podepsal protokol, takže neuznáno, že nic neřešil, moře je měřeno vzdušnou čarou a služby odpovídají mentalitě národa. což je napsáno ve všeobecných podmínkách CK.
    Varuji tímto všechny, kteří nechtějí přijít o peníze a nechat si zkazit dovolenou takovouto CK, která pouze okrádá české turisty a prodává zájezdy naivním důchodcům, kteří se neumí bránit a tudíž spoléhají na to, že se s nimi nikdo soudit nebude. Já rozhodně budu.

    OdpověďZrušit
  8. Zapomente
    před 4 roky

    Napisu vam nasi zkusenost s Kovotour. Predem upozornuju, ze se jedna o 3 roky starou dovolenou na Krete, treba se od te doby neco zmenilo.

    Koupili jsme si dovolenou dle nabidky na strankach Kovotour. Tam bylo uvedeno, ze ubytovani je v 4★ hotelu, na pokoji trezor, wi-fi, klimatizace, na hotelu bazen, stravovani All Inclusive, na plazi Beach bar zdarma.

    A ted realita. Ubytovani odpovidalo maximalne 3★, vybaveni hodne jednoduche a stare, mnohe chatky v ceskych kempech maji lepsi vybaveni nez tento „4★ pokoj“. Nicmene koupelna se zachodem byly v poradku, pokoj cisty, takze se to dalo v pohode prezit. Za coz jsme nakonec byli velmi radi, jelikoz jsme druhy den zjistili, ze jini to stesti nemeli. Nekteri cely pobyt na pokojich bojovali s hmyzem nebo meli v pokoji plisen. Zadny trezor na pokoji nebyl, byl jeden spolecny na recepci. Uplne stejne to bylo s wi-fi. Ta byla pouze na recepci a pres den absolutne nemozne se pripojit. Pokud jste chteli na wi-fi, museli jste jit na tu recepci v noci, od 5ti rano uz internet opet nefungoval. Ale na dovolenou se nejezdi kvuli internetu, takze toto jsme tolik neresili. Spise slo o princip, ze jsme si zaplatili za neco, co nebylo. Co jsme ale resili, byla nefunckni klimatizace. Tu nam po opakovanych urgencich opravili az za dva dny. Okno v koupelne neslo zevnitr zavrit, coz byl docela problem, jelikoz okno bylo hned nad chodnikem, kde chodilo hodne lidi. Okno za celou dobu pobytu nikdo neopravil. Hotelovy bazen? Byl tam zakaz ležení mimo lehatka. Jenze lidi si lehatka zabirali uz v noci, kdy si tam davali rucniky, aby dali najevo, ze lehatko je rezervovano. Nekteri tam ty rucniky takto meli celou dobu, nekolik dni po sobe. My se k bazenu proste nedostali ani jednou, i kdyz jsme se take snazili zabrat si lehatko uz v noci. Navic bazen byl pouze od 10.00 do 18.00, nikoliv nonstop, jak tvrdila Kovotour na svych webovkach. Nevadi, byli jsme u more. Zde onen Beach bar, ktery mel byt zadarmo, samozrejme zadarmo nebyl. Stravovani ale byl celkove problem. s All inclusive to nemelo nic spolecneho. Pristup k tekutinam mel byt cely den. No bohuzel asi hodinu pred vydejem obedu a veceri se jidelna zavrela, takze v tuto dobu jsme pristup k tekutinam proste nemeli, museli jsme si je koupit jinde. Cepovat se mela Coca Cola, Fanta, Sprite nejake mistni pivo a asi i vinko. Cola, Fanta ani Sprite to nebyly ani omylem, spise to odpovidalo tem levnym limonadam, co se prodavaji u nas v Tescu nebo Kaufu. Ale bylo to gratis, tak nac si stezovat. Problem byl ale v tom, ze jsme si na tyto limonady museli vystat dlouhou frontu, aby vam to nakonec nacepovali do sklenice o objemu 1dcl. Tyto sklenice jsme si mohli vzit maximalne dve, pak jsme si tu frontu museli celou vystat opet znovu. Ja vypiju za den klidne i pres 5l tekutin, takze 1dcl sklenice a cekani nekdy i 15min ve fronte byl pro me velky problem (a co teprv male a netrpelive deti?) Na svacinu jsme dostavali moucnik o velikosti 4x4cm. Snidane, obedy a vecere byly formou svedskych stolu, ale krome snidani na to byly obrovske tlačenice a fronty, ktere se tvorily uz hodinu pred otevrenim jidelny. Hovada Cesi a Slovaci ve snaze dostat se ke korytu nemeli problem srazit na zem babicku o francouzskych holich nebo odstrkavat male deti. Duvod byl jasny – kdo nebyl v cas u koryta, nemel uz pak temer zadny vyber. Coz byl velky problem, jelikoz jidlo byvalo casto nedovarene (tvrde brambory nebo ryze, maso syrove apod.). Nicmene i kdyz jste obetovali moznost vyberu a prisli jste na obed pozdeji, stejne jste se dlouhym frontam a cekani nevyhnuli. Cele to bylo o to horsi, ze jidelna nebyla klimatizovana a vsichni tam byli spoceni jak prasata. Ani rano na snidani jsme se cerstveho peciva nedockali, ale vrcholem vseho bylo naredene mleko, nejspis vodou. Hned druhy den po prijezdu jsme meli sezeni s delegaty, kteri nam nabizeli ruzne vylety a jine moznosti na ostrove, ale nikoho to nezajimalo. Lide jen cekali, az delegati dokecaji a pak se do nich hoooodne ostre pustili se svymi stiznostmi a namitkami (nutno rict, ze opravnenymi). My se to snazili resit slusne a mirnou cestou, tzn. bokem od ostatnich a ne v bouricim se davu. Bohuzel ale zamestnanci cestovky (asi na popud svych nadrizenych) moc nekonali. Proto jsme to zacali resit komunikaci se zamestnanci v cesku, meli jsme vse fotit, nahravat a zapisovat. Vysledek? Cestovka jeste ten den opravila na svem webu informace o trezoru a wi-fi na pokojich, Beach bar zdarma najednou uz zdarma nebyl, Coca Cola, Fanta a Sprite prejmenovali na tekutiny atd. atd.

    Ale abych byl spravedlivy – jeli jsme s Kovotour poprve. Byli tam lidi, co s Kovotour cestovali po nekolikate, cestovku si chvalili a ze toto se jim take stalo poprve. Takze problem asi nebyl tak uplne na strane Kovotour jako spise na strane Hotelu. Nicmene Kovotour se k situaci nepostavila nejlip. Vzhledem k tomu, ze jsme si zaplatili neco, co jsme bud nemeli nebo jsme meli s necim problemy, zadali jsme nejakou kompenzaci. Vysledkem bylo, ze nam Kovotour vratila smesnych 520,- na osobu (byli jsme tam dva) a dalsich par stokorun nam nabidli jako slevu na dalsi zajezd. To nam prislo jako vysmech vzhledem k tomu, kolik jsme za dovolenou zaplatili a kolik by s takovymi sluzbami s jinou cestovkou dovolena stala (minimalne o 3000,-/osobu mene urcite). Za tyto penize jsme s jinou cestovkou mohli mit perfektni dovolenou a protoze ani dodatecne se s nami Kovotour adekvatne nevyrovnala, tak jsme si s pritelkyni rekli, ze s KOVOTOUR uz NIKDY.

    Jeste posledni perlicka – byla tam take jedna matka se svymi dvemi detmi, na kterou nevysel pokoj. Proste pokoj, ktery mel byt pro ni, tak hotel dal nekomi jinemu. Takze jim delegati museli hledat ubytovani v jinem z okolnich hotelu. No vzhledem k tomu, ze jsme na hotel prijeli asi ve 23.00 tamniho casu a ze deti byly male a unavene, musela mit jejich matka opravdu radost. Utechou ji nakonec mohlo byt to, ze meli o poznani luxusnejsi ubytovani nez my ostatni za stejnou cenu. Presto – takto si dovolenou nepredstavuju a nechci nikdy s malymi detmi resit neco podobneho.

    OdpověďZrušit
  9. Irena
    před 5 roky

    I já jsem s touto cestovkou absolvovala zájezd u moře. Je pravda, že se s cestovkami typu Fischer, Čedok, atp. nemůže srovnávat, ale já byla vcelku spokojená. Je pravda, že služeb delegátů nikdy nevyužiji, tak nevím. Irena

    OdpověďZrušit
  10. Eva Nekvapilová
    před 5 roky

    Letos jsem zažila nejhorší dovolenou ve svém životě. S Kovotourem plus v Černé Hoře hotel Savojo club. Naprostá hrůza. Ubytování i strava nemožná. Kdo to nezažil ani by nevěřil. Celé jsme to reklamovaly, ale cestovní kancelář hraje mrtvého brouka. Nezájem o klienty. Hlavně, že je zaplaceno. Této cestovce se vyhýbejte obloukem. Nekvapilová Eva Brno

    OdpověďZrušit
  11. Jitka
    před 5 roky

    Kovotour již nikdy více,radši ránu do palice!!!!

    OdpověďZrušit
    • Lida
      před 5 roky

      Také již nikdy,stačila Rivijera Club vCrikvenici.
      Příjezd v šest hodin ráno a čekat do čtrnásti hodin ani o minutu dříve bez snídaně,obědu.Při dotazu ,že můžu čekat i do 16.hod.Kufry jsme mohli dát do špinavého kutlochu,zapáchající.Po příchodu do pokoje jen jsme hleděli špína vůbec nevytřená podlaha,brouci na parapetu,prach no hrůza.Koupelka ještě horší,špína,voda neodtékala ve sprše,špinavá utěrka na zemi.Nevím na co jsme tak dlouho čekali.Hotel není tří hvězdičkový,ale dvě,jak se uvádí.Místo v hotelu jsme ubytování v depandace,ubytovna.Když pršelo tak i nám ze stropu.
      Strava plná penze s nápoji.No to se splnilo,až na to,že oběd bez polévky.Takže fozole na oběd ,nevěděla jsem zda je to polévka či hlavní chod,byl to hlavní chod k tomu zelí nakrájené neochucené.Jinak jídlo stále stéjné ,rybí prsty,kaše,rýže,něco mletého,tvrdé maso.Snídaně také ,párky pokrájené,vajíčka natvrdo,smažené,malé marmeládky,med,jeden druh uvařeného čaju,voda ochucená jako džus,káva nechutná,ovoce a zelenina velmi málo.Zákusek jednou chutnal.
      Obshluha za celý týden ani úsměv,nic.Neochotná.
      Nevím na co je celý týden paní delegátka na to nalévání pití.Snad na výlet na lodi kde jsme museli zůstat dole .

      OdpověďZrušit
  12. Josef Fuxa
    před 5 roky

    27.6.2017 jsme odletěli s CK Kovotour do Bulharska, cesta, ubytování, strava, vše k naprosté spokojenosti, pouze p. delegátka byla dost nepříjemná, musel jsem volat do Ck, když má info schůzku na recepci od 11-11.30, tak tam má být a ne přesně v 11 hod. vzít klienty a odejít s nimi někam do salonku, aniž by nechala zprávu, přišli jsme v 11.05 hod. a už tam nebyla. Myslím si, že má být na svém stanovišti po celou dobu schůzky, nebo aspoň zanechat vzkaz, kde je. Na volání a SMS nereaguje. Bylo to v hotelu Centrál na Zlatých pískách a paní je bulharka. Dále pokud možno, vyhněte se hotelu, v 20. hod. tam vše zavřou a jste tam jak v kostele. Bazén pouze do 17. hod. all inklusiv do 20 hod. a pak už nekoupíte nic ani za peníze. Žádné animace, žádná hudba absolutně klid. Ani zmrzlina pro děti nebyla a až poslední 2 dny ji vytáhli a aspoň jste si ji mohli koupit u bazénu. Cestovka vůbec neinformovala, že je tam ve 20. hod. konec, to jsem ještě nikdy nezažil, už tak nikdy s Kovotourem nepojedu. Dále na hotelu není v pokojích seznam vybavení pokojů, aby jsme si to mohli překontrolovat, při odjezdu kontrolují pokoje a pak vznikají dohady, stačí, když pokojská dá o jeden ručník méně a už je problém, ale nikdo z nás neví kolik čeho mají dávat. Připadal jsem si tam jak zloděj o kus hadru co se dává pod nohy, ale nakonec se vše vysvětlilo. Dalo to práci, protože tam umějí pouze anglicky, ani němčinou se nedomluvíte a delegátka na telefon nereaguje. Zkrátka, mizerné all inklusiv, myšlena zavírací hodina. Měli byt dát nějakou kompenzaci, protože lidi jedou za zábavou a ne do kostela.

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


před rokem




Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • Křížem-krážem Ománem: Exkluzivní poznávací zájezd 16.1.2023
  • Slunečný Omán: 5★ Luxusní dovolená ve stylu 7.1.2023
Právě se diskutuje
  • Dara: Spolucestování
  • Tony: El. zásuvky & adaptér na Kubě
  • Tony: Aktuální čas Sydney
  • Martin: Aktuální čas Sydney
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz