PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Tripadvisor: recenze & zkušenosti

Tripadvisor: recenze & zkušenosti

TripAdvisor představuje největší souhrn recenzí hotelů, míst, leteckých společností nebo třeba i restaurací. Jedná se o obrovský cestovatelský portál, který je svým rozsahem a působením největší na světě.

Tripadvisor: oficiální web ⇒

Proto pokud hledáte nějakou recenzi nebo chcete sdílet svou zkušenost z dovolené je TripAdvisor tím nejlepším místem. Kompletní česká verze webu slučuje desetitisíce českých turistů, cestovatelů i dovolenkářů a vložit svou recenzi je velmi jednoduché.

Obsah článku

  • Statistiky
  • Foto webu
  • Recenze od cestovatelů
  • Hodnocení míst
  • Vaše zkušenosti
        • User Review

Statistiky

  • vyhledat ubytování zde →
  • odběratelů na FB: 5,7 milionu
  • počet zaměstnanců: 3000
  • sídlo společnosti: Spojené státy americké
  • aplikace: pro iOs, Android i Windows
  • datum vzniku: rok 2000

Foto webu

Tripadvisor recenze Česká republika

Recenze od cestovatelů

Zkušenosti cestovatelů jsou sdíleny v klasické diskusi z celého světa, kde je možné vyfiltrovat si jen například české recenzenty. Cestovatelé si radí především tipy na zajímavá místa, jak se nejlépe dostat z místa A do místa B, jaké počasí panuje prakticky na jakémkoliv místě na světě a mnoho dalšího.

K vložení recenze se stačí rezervovat přes Váš mail a můžete ihned napsat své pozitivní či negativní zkušenosti. Každé místo, leteckou společnost, cestovní kanceláře nebo hotel můžete také oznámkovat řadou parametrů.

Hodnocení míst

Pokud hledáte hodnocení a recenze k nějakému místu stačí zadat název ve tvaru: „místo“ + „tripadvisor“ do googlu a na první pozici se Vám zobrazí odkaz na příslušnou stránku na webu tripadvisoru.

Často se lehce liší zkušenosti například českých klientů cestovních kanceláří na nějaký hotel oproti celkovému hodnocení hotelu od návštěvníků z celého světa. Je proto dobré pokud se někam chystáte na dovolenou ověřit si názory jak u českých klientů CK, tak i obecná hodnocení klientů z celého světa. Důraz byste přitom měli klást na datum hodnocení a zjišťovat si pouze nejčerstvější informace.

Společnosti i hotely po celém světě si velmi váží dobrého hodnocení na portálu TripAdvisor a dobré „známky“ si velmi často podobně jako u bookingu lepí na vstupní dveře.

Kde najít recenze Tripadvisor (čeština) hotelů a restaurací?

Článek o Tripadvisoru a recenzích ubytování a restaurací je doplněn o sekci s Vašimi zkušenostmi, které můžete psát do sekce níže.

Jak napsat recenzi na Tripadvisor v češtině a jaké hodnocení je dobré?

Obecně platí, že pokud má podnik hodnocení alespoň 4,3/5 bodů a vyšší je možné ho pokládat za dobrý. Českou recenzi můžete napsat do této části.

Vaše zkušenosti

Jste na TripAdvisoru registrovaní nebo tam chodíte pro radu? Neváhejte své zkušenosti sdílet v diskusi pod článkem. Děkuji.

Úno 11, 2023Tony
Sending
User Review
3.5 (6 votes)


Komentáře: 37
  1. martina
    před 16 dny

    Jaz Solaya Marsa Alam
    Hotel vhodný pro rodiny s dětmi,tobogány,animační programy,bazeny.
    Pro nás starší lidi nevyhovující,asi jsme rozmazlení z minulých let,tento hotel je maximálně 3apůl hvězdy.
    CK nabízí pobyt ihned na pláži,doplatili jsme si výhled na moře,který jsme opravdu dostali.To jsme ale nevěděli,že většina pláže je uzavřená,museli jsme jít cca 200metrů,kde se nacházel vstup do moře pro tři hotely.Pak jsme museli jít cca 150metrů po lýtka ve vodě,abychom se dostali do hloubky,kde bychom si mohli zaplavat.To ale bylo přeplněné šnorchlujícími lidmi.POZOR-na pláži není WC,musíte k bazénu!
    Jídlo sice dostačující,téměř žádný výběr-snídaně chudé,nemohli jsme si ani sami natočit kávu,čaj,džus,vše na objednávku u číšníka,k obědu na výběr jedno hovězí a grilované kuře,večeře to samé.Navíc si nemůžete kdykoliv a kdekoliv vzít vodu-každý den v lednici dvě malé vody,o ostatní musíte žádat na barech.Pokud si v rámci ALL chcete objednat např.Mochito počítejte s tím,že jednou dojde máta,podruhé led,potřetí tonik.Ceasar salát je pár kousků salátu,dva kousky kuřecího,chybí houska a zálivka,Coleslaw salát to samé.Prostě,jak to vyjde kuchařům,tak to vyjde…
    Co mohu pochválit jsou večerní programy,jsou opravdu špičkové!Čeští animátoři Dan a Petra celý den k dispozici.
    Čistota,úklid,číšníci O.K.

    OdpověďZrušit
  2. Eva Jášková
    před 21 dny

    Kamena Vourla hotel Sissi krasné místo se zahradou přímo u moře .Příjemný personál i majitelé hotelu a v neposlední řadě i delegátka Pavla která mluví česky i řecky a je vám ochotná vždy pomoci.Děkuji Pavle a celé partě super lidí za krasný týden na Sissi.Všem moc doporučuji,sice pevnina ,ale i ta má své kouzlo. Je tu možnost i spousty výletu jak po památkach tak lodí za koupánim .

    OdpověďZrušit
  3. Marcela Drahotská,Zdena Tůmová
    před 27 dny

    Neptuno Beach-Amoudara,Kréta
    Při letošní dovolené jsme byli velmi spokojené s prací animátorů Ondry Svobody a Aničky.
    Také měli kamarádský přístup k dětem i dospělím. Denně měl cvičení v bazénu,na pláži i večerní zábavné programy. Anička byla velmi oblíbená dětmi, při večerním tancování.V případě jakýchkoli problémů,vždy rádi a ochotně pomohli.

    OdpověďZrušit
  4. Eva Březinová
    před 29 dny

    Hotel Parnass Sozopol – Dovolená 13.7.23 – 20.7.23 .Hotel pěkný ,čistý a personál milý , vstřícný , usměvavý . Měli jsme placenou pouze snídani , která byla vždy chutná a výběr ze tří druhů. Co se týká pokojů a čistoty…vše v pořádku a čisté . Pokoje byly každý den uklizené , ručníky a ložní prádlo měněno . Byly jsme velmi spokojeni . Krásná dovolená , hezká pláž a velmi dobré jídlo.

    OdpověďZrušit
  5. Martina
    před 29 dny

    Tento týden jsme se vrátili z dovolené ve Španělku z hotelu Playas de Torrevieja. BOHUŽEL na nás na pokoji čekalo první noc VELMI NEHEZKÉ PŘEKAVPENÍ, a to ve formě ŠTĚNIC, což nám NAPROSTO ZKAZILO celou týdenní dovolenou. Než jsme se ráno stačili vzpamatovat a jít vyměnit pokoj za jiný, už jsme je měli nalezené v botách, kufru, batohu…o jejich množství na pokoji svědčí i fakt, že byly viditelné i za denního světla!!! Delegátka vůbec nevěděla, nakonec jsme si museli výměnu pokoje v podstatě vykomunikovat sami….Nejdříve nám bylo řečeno, že žádný jiný pokoj volný není, ale …. nakonec jsme se přestěhovali z 9. patra do 3., ale s vědomím, že v hotelu jsou štěnice. Takže totálně zkažená dovolená, všechny věci jsme museli projít, nakoupit odpuzovací prostředky a repelenty, oblepit nohy postele oboustrannou lepící páskou a ,,usínat,, /za celou dobu jsme se díky tomu pořádně nevyspali/ s vědomím, že ve vyměněném pokoji už snad žádná nebude. To se však netýkalo našich zavazadel, ve kterých jsme i po použití volně dostupných insekticidů našli další a další, a to jsme je po nastěhování do nového pokoje už ani neměli na pokoji, ale na balkoně!!! Takže z dovolené se v podstatě stala NOČNÍ MŮRA, jelikož nám v hlavě neběželo nic jiného, co budeme dělat po příjezdu domů, jak zabránit tomu, abychom co nejmíň minimalizovali dopady. Celé dny jsem visela na telefonu a pročítala stránky deratizačních firem, recenze a tipy, jak se v takovém případě zachovat. A jak píší na různých webech, nejde jen o újmu fyzickou /pokousání/, ale především o psychickou, kdy na to pořád myslíte, bojíte se usnout, přemýšlíte nad tím, jak to dál nerozšířit, nepředat dál apod. ABSOLUTNĚ NECHÁPU A NEROZUMÍM TOMU, že si nás vůbec dovolili na tomto pokoji ubytovat, ať mi nikdo netvrdí a neříká, že o tom NEVĚDĚLI!!! Pokud tam byli ubytovaní předešlí hosté, pochybuji, že by si ráno nevšimli podezřelých fleků na polštáři a u nohou a ,,broučků,, , kteří i za světla lezli po stěnách /ano, pokud je jich malé množství, ani to nezaregistrujete, ptž přes den jsou schované a vylézají až v noci, ale v případě jejich přemnožení jsou právě vidět i během dne! /.

    OdpověďZrušit
  6. Lucie
    před měsícem

    Penzion „Chata pod Lysou“, Beskydy
    dovolená 10. – 15.7.2023
    Otřesné. Na 5 nocí jsme dostali nejhorší pokoj č. 8 v celém penzionu – přímo nad chladícím zařízením, které ve dne v noci chladilo tak hlasitě, že při 50 dB vás to prostě neustále budilo. Na naši žádost o změnu pokoje nám bylo řečeno, že to není možné – bez udání důvodu. Ačkoliv kapacita penzionu nebyla plná. Hrozné jednání, nikdy více. Poslední kapkou bylo, když po nás chtěli zaplatit za psa 500 Kč/pobyt, ačkoliv na jejich stránkách u dvoulůžkového pokoje mají cenu 200 Kč/pobyt. Příjezdová cesta k penzionu je v hrozném stavu. Bohužel toto ubytování nemohu doporučit.

    OdpověďZrušit
  7. Andrea
    před měsícem

    Rhodos 3.-10.7.2023 s CK Fischer, resort Evita Bay, Faliraki, All Inclusive:
    7 dní s rodinou dcery (včetně dětí 4 a 7 let), byli jsme velmi spokojeni, přestože recenze nebyly úplně pozitivní. Nejvyšší hodnocení dávám za jídlo, které bylo během celého pobytu velice pestré, chutné, krásně připravené, doplňované až do pozdních večerních hodin. Speciálně bych vyzvedla saláty, které si každý mohl namíchat dle svých preferencí, výběr ryb i mořských plodů (chobotnice, krevety, sépie…),ovoce, řecký jogurt a med, vše, co máme rádi. Samozřejmě bylo i maso-kuřecí,vepřové,jehněčí i králičí. Řecká i jiná kuchyně, nelze ani vše vyjmenovat. K obědu i večeři servírované pivo (mimochodem moc dobré), bílé, červené a růžové víno ve skleničkách, v jídelně hrála tlumená řecká i jiná decentní hudba, personál se velmi snažil vše uklízet, i při tom velkém množství lidí (resort byl plný). Pro děti zmrzlina k obědu i k večeři, s různými polevami, výborná káva z automatu, zákusky mě moc nenadchly (různá želé a přeslazené malé kousky buchet). Mezi hlavními jídly bylo možné si vzít sendvič nebo zmrzlinu či ovoce u baru u bazénu cestou na pláž, kde se také podávaly alko-nealko drinky, studená káva, voda, pivo…Míchané drinky tedy byly bohužel ze sirupů, živá máta v mojitu nebyla. Např. ale tequila sunrise byla výborná. Zajímavé je, že jsme nedostali žádné náramky a nikdo nic neřešil. A teď několik mínusů: z letiště jsme přijeli brzy dopoledne, ale pokoje byly k dispozici až v 15:00hod. Autobus nás vyložil zbytečně daleko od recepce, přitom k ní vedla příjezdová cesta, totéž u odjezdu. S kufrem po kamenech a hrbolech nic moc. Ubytování bylo čisté, sprchový kout moc neodtékal a byl krytý jen ze 3 stran, tzn. voda u sprchování stříkala všude kolem. Výměna ručníků, klimatizace a úklid byly v pohodě. Dcera s rodinou dostala pokoj, který si zaplatili, tzn. s výhledem na moře, já jsem měla zaplaceno totéž, ale dali mi první den pokoj standard s výhledem do zahrady, s tím, že bohužel jiný nemají. Jelikož byl nad lobby barem, večer byl slyšet hluk, a také z principu jsem trvala na výměně, naštěstí se podařilo hned následující den, recepční se snažila vše zařídit na řecké poměry docela rychle. Hotel má bezplatné slunečníky na pláži, kde je přistup k moři cca 50m, ale není jich dostatek, proto byly vždy obsazené. I vzhledem k dětem jsme chtěli být přímo u moře, proto jsme využívali různé pláže v dosahu 200-300 m od hotelu, tam už byly slunečníky placené (20€ set), ale rádi jsme zaplatili za komfort mít děti pod dozorem a věci po ruce. Pár kroků byla také taverna Stefanos, kde měli mimo jiné výborné frappé (5€) a nanuky (1,5 – 4 €). Pokud bychom ovšem nevystrčili nos z resortu, nemuseli jsme utratit ani euro, protože všeho bylo dostatek po celý den. Dva dny jsme měli půjčené auto a navštívili Údolí motýlů (vstup 5€/os.), pláž Prasonisi – polibek dvou moří (doporučuji, zajímavé) a cestou se zastavili na odlehlé oblázkové pláži (název si nepamatuji) a další den pak mladí na pláži Ladiko, v přístavu Lindos a na pštrosí a lemuří farmě (děti byly nadšené).
    Moře bylo po celou dobu klidné a čisté, jen jeden den byl větší vítr a vlny. Teplota vody cca 23st, ale v tom horku příjemně osvěžující. Při šnorchlování jsme kromě rybiček a krabů poustevníků viděli bohužel na dně i různý odpad, hlavně po větrném dnu, což je způsobeno především neschopností turistů uklidit si po sobě prázdné obaly od jídla a pití do koše, kterých bylo na pláži dostatek. Je smutné, že si sami ničíme to, co máme tak rádi. Bazénů bylo v resortu více, užili jsme si je na střídačku s mořem. U velkého bazénu bylo i wc, což byla výhoda. V dřívějších recenzích bylo uvedeno, že se musí na pokoj, což naštěstí nebyla pravda. WC všude čisté, i na pláži. Pláž písečná, s kamínky při vstupu do moře. Vstup pozvolný, pro děti ideál. Ráda bych se tam někdy vrátila, i přes malé nedostatky, protože ty budou nejspíš všude.

    OdpověďZrušit
  8. Iveta
    před měsícem

    Dobrý den. Chtěla bych tímto poděkovat,za úžasnou dovolenou.Egypt Jaz Crystal.V termínu od 26.6 – 3.7.2023.Velmi Pěkný hotel, nádherné pláže a moře úžasné. Cose týče personálu. Opravdu dávám 1*.Hodní a příjemní.Na pokoji se o Nás starali .Čistě ručníky,čisto,,osušky na pláž každý den nové.Jídlo nám chutnalo ,bylo z čeho vybírat. Po celou dobu se o Nás starala ,příjemná obsluha.A tímto bych chtěla jmenovitě poděkovat.Ahmedu Elkholy a Ahmedu Faruak.Opravdu super Doporučuji Dávám 5 hvězdiček.
    .

    OdpověďZrušit
  9. Emílie
    před 2 měsíci

    Nelia Beach Hotel
    Ayia Napa 5340, Kypr
    Hotel odpovídá 4 hvězdy. Pokoje prostorné, balkon, fen, lednice, konvice na vaření s kávou a čajem, sušák na prádlo. Olivové šampony na mytí. Úklid každý den. Bazén trochu menší s lehátky a slunečníky. U bazénu bar. V hotelu vnitřní bazén, fitko v ceně, SPA – které se platilo. Další bar pak u jídelny. Na pláži není all incslusive. Ale je to cca 3 -5 minut k hotelu. Pláž hezká, dlouhá, dobrý přístup, písečná – hotel má v ceně lehátka a slunečníky, sprchy, WC, bary. Jen se musí obejít hotel k pláži. Prostorná jídelna, posezení venku, u recepce. Jídlo vynikající – snídaně – vajíčka, salámy, párky, sendviče, mysli, jorgurty, zelenina, ovoce, saláty, sladké, croissanty, buchty, pečivo, chleba. Káva z automatu – latte, nesca, capucino, horká čokoláda, čaje. Z automatu-džusy, cola, fanta, sprite. Pitná voda k dispozici celý den., Jinak se prý nepoužívá. Voda šla vzít do láhve. Pivo, víno, míchané nápoje. Obědy a večeře – grilované maso, ryby, kebap, pečené maso, kuře, hranolky, rýže, pečené brambory, těstoviny, špagety, spousta salátů, omáčky, přílohy. Ovoce- melouny,jablka,pomeranče, grepy,slivky,meruňky,broskev, ananas,kivi – opravdu velký výběr. Zákusky. Taky zmrzlina – vice druhů. Maximální spokojenost s jídlem, všeho dost. Ani to nejde vše vyjmenovat. Milý personál. Opravdu skvělý hotel – dobré služby. Info tabule, kde šlo vše zjistit – počasí, ubytování, cesta, doprava, výlety. Hotel v centru – hodně obchodů, restaurace, atrakce. A hodně mladých lidí – diskotéka na pláži v baru. Živé centrum. Každý večer program v hotelu. Za nás skvělé. Od letiště cca 40 minut. Po pláži cca 30 minut k Mostu milenců, na druhou stranu cca 1 hodinu na NISSI beach. Skvělé umístění – za nás super dovolená. Let z Prahy cca 3,5 hodiny. Delegát CK – OK. A dodatek – trochu dost i foukalo, a tím byly docela velké vlny v moři. A nakonec strašně vynikající zákusky – opravdu vynikající, a to fakt moc nemusím. Upozornění – nutno si vzít adaptér.

    OdpověďZrušit
  10. Jindřich
    před 3 měsíci

    Maximální počet bodů za pobyt v apartmánu hotelu Revelton v Mariánských Lázních 12.5.23-14.5.23.
    Pokoj pohodlný, čistý, nadstandartně vybavený (kompletně vybavená kuchyň) včetně žehličky, žehl. prkna a dokonce i pračky. Ochota a skvělá komunikace. Byli jsme velmi spokojeni a velmi doporučujeme.
    Chtěl jsem hodnotit na Tripadvisor.com, bohužel chybí česká verze.

    OdpověďZrušit
    • Marina
      před měsícem

      Hodnocení hotelu Djerba aqua resort.Bohuzel mám hroznou zkušenost z tohoto hotelu.Bylo mi odcizeno že zamčeného pokoje a trezoru,800 euro.Pristup ředitele hotelu katastrofa.Arogantni kretén co se povyšoval nad nás.Jeho personál to ukradl a on ještě pomalu obviňoval nás.Byli jsme i na policii.Nikdo Vám nic nedá a nechce ani řešit.Delegatka z Exim touru nezkušená nevěděla si vůbec rady.Co se týče hotelu tak jedině super bylo moře .Nefunkční plážový bar,sprchy,fronty na talíře,pití, příbory,skleničky,automaty na pití nefunkční,pouze voda.Na všechno měli čas .Za všechno chtěli baksis.Tobogan přestal fungovat to nevadí.Ale největší hrůza byl opravdu pan ředitel.Nic horšího jsem nikdy neviděla,arogance,bez omluvy,bez snahy Vám pomoci.Fakt hnus.Tento hotel nedoporučuji ani nepříteli.

      OdpověďZrušit
  11. Jiří Opěla
    před 4 měsíci

    Hodnocení hotelu Blend El Phistone v Egyptě, Marsa Alam. Pobyt 1.4.-15.4.2023.
    Musím se připojit k hodnocení, které bylo sepsáno dne 16.4.2023. Zklamání hned ráno při příjezdu do hotelu. První co bylo nám vrazili papír v jazyce českém, že sice do 14.00hod. musíme být ubytováni, ale když zaplatíme 20 EUR, dostaneme pásky a klíče ihned. Byl jsem v Egyptě po 36 -té, ale tuto drzost a vynucování si peněz jsem ještě nezažil. Když jsme odmíti ihned papír schovali a vytáhli jej až před dalšími turisty. K pultu recepce vpouštěli vždy jen jednotlivce, aby všichni dopředu tento papír neviděli. Zřejmě management hotelu o této transakci neví, nebo ji kryje. Aniž bychom zaplatili dostali jsme pásky i klíče asi po dvou hodinách. Animační tým nefungoval, jen dětské disko ve 20,30 hod. Že by ještě nebyla sezona ??? Jako zápor ještě malý výběr v ovoci, pouze nakrájené pomeranče, grepy, datle a žlutý meloun. Jinak dobře funguje úklid, servis u bazenů a na pláži. Velké pochvala prodavači v obchůdku na pláži – Rafael.
    Přes příslib delegáta, že budeme před odjezdem probuzeni telefonem z recepce se toto nestalo nikomu z odjíždějících, současně nikdo neodvezl kufry na recepci. Takováto situace se nám ještě nikdy nestala. Přes všechny tyto zápory jsem na Egypt ještě nezanevřel.

    OdpověďZrušit
  12. Karel klimas
    před 4 měsíci

    Vincent Luhačovice
    Krásné klidné místo na kraji Luhačovic v blízkosti sportovní areál.
    Naprostá spokojenost

    OdpověďZrušit
  13. Alena
    před 5 měsíci

    Chtěli bychom se podělit o perfektní zážitek z návštěvy restaurace Villa Rosa v Dunajské Stredě, kde jsme byli na večeři. Opravdu to bylo velice příjemné, protože restaurace je krásně a útulně zařízená a cítili jsme se tady jako doma. Jídlo bylo velice chutné, když nám ho donesli, vypadalo skoro jako umělecké dílo. Perfektní a milý číšník, zkrátka návštěvu této restaurace vřele doporučujeme!!!

    OdpověďZrušit
  14. Eva Liznová
    před 6 měsíci

    Při víkendovém pobytu v Praze nás 5 párů využilo ubytování v hotelu Stará Zbrojnice Praha 1 (Pytloun). Byli jsme velmi spokojeni se službami hotelu, zaměstnanci – Bárou, Filipem a Danem. Ubytování a snídaně na skvělé úrovni. Byl problém s nalezením parkoviště u hotelu – je nutné dojít si na recepci pro mapku místa.

    OdpověďZrušit
  15. Jitka Vlková
    před 7 měsíci

    Hotel Utopia Marsa Alam,
    na začátku ledna 2023 jsem byla se svojí dcerou a maminkou v tomto úžasném hotelu. Nedalo se nic vytknout, ještě teď máme krásný pocit z odpočinku. Byly jsme spokojené se všemi službami. Na pláži báječný a humorný “ místní kamarád přezdívaný Tony-Tonda „, který nám zařídil úžasnou masáž, ale měly jsme od něj veškeré možné informace o Egyptu nejen o historii, ale i současnost jak se žije v Egyptě atd.
    Děkuji CK Blustyle za super výběr naší dovolené, určitě se tam vrátíme. Děkuji Jitka, Niky a Jitka :)

    OdpověďZrušit
  16. Eva Hodková
    před 8 měsíci

    Dobrý den,
    děkuji za krásnou dovolenou od Bluestyle v hotelu Aqua Joy Resort By Sunrise v Hurgadě. Péče a jídlo bylo 100 % . Animátorka Andrea ( z ČR ) se krásně starala o děti a také poradila mě, když jsem něco chtěla vědět. Kvůli Andrejce se do hotelu na rekreaci určitě vrátím :-) Děkuji jí moc a zdravím Eva H.

    OdpověďZrušit
  17. MŠ Čechova Rokycany
    před 8 měsíci

    Penzion Karlštejn
    Dnes jsme s dětmi zakončili návštěvu Karlštejnu – výstavu vánočních betlémů v Penzionu Karlštejn . Pro děti jsme měli připravenou výbornou polévku s čerstvým domácím pečivem. Obsluha byla velice pozorná k dětem, pro paní učitelky byla připravena káva a dezert a děti dostaly dáreček na cestu domů. Pokud opět navštívíme Karlštejn, tak na jídlo s dětmi zavítáme opět do této restaurace. Velice děkujeme. Učitelky MŠ.

    OdpověďZrušit
  18. Jiří Soukup
    před 10 měsíci

    Doporučuji na Krétě Hotel Kakkos Beach na jižním pobřeží. Architektonicky nádherný areál ve svahu nad mořem, bugalovy s vlastním bazénem i větší budovy v krásné zahradě s květinami a záhony koření, ekologické zalévání hadicemi s odpadovou vodou, bary otočené k moři, takže neruší. Na rozdíl od hotelu Sireny, kde se moc nevyspíte, máte-li smůlu na českou partu s tričky známého pivovaru. Zde je výborné jídlo a perfektní obsluha s nápoji. Výhled na moře 180 stupňů. Krásný čistý pokoj s velkoformátovými keramickými obklady. Pláž s drobnými oblázky s dostatkem slunečníků a kvalitních lehátek. Rádi přijedeme zase.

    OdpověďZrušit
  19. Jaroslava Czurrat
    před rokem

    Dobry den,
    Chtela bych timto podekovat za krasne ubytovani v hotelu Revelton Marianske Lazne.Zarizeni hotelu je krasne a opravdu nadstandartne vybavene.Byla jsem velmi prekvapena co vse nas na pokoji cekalo.Nehlede na velmi prijemny personal.Urcite bych Relelton studios doporucovala,moc jsem si ubytovani uzila se svym vnukem,ktery velmi ocenil i dve smart televize.
    Dekujem za uzasne ubytovani,radi se budeme vracet.
    Jaroslava Czurrat Rokycany

    OdpověďZrušit
  20. Marci
    před rokem

    Marsa Alam SAtaya resort.
    Užasný hotel.Nic tam nechybí.5hvězd zaslouží. jen snad by někomu mohlo chybět otevřené moře rovnou z pláže , ale bylo z krátkého mola a v půlce mola byla taky možnost koupání v laguně s koraly.z břehu se šlo někdy ve vodě někdy po koralu záleží na přílivu a odlivu. koupat se dalo vždy.jinak pro vyznávače bazénu perfekt.

    OdpověďZrušit
  21. Árpad
    před rokem

    Keňa – Masaj Mara – Marco Polo pobočka na Diani Beach:
    Těšili jsme se v únoru 2022 na pobytovou dovolenou na Diani Beach v Keni. Cílem byl resort Papillon Lagoon Beach. Po minulých dobrých zkušenostech s plážovými prodejci (beach boys) mne napadlo pokusit se na mapě najít místní cestovní kancelář se zaměřením na safari výlet. Našel jsem jich několik. Týden před odletem na dovolenou jsem šesti místním cestovním kancelářím napsal e-mail s poptávkou. Můj zájem byl o 3 denní (2 noci) letecké safari na Masaj Maru. Postupně mi odepsali všichni, ale nejlepší, nejoperativnější a nejochotnější byl Marco Polo (info@marcopolosafaris.com). Poslal perfektní nabídku. Ráno nás vyzvedne v našem resortu a odveze osobním vozidlem na místní letiště v Ukunda, odkud malým letadlem na polní letiště na Masaj Mara, kde nás bude čekat džípem náš řidič průvodce na celé tři dny. Safari již cestou na oběd do Fig Tree camp, po obědě relax a ve 4 odpoledne safari až do tmy. Druhý den před svítáním kafe a lehké jídlo, výjezd džípem na safari, následovalo snídaně v buši (buschbreakfast) a návrat do kempu až na oběd. Po relaxu opět safari až do tmy. Po vydatné večeři a spánku třetí den opět za svítání safari se snídaní v buši a návrat do kempu až na oběd. Po obědě nás odvezli džípem na přistávací dráhu a po přistání v Ukunda nás čekal Marco a odvezl nás autem zpět do našeho resortu Papillon. Zažili jsme úžasné safari. Celou dobu nás doprovázel místní Masaj průvodce a náš řidič. Na začátku jsem vyslovil přání, že bych rád viděl krom běžných zvířat i nosorožce a leoparda. Hned první odpoledne na svahu nad řekou jsme objevili odpočívajícího leoparda. Za 5 minut se zvedl a odkráčel na šikmý strom nad řekou, kde měl ukrytou kořist. Pustil se do jídla gazely, slyšeli jsme lámání kostí a trhání masa. Sledovali jsme ho asi 30 minut, než majestátně odkráčel do buše. Asi 20 minut po objevení leoparda se objevil druhý džíp, takže jsme to sledovaly jenom dvě posádky. Náš kemp byl na břehu řeky Talek, kde ve vodě bylo několik hrochů. Sledovali jsme je z terasy našeho stanu při popíjení piva. Vycházeli na protější břeh na pastvu. V řece jsme viděli i krokodýly. Hrochy jsme slyšeli celou noc. Druhý den směr areál s možností nalezení nosorožce. Viděli jsme hodně antilop, gazel, zebry, žirafy, buvolce Topi, buvoly kaferské, prasata bradavičnaté, hyeny, šakaly, obrovská stáda slonů, skupinku gepardů, dvě tlupy lvů, neúspěšný lov skupiny lvic na prase bradavičnaté, tři skupiny mangusty žíhané, velké množství ptáků, husy, hadilov písař, orlovité dravce a jiné neznámé. Asi hodinu jsme sledovali přípravu tří gepardů na útok na buvolce, bohužel hyena vše překazila. Den byl fantastický, neskutečné zážitky. Po perfektní večeři jsme sledovali krmení ženetky – malé kočkovité šelmy. Usínali jsme s hroším chrochtáním. Třetí den po ránu brzké safari. Naši průvodci to nevzdali a nasměrovali k řece Mara. Z vysokého břehu jsme sledovali rozbouřenou (po nočním dešti) řeku plnou hrochů a krokodýlů. Snídali jsme na břehu. Asi 30 metrů od džípu jsem fotil buvoly na druhé straně řeky (to už je Tanzanie), když z křoví se vynořil hroch vracející se pastvy. Měl jsem namále. Průvodce prudce zareagoval a utíkali jsme jak o život. Hroch vlezl do vyšlapané cestičky ve svahu a zmizel v řece. Uff. Adrenalin! Krása. Pokračovali jsme do vzdálenějších kopců, je to druhý arelál s možností výskytu nosorožců. Vyjeli jsme na nejvyšší kopec vysoko nad okolní terén. Průvodci vystoupili z džípu a dalekohledem prohledávali každý svah. Najednou úprk do auta a následovalo rely safari. Blátivý terén překonávali smykem, nerovnosti skokem, rely jak na Dakaru. Asi po 15-20 minutách, snad 4 km jsme uviděli mámu nosorožce s mládětem. Měli jsme to štěstí sledovat tuto rodinku, jak kráčí kolem několika kusů buvolů, stáda gazel, rodiny prasat bradavičnatých směrem do houšti kolem malé říčky. Tuto dvojici sledovala osamocená hyena. Asi po 20 minutách sledování, focení se dvojice ztratila v houšti. Byl to neskutečný zážitek. Obrovské štěstí. Až po hodině jsme potkali další džíp, který ale nosorožce už neobjevil. Průvodci byli neskutečně šikovní a ochotní. Moc jim za to děkujeme. Jmenovali se Masaj Carl a řidič John.
    Velké poděkování patří cestovní kanceláři Marco Polo z Diani Beach, který se o nás perfektně postaral. Neovládám anglický jazyk, přesto ještě doma pomocí překladače jsme se dohodli. Den před safari nás vyzvedli před bránou našeho resortu, odvezli do své kanceláří, která se nachází na hlavní silnici přímo naproti resortu Neptun. Tam jsme zaplatili požadovanou cenu. Cena byla velmi příjemná, o desítky procent levnější než u naši domácí cestovní kanceláři. Pak nás odvezli zpátky do našeho resortu. Druhý den brzy ráno nás vyzvedli na recepci resortu a odvezli na místní letiště. Za tři dny po příletu nás čekali na letišti ( i když jsme měli 3 hodiny zpoždění) a odvezli zpět do našeho resortu. Vše klaplo, fungovalo úplně perfektně. Vřele všem Marco Polo doporučuji.

    OdpověďZrušit
  22. Kamil
    před rokem

    Cestování z Prahy na Moravu vlakem společnosti RegioJet č. 1009. Všem vřele doporučuji se této společnosti vyhýbat velkým obloukem. Hrají si na spolehlivý servis a jen dokazují svou neschopnost. Je to už několikátá cesta s touto společností a pro mě již poslední, raději budu jezdit s konkurencí.
    Důvodem mé nespokojenosti jsou dále popsaná fakta: Na internetu jsem si kupoval jízdenku, kterou jsem pečlivě vybíral tak, abych seděl ve směru jízdy a u okna. Netrvalo dlouho a po zakoupení ( již zaplacené ) jízdenky došel e-mail, že se omlouvají, ale došlo k malé změně. Nejen to, že nedokázali tu jejich údajnou malou změnu vysvětlit v e-mailu, ale na drzo ještě napsali abych byl bez obav, místo zůstalo zachováno. Jo, ale zapomněli dodat, že místo je v opačném směru a nedali vám možnost jízdenku stornovat a vrátit zaplacené peníze. Aby toho nebylo málo, tak při dotazu průvodčího ve vlaku, zda-li je místenka v pořádku byla odpověď ano. Musel jsem se ohradit s tím, že dle mého výběru jízdenky je to špatně. Průvodčí reagoval tím, že o tomto problému vědí, že ale nejsou schopni vám váš výběr místenky ve směru jízdy garantovat, protože nevědí jak se vlaky otočí. Zde dokazují svou debilitu a naprosté selhání jakékoli profesionality, protože je zcela jasné, že vlak nikdo na kolejích neotočí. Takže vás vědomě okrádají o peníze a dodají vám služby, které Vaše očekávání bohužel zklamou. Doporučuji raději cestovat delší trasy Pendolínem nebo jinými vlaky Českých drah, protože jejich služby jsou dle mého názoru na daleko vyšší úrovni oproti službám RegioJetu.

    OdpověďZrušit
  23. Jiří Adámek
    před rokem

    Byl jsem už dvakrát zaregistrován, vždy jsem nějak pozbyl přihlašovací data. Ani dnes se nepřihlásím. Českou verzi k novému přihlášení nemůžu najít. Na této stránce se přihlásit nebo zaregistrovat nedá. Když se dopracuju k anglické verzi a zkouším napsat recenzi na turistickou atrakci, odmítá mi to přijmout název ( Mesonas gorge, Kréta ), protože ho nemá v databázi – asi nikdo recenzi ještě nepsal. Nbízí pouze výběr těch , které tam už jsou. Kdysi dříve konstrukce stránky vypadala jinak. Takže nechápu ..

    OdpověďZrušit
  24. kamila kropáčová
    před rokem

    dobrý den,v srpnu 2021jsem s dcerou a vnoučaty opět byly hosty v hotelu NH COLLECTION PRAGUE a OPĚT jsme byly velmi spokojeni-profesionální a ochotný personál,výborné jídlo,denně uklizeno-prostě skvělé.k.k

    OdpověďZrušit
  25. Zdenka Tofi
    před rokem

    Dobrý den chci napsat pochvalu na hotel mirage bay egypt hurgada. Super dovolena,super personál velmi milý lidé. Resort krásný čistý no prostě dovolena jak má být. Delegáti úžasný se vším pomůžou. Můžu jen doporučit určitě se jsem ještě vrátíme 😊

    OdpověďZrušit
  26. Šárk a Zuzka
    před rokem

    Byla jsem s kamarádkou od 5.9.-12.9.v Marscha Alam,Hotel Sataya,byla to nádherná dovolená,jídlo skvělé velký výběr,,hotel krásný-čistý,hodně bazenů,skvělý celý personál v hotelu, hezky se o nás staral u baru Tarek Nour,byl milí a míchal úžasné drinky, a na pláži Mahmoud Jamajka velmi milí a super drinky.Celkově Sataya pro nás nádhera,budeme se sem vracet.

    OdpověďZrušit
  27. Mgr. Zuzana
    před 2 roky

    Strávili jsme 8 dní v hotelu Paradise Bay Resort na Maltě.
    Mezinárodní personál hotelu je velmi zdvořilý a vstřícný, hovoří anglicky. Ve všem se snažili vyhovět. Čistota v pokoji a v celém hotelu byla vzorná.

    OdpověďZrušit
  28. Helena Pittrová
    před 2 roky

    Chtěla bych touto cestou vyjádřit poděkování za 4 úžasné dny perfektních služeb v hotelu Savoy Westend v Karlových Varech při relaxačním pobytu ve dnech 12. – 15.8.2021. Po dlouhé době jsem se setkala jen s pozitivně naladěnými lidmi, řešícími jakékoliv problémy s úsměvem, kteří nehledají odpověď na otázku, proč něco nejde, ale jak by to mohlo jít. Týkalo se všech, recepcí počínaje, servírek, kuchařů, organizátorek procedur, pokojských a všech dam u léčebných procedur. Prostě balzám na duši. Zvláštní poděkování patří i prim. MUDr. Ladislavu Špišákovi, CSc., který pobyt indikoval a organizoval. S díky a úctou na vše vzpomínám a přeji vám všem plný hotel spokojených hostů.

    OdpověďZrušit
  29. Richard Forejtník
    před 2 roky

    Vřele doporučuji hotel Karlsbad Grande Madonna v Karlových Varech. Nejen že jsem prožil týden účinných procedůr, odpočinku a skvělé péče celého personálu. Tento hotel má navíc úžasnou atmosféru a získáte pocit, že samotná Madona vás přijímá pod svou ochranu.

    OdpověďZrušit
    • Lenka Štěpánková
      před 2 roky

      Revelton Fr Lázně krásné místo😄🍀super ubytování a služby,čistota 100 procentní, pokoj nám vyhovoval.Je tu klid,výborná snídaně a ochotný personál.za nás super.

      OdpověďZrušit
  30. Věra
    před 2 roky

    Chtěla bych doporučit na ostrově Rhodos v hlavním městě Rhodos restauraci Afroditi – Venus. Skvělá obsluha, výtečné jídlo, příznivé ceny a to vše v samém centru města.

    OdpověďZrušit
  31. Mato Mato
    před 2 roky

    Boli sme v Marsa Alam. Nový hotel Lazuli, je úžasné miesto. Skvelý ľudia, personál. Úžasný šéf recepcie Tamer Gabriel. Milý človek a vždy veľmi ochotný. Určite sa sem vrátim. Nemôžem zabudnúť na všetkých zamestnancov v hotely ktorý sa veľmi snažia vyst vždy v ústrety.

    OdpověďZrušit
  32. Monika
    před 2 roky

    Hotel caribbean World Djerba červen 2021Hotel se nám líbil je přímo na pláži. Nemáme co vytknout .Sluzby výborné,jídlo také, úklid vždy čisto. Animátori supr hovoří několika jazyky.personal příjemný,hezkou dovolenou všem v tomto hotelu jako jsme měly s kamaradkama přeji

    OdpověďZrušit
  33. Anonym
    před 4 roky

    V dubnu jsme byly s kamarádkou v Mariánských Lázních v hotelu. Je umístěn v klidném prostředí Velké Hledsebe, okolo lesy ,které poskytují procházky k různým pramenům a též do lázeňské zony je to jen 20 minut pěšky. Ubytování v krásném a útulném hotýlku rodinného typu. Personál milý a vstřícní, možno též i si vzít sebou domácí mazlíčky (doslova pár korun za noc). Strava výtečná a dostatek všeho na co měl host chuť. Doporučujeme Všem kteří mají rády procházky přírodou a nebo jízdy na kole, dostanete se po cyklostezkách do Lázní Kynžvart a dalších zajímavých míst. Určitě bude spokojeni jako my. Holky z Klášterce nad Ohří

    OdpověďZrušit
  34. Petra Kolaříková
    před 4 roky

    Hotel Moja Tuu- Zanzibar
    Dobrý den, chtěla bych poděkovat tomuto hotelu za užasnou dovolenou. Personál se velmi přítelský, kuchař vám udělá testoviny,špagety,vafle a spoustu dálších dobrot. Mají skvělé ryby a chobotnice.
    Ubytování je luxusní, uklízí i 3x denně. Plaž je kámen a písek. Moře je velmi teplé. Jen pozor na ježky,boty jsou potřeba. Tímto bych chtěla s celého srdce poděkovat panu Mohamedu Alimu- manažer hotelu, za to že mě vytahl s moře.
    Pokud chcete klidnou nádhernou dovolenou plných přátelských lidí doporučuji 100% Moja Tuu.

    OdpověďZrušit
  35. Marie
    před 5 roky

    Hotel – Sea Star Beau Rivage- Delegát mluvil dobře česky, ale moc rychle i rodilé mluvčí. Při info schůzce byl lehce arogantní a přezíravý, na následné schůzce už byl prima. Zaplatily jsme si s dcerou výlet ponorkou – nedal nám potvrzení ( nepotřebovaly jsme ho, vše bylo zařízeno),ale nebyl doklad o zaplacení pro nás. Odjezd na letiště při ukončení pobytu tedy nevychytal. Pokud nebudeme mít informace do 20 hodin na pokoji, máme mu zavolat. Volaly jsme ve 20,20 hod, telefon vyzváněl a delegát se nehlásil. Volaly jsme další uvedené číslo, to nám už kolegyně vzala a informace o odjezdu z hotelu nám vyhledala a předala. Delegát volal ve 23,30 na pokoj ohledně odletu POZDĚ. Vše už jsme věděly.
    Hotel – animátoři skvělí, mluví občas i česky,
    Jídlo- velký výběr masa, zeleniny, salátů, každý večer speciality( řecká kuchyně,, italská, světová, asijská..), restaurace alla card bych nedoporučila( den předem výběr ze dvou polévek, dvou jídel a dvou, zákusků) ve 21,30 jsme se šly tzv. dorazit do hlavní jídelny. Ibjednaly jsme si rybu( obalená, omastek z ní kapal, tiramisu byl nějaký pudink. Celkem strašně málo ovoce( hrušky, čtvrtky pomerančů, hroznové víno, žlutý meloun a výjimečně banánky)
    Bary- u bazénů otevřeno od 9, jen voda, ostatní pití kolem 10( alko i nealko), dopolední lunch zbytky od snídaně a zelenina rajčata, okurky, papriky salát. Zmrzlina od 11,45 – 12,15 velmi neochotně vydávaná. Večer bary zavíraly s koncem akcí animátorů a už nebyla k dispozici ani voda vbarelech. Dostupný byl jen Bussnis bar, ale pití ředěné ledovou tříští, a to pouze do 24 hodin.
    2x telefon delegátovi z tel. centra zdarma a poslední ohledně odjezdu jsme musely zaplatit. Také mě udivil přístup i internetu. Pouze placený na každé tlf. číslo zvlášť. Jen hodina, den, nebo týden. Chtěly jsme 2 dnůrky, y, to prostě nelze. Velmi špatný signál i přes den, nejlepší signál na terase před recepcí.
    Moře- dopoledne odliv do odpoledne trochu vody, takže se muselo docela daleko za bojky, hodně rybiček, korálů, ale i ježci.
    Úklid- velmi dobrý, občas jsme daly na postel 1Euro.
    Nákupy- proti hotelu 3 obchody-nic moc, asi 100m pře hotelem další obchody- docela výběr( stříbro, peněženky, trika, brambůrky, sklo, šátky, paryrusy, zapalovače – klasika.
    Výlety- možná lepší vybrat v Čechách údajně na adrese Výlety Hurghada( neověřovala jsem ) o mnoho levnější a organizace perfektní. My zaplatily za 2 osoby ponorku 110 Euro a lidé z jiného hotelu na místě zaplatili 2x dospělý a 1x dítě 60 dolarů. Velká úspora peněz
    Voda v moři i bazénu čistá, teplá,
    Hezkou dovolenou

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • MEGA HIT: Týden v Bulharsku se snídaní – 3.990 Kč 4.6.2023
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
Právě se diskutuje
  • Daniela: Parkování Letiště Vídeň: Recenze
  • SD: Recenze: cestovní kancelář TopFly
  • eva: Best Reisen: Recenze CK
  • Jiří Jedlička: Alkohol do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz