PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Recenze CK » CK Invia: Recenze & hodnocení od klientů

CK Invia: Recenze & hodnocení od klientů

Jaké recenze má cestovní agentura Invia od svých klientů? Psaná hodnocení i zkušenosti se službami a zájezdy zakoupenými na portálu Invie najdete v tomto článku.

Stručně o Invii • Hodnocení CK • Specializace Invie • Výhody a zápory

Invia: Srovnání dovolených od CK ⇒

Pokud máte s průběhem zájezdu v exotice nebo klasické letní dovolené svou vlastní zkušenost, neváhejte prosím své hodnocení (ať už kladné či záporné) připojit do komentářů. Pomůžete tak ostatním čtenářům s volbou pořadatele své dovolené. Děkuji.

  • srovnání významu cestovní kanceláře vs. cestování agentury

Obsah článku

  • Stručně o Invii
  • Hodnocení CK
  • Specializace CA Invia
  • Tabulka výhod a záporů
        • User Review

Stručně o Invii

Cestovní agenturu a cestovní kancelář Invii není nutné příliš představovat. Jde o největší agenturu, která se od počátku specializuje na pře-prodej a srovnávání dovolených od stovek cestovních kanceláří v České republice i s odletem z okolních států.

Kromě přeprodávání zájezdů se v posledních letech zaměřila i na pořádání vlastních pobytů. Pokud využijete skvěle vyladěný filtr zájezdů a termínů a kliknete si na detail – zde si ve spodní části stránky na pravé straně můžete lehce zjistit Pořádající CK.

Hodnocení CK

Pokud jste si přes cestovní agenturu Invia zakoupili svůj zájezd a máte tedy zkušenost s pobytem (nejen) u moře napište své dojmy do komentářů pod článkem. 

Nezapomeňte, že pokud jste si přes Invii rezervovali zájezd a pořádající CK byla odlišná je třeba hodnotit zvlášť služby Invie (rezervace, platba, servis kolem) a samotný průběh zájezdu za který zodpovídá pořádající CK.

Specializace CA Invia

Na webu Invia.cz najdete prakticky všechny produkty zájezdů:

  • super last minute zájezdy
  • first minute dovolená
  • lyžařské pobyty
  • exotické destinace
  • termální lázně
  • velkou sekcí je také Recenze hotelů

Tabulka výhod a záporů

Klady a výhody Zápory a nevýhody
největší CA v ČR doplňte do komentářů
nejširší nabídka zájezdů  
obrovské call centrum  
rychlá odezva podpory  
vyladěný web  
Úno 11, 2023Tony
Sending
User Review
4 (2 votes)


Komentáře: 23
  1. Jan Kratochvil
    před měsícem

    V lednu 2023 jsme si prostřednictvím Invia objednal a zaplatil týdenní pobyt na Krétě u německé cestovní kanceláře Alltours. Tři dny před plánovaným odletem jsme telefonicky oznámili do Invia, že ještě nemáme letenky a poukaz na ubytování. Dozvěděli jsme se, že německá kancelář tyto podklady ještě neposlala a že se to bude urgovat. Telefonoval jsem jsem následně celkem asi dvacetkrát, vždy se mi ozvala nějaká jiná pracovnice a sdělila vždy jen, že se to řeší a že mám být trpělivý. Požádal jsem o přepojení na nějakého pracovníka Invia, který je ve spojení s německou cestovkou a náš případ řeší, bylo mi to odmítnuto. Požádal jsem o přepojení na nějakého vedoucího pracovníka zodpovědného za řádný chod agentury Invia, bylo mi to odmítnuto. Požádal jsem o kontakt přímo na německou kancelář, bylo mi také odmítnuto. Podklady jsme obdrželi doslova několik hodin před odletem. Po návratu z dovolené jsem požádal písemně o vysvětlení pozdního dodání podkladů a neprofesionálního chování pracovníků této agentury. Z odpovědi jsme se dozvěděli, že když cestovní kancelář doklady nepošle, tak Invia „má svázané ruce“. Proč Invia začala urgovat podklady tři dny před odletem až po našem telefonátu, jsme se nedozvěděli. Proč nelze kontaktovat pracovníky Invia, kteří naši urgenci řešili přímo s německou cestovkou, nebylo rovněž vysvětleno. Požádal jsem tedy o sdělení kontaktu na pracovníky Invia zodpovědného za řádné řešení reklamací. Nedostal jsem žádnou odpověď.
    Využívat služeb Invia vřele nedoporučuji. Jedná se o jakéhosi podivného zprostředkovatele, zaměstnávajícího armádu nekompetentních pracovníků, který se vůbec necítí zodpovědný za řádné zajištění objednaných služeb.

    OdpověďZrušit
  2. Roman Vogl
    před měsícem

    V neděli jsme objednali zájezd a zaplatili , přišla smlouva v emailu s infem že vše potřebné k zájezdu letenky atd. obdržíme co nejdříve ,odlet měl být ve středu v úterý ráno telefon , že se omlouvají ,ale bohužel nejsou letenky !!! Jak je možné prodat zájezd a nemít letenky !? Toto nechápu , takže teď čekáme jestli bude náhrada zájezdu nebo nám vrátí peníze , navíc dovolená po 18 letech s manželkou, no prostě paráda , když už je po těch posledních pár letech celkem klid a dá se někam jed tak tohle!!!!! Takže děkujeme Cestovní agentúře Invia!!!

    OdpověďZrušit
  3. Jaroslav Kercl
    před 2 měsíci

    Zaslána Smlouva k zájezdu, platba za cestovní pojištění, zaplacena záloha a pak se dozvíte, že cena už neplatí? Během dohadování došlo 2x k navýšení ceny (jedna prý už v průběhu rezervace – to je sakra pech, trefit se do cca 10 minut).
    Dříve seriózní firma.

    Nyní pod mojí rozlišovací úroveň a neopřel bych si o ni ani kolo.

    OdpověďZrušit
  4. Luboš Reitinger
    před 3 měsíci

    Tak zatím máme zaplacenou jen zálohu a s doplatkem 71.000,- začímáme váhat.Potřeboval jsem zjistit jak je to s platbou parkovného na letištiv Praze.Psal jsem email 7.2. – bez reakce,další stejného znění 16.4. a opět NIC.Manželka se jim pokoušela volat,ale byla odmítnuta,protože Oni budou jednat pouze se zadavatelem zájezdu.Proto jsem 3.5. telefonoval já,abych se dozvěděl,že telefony jsou pro zkvalitnění služeb nahrávány…a,že jsem pátý v pořadí – pokud chci,abi mi operátor zavolal zpět mám zmáčknout jedničku a zavěsit.Po 20 minutáchčekání jsem zmáčknul jedničku….Pochopitelně nikdo nezatelefonoval. Včera 4.5.jsem vyzbrojen trpělivostí volal znova – byl jsem druhý v pořadí.Bylo mi slečnou řečeno,že nás dělá kolegině která se nám ozve.No nikdo se opět neozval.
    Nevím,nechápu.Snad by se ke komentářům mohla vyjádřit i INVIA. Pochybení jednotlivců?
    Mám u sebe 71 tisíc které koncem měsíce mám poslat této společnost.Jak mám rozpoznat zda se nejedná o podvod když společnost dělá mrtvého brouka a funguje jen číslo bankovního konta?

    OdpověďZrušit
    • Luboš Reitinger
      před 3 měsíci

      Paní z cestovky se ozvala a tak snad to už bude dobré,vše jsme si vyříkali a další korespondence bude po dohodě vedena na email nikoliv telefonicky, čímž problém s nedovoláním bude vyřešen.Děkuji za bleskové řešení „Planetě cestování“ i společnosti Invia.

      OdpověďZrušit
  5. Eva Kolářová
    před 4 měsíci

    Dobrý den, už přes půl roku řešíme reklamaci u cestovní kanceláře Invia. Dne 23.6.2022 jsem si u Invie rezervovala zájezd, kde jsem hned odkazem dostala k platbě. Zde musím podotknout že na celou akci máte 30 minut a musíte si pamatovat pořadí dětí které jste si ve vyhledavači zadala jinak Vás stránka nepustí dále, tím vznikla chyba nesprávně uvedených jmen u mé rezervace dětí. Ale byla jsem na tuto chybu upozorněna obchodním zástupcem panem Kakalejčíkem. Také mi bylo sděleno že chybu napraví a že mu to nepřišlo logické. Druhý den mi přišlo potvrzení o vytvoření smlouvy o zájezdu. Která byla zaslána zprostředkovateli služeb společnosti Schauinsland.DE pro CZ, která ji následně předá přímo zahraničními pořadateli zájezdu CK Schauinsland-reisen GmbH. Zde tedy podotknu že předání informací z vaši strany již v tuto chvíli bylo stále se starou informací (špatným jménem) i když v příloze mi pan Kakalejčik poslal již smlouvu opravenou. Brala jsem tedy věc jako uzavřenou, s tím že chyba byla napravena!!! Další den jsem čekala na letenky a pokyny k letu, když se mi nikdo neozýval, začala jsem obvolávat Invii na adresu panu Kakalejčíkovi, zde podotknu že jsem volala nejméně 7x a nechávala různé vzkazy, abych se zeptala kdy nám zašle pokyny k doletu ?? Pan Kakalejčík se ozval až odpoledne s tím že se snaží napravit chybu špatně zapsaného jména dcery? Mohu se zeptat jak je tohle možné? Sedm telefonátů a pán mi pak asi po osmi hodinách napíše toto? Jak špatné jméno když smlouvu u Vás mám již opravenou a v emailu potvrzenou? Ještě jsem se snažila vše řešit s Vaši cestovkou večer před odletem ale paní nadřízená která mi měla volat, nevolala. Na chatu jsem dostala jen odpověď že se vše řeší a že určitě tuto situaci dořešíte! Navíc jsem se ještě dozvěděla že tato informace je špatně i na pojišťovací smlouvě, to mi bylo doporučeno že si tam mám zavolat a změnit si ji a nebo rovnou sjednat pro dceru pojištění jiné. Já jako třetí osoba? Sice jsem uveden jako pojištěná osoba ale protože je smlouvu sepsala Invie a Axa nemohu provádět změny. Tím pádem mi změna nebyla umožněna! Večer jsem pak od paní Varmužové dostala opravené cestovní pojištění, mimochodem tato paní mi měla volat! V den odletu 10:55 hod. (1 hod a několik minut před odletem) jsem obdržela email od pana Linarta: Dobrý den, dostal jsem info od CK, že pokyny opraveny nebudou. Bude proto nejlepší když situaci vysvětlíte na přepážce přímo na letišti při odbavování. To už jsem dobrou hodinu řešila situaci přímo na pobočce cestovní kanceláře CK Schauinsland-reisen, kde mi bylo opět řečeno že já jako koncový zákazník smlouvu měnit nemohu že toto právo mám jen Invie a CK Schauinsland-reisen. A přímo na pobočce smlouva sepsaná není, takže tam ani nic neudělám! Letenka do plného letadla již k zakoupení nebyla, takže jedině zaplatit upravení informací přímo na přepážce při odbavení (takto se to řešilo i při cestě zpět). Takže si zaplatím dovolenou a pak se skoro 2 hodiny snažím anglicky domluvit na přepážce změnu která není možná). Opravdu krásný začátek dovolené, plné stresu a ještě štěstí, že jsem si vybrala dostatečnou hotovost v eurech, jinak bych nikam neodletěla. Nebo někdo z vás by odletěl s tím že nechá jedno ze svých dětí v Drážďanech na letišti? Zde také podotknu že jsem mluvila jak s někým u Vás na chatu a také jsem se snažila dovolat ale automat nás odkázal buď na automat,tam nás pán kontaktoval až 2 hodiny po příletu do cílové destinace, nebo ať problémy řešíme ve všední dny, to nám v tu chvíli bylo úplně na ho…. Domluvila jsem se opět s paní Koskovou že tedy zajistíte aspoň změnu až poletíme domů (7 dní – 5 dní pracovních bylo na změnu). Opět jsem se nedočkala, ano dočkala, ale jen slibů. Dále bych mohla podotknout že máte mylné informace o zájezdu který nabízíte, apartmány jsou staré minimálně 15 let (fotky vůbec neodpovídají). Když chcete změnu není to problém ale opět do apartmánu. Náš problém to ale neřešilo, všechny jsou umístěny vedle rušné silnice a tak se nevyspíte tak ani tak! Vrcholem je email z 5.7.: Jak se vám líbila dovolená? Jsem tak nasraná že to už ani víc nejde, vaši kancelář určitě už nikdy neoslovím!

    OdpověďZrušit
  6. Luboš
    před 10 měsíci

    Určitě nedoporučuji. V případě problémů s ubytováním. Švábi, agresiví hosté bez zásahu personálu, spaní na lehátkách atd. ,tak pošlou jen urývek ze smlouvy, že o nic za nic neodpovídají a jsou jen zprostředkovatelé.
    Koupili jsme zájezd 14 dní předem. 7 dní předem mi zavolali s invie ,že musím k 45.000,- doplatit 1000,- jinak se zájezd ruší a můžu si najít jiný. Po příletu nenašli klíče od apartmánu (ani náhradní nefungovali) to nás mělo varovat. Přišel udržbář a vyměnil fabku. Apartmán co neměl okna jen celoprosklené dveře a to bylo jediné místo kudy se dalo větrat. Už vím co u Invie znamená balkón. Na obrázku schodišťově umístěné apartmány s balkóny. Ve skutečnosti pod každým takovým byl ještě jeden s „balkonem“ do protějšího 3m vzdáleho apartmánu. Když jsem v noci větral jedinými dveřmi ,chodili opilí a zhulení „hosté“ kolem našeho otevřeného apartmínu, a když vždy nad ránem se vehmentně dobívali do svého apartmánu,kam je manželka nechtěla pustit vše se odhrávalo 4m od mé postele přes otevřené dveře. Stačilo 6 kroků a stál mi dotyčný u postele. No u postele je troufalé. jednalo se o lehátka na jedné straně s kolečky, tudíž když jste se v noci rychle převalil lehátko popojelo, nebo když jste se přitulil k manželce lehátka se rozjeli a vy jste místo obětí narazil na dlažbu. Invia mi poslala článek a delegát se ozval po třech dnech, ale to už jsme bydleli jinde. Invia schrábne provizi a z Vás má jen srandu ,jak jste pitomej co jste podepsal.

    OdpověďZrušit
  7. Alena
    před 11 měsíci

    Naprosto nedoporučuji!
    Objednala jsem 5 denní pobyt na Mallorce pro 2 osoby za cca 43.000,- vyplněním internetové objednávky přes CA Invia.
    Po vyplnění účastníků (mě a mého syna) mi ihned naskočila úhrada zájezdu, kterou jsem provedla. Až poté mi přišla do e-mailu smlouva, kde jsem byla uvedena pouze já jako první i druhý účastník se stejným datem narození.
    Ihned jsem volala s požadavkem opravy smlouvy.
    Pracovnice mi sdělila, že se mi dnes ozve můj prodejní asistent.
    Ozvala se mi večer paní Červinková s tím, že mám pouze 2 možnosti.
    Zájezd stornovat za poplatek 30% z ceny zájezdu nebo zakoupení 3. letenky.
    Konkrétní sumu nevěděla. To mi prý sdělí následující den. To jsem samozřejmě odmítla.
    Takže z jednoduchého administrativního úkonu se stal neřešitelný 3 denní problém, kdy jsem neustále telefonovala, zaměstnanci si mě přehazovali s nesmyslnými výmluvami. Nakonec jsem požadovala telefonní číslo na pořádající CK Der Touristik Německo, abych to mohla řešit sama. Paní Červinková mi nejprve zaslala int. odkaz na nesmyslnou stránku bez uvedení jakéhokoliv kontaktu, pak mi zaslala telefon na CK Exim Tours. ??????
    Nakonec jsem 2 dny před odletem obdržela číslo letenek, takže jsem přes ČSA provedla za poplatek 60 euro změnu 2. cestujícího načež překvapená pracovnice CA Invia (nikoliv paní Červinková) se slovy jak je možné, že mi změnu provedli byla teprve ochotna provést změnu smlouvy za poplatek 50euro. Jednání, vstřícnost, komunikace hrůza. Nikdy více.
    Člověk, který si objedná zájezd přes CA nebo CK očekává servis nikoliv problémy a stres. Toto mi opravdu stačilo, nikdy opravdu nikdy více již jejich ,,služby,, nevyužiju.

    OdpověďZrušit
  8. Eva
    před rokem

    Nejhorší zkušenost !!! Nedoporučuji a tímto varuji!!! Náš 5 denní výlet, k moři bude peklo. Zájezd jsme si samy vybraly, po kontaktu Invia se o nás staraly 2 ,,sales asistent,, Jakmile šlo o platbu a potvrzení jejich podmínek, tak to byly obě na mailu a telefonu. Teď když si chceme vybrat naši bezplatnou možnost „změna termínu“ jsou obě nedostupné. Jejich zástup/kolegové se s případem nejdřív musí seznámit a ověřit u dalších kolegů… již to trvá 4 dny !!! Je nám s kamarádkou do breku, protože změnu potřebujeme kuli potvrzení datumu operace ročního syna! Litujeme, že jsme naletěli a před službami Invia společnosti všechny odrazujeme.

    OdpověďZrušit
  9. Dušan
    před rokem

    V spoločnosti Invia.cz som objednal dovolenku do rezortu DANA BEACH. Všetko som riešil s p.Drobnou mailovou komunikáciou. Priplatil som izbu Superior s výhľadom na more v cene 91742KČ.Voucher do hotela DANA BEACH som obdržal mailom od p.Varmuzovej. Po prílete do Hurgady nás delegát MTS globe doviezol do hotela DANA BEACH. A tam to všetko začalo…Na recepcii nás čakalo nemilé prekvapenie, keď nám oznámili že tam nemáme rezerváciu na ktorú som mal voucher od spoločnosti Invia.cz. Po hodine dohadovania, nás presunuli do neďalekého hotela Beach Albatros,(o hviezdičku menej) údajne na jednu noc kým sa situácia nevyrieši. Po prebdenej noci som osobne napísal 15 mailov na rôzne adresy cestovnej kancelárie Invia.cz a čakal som aspoň nejakú odpoveď. Keďže na internete je je linka pomoci Invia.cz aktívna do 20:00hod.aj víkend,naozaj som si myslel že sa niekto z cestovnej kancelárie ozve,ale márne.Po ďalších mailoch a telefonátoch som po troch dňoch dostal mail že sa podarilo vybaviť ubytovanie v DANA BEACH ktoré som mal vlastne zaplatené. Takže po strávených štyroch nociach,tri a pol dní sme sa konečne dostali do hotela DANA BEACH, ktorý sme mali od začiatku zaplatený. Samozrejme z ubytovania v izbe Superior s výhľadom na more, nebolo nič. Takže po strasti plných dňoch sme konečne začali dovolenku ktorá určite nebola taká ako sme si predstavovali. Invia.cz proste zavádza a klame zákazníkov, aj keď vedia že už sa do daného hotela nedá objednať, vypýtajú od vás peniaze a potom sa starajte. Nám sa to podarilo, ako uvádzam vyššie po urputnom vypisovaní a telefonátoch, čo stojí samozrejme čas, nervy a peniaze. Maximálne neprofesionálne a jednanie zo strany Invia.cz nám potvrdilo aj delegát cestovnej kancelárie MTS-globe ako aj pár ďalších delegátov a ľudí čo majú skúsenosti s Inviou.cz. Podali sme sťažnosť a určite podnikneme aj právne kroky. Takže na záver Invia.cz nikdy viac a určite neodporúčam!!!

    OdpověďZrušit
  10. Petr Pospíšil
    před rokem

    S cestovní kanceláří mám následující špatnou zkušenost: objednali jsme si a zaplatili s partnerkou zájezd na Rhodos. Na letišti před odletem jsme se dozvěděli, že letenka pro nás neexistuje. Při bližším zkoumání jsme se dostali z protokolu letištního systému k informaci, že letenka sice pro nás původně zabukována byla, ale následně byl booking zrušen z důvodu nezakoupení letenky. Na základě diskuze s hotline jsme si tedy koupili letenky za své (v letadle naštěstí byla právě 2 volná místa, asi původně ta naše) a nárokovali jsme refundaci, se všemi doklady. A teď čekáme a čekáme a čekáme a čekáme…

    OdpověďZrušit
  11. Lenka
    před rokem

    Prosím nebrat. Zrušili nám na poslední chvíli zájezd, problém s vrácením peněz. Nikdy více, nikomu nedoporučuji, vyberte si jinou CK.

    OdpověďZrušit
    • Andy
      před rokem

      Cele zle je jedno ci SK alebo CZ obe Vas len namotaju aby ste cim skor zaplatili zalohu to Vam budu pisat volat Xkrat denne ale ked pozadujete storno po zaplateni s relevantneho dovodu ruky prec od Vas , ste pre nich len odpoad a spina na ktorej si namastili vrecka.

      OdpověďZrušit
  12. Vladimir
    před rokem

    Invia lze doporučit jen v případě že mate rádi přijet do hotelu a zjistit že nemáte vůbec rezervované. Potom jako podporu ze strany Invia dostanete telefonní číslo na kterém maximálně můžete nechat správu do datové schránky na kterou nikdo ne bude reagovat. Tím pádem zůstanete bez ubytování v neznámém místě v země kde nikdo nemluví česky a ni anglicky.

    OdpověďZrušit
  13. Ilona
    před rokem

    Této cestovce se vyhnete! Udělali na mě hned několik podrazu. Zakoupila jsem od nich zajezd na Maledivy . Důrazně jsem urgovala, ze lety musí být jen se společnosti Emirates. Po 2 dnech nabídek jsme si odsouhlasili variantu dovolené o cca 37000 Kč dražší , právě kvůli letům se společnosti Emirates. Společnost na mě udělala velký podraz a do cestovní smlouvy mi vyměnila lety za lety sice s kódy Emirates , ale operovane Fly Dubai! Nenapadlo mě kontrolovat, zda se jedna o stejne lety dle naši předešlé dohody. Ve finále ze 4 letu je jen jeden s Emirates a ostatní Fly Dubai ! Ale za tu vyšší cenu o 37000kc! Ještě to zamaskovali větou- lety se společnosti Emirates…. Díky nákupu letenek přes tuto společnost ztrácíte schopnost letenky jakkoli upgradovat, či upravovat rezervace. Všude vám řeknou, ze to muže dělat pouze cestovní kancelář , která není ochotna pro vás cokoli udělat s kladným výsledkem. Také lžou , ze na nějaké lety už nejsou volna místa, nebo se vám je pokouší prodat několikrát dražší. Ve finále jsme byli donuceni si letenky zakoupit nove a to opravdu není levná záležitost. Abych to shrnula. Tato společnost vůbec není seriózní. Jde jim jen o to , okrást klienta a dal se o nej nestarat. Invii už nikdy více !!!!

    OdpověďZrušit
  14. Helena
    před 2 roky

    Agenturu Invia rozhodně nedoporučuji. Pokud nemůžete cestovat po vlastní ose, vyberte jinou CK a ještě si ověřte recenze.
    Počátkem července 2021 jsme kupovali pobyt v Egyptě. Prodej dovolené probíhal způsobem, s jakým jsme se dosud nesetkali a covid to tentokrát nezpůsobil.
    Na internetových stránkách Invie jsme si zarezervovali pobyt. Během krátké doby nás kontaktovala pracovnice Invie a po vzájemné dohodě nám mailem poslala smlouvu o zájezdu. Pracovnice Invie nám doporučila provést úhradu v co nejkratší době, abychom měli dovolenou zajištěnou a nepřišli o rezervaci a že po zaplacení nás následující den bude kontaktovat kolega a sdělí nám konkrétní údaje k odjezdu. Doposud standardní průběh.
    Další den nám kolega skutečně zavolal a sdělil nám, že cesta, kterou nám pracovnice prodala se nemůže realizovat, protože není místo v letadle a ani v hotelu. (Za co jsme tedy zaplatili?) Ale nabídl nám stejný pobyt v jiném termínu, o den později, ale vzhledem k tomu, že se jednalo o jiný zájezd za vyšší cenu, bylo třeba rozdíl doplatit. Protože z pracovních důvodů jsme museli dodržet čas naší dovolené, na jeho nabídku jsme přistoupili a rozdíl ceny doplatili. Napětí z nás spadlo a těšili jsme se, že konečně odjedeme. Bohužel však jen do dalšího dne, kdy nám další pracovnice Invie oznámila, že teď by místo v letadle bylo, ale ne v hotelu (Co nám tedy kolega prodal?). A nabídla další termín, v pořadí již třetí. To už jsme byli velmi obezřetní a snažili si ověřit a potvrdit každou informaci, než jsme na něco přistoupili. Jednání téhle pracovnice působilo profesionálně a skutečně cesta se nakonec zrealizovala.
    Pracovníkům Invie se podařilo proměnit příjemné chvíle před odjezdem na tři dny stresu, napětí a nejistoty, jestli vůbec odjedeme a hlavně, kde skončí námi zaplacených čtyřicet tisíc. Ve srovnání s ostatními recenzenty jsme dopadli dobře, ale příště bychom cestu s Invií v žádném případě neriskovali. A také by mě zajímalo, co na to říká pan Šafařík z Agentury cestovních kanceláří a agentur.

    OdpověďZrušit
  15. Tomáš
    před 2 roky

    Lidičky vyhněte se obloukem společnosti Invia. Jen se prizivuji na lidech, co se boji jezdit “ po vlastní ose“. My si koupili od nich zajezd pro 2 lidi za 54tis. s příslibem jakehokoliv supportu na ostrove Corfu a po příletu jsme zjistili, že tam žádný delegát není a nebude. Komunikace s cestovkou 0. A kdyz jsem zjistil kolik by stály letenky + hotel na bookingu, tak mi vyšla cena 38tis. Tzn. vzaly si marzi 14tis., ale nikdo z kanceláře po tel. hovorech mi nedokazal vysvetlit za co a to jsem mluvil i s centralou. Jsou to vazne zlodeji, podobnych pripadu je více.

    OdpověďZrušit
  16. Katka
    před 2 roky

    Též se přidávám k špatné zkušenosti s cestovní kanceláři. V lednu jsme zakoupili rodinnou dovolenou do Turecka. Chtěli jsme vyrazit společně i s kolegou z práce, který si zakoupil hotel ale od jiné CK. Tím, že jsme měli od zaměstnavatele benefity na dovolenou, chtěli jsme je uplatnit. Zájezd na nás vykoukl od Invie, tak nám bylo jedno, že jedeme od jiné CK než kamarád, hlavně že budeme na stejném hotelu a místě. Paní nám zájezd zprostředkovala, zařídila dokonce přes německou CK, což pro nás znamenalo i levnější zájezd. Souhlasili jsme, měli jsme radost, že to takhle vyšlo. Zaplatili jsme i pojištění (včetně pojištění na Covid a storno) pro jistotu kdyby náhodou. Vše do té doby bylo v pořádku. Poté u nás v Českých Budějovicích zrušili pobočku a vše řešíte jen přes on-line a s někým kdo je buď Praze nebo Brně. Jenže kamarád v květnu dovolenou zrušil, kvůli obavám z Covidu a z nejistoty co nás tam čeká. Taky jsme váhali, přece jenom tam do konce května byl úplný lockdown, a tak jsme volali do CK Invia, že bychom chtěli zájezd přehodit na jinou zemi a případně datum. Už tady nám bylo sděleno, že to nejde a jedinou možností je storno a poté nový zájezd, ale pokud ten zrušíme tak nám strhnou 30000 Kč storno poplatek, a že si to máme najít v podmínkách. Tudíž jsme od změny ustoupili, s tím že bychom o takové peníze neradi přišli. Smíření se zájezdem po lockdownu a ještě,když Turecko bylo v tmavě červených barvách jsem byli připraveni odjet. V týdnu když jsme měli odletět nám přišly pokyny, že odletíme z Prahy, tak jak bylo domluveno. My jsme s manželem očkování, tak jen dětem jsme nechali udělat PCR testy, tak abychom splnili veškeré podmínky cestování, a to včetně formulářů pro tureckou ambasádu a příletové formuláře.
    Natěšeni na odpočinek jsme jeli na letiště. Po cestě zjistil manžel, že na voucheru není na jaký terminál se máme dostavit, ale číslo letu a kam se letí tam uvedeno bylo, i to že je to zpáteční letenka. Tak jsem zvedla tel a volala paní do Invie, ať nam poradí. Už tady začala těžká neochota a přehazovaní si nás jak bramboru. Nakonec než nám paní laskavě zavolala nazpět jsme dojeli na letiště a zjistili, ze náš let neexistuje a z Prahy neletí. Poté nám paní volá z CK, že se stala chyba a neví co ma dělat. A jde zjistit co se stalo. Můžu všem říct, že nejhorší je vidět zklamání v dětských očích, když před vámi stojí dvě sedmileté děti a čekají…
    Paní nám po delší odmlce volá, že má pro nás špatnou zprávu ale že neletíme. Řekla nám dvě možnosti, buď nám urgentně vrátí peníze do 10 dnů nebo si máme na vlastní náklady koupit letenky na druhy den od Smartwings, že by nám je proplatili. I když jsem prosili ať nám změní tedy zájezd do Bulharska (letadlo letělo za 2,5hodiny) abychom vůbec někam odjeli a děti nebyly smutné – nic nešlo, neexistuje a neochota byla znát.
    Z posledních sil a nadějí jsme došli k prodeji letenek dané společnosti, kam nás poslali, když nám slečna u okénka sdělila cenu 37800 Kč jen za zpáteční letenky včetně kufrů, tak jsme se jen už s úsměvem otočili a odjeli zpět zklamání domu do Českých Budějovic. Druhý den jsem slečně poslala vyplněný formulář na vracení peněz, a požadovala jsem proplacení testů pro děti, za parkování a cestovné do Prahy. Vše mi odkývala, že vyřídí s tím že CK uznává svou chybu. Dnes je to 27 dnů a jediné co jsme dostali nazpět je proplacené pojištění. Slečna mi odpovídá na každý druhý e-mail a jinak dělá mrtvého brouka. Upřímně zvažuji řešení přes ČOI, takovéhle jednání je ostuda a hlavně nepřípustné.

    OdpověďZrušit
  17. Ivana
    před 2 roky

    neprofesionální jednání, CK rozhodně nedoporučuji

    OdpověďZrušit
  18. Zlatuše
    před 2 roky

    Dávejte si všichni pozor,to bych od invie nikdy nečekala.Zakoupily jsme si s kamarádkou zájezd do Dominikánské republiky.Napřed se měnil odlet Praha za Vídeň,pak nebyly letenky v pondělí 3.5 2021, takže podpis další smlouvy s odsunem letu na středu 5.5. Ještě v poledne 4.5. nebyly pokyny na cestu a Šebesta,náš zástupce invie dělal mrtvého brouka.Pokyny dorazily ve 14.00 4.5.což nebylo ani 12 hodin před odjezdem na letiště-A světe div se v němčině! Ještě že to neobjednali u čínské cestovky.to by museli do obchodu pro čaj a to by už nestihli vůbec.Takže jsme z vídně neodletěly,neměly jsmepotřebný Qr kóg,na který jsme se asi třikrát ptaly.Nikdo za nic nemůže.POZOR Invia za nic neodpovídá.Je jen zprostředkovatelská agentura.

    OdpověďZrušit
  19. Tony
    před 2 roky

    Zdravím všechny. Vzhledem k diskusím bych chtěl jen ze své zkušenosti říci, že na Invii platí jedině mimosoudní řešení sporů – ADR prostřednictvím ČOI. Téměř rok se vymlouvali na vrácení peněz, že popoženou <četní, že mají spousty práce atd. Po pohrůšce další mimosoudních či soudních kroků již přestanou reagovat. Týden po vyplnění žádosti bez jakékoliv omluvi přišli peníze na účet. Ať je situace jaká chce, jsou jediní s podporou státu ale jsou to šmejdi a zloději.!!!

    OdpověďZrušit
  20. Monika
    před 3 roky

    V lednu jsme objednali zájezd do Chorvatska. Vzhledem ke koronaviru jsme chtěli zájezd stornovat. Na storno nám započítali i infanta (dceru 1 rok), která za pobyt nic neplatila a neměla nárok za lůžko či stravu. Ale storno 1500 Kč chtěli. S tímto jsme nesouhlasili, nabídli později voucher s tím, že nemusíme doplácet další platby (mám mail od pracovníka, který toto potvrdil). Vybrali jsme tedy voucher na 4 500 Kč + pojištění. Jeho dodání jsem několikrát urgovala. Dovolenou si v zaměstnání partner díky nabídnutému voucheru zrušil. Po dvou měsících přišel mail, že dlužíme na další splátce a s odvoláním na mail kolegy nám sdělili, že to popletl a peníze prostě chtějí, jinak si máme doplatit zájezd, na který již můžeme jet. Na dovolenou už jet nemůžeme, přítel by již nedostal dovolenou, sedí ve škole u státnic, které jsou posunuté. Přinutili nás tedy uhradit dalších cca 18500 Kč. To bylo před 14 dny, voucher stále nemáme. Odvolávala jsem se na to, že jsem rodič na mateřské a voucher nemusíme přijmout, ale toto je údajně jiný typ voucheru, na který se mateřská nevztahuje. Včera, když jsem voucher urgovala a sdělila, že máme nalezenou jinou dovolenou s odjezdem za pár dnů, tak nám sdělili, že se jedná o voucher Čedoku a nelze využít pro zájezdy jiné CA. Volala jsem ohledně nacenění nového zájezdu do Slovinska, pracovník Invie sdělil, že by stála 44 tis Kč. Tak se ptám, proč tolik, když běžně stojí cca 25 tis Kč a vidím to i na netu, že jsme tam již 2x byli. Tak se omluvil, že si spletl typ pokoje. Já se domnívám, že pouze zkoušejí, jak ze zákazníků vytáhnout peníze. Na nacenění dovolené čekám již 11. den (včera urgováno, ale stejně nacenění nepřišlo). Voucher stále nemáme. Čekám na vyjádření ČOI, kam jsem dala celou věc prošetřit….

    OdpověďZrušit
  21. Lukáš
    před 3 roky

    Přes cestovní agenturu Invia jsme s přítelkyní kupovali zájezd několikrát (Řecké ostrovy, Kapverdské ostrovy či Kanárské ostrovy) a vždy jsme byli zcela spokojeni. Jediné problémy byli na straně hotelů pořádajících cestovních kancelář. Je nám nicméně jasné, že šlo o pochybení jednotlivců na straně CK za které Invia nenesla zodpovědnost. Vřele doporučujeme.

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • MEGA HIT: Týden v Bulharsku se snídaní – 3.990 Kč 4.6.2023
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
Právě se diskutuje
  • Daniela: Parkování Letiště Vídeň: Recenze
  • SD: Recenze: cestovní kancelář TopFly
  • eva: Best Reisen: Recenze CK
  • Jiří Jedlička: Alkohol do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz