<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Recenze CK » CK Nikal: Recenze

CK Nikal: Recenze

Hledáte recenze a zkušenosti s cestovní kanceláří Nikal? CK Nikal sídlí ve Znojmě a nabízí jak lázeňské pobyty tak i zájezdy do celého světa.

Srovnání dovolených od Nikalu ⇒

Za zmínku stojí Turecko, Itálie, Kypr, Malta, Maroko či Thajsko. Kromě klasických pobytových zájezdů na jejich webu najdete i poznávací zájezdy.

Vaše zkušenosti

Pokud máte s touto cestovkou svou osobní zkušenost neváhejte prosím napsat své hodnocení do komentářů pod článkem. Děkuji za zpětnou vazbu. Zde najdete necenzurované hodnocení.

Hodnocení

Jediná dvě místa, kde se mi podařilo dohledat hodnocení od klientů je FB stránka Nikalu a google firmy. Na Google firmách jsou nicméně pouze hvězdičkové hodnocení od 4 lidí s průměrnou známkou 3,8/5 bodů.

21 klientů

Na FB jsou psané klady a zápory od 21 klientů, kteří již s touto CK svou dovolenou prožili. Průměrná známka je lehký nadprůměr 3,9/5 bodů. Pokud s rezervací váháte doporučuji pročíst si právě tyto psané recenze.

Webové stránky

CK Nikal cestování kancelář recenze zájezdů

Úno 11, 2023Tony Dvořák
Komentáře: 23
  1. Zdenka
    21.7.2024 v 19:34

    Vidím, že se nic na službách NIKALu nezměnilo. Otřesný zažitek mám s dovolenou v Trenčianských Teplicích – posunutí datumu odjezdu, cesta běžným autobusovým spojem, několik hodin čekání na autobusovém nádraží v Bratislavě, arogantní a ulhaná telefonistka na lince NIKALu , nezajištěné ubytování v hotelu, nezajištěné procedury v hotelu….
    Podala jsem stížnost na kterou mi odpověděli až potom, co jsem se obrátila na ČOI
    Samozřejmě jsem neuspěla , Nikal se z toho vykroutil
    Takhle se to táhne již několik let a není síla , která by je potrestala. Psala jsem i na ACK, bez reakce.
    Přiznám se, že pak jsem to vzdala

    OdpověďZrušit
  2. blank
    J. Kresová
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den.
    Zájezd do KAPPADOKIE 2.5. – 9.5.2023 – s touto cestovkou už nikdy.
    Velké klamání zákazníka – jednou taková cena za další zájezdy,které vás nutí koupit navíc a to máte v zájezdu každý den program , jinak zůstáváte na hotelu celý den – otřesné !!!!
    Delegátka vám nedá telefon,prý aby nebyla rušena v noci……………,takže si poraďte sami !!

    OdpověďZrušit
    • blank
      DAGMAR
      14.1.2024 v 12:15

      JE VIDĚT, ŽE SE ZA TY ROKY NIC NEZMĚNILO. I PŘES STÍŽNOSTI ZŮSTÁVÁ PROGRAM STEJNÝ I S NÁVŠTĚVOU VÝROBNY
      KOBERCŮ, KOŽENEHO ZBOŽÍ I ZLATA. MY BILI NA TOMTO ZÁJEZDU CCA PŘED 10 LETY .

      OdpověďZrušit
      • blank
        Alice
        22.5.2024 v 10:06

        Také jsme byli s CK Nikal v Turecku. Museli jsme absolvovat výrobu koberců, což bylo velmi zajímavé, ale následné vnucování koupě koberců vysokých cen bylo až obtěžující. O to horší byly návštěvy prodejen zlata a koženého zboží. Tyto povinné návštěvy nám vzaly téměř 3 dny. Kvůli jedné cestující , která si šla cíleně koupit koženou bundu, čekal v horkém počasí autobus s ostatními cestujícími téměř celé odpoledne. Raději bysme to strávili vykoupáním v moři nebo poznáváním krás Antalie .Delegátka za českou stranu neobhajovala naše zájmy a k našim námitkám se stavěla lhostejně.Na druhé straně ji to nelze vyčítat, protože zastupovala stranu CK Nikal. Řecký delegát naprosto odmítal naše protesty a dokonce došlo i k
        silnému slovnímu střetu pod výhrůžkou odejmutí pasu. To byly velmi negativní
        zkušenosti s CK Nikal. Na druhé straně nechci jen kritizovat, mnoho jsme také poznali, využili všechny nabídky včetně tureckého tanečního představení a tureckých lázní.Z památek silný zážitek z poznání ze života předků a všechny důležité pamětihodnosti, které lze nabídnout, jsme viděli. Co se týče „bakšiše“ je to turecký zvyk pro nás se jevící jako vynucená dobrovolná odměna, i když jsme již za vstupné zaplatili. Kdo chce a je spokojen tak dá, kdo nechce tak nedá.

        OdpověďZrušit
    • blank
      Viera
      14.1.2024 v 12:15

      Pri všetkej úcte musím povedať, že toto môže napísať len ten, kto nevie rozoznať poznávací zájazd od dovolenky. Ako inak chcete poznávať krajinu, ak ňou nebudete cestovať?
      V hotelovej izbe?
      „Únosy do tureckých veľkoobchodov“:
      – žiadne únosy to nie sú. Návštevy týchto obchodov sú verejné uvedené v programe, ktorý vám dáva ck. Okrem toho ich takouto formou sponzoruje štát (tr prispieva na váš nízkonakladový zájazd), aby tak podporil už pomaly zanikajúce remeselnícke umenie v krajine. A je celkom logické, že keď mám niečo na predaj, tak to chcem predať. Žiadne násilia sa však nekonajú. A už vôbec nie 5-6 hodinové čakania v autobuse.
      „Deklarované hotely nemusia byť pravdou“:
      – ak si poctivo prečítate celý prospekt, ktorý vám dá CK, zistíte, že zmenu hotelov si vopred vyhradzuje. To isté platí aj o programe zájazdu, čo sa týka dní, kedy sa tá ktorá prehliadka uskutoční. Sprievodca pozná pomery krajiny lepšie ako vy a vie, v ktorý deň či hodinu je výhodnejšie ísť na určité miesta. Samozrejme sa celý program naplní.
      Pri príchode vám ponúkajú zakúpenie si balíčka, ktorý obsahuje fakultatívne výlety. Znamená to, že sa ide niekam, kde je potrebné zaplatiť vstup, ktorý nie je v cene zájazdu alebo výlet, kde sa podáva jedlo (obed). S tým všetkým sú ľudia oboznámení v prospekte a ak si ten balíček nezakúpia, je logické, že na ten fakultatívny výlet ísť nemôžu a musia počkať v hoteli alebo si spravia svoj program. To znamená, že keď si ten zájazd zakúpili, boli si toho vedomí.
      Balíček obsahuje aj obedy počas dlhších trás. Môžete si ich zakúpiť, ale aj nemusíte. Šofér však, pri dlhších trasách obedovať musí. A ľudia mu to musia umožniť a počkať. Nestojí sa však v žiadnych poliach, ale buď na benzínkach, kde je aj reštaurácia alebo na motorestoch. Ísť autobusom niekam do mesta, kde by bola možnosť si niečo kúpiť, by bola strata času. Už len kvôli hľadaniu parkoviska.
      „OBÁLKA“:
      – uvediem priklad: keď vás v reštaurácii obsluhuje čašník cca 1-2 hodiny dávate mu sprepitné (podľa bontónu 25% z ceny); keď vám belboy odnesie kufre, dáte mu najmenej 1 euro do ruky; pri cestovaní platíte za batožinu ( je to tiež viac-menej bakšiš, pretože niekto musí tú vašu batožinu naložiť a vyložiť.
      A teraz, šofér, ktorý s vami trávi sedem dní na cestách, niekoľkokrát pri sťahovaní sa z hotela na hotel nakladá a vykladá vašu batožinu, v autobuse vám stráži vaše veci, ktoré si tam necháte, keď sa ide na nejakú prehliadku a mnoho ďalšieho, tak ten šofér si nezaslúži aspoň 1 euro na deň.
      -Sprievodkyňa/ne:
      hovorí sa, že za informácie sa platí.
      Osoba, ktorá, aby vám podala fundované informácie o histórii a živote krajiny, okrem toho, že na túto prácu má vzdelanie, na každý zájazd sa poctivo pripravuje. Veľakrát dá zo seba aj to, čo nemusí. Za takýto prístup ja rada odmením hoc aj bakšišom.
      Všade na svete je to úplne normálne.
      Je len smutné, že si o to musia požiadať tou povestnou obálkou. Že to nenapadne samotných účastníkov zájazdu.

      OdpověďZrušit
    • blank
      Lenka
      28.4.2024 v 14:27

      Nedoporučuji cestovat s touto CK. Rodiče se zúčastnili zájezdu do Istanbulu. CK jim nezajistila potřebnou pomoc s odletem na letišti ve Vídni. Naopak jim jako jediné řešení doporučila nákup nových letenek, a to ještě v době, kdy do odletu původního letu bylo více jak hodinu a půl, přičemž byl let ještě zpožděn. Došlo tak ke zbytečným nákladům na nové letenky a dopravu do prvního ubytování. Uplatněnou reklamaci až po několikateré urgenci CK naprosto odmítla. V současné době je podán podnět přes ČOI.

      OdpověďZrušit
  3. blank
    Alena Šťastná
    14.1.2024 v 12:15

    S Nikalem jsem byla v Turecku, stejné negativní zkušenosti, jako ostatní. Delegátka Miriam (mimochodem mám pocit stejné totožnosti s delegátkou Veronikou a také delegátkou Helenou) pro jistotu postrádala mobil, hned na začátku vnucovala účastníkům (po většině v důchodovém věku) balíčky zážitků navíc, s tím, že když nekoupí, budou muset strávit den na hotelu. Součástí balíčku byly i obědy, takže kdo balíček neměl, čekal před restaurací, až ostatní pojí. čekala nás permanentní manipulace a nedodržování naplánovaného programu, mimo jiné dopoledne strávené v obchodech se zlatem a kožichy, kde se konal nechutný hon na zákazníka. A na závěr žádost o dostatečný bakšiš pro řidiče. Celé to nějak zavání. Doporučuju nejprve číst recenze, než koupíte zajíce v pytli. Jinak Kappadokie krásná, ale bez Nikalu…..

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Antolová Magdaléna
    14.1.2024 v 12:15

    Včera návrat z Egypta.19.4.-3.5.plavba po Nilu+dodatečně plážový pobyt.Jedna katastrofa, již nikdy více s Nikalem.Průvodce arogantní, špatný výklad, hotel úplně jiný nižší kategorie, výlety podle balíčku nesplněny,jenom od nás čekali bakšiš.. povinný poplatek 56 euro na lodi..nikomu nedoporučuji tuto cestovní kancelář.Již nikdy více.

    OdpověďZrušit
    • blank
      DAGMAR
      14.1.2024 v 12:15

      Děkuji za váši zkušenost. Již vloni jsem zvažovala koupi tohoto zájezdu a letos jsem se rozhodla že pojedeme. Hledám recenze na tento zájezd, snad ještě najdu i jiné a podrobnější hodnocení.

      OdpověďZrušit
  5. blank
    Plšková
    14.1.2024 v 12:15

    Dobry den,mám ty samé zážitky!!Přiletěla jsem ve středu 15.3.ze zájezdu do Istanbulu,Bursy,Antalye a Pamukkale.V nabidce zájezdu byly zdarma večeře a 5 výletů., žadný balíček!!
    Hned po příjezdu do Turecka ale delegatka chtěla zaplatit buď malý baliček za140 eu nebo velký za 175 eu! Z 28 lidi nás 6 odmitlo balíčky si zaplatit, tak jsme nemohli v Antalyi do akvaria,přestože jsme si chtěli listky koupit a v Pamukkale nás odvezli do hotelu mimo město, přestože bylo v zájezdu Pamukkale napsané, tim pádem si myslime,že i zaplacené,tak jsme tam nemohli.!Z Bursy kam jsme se těšili na prohlidku města jsme videli jen mešitu a KozaHam s obchody.O Antalyi kde je na co se divat,jsme dostali jen doporuceni si najit Hadrianovu branu,ani do přístavu nas nevzali,byl to jen čas na nákupy, misto památek.A to nemluvim o času stráveném ve zlatnictvi,kozešnictvi a výrobě koberců,na to bylo času plno.!Před koncem zajezdu vybirala delegatka penize,chtěla alespoň10,nejlepe20 eu na řidiče,tureckeho průvodce a pro sebe.Druhý den řekla,že celou noc nespala,protoze se styděla,že lidi dali málo peněz!Nebyly jsme s Nikalem poprve,ale už určitě naposledy!!!.Plšková

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Eva Cerna
    14.1.2024 v 12:15

    Dobry den s cestovkou Nikal jsme byly s kamaradkou nekolikrat na ruznych mistech na Slovensku ( Dudince asi 4x Trencanske Teplice 2x Sliac Hokovce 3x k nasi spokojenosti.Pruvodkyne Milada a Ivana se velice snazily o nasi spokojenost a jeste jsme byly 3x v Liptovskem Janu taky spokojenost
    .

    OdpověďZrušit
  7. blank
    Jarka
    14.1.2024 v 12:15

    Jarka
    Měla jsem zaplacený na duben týdenní pobyt v lázních na Slovensku pro dvě osoby. Jelikož nastala tato situace, tak mi paní z Nikalu měsíc před odjezdem volala, že mi přesunou pobyt na září i když jsem byla proti tomu a vylíčila ji situaci.Měsíc před odjezdem by jsem přišla o hodně peněz, tak jsem souhlasila s přesunem na září, protože paní byla neodbytná.Mám nemocného manžela, tak jsem proto měla objednaný zájezd na duben. Nevím, jak na tom bude v září, protože u této nemoci kterou manžel trpí se nikdy neví, co bude dál. Máme už s manželem oba 72 roků, tak jsme chtěli jet naposledy spolu. Jak to ale vypadá, budu asi muset zájezd zrušit a přijít tak o část peněz i když jsem četla, ža důchodcům by měli vrátit všechny peníze.
    Jarka a Pepa K.

    OdpověďZrušit
  8. blank
    Veličková Anna
    14.1.2024 v 12:15

    Bylá jsem s kamáradkou na zájezdu ck nikal poprve é a naposled je sprosta
    předvádečka a triki na lidi ve zlatnictvi kožešnictvi a kobercu dealeři jako supi
    a vnucovalí prodej. Sama jsem si koupilá bundu co jsem v zapěti litovalá.
    Davejté jsi na velký pozor. Už nikdý nikal. Den před odletem nám bylo oznameno,
    že musime letet sami,že průvodkyne onemocnelá. Jsem nespokojená.

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Vladimír Hříbal
    14.1.2024 v 12:15

    Zrušili naší babičce týdenní pobyt ve slovenských lázních a odmítají vrátit peníze.
    Stalo se to ještě před nouzovým stavem. Jsou to šmejdi. Babičce je 80let a oni jí cpou voucher, jinak prý má smůlu. Prý se rozhodli, že peníze nevrací.
    POZOR NA NĚ.

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Hana
    14.1.2024 v 12:15

    Mám podobnou zkušenost jako paní Sedláková – poznávací zájezd Lýkie v termínu od 31.10.2019 – 7.11.2019. Rovněž průvodkyně Veronika se svým tureckým kolegou nás postavili před volbu: doplatit 160 Eu jako doplatek za fakultativní zájezdy vč. obědů a nebo trávit čas bůhví kde. Pár účastníků tohoto zájezdu peníze asi nemělo a tak trávili 4-5 hodin u nějaké turecké hospody s nadějí, že se pro ně vrátíme. Rozpis jednotlivých akcí jsme od p. Veroniky dostali ovšem bez peněžního ocenění, pouze konečná suma 160 euro. Potom ještě nějaké doplatky – tu 5 euro, tu 10 euro. Nečitelné. Pokud bychom si chtěli zaplatit z nabízeného pouze jeden den, nešlo to. Závěrečné hodnocení p. Veroniky – CK Nikal podává svým klientům zastaralé informace a podle ní není seriozní. Co si o tom myslet, co si z toho vybrat?

    OdpověďZrušit
  11. blank
    Sedlakova Anna
    14.1.2024 v 12:15

    Dobry den,souhlasim s predchazejicim komentarem,mam stejnou zkusenost se zajezdu od 24.10-31.10.2019 vse se opakovalo,nezakoupeni fakultativnych zajezdu jsme byli vyrazeni ze skupiny a nikoho nezajimalo jak travime cas,a to jeste bez dokladu ktere nam byli zadrzovany 3 dny,po opakovane zadosti o tel.cislo na pruvodkyni(Veronika)nam nebylo dano.Byla jsem zklamana to se mi jeste nikdy nestalo.S Nikalem uz nikdy nikam nepojedu.Doufam ze se ck Nikal bude snazit nejak aspom vsem klijentu omluvit……

    OdpověďZrušit
  12. blank
    Petra Kauerova
    14.1.2024 v 12:15

    Ve čtvrtek jsme se vrátili z týdenního pobytu v oblasti Kappadokie, kde jsme byli s cestovní kanceláří Nikal.

    Bohužel zájezd již začal špatně. Dva měsíce před odletem jsem se vdala a tím pádem jsem si měnila doklady, včetně pasu. Volala jsem do cestovní kanceláře, zda mohu jet již na nový pas, kdy mi odpověděli, že není problém, jen musím zavčasu nahlásit změnu. Změnu jména i pasu jsem nahlásila, raději jsem tam volala ještě jednou pro ujištění, že je všechno v pořádku a mohu letět na dovolenou na nové jméno a nový pas a bylo mi řečeno, že bez problému. Bohužel to nebyla pravda. Byl to zvláštní pocit, když vašeho manžela v pohodě odbaví a odlétá na dovolenou bez vás a vás nepustí do letadla, protože letenka byla na mé dívčí jméno. Delegátka, která byla na letišti sice zavolala do cestovní kanceláře, co se mnou teda bude, ale po pár minutách musela odejít k lékaři a nechala mě sedět na letišti s telefonním číslem na paní v cestovní kanceláři a s takovou nejistotou, zda vůbec odletím. Po mé urgenci a po asi půl hodině čekání mi bylo teda oznámeno, že poletím letem o pár hodin později, naštěstí sehnali letenky, na náklady kanceláře naštěstí.

    Nakonec jsem teda letěla sama nízkonákladovou společností, kde jsme po celou dobu letu nedostali ani jídlo ani pití. Na rozdíl od letu, kde letěl můj manžel (dostali jídlo, pití, alkohol v obou letadlech).

    Další šok nastal, když jsem vyšla z letiště v Antalyi a nikdo mě tam nečekal… Po výměně několika zpráv s paní z cestovní kanceláře jsem se dozvěděla, že můj odvoz čeká úplně u jiného východu z letiště na druhé straně letiště. Po mém dotazu, zda dostanu vůbec večeři, se pan mírně polekal a řekl, že to zkusí zařídit. Bylo deset hodin večer místního času. Večeři jsem měla zaplacenou v rámci zájezdu. Rovněž uvítací drink se taky nekonal.

    Přiznám se, trochu jsem čekala, že se třeba paní delegátka bude o můj příjezd aspoň trochu zajímat, omyl. Tak ale zvládla jsem to ;)

    Na zájezdu mi vadily prodejní akce, které nebyly v plánovaném programu. V programu stálo „možnost nákupu“, což jsme ale netušili, že strávíme půl dne ve zlatnictví a v prodejně s koženými výrobky. Po mém dotazu na slovenskou paní delegátku, zda by nešlo čas pro nákupy zkrátit, jsem byla odkázána na turecky mluvícího průvodce, ať si to s ním vyřídím sama. Změna programu byla možná, ale pouze co se týče zkrácení prohlídek památek, ale ne když se jednalo o prodejní akce.

    Přišly mi velmi špatně časově rozvrhnuté prohlídky památek. Ve skalním městě jsme měli rozchod pouze 30 minut, daly by se tam strávit i hodina možná dvě, ale na prodejních akcích jsme MUSELI být alespoň dvě hodiny. Tři prodejní akce během 6 dnů pobytu, na každé jsme strávili dvě hodiny. Trošku nepoměr.

    Rovněž jsme byli překvapeni, že na konci zájezdu bylo vybíráno spropitné pro řidiče, tureckého průvodce i pro slovenskou průvodkyni.

    Je mi líto, ale cestovní kancelář Nikal určitě nikomu doporučovat nebudu, dovolená nás hodně zklamala.

    OdpověďZrušit
  13. blank
    Petr Cenek
    14.1.2024 v 12:15

    Svůj komentář k zoufalému zájezdu Izrael-Jordánsko letos v únoru jsem již napsal dříve a je zde k dohledání. Dovolím si však jej ještě doplnit:
    – stížnost na skandální průběh zájezdu jsme poslali reklamačnímu oddělení CK Nikal, které nám po 2 měsících odpovědělo, že neshledávají žádné závady na zájezdu a moje argumenty odmítli,
    – následně jsem doporučeně zaslal stížnost na jejich rozhodnutí jak CK Nikal, tak majiteli CK Nikal; po 2 měsících mi odpověděli, že majitel stížnost neuznal,
    – jak nyní čtu z ostatních vyjádření klientů letošních zájezdů Izrael-Jordánsko, všichni jen potvrzují zoufalý průběh zájezdů.
    Takže jsem asi nelhal já se svým hodnocením a argumenty, ale hanebně se chová CK Nikal, když opakovaně zve na tyto zájezdy, jejichž realitou je zoufalá organizace, nedodržení programu, nedůstojné vymáhání bakšiše průvodcem zájezdu a výsledné zklamání účastníků ze zájezdu.
    CK Nikal je pro neschopnost zorganizovat zájezd i pro jednání s klienty naprosto nedůvěryhodná cestovka.

    OdpověďZrušit
  14. blank
    Ing. Petr Cenek
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    přečetl jsem si řadu negativních recenzí na letošní poznávací zájezdy Izrael-Jordánsko, naprosto s nimi souhlasím a připojuji k nim svůj vlastní.
    My jsme byli účastníky zájezdu 20.2.2019 až 28.2.2019. Mnohaslibný popis zájezdu ve skutečnosti trpěl špatně česky mluvícím izraelským průvodcem, s itinerářem zájezdu se seznamoval až z našich propozic k zájezdu, disponoval povrchními znalostmi řady historických faktů a byl naprosto neschopným organizátorem průběhu zájezdu. Díky časovým změnám v zájezdu, vnuceným předváděcím akcím a natahovanými přestávkami jsme např. Mrtvé moře a Zeď nářků navštívili v podvečer a vrcholem bylo úplné vynechání Chrámové hory z programu pro nedostatek času.
    CK Nikal v propozicích k zájezdu uvádí pouze jedinou platbu keš (vízum pro vstup do Jordánska), ale ve skutečnosti jsme jich platili více. Za nejvyšší nehoráznost považujeme fakt, že „průvodce“ si na konci zájezdu nesmlouvavě vybíral pevnou a nemalou taxu (8 USD/osoba/den) za své průvodcování s tvrzením, že nejde o dobrovolný bakšiš, ale standardní poplatek. Nebylo koho se v dané chvíli dovolat, protože klasický delegát od CK Nikal zájezd nedoprovázel.
    Po návratu jsme reklamačnímu oddělení CK Nikal adresovali reklamaci zájezdu s doložením nedostatků – negativní vyjádření k naší reklamaci jsme obdrželi po 2 měsících. V květnu 2019 jsme novou reklamaci doporučeně posílali paní Šebíkové, vedoucí CK Nikal a panu Karl-Heinz Flachsovi, majiteli CK Nikal – odpověď jsme dodnes (3 měsíce) nedostali.
    Vzhledem ke katastrofální zkušenosti s absolvovaným zájezdem doporučujeme velkou opatrnost při výběru dovolené s CK Nikal.

    Petr Cenek

    OdpověďZrušit
  15. blank
    D. Otáhalová
    14.1.2024 v 12:15

    Boli sme s manželom a priateľmi s CK NIKAL v Izraeli a Jordánsku. Máme tie isté skúsenosti ako pani Z. Kafková. Totalna dezorganizácia, zbytočné prestoje, katastrofálne tlmočenie, totalna neznalosť histórie, biblie ap. Naša sťažnosť CK je už tiež viac ako 7 týždňov ignorovaná. Myslíme, že stačilo

    OdpověďZrušit
    • blank
      Zdena
      14.1.2024 v 12:15

      Máme s kamarádkou stejnou zkušenost s CK Nikal – zájezd Izrael, Jordánsko 7. – 14.5.2019.
      Katastrofální organizace. Poslaly jsme reklamaci s požadavkem na vrácení 5 – 10 % z ceny zájezdu – do 30 dnů žádná odpověď. Minulý týden jsme zaslaly předžalobní výzvu a pokud to bude opět bez reakce, podáme žalobu k soudu.

      OdpověďZrušit
  16. blank
    Zdenka Kafková
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den , zúčastnili jsme sev dubnu s manželem poznavací ho zájezdu Izrael- Jordánsko jedním slovem katastrofa. Už nikdy více . Ještě dnes se budíme hrůzou jelikož průvodce, kterého jsme měli v ceně zájezdu neexistoval jen překladatelka což by nevadilo pokud by stála před terminálem než jsou všichni odbaveni, což se nestalo, protože neumíme anglicky nedomluvili jsme se a paní nás poslala na celní úřad ,kde jsme strávili 3hod. Když jsem napsala reklamaci na Nikal nebyli schopni odpovědět ani za měsíc .S Nikalem už nikdy více.

    OdpověďZrušit
  17. blank
    Vladimír Liška
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    zúčastnili jsme se 7. – 14. 3. 2019 s manželkou poznávacího zájezdu s Vaší cestovní kanceláří do turecké Antalye a Kappadokye. Byli jsme oba nadšeni krásami turecké přírody a velmi mile překvapeni vstřícností a pohostinností zdejších lidí. Musím přiznat, že jsme si oba poopravili představy o této zemi a máme v úmyslu se do Turecka opět podívat. Musíme též pochválit kvalitu ubytování včetně stravování, jež bylo na vysoké úrovni. Hotely byly špičkové a strava bohatá a pestrá, moc nám chutnalo. V neposlední řadě nemohu nevzpomenout na skvělého průvodce Osmana i úžasnou překladatelku Marii. Oba byli vynikající. Pan Osman navždy zůstane v naší paměti pro svou připravenost a neuvěřitelně bohaté historické výklady s přesahem do filosofie a paní Marie jej pak svou ochotou a kladnou energií hezky doplňovala. Ještě jednou Vám děkujeme za krásnou dovolenou.
    Vladimír a Olga L.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Alena Novotná
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den, posílám hodnocení zájezdu s CK Nikal, na který mi doposud nebylo vůbec odpovězeno:

      Vážená CK Nikal, v Praze dne 18.3.2019
      touto cestou bych ráda ohodnotila zájezd pořádaný Vaší CK „KAPPADOKIE“ ve dnech 6.3.2019 – 13.3.2019, kterého jsem se svými přáteli zúčastnila.
      Z důvodu změny letecké společnosti byl o den dříve posunut termín odletu, což jsme respektovali. Let probíhal z Prahy do Istanbulu, kde se přestupovalo na let do Antalye. Letiště v Istnabulu je veliké mezinárodní a orientace a přesun na odlet do Antalye byl velice hektický, uvítali bychom všichni zástupce CK , který by se o nás postaral při přestupu, vidím to jako velice nezodpovědný krok CK Nikal, hlavně vůči starším klientům, kterých byla většina. (i při cestě zpět)
      Dále bych chtěla upozornit na to, že se z poznávacího zájezdu stal zájezd předváděcí, aniž bylo toto oznámeno v programu zájezdu. Hlavně v Antalyi jsme strávili několik hodin na předváděcích akcích šperků a koženého zboží…….místo poznávání Antálye ???????????
      V programu bylo cituji :….“při procházce městem se nabízejí možnosti nákupů…………..byly jsme vždy dovezeni autobusem a realita byla taková, že jsme strávili několik hodin v nějaké průmyslové zóně u velice frekventované silnice na předváděčkách……..pokud jsme něco namítli, tak naše průvodkyně Helena byla velice nepříjemná……..
      Další veliký problém nastal, když nám byly nabízeny fakultativní výlety…..pokud jsme si nic nezakoupili, tak jsme se automaticky ocitli na černé listině.
      Vážena CK Nikal, vzhledem k tomu, že NEBYL DODRŽOVÁN PROGRAM ZÁJEZDU (při zpáteční cestě na letiště v Antályi jsme se najednou ocitli v té části města, která stojí za prohlídku, oblast hotelů…., kterou bychom ale asi pravděpodobně neviděli ani z autobusu, nebýt toho, že jsme cestou na letiště v této části města vysazovali naši průvodkyni Helenu, která tady žije.

      Alena Novotná

      OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz