<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Recenze CK » CK S.E.N. – recenze a hodnocení

CK S.E.N. – recenze a hodnocení

CK SEN hodnocení recenze a zkušenostiCestovní kanceláří SEN se zaměřuje primárně na poznávací zájezdy s průvodcem. I proto se nenechte zmást vyššími cenami neboť se jedná o poznávačky s průvodcem, v menších skupinách a nabitým programem.

Srovnání dovolených (nejen) od S.E.N. ⇒

Na webu CK SEN si můžete vybrat z desítek jejich vlastních zájezdů, ale také z pře prodeje od jejich partnerů. Jaké má tato cestovní kanceláří hodnocení a jsou zkušenosti od jejich klientů spíše pozitivní či negativní?

Recenze od klientů

Na facebookovém profilu najdete přes 6000 lidí, kteří vyjádřili CK like. Hodnotilo jich 20 a průměrně udělili známku 4,7/5 bodů. Více vypovídající jsou ovšem hodnocení na google firmách, kde nemůže CK lehce hodnocení smazat. Přes 21 zákazníků zde oznámkovalo CK průměrně 4,5/5 bodů.

I podle procházení webu a dalších serverů je zřejmé, že se jedná o ověřenou cestovní kancelář, která v tomto oboru působí od devadesátých let a je tedy osvědčeným tour operátorem.

Pokud máte svou osobní zkušenost s CK SEN neváhejte se o své zkušenosti podělit v komentářích pod tímto článkem. Pomůžete tak ostatním cestovatelům v rozhodování. Děkuji.

Úno 11, 2023Tony Dvořák
Komentáře: 30
  1. blank
    Petr
    30.10.2024 v 13:46

    Cestovali jsme s Vaší cestovkou zájezd Tajwan. Honkong, Macao a oddech na Filipinách termín 12. – 26.10. 2024 velice hezky zpracovaný zájezd výkladní skříň Asie /Číny/. Výborný průvodce, který nám byl ve všem nápomocen, jeho znalosti, klobouk dolů. Tohle bylo super, přeletem na Filipíny vše skončilo. Resort, který jsme navštívili, to nebyla zrovna ořechovka, na polovině byly ještě viditelné škody po tajfunu, který tudy prošel, bazény byly čisté, přístup do moře katastrofa, tam se nekoupali ani místní, v pokoji, když jsem pustil klima, myslel jsem, že jsme na fotbalovém stadionu, byl zákaz nošení jídla, pití, alkoholu do hotelu, vše jste si museli koupit v restauraci, žádný obchod zde není. Přímo za naším apartmen je zeď a za ní stavějí nové 2 hotely, takže rachot přes den i v noci. Naštěstí jsme měli koupený zájezd na každý den, tak jsme to tu přežili. ale trávit tu celý den na relaxu 4 dny, tak nevím. Přijet a přespat to by bylo akorát. S pozdravem Petr a Marcela

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Petr
    5.9.2024 v 7:56

    Dobrý den absolvovali jsme s Vaší cestovní kanceláří zájezd Aljaška a Havaj,v termínu 22.8. – 3.9. 2024 cestovka opět nezklamala velmi dobře zpracovaným zájezdem. vše bylo super až na průvodce Patrika, nikdy jsme nevěděli co se bude dít další den, program řekl vždy ráno před odjezdem, vůbec nekomunikoval během každého dne, to, že nás vzal druhý den na výšlap bylo pěkné, ale cesta mezi kameny na vrchol kopce byla nad síly některých účastníků, cesta hraničila s úrazem, což nikdo nechce, hodnotit jeho jízdu autem to radši ani řešit nechci, že nás kvůli jeho rychlé jízdě kontrolovali policisté nechci ani komentovat. Jezdíme s Vaší cestovkou už poměrně dlouho a tento průvodce byl nejslabší. Ani nám nedal tiskopisy na hodnocení, moc dobře věděl, že to co by se tam napsalo, nelíbilo by se jemu i Vám. Máme u Vás objednaný další zájezd, tak doufáme, že se vše dostane do kolejí na které jsme byli od Vás zvyklí. S pozdravem Petr a Marcela Novákovi

    OdpověďZrušit
  3. blank
    Hrbata
    26.8.2024 v 13:43

    Snažím se již po třetí napsat mé hodnocení na BUBO, ale od našeho návratu se neobjevila ani jedna recenze.
    Zájezd Japonsko – Korea jižní.
    Co se týče průvodce Mária, tak to je kulomet na informace.Ale jelikož jsme byli velká skupina, tak nás rozdělili a my jsme dostali stejně vynikajícího průvodce Jara. Staral se o nás jako otec, věnoval se nám do pozdních večerních hodin, kdy nás doprovodil zpátky do hotelů. Kolikrát ještě večer zjišťoval, kde je supermarket, aby jsme mohli dokoupit potřebné. S Máriem dokonce objížděli lékárny ,aby zajistili pro jednu pani léky. Jaro vždy nechal čas na ,,wecko,, a mezitím zajistil třeba vstupenky. Co se mi ale nelíbilo, bylo ubytování v Tokiu ! Já se ženou jsme dostali jednolůžkovou nudli (jedna pokrývka a jeden polštář). Postel ze tří stran u zdi a ze čtvrté strany židle. Naše dva kufříky a batohy zúžily cestičku na 3x 0,3 metru. Reklamace nebyla brána v úvahu, protože v Japonsku je to pro manželské páry obvyklé. Vzkázali to i z BUBO kancelárie z Slovenska. Naše dvě děti zato dostaly dvoulůžkový pokoj a ještě s gaučem. Po dvaceti hodinách cestování z domova žádná sláva. To ještě před tím nás na letišti nikdo nečekal. Potom se objevil kravaťák s cedulkou BUBO – bohužel nás neměl v seznamu, anglicky neuměl a odešel. V nabídce se píše o směnárnách na letišti. Bohužel to není pravda – žádná nebyla. Sháněli jsme taxíka, který by vzal EURo, ale nechtěli. Po hodině se objevil pohádkový dědeček, cedulka BUBO a byli jsme na seznamu. Tento ochotný člověk by si naložil snad všechny naše zavazadla a odnášel je k autu. Což jsme netušili, čekala nás ještě další dvouhodinová cesta do hotelu. Pak už konečně karta od pokoje a ejhle, ona nudle. Teprve v Ósace, kde nám zase dali nudli, jsem to tak nenechal a ejhle : za 5000 yenů příplatku byl dvoulůžkový pokoj. Takže v zájezdu za 170 tis. pro jednoho, na nás cestovka ušetřila 15000 yenů. Počítám i ty čtyři dny v Tokiu. Takže manželské páry pozor. Ještě jednou musím pochválit průvodce Jara, opravdu obětavý hoch.Během jízd autobusem nám vyprávěl o krajině a místní průvodkyně měla přednášku o dějinách JENU. Oblékla i kimono a vysvětlila kdy a jak se nosí.Jaro nás doprovodil celou cestu z Tokia až na letiště v Soulu. Výlet byl nezapomenutelný. Kromě ubytování děkuji.

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Alena Kottová
    23.8.2024 v 13:30

    Dobrý den,
    Tento týden jsme se vrátili s manželem z naší vysněné dovolené Island – Grónsko. Jestli většina z Vás čte báječné recenze na SEN, tak to asi jeli s někým jiným – pro nás to byl ZLY SEN.
    Do návštěvy Grónska bylo vše v pořádku. Ještě před odletem na letiště nám náš průvodce Pavol nechal podepsat, jak jsme byli s cestovní kanceláří spokojeni, že se už neuvidíme. Až se vrátíme z Grónska, už bude mít na starosti jinou skupinu a nebude na nás mít čas. Zdálo se nám to divné, byli jsme teprve v půli naší cesty, ale Pavol byl moc milý, tak jsme mu důvěřovali, že budeme spokojeni.
    Už nás mělo varovat, že propozice ke Grónsku jsme dostali celé v angličtině, že prý tam bude čekat na nás delegát, který se o nás postará. Jeli jsme pouze 3, tak jsme pochopili, že přelet zvládneme a tam na nás budou čekat. Nečekal nás nikdo a kufry nedorazily…Než jsme sami dorazili na hotel, byla hluboká noc. Druhý den, jsem se pokoušela nejdřív spojit s Pavlem a ten mi řekl, že pro nás nemůže nic udělat, musíme si vše vyřídit sami, že mu je to líto. Žádný delegát se nedostavil, kufry jsme hledali pomocí recepčního na hotelu. Čekali jsme, že pro nás někdo přijede na projížďku lodí po fjordu. Nikdo, tak jsme si to našli sami a jeli jsme tedy sami. Avizovaný oběd na palubě lodi nebyl, jen možnost pití. Na prohlídce vesnice jsme také nebyli a po třech hodinách jsme byli zpět. Pak jsme se dál museli pohybovat sami. Druhý den jsme měli procházku po městě, to jsme také našli a pak jízda na kajacích. To bylo celé. Žádná návštěva u místní rodiny nic. Zřejmě nás SEN přeprodal jiné cestovce, která se na nás s delegátem komplet vykašlala. Transfer na letiště jsme si museli také zajisti sami , i zaplatit, přesto, že bylo psáno, že transfery jsou zaplaceny. Stále jsme hledali kufry, které se našly až na letišti v Nuuku a cestovaly s námi do Reykjavíku – aspoň to!
    Za celý zájezd jsme zaplatili cestovce víc než 264 tisíc. A doufali jsme, že splní, co avizovali. Jsme důchodci a neovládáme dobře angličtinu, a tudíž jsme předpokládali, že se o nás plně postarají. Po návratu jsem volala do kanceláře, tam byla slečna, která se mi ani nepředstavila a říkala jí co se nám stalo. Žádala jsem ji, aby nám aspoň vyřídili refundaci za nedodané kufry. Bylo mi řečeno, že když si stěžuji, nemám po nich co chtít. Pak jsem mluvila s paní Paroubkovou, ta byla o něco vstřícnější, ale zatím žádná odezva. Refundaci se raději zařídili sami, už jsme tolik zklamaní.
    Toto tedy nikomu nepřejeme a varujeme. Cestovka se k nám zachovala, jako praví ŠMEJDI – naslibovat, vybrat peníze a nic. Jestli pak o jejích praktikách ví pan doktor ze Slovenska, který tuto cestovku zakládal…..

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Lucie
    8.8.2024 v 16:38

    Dobrý den,
    cestovala jsem sama s dvěma nezletilými dětmi s cestovní kanceláří SEN – zájezd: New York, Washington, Miami, Kajmanské ostrovy a Kuba 7. 7. 2024 – 21. 7. 2024. Nedoporučuji!!! Velice špatná organizace, kterou jsem byla nucena řešit během celého zájezdu. Při každém přeletu nějaké dokumenty či informace chyběly. Musela jsem tedy v zahraničí vyřizovat to, co již mělo být v ČR cestovní kanceláří SEN zařízené, poslané … Např. letenky: Paříž – New York (8 hodin letu) jsme seděli každý úplně jinde, uprostřed ani jsem na své děti neviděla. Byl to pro mě i děti veliký stres. Po příletu do New Yorku na nás nečekala delegátka. Doporučený je taxík. Jistě, ale kdyby k tomu alespoň správně poslali informace o hotelu. My měli špatné informace!!! Než jsem se s dětmi dostala vlastními silami a obtelefonováváním všech možných linek do správného hotelu uběhlo několik hodiny velkého stresu. Delegátku jsme viděli z celého zájezdu 4 dny!? Nikomu nedoporučuji. S cestovní kanceláří SEN již nikdy!

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Martin Plechaty
    18.7.2024 v 13:48

    Jako klient Martin Plechatý jsem se zúčastnil poznávacího zájezdu na Kubu od cestovní kanceláře SEN. Zájezd byl výborně organizovaný a nabídl pestrou škálu zážitků od začátku až do konce.

    Program a Destinace
    Zájezd zahrnoval návštěvu několika klíčových míst na Kubě:

    Havana: Prohlídka historického centra, revoluční muzeum a atmosféra města plná hudby a tance.
    Viñales: Úchvatné scenérie vápencových mogot a návštěva tabákové plantáže.
    Cienfuegos: Koloniální architektura a malebné zálivy.
    Trinidad: Zachovalé koloniální město, kde jsem se cítil jako v jiném století.
    Camagüey a Baracoa: Místa méně navštěvovaná turisty, ale o to autentičtější.
    Santiago de Cuba: Město plné historie a revolučních památek.
    Varadero: Relaxace na nádherných plážích s bílým pískem.
    Ubytování a Strava
    Ubytování bylo velmi komfortní a vždy na výhodných místech, což umožňovalo snadný přístup k hlavním atrakcím. Strava byla různorodá a nabízela možnost ochutnat typická kubánská jídla, která byla vynikající.

    Průvodci
    Průvodci byli skvělí – znalí, přátelští a ochotní zodpovědět všechny otázky. Jejich znalosti historie a místních zvyklostí přispěly k hlubšímu pochopení kubánské kultury.

    Zážitky
    Každý den byl nabitý aktivitami, ale zároveň byl dostatek času na odpočinek. Nejvíce jsem si užil projížďku americkými veterány v Havaně, návštěvu tabákové farmy a výlety do přírody kolem Viñales.

    Celkový Dojem
    Zájezd byl nezapomenutelným zážitkem a doporučil bych ho všem, kteří chtějí poznat Kubu nejen z turistického hlediska, ale i z pohledu místních obyvatel a jejich kultury. Cestovní kancelář SEN odvedla skvělou práci a jsem velmi spokojený s jejich službami.

    OdpověďZrušit
  7. blank
    Stanislav Hosek
    26.3.2024 v 15:36

    3x nej Afriky, zájezd CK SEN, který jsem se ženou absolvoval byl naprosto famózní. Vybírali jsme něco krátkého, za to intenzivního, a v kanceláři v Praze nám slečna Erika velmi ochotně doporučila právě tuto cestu na jih Afriky. A teda moc doporučuji…průvodce Standa zajistil vždy vše potřebné, výborně řídil, ukázal nám spoustu míst na pobřeží a měl nekonečné množství informací o všech zvířatech na safari v Chobe. Zdolali jsme Stolovou horu, což byl neskutečný zážitek, a večeřeli jsme v top restauracích, které nám Standa doporučil. Přelet na Victoria Falls opět bezproblémový a safari se Standou zážitek na celý život. Celkově to hodnotím jako velmi vydařený zájezd se službami na vysoké úrovni a už mám objednaný další do USA.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      11.4.2024 v 14:04

      Dobrý den,

      jsme moc rádi že se vám zájezd do Afriky líbil. Zájezd 3x nej Afriky je skvělým prvotním zájezdem na seznámení s Afrikou.

      Budeme se těšit třeba někdy příště na nějakém našem zájezdu.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit
  8. blank
    Jan Lhotský
    26.3.2024 v 12:58

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu a budeme se těšit opět zase někdy na našich zájezdech.

    S pozdravem

    Jan Lhotský
    Manažer prodeje

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Petr Novák
    6.3.2024 v 9:29

    Dobrý den byli jsme na zájezdu Západní pobřeží USA a relax na Jamajce. Musím pochválit výběr míst a hlavně naší průvodkyni Petru, která po celou dobu zájezdu byla výtečná, její výklad a řidičské umění bylo super. Vřele doporučuji tento zájezd od Snu, nebo Buba. Příští zájezd určitě s těmito cestovními kancelářemi. S pozdravem Petr a Marcela Novákovi.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      20.3.2024 v 14:40

      Dobrý den,

      děkujeme za vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit opět zase někdy na našich zájezdech.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit
  10. blank
    Jana Matoušová
    4.3.2024 v 9:29

    Dobrý den, včera jsme se vrátili z poznávacího zájezdu – Maroko. Vše bylo fajn, ubytování, stravování, průvodce. Ale hned na začátku jsme měli nepříjemnou zkušenost z příletu do Casablanky. V pokynech / které byly podrobné/ bylo uvedeno, že nás na letišti bude čekat průvodce. Tak tomu tak nebylo. Po půlhodině čekání venku před příletovou halou, čekalo nás tam 5 Čechů, jsem se po domluvě s pracovníky letiště vrátila do příletové haly a hledala průvodce. Nakonec jsme se sešli. Bylo to nepříjemné a stresující. Myslím, že by bylo jednodušší, aby průvodce, který letěl z Vídně / my jsme to nevěděli / nás při letu do Casablanky obešel. Tím by se předešlo zmatkům. A nebo tato informace nám měla být sdělena předem. Tak snad příště tomu již tak nebude.

    OdpověďZrušit
  11. blank
    Marika Černá
    27.2.2024 v 13:59

    Dobrý den,
    musím říct, že jsem velmi překvapena negativními názory níže na CK SEN, protože já mám naprosto odlišnou zkušenost, Cestuji s nimi pravidelně a vždy je to naprosto perfektní dovolená. Naposledy jsme byli s manželem v jižní Africe, v Namibii až po Zimbabwe a zážitky vstřebáváme ještě nyní. Opět vše perfektně připravené, jak letecké spoje, tak i ubytování na vysoké úrovni, které by člověk v Africe snad ani nečekal, a průvodce Martin byl expertem na zvířata na safari a vždy vše zařídil k naší spokojenosti, včetně vyčerpávajících informací. Komunikace s pražskou kanceláří naprosto bez chyby, vždy nám byli nápomocní, dobře poradili…Byli jsme s CK SEN i v Japonsku, v Thajsku, v Mexiku, v Peru a určitě poletíme zas. Dříve jsme s mužem cestovali s konkurenčními cestovkami, ale jednou jsme zkusili SEN a už jezdíme jen s nimi. Mají výborné průvodce a velký výběr zájezdů. Takže já mohu jedině doporučit, a stejně tak mí přátelé, kteří cestují s námi.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      20.3.2024 v 14:37

      Dobrý den,

      děkujeme za vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit opět zase někdy na našich zájezdech.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit
  12. blank
    Vladimíra Hloušková
    14.1.2024 v 12:15

    seznamu.cz
    24.10.2023 jsem se u cestovky SEN dotazovala na zájezd do Afriky. Odpovědi jsem se nedočkala. Volala jsem 30.11.2023 paní Paroubková se omluvila, že pošta někam „zapadla“ a na dotaz odpověděla 1.12.2023, kdy jsem raději volala. Přihlašovala jsem se 4.12. kdy na internetu stále bylo uvedeno, že je jedno místo na doubytování volné. Při sjednávání zájezdu mi však paní P. sdělila, že doubytování už nelze a hned nabídla, že má jedno místo na zájezd v březnu. Souhlasila jsem a nechala si poslat přihlášku. Byla mi odeslána panem Hruškovou 6.12.2023. Na internetu bylo stále avizováno, že jedno místo je volné. Vzhledem k tomu, že jsem měla souhlasit, že v případě, že budu sólo, budu muset doplatit cenu, chtěla jsem tedy vědět, zda platí, že je se mnou počítáno, že jsem byla doubytovaná k někomu. Pan H. mi však nedokázal odpovědět. Slíbil, že to zjistí a zavolá. Až po několika hodinách se mi ozvala paní P. s informací, že tam místo v tomto termínu nemají a může mi nabídnout jiný termín. Chtěla jsem k telefonu nadřízeného obou zaměstnanců. Byla jsem rozčarovaná postupem cestovky, více však chováním šéfa, který na mne mluvil zvýšeným hlasem, rychle a důrazně. Hlavně velmi arogantně. Ve smyslu:“ Vy jste si dovolila stěžovat si“? Sdělil mi, důležité informace a sice, že kdo zaplatí dřív, ten na zájezd jede, že do kanceláře chodí denně desítky lidí a nosí jim v taškách peníze hotově. Jsem z Liberce ze severních Čech a na Slovensko vozit peníze osobně nepůjdu. Za druhé. Co je prý psáno na internetu nesmím brát jako směrodatné. Tak se ptám, proč ty informace tam vůbec dáváte? Po delším hovoru, kdy se šéf zklidnil natolik, že změnil tón hlasu mi nabídl, že když si vyberu pozdější termín, pozdrží mi místo, abych stačila zaplatit, aby mě nikdo nepředběhl. Hledat řešení by šéf firmy měl udělat na prvním místě. Já jsem se však cítila a cítím i nadále, že se mnou nebylo jednáno fér. Klienti přicházejí s tím, že k nim může být přičleněn další na doubytování. Ale to nikdo neví na 100%. Může se stát, že nakonec zbude jeden a ten doplatí cenu za volné lůžko ve dvojlůžkovém pokoji. Nechtěla jsem doplácet skoro o 10 000 Kč navíc. Chtěla jsem mít jistotu, že to, co jste mi nabídli, platí. A to je to, co vám vyčítám jako nefér jednání. Ve vašich recenzích jsem našla poznámku jednoho klienta.: S cestovní kanceláří SEN, nikdy! Připojuji se k němu také. Rozhodla jsem se, že pojedu s cestovkou „Dojižníameriky“ na 18 dní s bohatou nabídkou zajímavostí, a to ještě levněji než s cestovkou SEN do Afriky na 9 dní. Bez problému a pocitu, že někde obtěžuji.
    Hloušková

    OdpověďZrušit
  13. blank
    Ina
    14.1.2024 v 12:15

    abych psala slušně musela jsem půl roku po zájezdu počkat a vydýchat to . letěla jsem sama do jižní Ameriky a proto jsem měla obavy ,abych někde nebloudila na letištích ,bylo mi CK sen oznámeno , že nás z Prahy letí 8 ovšem zapomněli říct , že 7 jich letí do NL a já sama do FR kde mimochodem byl na přestup 45 minut . Všichni se pak potkají v Limě . Nakonec se nás v Limě sešlo snad 40 na takový zájezd strašně moc lidí kufrů atd. Přesuny , organizace byla katastrofa . Při prohlídce Limy jsme se ztráceli v davu nikdo nic neslyšel , neviděl bylo nás hodně a tak to pokračovalo celý zájezd pořád se na něco čekalo. Vrcholem všeho byla informace průvodců , že do hodnocení máme napsat jak bylo vše ok a jak vše hodnotíme jako povedené , že mají za to prémie . Mohla bych ještě napsat jak vybrali navíc peníze za přelet ,který se už několik let neuskutečnil atd. Sečteno podrženo už nechci jet s takovou cestovkou

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jiřina Benešová
      14.1.2024 v 12:15

      Hezký den!
      Vaše hodnocení potvrdilo moje obavy. Škoda, že jsem si je nepřečetla dřív. S CK Sen bych měla odletět za 3 týdny do JAR a na Victoriiny vodopády. Řekla bych, že tato cestovka nemá zájem moc komunikovat. Teprve z konečných pokynů k zájezdu, které jsem včera obdržela, jsem se dozvěděla, že musím zaplatit navíc příplatek za jednolůžkový pokoj. Jsem sama, ale žila jsem v domnění, že budu bydlet s paní, která byla přihlášena přede mnou a ke které mě doubytovali. Včera mi sdělili, že paní se prostě odhlásila ze zájezdu. Vůbec nepokládali za vhodné mi to sdělit, abych případně zkusila najít spolucestující. Další novinka pro mě byla, že je vhodné si nechat předepsat antimalarika a užívat je, protože VV jsou malarická oblast. Čím víc se zájezd blíží, tím více negativ objevuji a po přečtení Vaší recenze jsem téměř rozhodnutá zájezd zrušit. Obávám se, jaké negativní zážitky by mě ještě čekali. Vím, že přijdu o peníze, ale horší by bylo dostat malárii. S pozdravem Jiřina

      OdpověďZrušit
      • blank
        Jan Lhotský
        20.3.2024 v 14:21

        Dobrý den,

        děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se vzniklé nedopatření.

        Chtěl bych o všem objasnit pár věcí, které zmiňujete výše. Informace o doubytování mají všichni klienti uvedené ve Všeobecných obchodních podmínkách a každý kdo se k této službě hlásí bere na vědomí, že služba není garantovatelná. Tato informace je uvedená jak na našich webových stránkách, tak i ve smlouvě o zájezdu. Nejedná se tedy o žádné tajemství.

        Co se týče antimalarik, tak tato medikace není v destinaci povinná. Jedná se o silné léky, které je vždy dobré konzultovat s ošetřujícím lékařem, případně se specialistou na tropické choroby. V žádném případě neplatí, že by klienti byli povinni takové léky užívat preventivně. Preventivní užívání antimalarik je vždy na osobním uvážení klientů.

        S pozdravem

        Jan Lhotský
        Manažer prodeje

        OdpověďZrušit
  14. blank
    Martin Šikula
    14.1.2024 v 12:15

    Byl jsem dlouholetým a spokojeným klientem CK SEN. Až do letošního roku. V únoru jsme si s manželkou objednali u CK SEN zájezd do Jižní Ameriky s odletem v listopadu 2023. V červnu jsme se dozvěděli, že v listopadu nemůžeme odletět z vážných rodinných důvodů. Požádal jsem CK SEN o změnu termínu na rok 2024. V tu dobu už byli vypsány nové termíny na rok 2024 s volnými místi. CK SEN nám však oznámil, že změna termínu není možná a zájezd musíme stornovat. Jako důvod udali, že jsme již zapsaný ve skupinové letence. Pracoval jsem 30 let v letecké společnosti a dobře vím, že změna cestujících je docela běžnou záležitostí, nemluvě o tom, že se jednalo o odlet až za 4 měsíce. CK SEN však trvalo na svém. Důvod je jednoduchý. Musím zaplatit nemalý storno poplatek ( cca 35000 Kč/os), který dostane CK SEN a naše místa možná znovu prodá novým zájemcům na kterých bude mít také zisk. I takhle se dají vydělávat peníze. Je to však bohužel na úkor klientů. Tady asi nejde o klienty ale o peníze. S CK SEN jsem skončil a dávejte pozor, když si u nich budete objednávat zájezd.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      20.3.2024 v 14:35

      Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu k našemu zájezdu.

      Při sjednání Smlouvy o zájezdu berou všichni klienti na vědomí storno podmínky, kterou jsou uvedené ve VOP v bodě 18. Jedná se tedy o běžný postup nikoli o nějakou výjimečnou situaci. Mrzí nás, že jste zájezdu nemohli účastnit. Právě pro tyto účely je lepší vždy sjednat pojištění storna, která vás v případě nenadálých zdravotních komplikací chrání.

      Letecké společnosti si obvykle účtují poplatky za změnu data, které jsou často v ceně nové letenky, záleží na situaci, a proto pokud klient není pojištění proti stornu, řeší se to vždy dle platných storno podmínek.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit
  15. blank
    Vladimíra Sedláková
    14.1.2024 v 12:15

    Zúčastnili jsme se s manželem 11.1. – 26.1.2023 zájezdu Kuba – absolut total. Byli jsme velmi spokojeni s organizací zájezdu, s vynikajícím průvodcem Luborem Kučerou i ostatním servisem. Zájezd proběhl naprosto bez problémů a nemůžeme CK SEN nic vytknout. Vše bylo perfektní.

    OdpověďZrušit
  16. blank
    Lada Stehlíková
    14.1.2024 v 12:15

    S cestovní kanceláři Sen UŽ NIKDY VÍC!!!
    Těšili jsme se na DV do Alžírska hned od zaplacení zálohy už v květnu 2022. DV probíhala od 17 – 25.10.2022
    Jednaní s cestovní kanceláři bylo sílené, když člověk chtěl něco vědět, tak vždycky bylo řečeno, že je na ves čas a ať zavoláme další týden. Víc jak měsíc před odjezdem po nás chtěla cestovní kancelář pasy, vypsat formulář k vízu a plnou moc k tomu, aby mohli za nás vyřídit víza (to že si naúčtovali o 1500 na osobu víc, pomineme). Předtisk na plnou moc byl pouze v angličtině a na cestovní kanceláři ani netuší, že takový formulář vám neověří na poště (slečna se strašně divila, když jsme jí tuto informaci řekli). Když jsme chtěli informace kdy nám vrátí pasy, tak celou dobu byl problém, že nejsou ještě víza. Co by cestovní kancelář dělala, kdyby jsme víza nedostali, to nevěděla. Nakonec jsme se v patek před odjezdem, o pul pátek večer s velkou slávou dozvěděli, ze víza máme (dle datumu na vízu byly vyřízeny až ve čtvrtek před odjezdem, co dělala cestovní kancelář víc jak měsíc netušíme), pasy a vše potřebné dostaneme v pondělí na letišti a že nás let, který měl odlet původně v pondělí v 6:30 a v Alžíru na hotelu jsme měli byt kolem jedné hodiny odpoledne, tak odlita až v 18:45, s přestupem v Parisi 50 minut. Letadlo jsem naštěstí stihli a v Alžíru jsme se od průvodce, který s námi původně mel letět celou cestu, dozvěděli, ze itinerář je změněn. Na hotelu jsme byli v jednu hodinu v noci. Druhý den jsme se dozvěděli, že část klientů odletěla v pondělí v šest hodin ráno, ale z letiště ve Vídni. Z jakého důvodu nám cestovní kancelář tuto možnost také nenabídla, netušíme.
    Průvodce, kterého jsme měli taky nebyl moc vstřícný, co se informaci týká. Řekl opravdu jen to co musel, i když místní průvodce mu řekl spoustu informací, my měli smůlu, protože k nám se nedostaly (sami jsme se museli místního průvodce doptávat). Ani na letištích nepomohl, byl první odbaveny a klienti ho vůbec nezajímali, na konci naší strávené DV neměl ani tu slušnost se s námi rozloučit.
    Po tom co jsme zažili, jsme přesvědčeni, že cestovní kancelář o této změně itineráře věděla už hodně hodně dopředu, ale žádnému z klientu nic neřekli. Všechno schovávali za kouzelnou větičkou „Změna programu vyhrazena“. Víza vyřizovali na poslední chvíli a díky tomu, že nevěděli, zda je vůbec dostaneme, nedokázali zajistit letenky na let, který měli. O možnosti odletu z Vídně nám ani neřekli, jak jsme již psali.
    Jednaní s cestovkou, kdy slečny na pobočce nic nevěděly, vymlouvaly se, že informace budou další týden (několikrát), bylo příšerné a ještě se cítily ukřivděné a strašně se divily, že chceme nějaké informace.
    I od ostatních víme, za cestovka s nimi jednala stejně.
    Jak jsme napsali, s touto cestovní kanceláří JIŽ NIKDY VÍC!!!

    OdpověďZrušit
  17. blank
    Karla Čermáková
    14.1.2024 v 12:15

    S CK SEN jsme s manželem absolvovali zájezd Mexiko – velký okruh a přes naše prvotní obavy, po tom, co jsme zjistili, že skupina bude početná (35) se zájezd vydařil na jedničku s hvězdičkou. Musíme vyzdvihnout profesionalitu a znalosti průvodce, výbornou organizaci cestovní kanceláře a opravdu propracovaný program. Na další poznávací zájezd určitě zase se SNEM.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      20.3.2024 v 14:38

      Dobrý den,

      děkujeme za vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit opět zase někdy na našich zájezdech.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit
  18. blank
    Darja
    14.1.2024 v 12:15

    U CK SEN jsme měli zakoupeny zájezd Velká cesta Mexikem 22.7-6.8.2022. Den před odletem po urgencích kdy už nám konečně budou zaslány naše letenky nám cestovní kancelář emailem oznámila, že zájezd ruší z důvodu zrušení našich rezervací letenek ze strany letecké společnosti Air France. Dodnes nám cestovní kancelář nezaslala čísla rezervací.Vysloveně nám je odmítá zaslat s argumentaci,že nám byly vráceny peníze zaplacené za zájezd a tím považují vše za uzavřené.Odškodnění u letecké společnosti si budou uplatňovat pouze oni za škodu, která vznikla jim.

    OdpověďZrušit
  19. blank
    Věra Koubová
    14.1.2024 v 12:15

    12.8.2022 jsme odlétaly na poznávací zájezd Malajsie, Singapur a fantastická Indonésie. Byl to opravdu zlý SEN. Pouze ve zkratce – již při odletu z Prahy byl mylně označen odletový terminál. Při příletu do Kuala Lumpur jsme čekaly na průvodce. Večer nás naložil do autobusu, odvezl k Petronas, ukázal kde vyměnit peníze, kde se najíst a oznámil nám, že do hotelu se máme vrátit taxíkem. Další den od nás vybral peníze na vstupné na televizní věž, která však byla v programu a tudíž již zaplacená. Při přejezdu do Singapuru na celnici nebyl k dispozici, vše jsme musely řešit samy. Pak nám oznámil, že když máme jiný hotel než zbytek zájezdu, musíme se z jejich hotelu dopravit do našeho taxíkem a poté stejně zpět. A k dovršení všeho – Borobudur, kvůli kterému jsem si tento zájezd kupovala, je již 3 roky zavřený a může se pouze obejít. O tom, že z osmi přeletů s námi byla pouze jednou průvodkyně a ostatní jsme si v angličtině musely vyřizovat samy (jak s místními průvodci, tak na letišti při odbavení), už ani nemluvím. Prostě opravdu dovolená „pro každého“. Majitele jsem informovala a věřím, že to nebude muset dojít až k soudu. Ale jsem na něj připravená.
    S touto „CK“ nikdy více.

    OdpověďZrušit
  20. blank
    Olga Hynštová
    14.1.2024 v 12:15

    Byli jsme s CK SEN v Kanadě a v USA v dubnu 2022. Zmatky začaly hned před odletem, poskytnuté informace nebyly aktuální. Po příletu do Toronta jsme téměř tři hodiny čekali na průvodce, který nás „nenašel“. Tento člověk nám o destinaci téměř nic neřekl za celou dobu zájezdu. V ničem nám neporadil, nedalo se mu dovolat, ani ho najít na hotelu, protože nám nikde nesdělil číslo svého pokoje. S touto CK poprvé a naposledy.

    OdpověďZrušit
  21. blank
    Miroslava
    14.1.2024 v 12:15

    Byla jsem s CK SEN na Novém Zélandu a v Austrálii. Byl to opravdu sen!! Vše bylo perfektně zorganizované a naplánované tak, abychom toho viděli-co nejvíce. Průvodce Marek i když byl velmi mladý- měl neuvěřitelné znalosti! Navíc byl i velmi milý a věnoval se nám s prikladnou péčí.
    Zkratka byl to nezapomenutelný zážitek a všem v CK Sen srdečně dekuji.
    CK sen vřele doporučuji!!
    Mirka Platilová

    OdpověďZrušit
    • blank
      Stanislava
      14.1.2024 v 12:15

      Dobry den. Muzete me kontaktovat mela bych dotaz

      OdpověďZrušit
    • blank
      Jan Lhotský
      20.3.2024 v 14:40

      Dobrý den,

      děkujeme za vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit opět zase někdy na našich zájezdech.

      S pozdravem

      Jan Lhotský
      Manažer prodeje

      OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz