<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Tripadvisor: recenze & zkušenosti

Tripadvisor: recenze & zkušenosti

TripAdvisor představuje největší souhrn recenzí hotelů, míst, leteckých společností nebo třeba i restaurací. Jedná se o obrovský cestovatelský portál, který je svým rozsahem a působením největší na světě.

Tripadvisor: oficiální web ⇒

Proto pokud hledáte nějakou recenzi nebo chcete sdílet svou zkušenost z dovolené je TripAdvisor tím nejlepším místem. Kompletní česká verze webu slučuje desetitisíce českých turistů, cestovatelů i dovolenkářů a vložit svou recenzi je velmi jednoduché.

Statistiky

  • vyhledat ubytování zde →
  • odběratelů na FB: 5,7 milionu
  • počet zaměstnanců: 3000
  • sídlo společnosti: Spojené státy americké
  • aplikace: pro iOs, Android i Windows
  • datum vzniku: rok 2000

Foto webu

Tripadvisor recenze Česká republika

Recenze od cestovatelů

Zkušenosti cestovatelů jsou sdíleny v klasické diskusi z celého světa, kde je možné vyfiltrovat si jen například české recenzenty. Cestovatelé si radí především tipy na zajímavá místa, jak se nejlépe dostat z místa A do místa B, jaké počasí panuje prakticky na jakémkoliv místě na světě a mnoho dalšího.

K vložení recenze se stačí rezervovat přes Váš mail a můžete ihned napsat své pozitivní či negativní zkušenosti. Každé místo, leteckou společnost, cestovní kanceláře nebo hotel můžete také oznámkovat řadou parametrů.

Hodnocení míst

Pokud hledáte hodnocení a recenze k nějakému místu stačí zadat název ve tvaru: „místo“ + „tripadvisor“ do googlu a na první pozici se Vám zobrazí odkaz na příslušnou stránku na webu tripadvisoru.

Často se lehce liší zkušenosti například českých klientů cestovních kanceláří na nějaký hotel oproti celkovému hodnocení hotelu od návštěvníků z celého světa. Je proto dobré pokud se někam chystáte na dovolenou ověřit si názory jak u českých klientů CK, tak i obecná hodnocení klientů z celého světa. Důraz byste přitom měli klást na datum hodnocení a zjišťovat si pouze nejčerstvější informace.

Společnosti i hotely po celém světě si velmi váží dobrého hodnocení na portálu TripAdvisor a dobré „známky“ si velmi často podobně jako u bookingu lepí na vstupní dveře.

Kde najít recenze Tripadvisor (čeština) hotelů a restaurací?

Článek o Tripadvisoru a recenzích ubytování a restaurací je doplněn o sekci s Vašimi zkušenostmi, které můžete psát do sekce níže.

Jak napsat recenzi na Tripadvisor v češtině a jaké hodnocení je dobré?

Obecně platí, že pokud má podnik hodnocení alespoň 4,3/5 bodů a vyšší je možné ho pokládat za dobrý. Českou recenzi můžete napsat do této části.

Vaše zkušenosti

Jste na TripAdvisoru registrovaní nebo tam chodíte pro radu? Neváhejte své zkušenosti sdílet v diskusi pod článkem. Děkuji.

Led 21, 2024Tony Dvořák
Komentáře: 50
  1. Iva
    8.11.2024 v 16:04

    Mexiko – Krystal grand Nuevo Vallarta – 29.10.-5.11.2024
    Ubytování v 5ti hvězdičkovém hotelu. Pokoje bez balkonů, starý nábytek. Postele pouze 140 cm pro dva. Naproti hotelu je elektrárna vedlejšího hotelu – hrozný rámus ve dne i v noci. Pokoj jsme několikrát měnili, neboť zde nefungovalo WC, kapalo ze stropu, byla zde plíseň. Prostě hnus, který nabízí Exim Tours čechům za 85 000,-Kč za týden. Připlaťte si lepší pokoj, jinak budete velice zklamáni. Směnárna na hotelu také není. A výlety nabízejí bez dopravy, pouze lístek na loď. Delegáta jsme viděli pouze při příjezdu, jinak žádné stížnosti neřešil…..NEDOPORUČUJI !!!!

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Vašek
    19.9.2024 v 16:01

    Hotel SUMELA GARDEN – Turecko 7.9. – 18.9. 2024
    Celá naše dovolená měla dva hezké zážitky a to byla teplota vody (30°C) a hezký výhled na moře.
    Vše ostatní byly jenom mínusy. Ubytování bylo téměř ve sklepě, kde bylo hodně závad. (myší díry pod prahem dveří v koupelně, rozbité wc, plíseň ve sprše). Druhý den jsme žádali o výměnu pokoje a i přes bakšiš jsme si nepolepšili, neboť se závady opakovaly.
    V jídle byl malý výběr, ale jídla byla poměrně chutná. Tragédie však byla v tom, že jídla se podávala na menších plastových talířích a pití z papírových kelímků, který se po krátké době rozmáčely a některý i tekly. Porcelán a sklo nebylo. Takové víno z papírového kelímku, to je tedy chuť a zážitek.
    O úklidu se nedá mluvit, všude špína a nepořádek. Vstup do moře byl oblázkový, posléze až kamenný.
    Hotel vedou samí mladší lidé a proto to tak asi vypadá. Vrcholem byla hádka mezi zaměstnanci a následně i rvačka mezi nimi.
    Navštívil jsem dost hotelu, ale toto jsem nikde neviděl. Proto toto píši abych varoval ostatní zájemce.

    OdpověďZrušit
  3. blank
    Jitka
    11.8.2024 v 6:08

    Rallitsa Limenaria Thassos.V srpnu 2024.Hotel horsi prumer,koupelna potřebuje rekonstrukci.Jidlo prumer,snídaně nedoplnují,saláty většinou plne zelí, nic moc.Okoli pekne,plno restauraci a obchůdků.Hotel není pro nekuřáky,kouřit se může i u snídaně, takže jsme i 3x menili stůl abychom nedychali dým u jídla. Moře krásné ,pláž katastrofa.Lehatka a slunečník od hotelu zdarma,písek plný nefopalku od cigaret,slapete po nich,lezite na nich.Mezi nimi plasty,papíry,bordel jaký jsme nikdy nikde nezažili.Dýchate kouř z cigaret,protože i pláž hw plne kuřácká.Nedopalky se hází do písku. Prostě hnus.

    OdpověďZrušit
  4. blank
    M. Heřmanová
    2.8.2024 v 15:30

    Hotel Poseidon, Zakyntos Řecko

    V půlce června jsme navštívili tento resort přes CK Čedok. Krásná příroda, průzračné, teplé moře. Hotel čistý, jídla a pití dostatek ve výborné kvalitě. Personál vstřícný a ochotný, každý večer jiná zábava. Tímto bychom chtěli poděkovat všem, kteří nám připravili skvělou dovolenou. Delegátovi Honzovi, recepčním, které byly ochotné kdykoli pomoci, zaměstnancům jídelny, které jsme neviděli jinak než s úsměvem, a v neposlední řadě i obsluze plážových barů, zvlášť Petrovi a Georgeovi, a vůbec všem, kteří zajišťovali zábavu a pohodu u bazénu. Vrátili jsme se nadšení a rádi bychom se tam příští rok vrátili. Milena, Miloš a Mirek

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Naděžda Ryšavá
    18.6.2024 v 8:50

    9,6,2024 jsme přijeli parta z Moravy a Čech ve věku cca 70 let. Ihned po příletu nás zaujal animátor Andreas, samozřejmě že byl od nás, byl to velký bonus. Je to mladý, hezký, empatický, nevtíravý, ochotný muž, který byl a je určitě dosud velice, velice oblíben pro tyto vlastnosti. Navíc je to velice kreativní muž, který navíc umí tancit a zpívat. Už jsme projezdili dost hotelů, takže můžeme s čistým svědomím říct, že lepšího jsme nepoznali. Byl natolik dobrý, že nás docela odrostlé turisty dokázal vyhecovat k tanečkům a karaoke a my si to hodně užívali. Takže prosíme o pochválení Andrease i jeho
    kolegyně. Moc nám na tom záleží, aby to věděl !!! Jinak co se týká celkového hodnocení hotelu a služeb a jídla… naprostá spokojenost. Děkujeme a za celou partu Naďa

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Mirek
    9.6.2024 v 19:14

    Od 25.5. do 1.6. jsem byl v Řecku na Krétě v hotelu Castello Village Resort. Personál zde byl velmi ochotný, vyskytly se určité problémy na pokoji, ale personál se je snažil okamžitě řešit. Jídlo bylo průměrné v porovnání s ostatními hotely v Řecku. Co mi ale bohužel nikdo neoznámil a počítám to za podraz bylo to, že i když hotel byl blízko moře, byly na pobřeží ostré skály a nebyl tak možný přístup do moře. Jediné řešení bylo jit cca 3 km do hotelu Kalimera Kriti, kde byla nádherná písčitá pláž. Nevihoda byla, že tam chtěli všichni a hotel si proto účtoval pro cizí hosty 20 euro za vstup a 8 euro za slunečník s lehátkem, proto se většina návštěvníků snažila dostat na pláž podél plotu po kamenech, což považuji za nedůstojné. Pokud bych si toto mohl před zájezdem přečíst, vybral bych si jiný hotel s přístupem k moři i když personál se moc snažil.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Pepan
      14.6.2024 v 11:29

      V březnu jsme byli v Marsa Alam-El Quiseir v Mövenpick resortu a bylo to naprosto úžasné.Hotel byl bez tobogánů,skluzavek animátorů-tudíž bez dětského živlu.
      Doporučiji všem kteří chtějí klidnou dovolenou,super stylové ubytování
      Servis byl na nejvyšší úrovni,výběr všeho, neuveřitelný,personál ,usměvavý,ochotný,vycvičený aby nežebral bakšiš..který jsme za ochotu rádi dali(dop-vzít dost bankovek 1 USD dolar)super,ubytování,šnorchlování na hotelové pláži.
      Výlet do města nedoporučuji(klasický jih kde nic na ulici nepatří nikomu a dle toho to tam vypadá)Spíše výlet na 4kolkách po dunách nebo plavbu lodí

      OdpověďZrušit
  7. blank
    jJan a Martina
    23.1.2024 v 12:56

    Hotel Esplanade Golf, Spa, Mariánské Lázně

    Jedinečný hotel se širokým zázemím splňující ta největší očekávání. Fantastická poloha pro ty, kteří vyhledávají buď klid a relaxaci nebo možnosti sportovních aktivit (procházky po lázeňském městě, výlety do přírody pěšky/kolo, golf) a pro milovníky lázeňských procedur vše pod jednou střechou. K tomu mistrovská úroveň kuchyně a perfektní pokojové služby. A to po celý rok!

    OdpověďZrušit
  8. blank
    Jan Svoboda
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, byli jsme na krátké dovolené v Egyptě s cestovní kanceláří Exim Tours, části Marsa Alam, v hotelu Jaz Grand Marsa Alam. Do hotelu jsme přijeli v 7 hodin ráno, velmi ochotně se nám personál ihned věnoval, mohli jsme hned na snídani a využívat služeb All Inclusive. Pokoj jsme dostali již v 9.30 hod., ochotně nás tam odvedli, vzali zavazadla, bez nějakého loudění o „bakšiš“ ( samozřejmě jsme rádi dali). Hotel je velmi čistý, všechen personál ochotný, jídlo luxusní, zahrady, bazény, bary u bazénů a na pláži čisté a personál úžasný. Delegát p. Khalid Salama, mluví perfektně česky, je velmi ochotný a milý. Jako shrnutí služeb uvedeného hotelu můžeme hodnotit jako vynikající. Nemohli jsme nic vytknout nabízeným službám. Tento hotel rádi budeme doporučovat všem zájemcům o pěknou dovolenou v Egyptě.

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Ivana P.
    14.1.2024 v 12:15

    Vrátili jsme se dne 25. 9. 2023 z dovolené z Itálie, Kalábrie, oblast Le Castello hotel TH Baia de Degli Dei. Rezort velmi pěkný, krásné a čisté bazény, pěkná zahrada i písečná pláž, která se nachází hned u resortu. Ubytování slabší,starší nábytek a některé pokoje maličké, ale čisté, každý den uklizeno, vyměněny ručníky, osušky a doplňování toaletních papírů.
    Reklamaci, ale směřujeme na stravu, důvodem je velmi malý sortiment a pestrost jídel. Snídaně každý den stejná jeden druh sýru, šunka a jeden druh trvanlivého salámu. Pečivo – dva druhy bulky bílá a celozrnná, která je vždy tvrdá, takže ještě zbývá opékat si toustový chleba, pokud nechcete jíst sladké croisanty, ty jsou vždy.
    O horkou vodu na čaj, hrníčky, si musíte požádat, aby vám obsluha přinesla, někdy čekáte i 15 minut. Ovocný nebo bylinkový čaj není vůbec, pouze černý. Stejně tak si musíte požádat o přinesení másla, kterého se někdy dočkáte až při odchodu z jídelny.
    Dokonce poslední den dovolené nebylo máslo vůbec, odpověď od personálu zněla
    finito. Uvařená vajíčka byla vždy studená a míchaná byla často připálená.
    Obědy a večeře pouze jedno maso a jedna ryba, omezené množství příloh brambory, rýže. Velmi malý sortiment zeleniny a ovoce a když byly prázdné mísy, tak doplňování velmi vázlo.
    Oběd končil ve 14 hodin a večeře začínala 19.30 hodin, při all inclusive je předpoklad, že dostanete aspoň malou svačinku, tady nic.
    Takže závěrem prostředí resortu hezké, ale služby v jídelně nedostatečné.

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Ilona
    14.1.2024 v 12:15

    Byli jsme od 6.9.do 13.9.na Krétě Fereniky resort&spa. Pokoje a hlavně koupelna v hrozném stavu,v koupelně všude voda,dveře shnilé,na zdi plíseň. Tomuto resortu se vyhýbejte velkým obloukem. Slibované spa bylo mimo provoz.

    OdpověďZrušit
  11. blank
    Roman
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel Dolce Vista 4+, Albánie

    14. – 21. 8. 2023
    POKOJ – nefunkční WC, toaleta nesplachuje, sprchový kout nedovírá – voda odtéká až do chodby pokoje. Ručníky nedodány, bylo nutné vždy upozornit na recepci, přesto nebyl požadovaný počet dle osob. Ručníky ráno odebrány úklidovou službou a na pokoj po urgencích dodány vlhké ve večerních hodinách. Zřejmě nemají dostatečný počet ručníků na výměnu. Bez úklidu.

    STRAVA – jednotvárná „strava“, nepoživatelná, jídlo studené, vysušené a hodně slané. Jídlo recyklované v podobě oběd/večeře/oběd, pokud se nespotřebuje. Často byl nedostatek jídla, doplňováno po talířích (ne výměna celých nádob), číšníky z talíře doplňováno holýma rukama. Chybějící talíře a příbory doplňovány po kusech (muselo ručně umýt použité nádobí). Stoly bez kořenek, kořenky pouze na baru v nedostatečném množství, navíc prázdné, špinavé. Automaty na nápoje špinavé a zapáchající, stejně tak jako ručníky pod nápojovými automaty. Jídelna špinavá. Nedostatek příborů a talířů. Snack bar – výsměch – zbytky od oběda a snídaně, polámané sušenky, meloun, salámy, na kterých seděly mouchy. Nápoje – All incl. – jediný „BAR“ – polorozpadlá menší pergolka – pouze u bazénu – pivo, míchané nápoje, víno a nealko, káva. Lepší zónu bez plastových židliček bylo možno využít, ale jako již placené služby – součástí areálu (restaurace u bazénu).

    Jistota stravování – okolní restaurace za poplatek!!!

    ALL inc. BAR u recepce – NEFUNKČNÍ, pouze bouda u bazénu!!!

    BAZÉN – voda byla velmi cítit chlórem, kolem bazénu špína bez pravidelného úklidu, polámaná a prasklá lehátka. Bazén bez jediné sprchy, toaleta pouze v hotelu. Hotelový bazén byl přístupný za poplatek široké veřejnosti, která měla vždy, jako platící přednost před hotelovými hosty. Tito interní hosté rovněž využívali hotelové WC – pouze 2xtoaleta na pánském a dámském WC!!! ( převlíkárna, apod). Venkovní WC nefunkční, zavřené!

    PLÁŽ – místní to prezentují jako zátoka, pro nás jedná velká STOKA!!! Moře velmi špinavé, pláž jeden velký popelník. Běžně na pláži narazíte na volně pohozené dětské pleny, rozbité láhve, apod. Na popelnici nebo odpadkový koš zde nenarazíte. Nedostatečný počet lehátek, hotelová plážová služba je raději prodá místním, i když se jedná o hotelovou část pláže s lehátky vyhrazenými pro hotelové hosty!

    PERSONÁL – velmi laxní přístup k práci, neuklízejí, málo přístupní ke komunikaci v cizím jazyce, náznaky výhrůžek – pokud si na něco stěžujete nebo je upozorňujete, že je něco špatně!!!

    SHRNUTÍ – naše nejhorší dovolená, špatné zážitky, bordel a špína, nejen v hotelu, ale i v jeho okolí (potkani). Klamání zákazníka. Pro zachování prestiže CK doporučuji VYŘADIT tento „4+“ hotel z nabídky!!!|

    OdpověďZrušit
  12. blank
    martina
    14.1.2024 v 12:15

    Jaz Solaya Marsa Alam
    Hotel vhodný pro rodiny s dětmi,tobogány,animační programy,bazeny.
    Pro nás starší lidi nevyhovující,asi jsme rozmazlení z minulých let,tento hotel je maximálně 3apůl hvězdy.
    CK nabízí pobyt ihned na pláži,doplatili jsme si výhled na moře,který jsme opravdu dostali.To jsme ale nevěděli,že většina pláže je uzavřená,museli jsme jít cca 200metrů,kde se nacházel vstup do moře pro tři hotely.Pak jsme museli jít cca 150metrů po lýtka ve vodě,abychom se dostali do hloubky,kde bychom si mohli zaplavat.To ale bylo přeplněné šnorchlujícími lidmi.POZOR-na pláži není WC,musíte k bazénu!
    Jídlo sice dostačující,téměř žádný výběr-snídaně chudé,nemohli jsme si ani sami natočit kávu,čaj,džus,vše na objednávku u číšníka,k obědu na výběr jedno hovězí a grilované kuře,večeře to samé.Navíc si nemůžete kdykoliv a kdekoliv vzít vodu-každý den v lednici dvě malé vody,o ostatní musíte žádat na barech.Pokud si v rámci ALL chcete objednat např.Mochito počítejte s tím,že jednou dojde máta,podruhé led,potřetí tonik.Ceasar salát je pár kousků salátu,dva kousky kuřecího,chybí houska a zálivka,Coleslaw salát to samé.Prostě,jak to vyjde kuchařům,tak to vyjde…
    Co mohu pochválit jsou večerní programy,jsou opravdu špičkové!Čeští animátoři Dan a Petra celý den k dispozici.
    Čistota,úklid,číšníci O.K.

    OdpověďZrušit
  13. blank
    Eva Jášková
    14.1.2024 v 12:15

    Kamena Vourla hotel Sissi krasné místo se zahradou přímo u moře .Příjemný personál i majitelé hotelu a v neposlední řadě i delegátka Pavla která mluví česky i řecky a je vám ochotná vždy pomoci.Děkuji Pavle a celé partě super lidí za krasný týden na Sissi.Všem moc doporučuji,sice pevnina ,ale i ta má své kouzlo. Je tu možnost i spousty výletu jak po památkach tak lodí za koupánim .

    OdpověďZrušit
  14. blank
    Marcela Drahotská,Zdena Tůmová
    14.1.2024 v 12:15

    Neptuno Beach-Amoudara,Kréta
    Při letošní dovolené jsme byli velmi spokojené s prací animátorů Ondry Svobody a Aničky.
    Také měli kamarádský přístup k dětem i dospělím. Denně měl cvičení v bazénu,na pláži i večerní zábavné programy. Anička byla velmi oblíbená dětmi, při večerním tancování.V případě jakýchkoli problémů,vždy rádi a ochotně pomohli.

    OdpověďZrušit
  15. blank
    Eva Březinová
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel Parnass Sozopol – Dovolená 13.7.23 – 20.7.23 .Hotel pěkný ,čistý a personál milý , vstřícný , usměvavý . Měli jsme placenou pouze snídani , která byla vždy chutná a výběr ze tří druhů. Co se týká pokojů a čistoty…vše v pořádku a čisté . Pokoje byly každý den uklizené , ručníky a ložní prádlo měněno . Byly jsme velmi spokojeni . Krásná dovolená , hezká pláž a velmi dobré jídlo.

    OdpověďZrušit
  16. blank
    Martina
    14.1.2024 v 12:15

    Tento týden jsme se vrátili z dovolené ve Španělku z hotelu Playas de Torrevieja. BOHUŽEL na nás na pokoji čekalo první noc VELMI NEHEZKÉ PŘEKAVPENÍ, a to ve formě ŠTĚNIC, což nám NAPROSTO ZKAZILO celou týdenní dovolenou. Než jsme se ráno stačili vzpamatovat a jít vyměnit pokoj za jiný, už jsme je měli nalezené v botách, kufru, batohu…o jejich množství na pokoji svědčí i fakt, že byly viditelné i za denního světla!!! Delegátka vůbec nevěděla, nakonec jsme si museli výměnu pokoje v podstatě vykomunikovat sami….Nejdříve nám bylo řečeno, že žádný jiný pokoj volný není, ale …. nakonec jsme se přestěhovali z 9. patra do 3., ale s vědomím, že v hotelu jsou štěnice. Takže totálně zkažená dovolená, všechny věci jsme museli projít, nakoupit odpuzovací prostředky a repelenty, oblepit nohy postele oboustrannou lepící páskou a ,,usínat,, /za celou dobu jsme se díky tomu pořádně nevyspali/ s vědomím, že ve vyměněném pokoji už snad žádná nebude. To se však netýkalo našich zavazadel, ve kterých jsme i po použití volně dostupných insekticidů našli další a další, a to jsme je po nastěhování do nového pokoje už ani neměli na pokoji, ale na balkoně!!! Takže z dovolené se v podstatě stala NOČNÍ MŮRA, jelikož nám v hlavě neběželo nic jiného, co budeme dělat po příjezdu domů, jak zabránit tomu, abychom co nejmíň minimalizovali dopady. Celé dny jsem visela na telefonu a pročítala stránky deratizačních firem, recenze a tipy, jak se v takovém případě zachovat. A jak píší na různých webech, nejde jen o újmu fyzickou /pokousání/, ale především o psychickou, kdy na to pořád myslíte, bojíte se usnout, přemýšlíte nad tím, jak to dál nerozšířit, nepředat dál apod. ABSOLUTNĚ NECHÁPU A NEROZUMÍM TOMU, že si nás vůbec dovolili na tomto pokoji ubytovat, ať mi nikdo netvrdí a neříká, že o tom NEVĚDĚLI!!! Pokud tam byli ubytovaní předešlí hosté, pochybuji, že by si ráno nevšimli podezřelých fleků na polštáři a u nohou a ,,broučků,, , kteří i za světla lezli po stěnách /ano, pokud je jich malé množství, ani to nezaregistrujete, ptž přes den jsou schované a vylézají až v noci, ale v případě jejich přemnožení jsou právě vidět i během dne! /.

    OdpověďZrušit
  17. blank
    Lucie
    14.1.2024 v 12:15

    Penzion „Chata pod Lysou“, Beskydy
    dovolená 10. – 15.7.2023
    Otřesné. Na 5 nocí jsme dostali nejhorší pokoj č. 8 v celém penzionu – přímo nad chladícím zařízením, které ve dne v noci chladilo tak hlasitě, že při 50 dB vás to prostě neustále budilo. Na naši žádost o změnu pokoje nám bylo řečeno, že to není možné – bez udání důvodu. Ačkoliv kapacita penzionu nebyla plná. Hrozné jednání, nikdy více. Poslední kapkou bylo, když po nás chtěli zaplatit za psa 500 Kč/pobyt, ačkoliv na jejich stránkách u dvoulůžkového pokoje mají cenu 200 Kč/pobyt. Příjezdová cesta k penzionu je v hrozném stavu. Bohužel toto ubytování nemohu doporučit.

    OdpověďZrušit
  18. blank
    Andrea
    14.1.2024 v 12:15

    Rhodos 3.-10.7.2023 s CK Fischer, resort Evita Bay, Faliraki, All Inclusive:
    7 dní s rodinou dcery (včetně dětí 4 a 7 let), byli jsme velmi spokojeni, přestože recenze nebyly úplně pozitivní. Nejvyšší hodnocení dávám za jídlo, které bylo během celého pobytu velice pestré, chutné, krásně připravené, doplňované až do pozdních večerních hodin. Speciálně bych vyzvedla saláty, které si každý mohl namíchat dle svých preferencí, výběr ryb i mořských plodů (chobotnice, krevety, sépie…),ovoce, řecký jogurt a med, vše, co máme rádi. Samozřejmě bylo i maso-kuřecí,vepřové,jehněčí i králičí. Řecká i jiná kuchyně, nelze ani vše vyjmenovat. K obědu i večeři servírované pivo (mimochodem moc dobré), bílé, červené a růžové víno ve skleničkách, v jídelně hrála tlumená řecká i jiná decentní hudba, personál se velmi snažil vše uklízet, i při tom velkém množství lidí (resort byl plný). Pro děti zmrzlina k obědu i k večeři, s různými polevami, výborná káva z automatu, zákusky mě moc nenadchly (různá želé a přeslazené malé kousky buchet). Mezi hlavními jídly bylo možné si vzít sendvič nebo zmrzlinu či ovoce u baru u bazénu cestou na pláž, kde se také podávaly alko-nealko drinky, studená káva, voda, pivo…Míchané drinky tedy byly bohužel ze sirupů, živá máta v mojitu nebyla. Např. ale tequila sunrise byla výborná. Zajímavé je, že jsme nedostali žádné náramky a nikdo nic neřešil. A teď několik mínusů: z letiště jsme přijeli brzy dopoledne, ale pokoje byly k dispozici až v 15:00hod. Autobus nás vyložil zbytečně daleko od recepce, přitom k ní vedla příjezdová cesta, totéž u odjezdu. S kufrem po kamenech a hrbolech nic moc. Ubytování bylo čisté, sprchový kout moc neodtékal a byl krytý jen ze 3 stran, tzn. voda u sprchování stříkala všude kolem. Výměna ručníků, klimatizace a úklid byly v pohodě. Dcera s rodinou dostala pokoj, který si zaplatili, tzn. s výhledem na moře, já jsem měla zaplaceno totéž, ale dali mi první den pokoj standard s výhledem do zahrady, s tím, že bohužel jiný nemají. Jelikož byl nad lobby barem, večer byl slyšet hluk, a také z principu jsem trvala na výměně, naštěstí se podařilo hned následující den, recepční se snažila vše zařídit na řecké poměry docela rychle. Hotel má bezplatné slunečníky na pláži, kde je přistup k moři cca 50m, ale není jich dostatek, proto byly vždy obsazené. I vzhledem k dětem jsme chtěli být přímo u moře, proto jsme využívali různé pláže v dosahu 200-300 m od hotelu, tam už byly slunečníky placené (20€ set), ale rádi jsme zaplatili za komfort mít děti pod dozorem a věci po ruce. Pár kroků byla také taverna Stefanos, kde měli mimo jiné výborné frappé (5€) a nanuky (1,5 – 4 €). Pokud bychom ovšem nevystrčili nos z resortu, nemuseli jsme utratit ani euro, protože všeho bylo dostatek po celý den. Dva dny jsme měli půjčené auto a navštívili Údolí motýlů (vstup 5€/os.), pláž Prasonisi – polibek dvou moří (doporučuji, zajímavé) a cestou se zastavili na odlehlé oblázkové pláži (název si nepamatuji) a další den pak mladí na pláži Ladiko, v přístavu Lindos a na pštrosí a lemuří farmě (děti byly nadšené).
    Moře bylo po celou dobu klidné a čisté, jen jeden den byl větší vítr a vlny. Teplota vody cca 23st, ale v tom horku příjemně osvěžující. Při šnorchlování jsme kromě rybiček a krabů poustevníků viděli bohužel na dně i různý odpad, hlavně po větrném dnu, což je způsobeno především neschopností turistů uklidit si po sobě prázdné obaly od jídla a pití do koše, kterých bylo na pláži dostatek. Je smutné, že si sami ničíme to, co máme tak rádi. Bazénů bylo v resortu více, užili jsme si je na střídačku s mořem. U velkého bazénu bylo i wc, což byla výhoda. V dřívějších recenzích bylo uvedeno, že se musí na pokoj, což naštěstí nebyla pravda. WC všude čisté, i na pláži. Pláž písečná, s kamínky při vstupu do moře. Vstup pozvolný, pro děti ideál. Ráda bych se tam někdy vrátila, i přes malé nedostatky, protože ty budou nejspíš všude.

    OdpověďZrušit
  19. blank
    Iveta
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den. Chtěla bych tímto poděkovat,za úžasnou dovolenou.Egypt Jaz Crystal.V termínu od 26.6 – 3.7.2023.Velmi Pěkný hotel, nádherné pláže a moře úžasné. Cose týče personálu. Opravdu dávám 1*.Hodní a příjemní.Na pokoji se o Nás starali .Čistě ručníky,čisto,,osušky na pláž každý den nové.Jídlo nám chutnalo ,bylo z čeho vybírat. Po celou dobu se o Nás starala ,příjemná obsluha.A tímto bych chtěla jmenovitě poděkovat.Ahmedu Elkholy a Ahmedu Faruak.Opravdu super Doporučuji Dávám 5 hvězdiček.
    .

    OdpověďZrušit
  20. blank
    Emílie
    14.1.2024 v 12:15

    Nelia Beach Hotel
    Ayia Napa 5340, Kypr
    Hotel odpovídá 4 hvězdy. Pokoje prostorné, balkon, fen, lednice, konvice na vaření s kávou a čajem, sušák na prádlo. Olivové šampony na mytí. Úklid každý den. Bazén trochu menší s lehátky a slunečníky. U bazénu bar. V hotelu vnitřní bazén, fitko v ceně, SPA – které se platilo. Další bar pak u jídelny. Na pláži není all incslusive. Ale je to cca 3 -5 minut k hotelu. Pláž hezká, dlouhá, dobrý přístup, písečná – hotel má v ceně lehátka a slunečníky, sprchy, WC, bary. Jen se musí obejít hotel k pláži. Prostorná jídelna, posezení venku, u recepce. Jídlo vynikající – snídaně – vajíčka, salámy, párky, sendviče, mysli, jorgurty, zelenina, ovoce, saláty, sladké, croissanty, buchty, pečivo, chleba. Káva z automatu – latte, nesca, capucino, horká čokoláda, čaje. Z automatu-džusy, cola, fanta, sprite. Pitná voda k dispozici celý den., Jinak se prý nepoužívá. Voda šla vzít do láhve. Pivo, víno, míchané nápoje. Obědy a večeře – grilované maso, ryby, kebap, pečené maso, kuře, hranolky, rýže, pečené brambory, těstoviny, špagety, spousta salátů, omáčky, přílohy. Ovoce- melouny,jablka,pomeranče, grepy,slivky,meruňky,broskev, ananas,kivi – opravdu velký výběr. Zákusky. Taky zmrzlina – vice druhů. Maximální spokojenost s jídlem, všeho dost. Ani to nejde vše vyjmenovat. Milý personál. Opravdu skvělý hotel – dobré služby. Info tabule, kde šlo vše zjistit – počasí, ubytování, cesta, doprava, výlety. Hotel v centru – hodně obchodů, restaurace, atrakce. A hodně mladých lidí – diskotéka na pláži v baru. Živé centrum. Každý večer program v hotelu. Za nás skvělé. Od letiště cca 40 minut. Po pláži cca 30 minut k Mostu milenců, na druhou stranu cca 1 hodinu na NISSI beach. Skvělé umístění – za nás super dovolená. Let z Prahy cca 3,5 hodiny. Delegát CK – OK. A dodatek – trochu dost i foukalo, a tím byly docela velké vlny v moři. A nakonec strašně vynikající zákusky – opravdu vynikající, a to fakt moc nemusím. Upozornění – nutno si vzít adaptér.

    OdpověďZrušit
  21. blank
    Jindřich
    14.1.2024 v 12:15

    Maximální počet bodů za pobyt v apartmánu hotelu Revelton v Mariánských Lázních 12.5.23-14.5.23.
    Pokoj pohodlný, čistý, nadstandartně vybavený (kompletně vybavená kuchyň) včetně žehličky, žehl. prkna a dokonce i pračky. Ochota a skvělá komunikace. Byli jsme velmi spokojeni a velmi doporučujeme.
    Chtěl jsem hodnotit na Tripadvisor.com, bohužel chybí česká verze.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Marina
      14.1.2024 v 12:15

      Hodnocení hotelu Djerba aqua resort.Bohuzel mám hroznou zkušenost z tohoto hotelu.Bylo mi odcizeno že zamčeného pokoje a trezoru,800 euro.Pristup ředitele hotelu katastrofa.Arogantni kretén co se povyšoval nad nás.Jeho personál to ukradl a on ještě pomalu obviňoval nás.Byli jsme i na policii.Nikdo Vám nic nedá a nechce ani řešit.Delegatka z Exim touru nezkušená nevěděla si vůbec rady.Co se týče hotelu tak jedině super bylo moře .Nefunkční plážový bar,sprchy,fronty na talíře,pití, příbory,skleničky,automaty na pití nefunkční,pouze voda.Na všechno měli čas .Za všechno chtěli baksis.Tobogan přestal fungovat to nevadí.Ale největší hrůza byl opravdu pan ředitel.Nic horšího jsem nikdy neviděla,arogance,bez omluvy,bez snahy Vám pomoci.Fakt hnus.Tento hotel nedoporučuji ani nepříteli.

      OdpověďZrušit
  22. blank
    Jiří Opěla
    14.1.2024 v 12:15

    Hodnocení hotelu Blend El Phistone v Egyptě, Marsa Alam. Pobyt 1.4.-15.4.2023.
    Musím se připojit k hodnocení, které bylo sepsáno dne 16.4.2023. Zklamání hned ráno při příjezdu do hotelu. První co bylo nám vrazili papír v jazyce českém, že sice do 14.00hod. musíme být ubytováni, ale když zaplatíme 20 EUR, dostaneme pásky a klíče ihned. Byl jsem v Egyptě po 36 -té, ale tuto drzost a vynucování si peněz jsem ještě nezažil. Když jsme odmíti ihned papír schovali a vytáhli jej až před dalšími turisty. K pultu recepce vpouštěli vždy jen jednotlivce, aby všichni dopředu tento papír neviděli. Zřejmě management hotelu o této transakci neví, nebo ji kryje. Aniž bychom zaplatili dostali jsme pásky i klíče asi po dvou hodinách. Animační tým nefungoval, jen dětské disko ve 20,30 hod. Že by ještě nebyla sezona ??? Jako zápor ještě malý výběr v ovoci, pouze nakrájené pomeranče, grepy, datle a žlutý meloun. Jinak dobře funguje úklid, servis u bazenů a na pláži. Velké pochvala prodavači v obchůdku na pláži – Rafael.
    Přes příslib delegáta, že budeme před odjezdem probuzeni telefonem z recepce se toto nestalo nikomu z odjíždějících, současně nikdo neodvezl kufry na recepci. Takováto situace se nám ještě nikdy nestala. Přes všechny tyto zápory jsem na Egypt ještě nezanevřel.

    OdpověďZrušit
  23. blank
    Karel klimas
    14.1.2024 v 12:15

    Vincent Luhačovice
    Krásné klidné místo na kraji Luhačovic v blízkosti sportovní areál.
    Naprostá spokojenost

    OdpověďZrušit
  24. blank
    Alena
    14.1.2024 v 12:15

    Chtěli bychom se podělit o perfektní zážitek z návštěvy restaurace Villa Rosa v Dunajské Stredě, kde jsme byli na večeři. Opravdu to bylo velice příjemné, protože restaurace je krásně a útulně zařízená a cítili jsme se tady jako doma. Jídlo bylo velice chutné, když nám ho donesli, vypadalo skoro jako umělecké dílo. Perfektní a milý číšník, zkrátka návštěvu této restaurace vřele doporučujeme!!!

    OdpověďZrušit
  25. blank
    Eva Liznová
    14.1.2024 v 12:15

    Při víkendovém pobytu v Praze nás 5 párů využilo ubytování v hotelu Stará Zbrojnice Praha 1 (Pytloun). Byli jsme velmi spokojeni se službami hotelu, zaměstnanci – Bárou, Filipem a Danem. Ubytování a snídaně na skvělé úrovni. Byl problém s nalezením parkoviště u hotelu – je nutné dojít si na recepci pro mapku místa.

    OdpověďZrušit
  26. blank
    Jitka Vlková
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel Utopia Marsa Alam,
    na začátku ledna 2023 jsem byla se svojí dcerou a maminkou v tomto úžasném hotelu. Nedalo se nic vytknout, ještě teď máme krásný pocit z odpočinku. Byly jsme spokojené se všemi službami. Na pláži báječný a humorný “ místní kamarád přezdívaný Tony-Tonda „, který nám zařídil úžasnou masáž, ale měly jsme od něj veškeré možné informace o Egyptu nejen o historii, ale i současnost jak se žije v Egyptě atd.
    Děkuji CK Blustyle za super výběr naší dovolené, určitě se tam vrátíme. Děkuji Jitka, Niky a Jitka :)

    OdpověďZrušit
  27. blank
    Eva Hodková
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    děkuji za krásnou dovolenou od Bluestyle v hotelu Aqua Joy Resort By Sunrise v Hurgadě. Péče a jídlo bylo 100 % . Animátorka Andrea ( z ČR ) se krásně starala o děti a také poradila mě, když jsem něco chtěla vědět. Kvůli Andrejce se do hotelu na rekreaci určitě vrátím :-) Děkuji jí moc a zdravím Eva H.

    OdpověďZrušit
  28. blank
    MŠ Čechova Rokycany
    14.1.2024 v 12:15

    Penzion Karlštejn
    Dnes jsme s dětmi zakončili návštěvu Karlštejnu – výstavu vánočních betlémů v Penzionu Karlštejn . Pro děti jsme měli připravenou výbornou polévku s čerstvým domácím pečivem. Obsluha byla velice pozorná k dětem, pro paní učitelky byla připravena káva a dezert a děti dostaly dáreček na cestu domů. Pokud opět navštívíme Karlštejn, tak na jídlo s dětmi zavítáme opět do této restaurace. Velice děkujeme. Učitelky MŠ.

    OdpověďZrušit
  29. blank
    Jiří Soukup
    14.1.2024 v 12:15

    Doporučuji na Krétě Hotel Kakkos Beach na jižním pobřeží. Architektonicky nádherný areál ve svahu nad mořem, bugalovy s vlastním bazénem i větší budovy v krásné zahradě s květinami a záhony koření, ekologické zalévání hadicemi s odpadovou vodou, bary otočené k moři, takže neruší. Na rozdíl od hotelu Sireny, kde se moc nevyspíte, máte-li smůlu na českou partu s tričky známého pivovaru. Zde je výborné jídlo a perfektní obsluha s nápoji. Výhled na moře 180 stupňů. Krásný čistý pokoj s velkoformátovými keramickými obklady. Pláž s drobnými oblázky s dostatkem slunečníků a kvalitních lehátek. Rádi přijedeme zase.

    OdpověďZrušit
  30. blank
    Jaroslava Czurrat
    14.1.2024 v 12:15

    Dobry den,
    Chtela bych timto podekovat za krasne ubytovani v hotelu Revelton Marianske Lazne.Zarizeni hotelu je krasne a opravdu nadstandartne vybavene.Byla jsem velmi prekvapena co vse nas na pokoji cekalo.Nehlede na velmi prijemny personal.Urcite bych Relelton studios doporucovala,moc jsem si ubytovani uzila se svym vnukem,ktery velmi ocenil i dve smart televize.
    Dekujem za uzasne ubytovani,radi se budeme vracet.
    Jaroslava Czurrat Rokycany

    OdpověďZrušit
  31. blank
    Marci
    14.1.2024 v 12:15

    Marsa Alam SAtaya resort.
    Užasný hotel.Nic tam nechybí.5hvězd zaslouží. jen snad by někomu mohlo chybět otevřené moře rovnou z pláže , ale bylo z krátkého mola a v půlce mola byla taky možnost koupání v laguně s koraly.z břehu se šlo někdy ve vodě někdy po koralu záleží na přílivu a odlivu. koupat se dalo vždy.jinak pro vyznávače bazénu perfekt.

    OdpověďZrušit
  32. blank
    Árpad
    14.1.2024 v 12:15

    Keňa – Masaj Mara – Marco Polo pobočka na Diani Beach:
    Těšili jsme se v únoru 2022 na pobytovou dovolenou na Diani Beach v Keni. Cílem byl resort Papillon Lagoon Beach. Po minulých dobrých zkušenostech s plážovými prodejci (beach boys) mne napadlo pokusit se na mapě najít místní cestovní kancelář se zaměřením na safari výlet. Našel jsem jich několik. Týden před odletem na dovolenou jsem šesti místním cestovním kancelářím napsal e-mail s poptávkou. Můj zájem byl o 3 denní (2 noci) letecké safari na Masaj Maru. Postupně mi odepsali všichni, ale nejlepší, nejoperativnější a nejochotnější byl Marco Polo (info@marcopolosafaris.com). Poslal perfektní nabídku. Ráno nás vyzvedne v našem resortu a odveze osobním vozidlem na místní letiště v Ukunda, odkud malým letadlem na polní letiště na Masaj Mara, kde nás bude čekat džípem náš řidič průvodce na celé tři dny. Safari již cestou na oběd do Fig Tree camp, po obědě relax a ve 4 odpoledne safari až do tmy. Druhý den před svítáním kafe a lehké jídlo, výjezd džípem na safari, následovalo snídaně v buši (buschbreakfast) a návrat do kempu až na oběd. Po relaxu opět safari až do tmy. Po vydatné večeři a spánku třetí den opět za svítání safari se snídaní v buši a návrat do kempu až na oběd. Po obědě nás odvezli džípem na přistávací dráhu a po přistání v Ukunda nás čekal Marco a odvezl nás autem zpět do našeho resortu Papillon. Zažili jsme úžasné safari. Celou dobu nás doprovázel místní Masaj průvodce a náš řidič. Na začátku jsem vyslovil přání, že bych rád viděl krom běžných zvířat i nosorožce a leoparda. Hned první odpoledne na svahu nad řekou jsme objevili odpočívajícího leoparda. Za 5 minut se zvedl a odkráčel na šikmý strom nad řekou, kde měl ukrytou kořist. Pustil se do jídla gazely, slyšeli jsme lámání kostí a trhání masa. Sledovali jsme ho asi 30 minut, než majestátně odkráčel do buše. Asi 20 minut po objevení leoparda se objevil druhý džíp, takže jsme to sledovaly jenom dvě posádky. Náš kemp byl na břehu řeky Talek, kde ve vodě bylo několik hrochů. Sledovali jsme je z terasy našeho stanu při popíjení piva. Vycházeli na protější břeh na pastvu. V řece jsme viděli i krokodýly. Hrochy jsme slyšeli celou noc. Druhý den směr areál s možností nalezení nosorožce. Viděli jsme hodně antilop, gazel, zebry, žirafy, buvolce Topi, buvoly kaferské, prasata bradavičnaté, hyeny, šakaly, obrovská stáda slonů, skupinku gepardů, dvě tlupy lvů, neúspěšný lov skupiny lvic na prase bradavičnaté, tři skupiny mangusty žíhané, velké množství ptáků, husy, hadilov písař, orlovité dravce a jiné neznámé. Asi hodinu jsme sledovali přípravu tří gepardů na útok na buvolce, bohužel hyena vše překazila. Den byl fantastický, neskutečné zážitky. Po perfektní večeři jsme sledovali krmení ženetky – malé kočkovité šelmy. Usínali jsme s hroším chrochtáním. Třetí den po ránu brzké safari. Naši průvodci to nevzdali a nasměrovali k řece Mara. Z vysokého břehu jsme sledovali rozbouřenou (po nočním dešti) řeku plnou hrochů a krokodýlů. Snídali jsme na břehu. Asi 30 metrů od džípu jsem fotil buvoly na druhé straně řeky (to už je Tanzanie), když z křoví se vynořil hroch vracející se pastvy. Měl jsem namále. Průvodce prudce zareagoval a utíkali jsme jak o život. Hroch vlezl do vyšlapané cestičky ve svahu a zmizel v řece. Uff. Adrenalin! Krása. Pokračovali jsme do vzdálenějších kopců, je to druhý arelál s možností výskytu nosorožců. Vyjeli jsme na nejvyšší kopec vysoko nad okolní terén. Průvodci vystoupili z džípu a dalekohledem prohledávali každý svah. Najednou úprk do auta a následovalo rely safari. Blátivý terén překonávali smykem, nerovnosti skokem, rely jak na Dakaru. Asi po 15-20 minutách, snad 4 km jsme uviděli mámu nosorožce s mládětem. Měli jsme to štěstí sledovat tuto rodinku, jak kráčí kolem několika kusů buvolů, stáda gazel, rodiny prasat bradavičnatých směrem do houšti kolem malé říčky. Tuto dvojici sledovala osamocená hyena. Asi po 20 minutách sledování, focení se dvojice ztratila v houšti. Byl to neskutečný zážitek. Obrovské štěstí. Až po hodině jsme potkali další džíp, který ale nosorožce už neobjevil. Průvodci byli neskutečně šikovní a ochotní. Moc jim za to děkujeme. Jmenovali se Masaj Carl a řidič John.
    Velké poděkování patří cestovní kanceláři Marco Polo z Diani Beach, který se o nás perfektně postaral. Neovládám anglický jazyk, přesto ještě doma pomocí překladače jsme se dohodli. Den před safari nás vyzvedli před bránou našeho resortu, odvezli do své kanceláří, která se nachází na hlavní silnici přímo naproti resortu Neptun. Tam jsme zaplatili požadovanou cenu. Cena byla velmi příjemná, o desítky procent levnější než u naši domácí cestovní kanceláři. Pak nás odvezli zpátky do našeho resortu. Druhý den brzy ráno nás vyzvedli na recepci resortu a odvezli na místní letiště. Za tři dny po příletu nás čekali na letišti ( i když jsme měli 3 hodiny zpoždění) a odvezli zpět do našeho resortu. Vše klaplo, fungovalo úplně perfektně. Vřele všem Marco Polo doporučuji.

    OdpověďZrušit
  33. blank
    Kamil
    14.1.2024 v 12:15

    Cestování z Prahy na Moravu vlakem společnosti RegioJet č. 1009. Všem vřele doporučuji se této společnosti vyhýbat velkým obloukem. Hrají si na spolehlivý servis a jen dokazují svou neschopnost. Je to už několikátá cesta s touto společností a pro mě již poslední, raději budu jezdit s konkurencí.
    Důvodem mé nespokojenosti jsou dále popsaná fakta: Na internetu jsem si kupoval jízdenku, kterou jsem pečlivě vybíral tak, abych seděl ve směru jízdy a u okna. Netrvalo dlouho a po zakoupení ( již zaplacené ) jízdenky došel e-mail, že se omlouvají, ale došlo k malé změně. Nejen to, že nedokázali tu jejich údajnou malou změnu vysvětlit v e-mailu, ale na drzo ještě napsali abych byl bez obav, místo zůstalo zachováno. Jo, ale zapomněli dodat, že místo je v opačném směru a nedali vám možnost jízdenku stornovat a vrátit zaplacené peníze. Aby toho nebylo málo, tak při dotazu průvodčího ve vlaku, zda-li je místenka v pořádku byla odpověď ano. Musel jsem se ohradit s tím, že dle mého výběru jízdenky je to špatně. Průvodčí reagoval tím, že o tomto problému vědí, že ale nejsou schopni vám váš výběr místenky ve směru jízdy garantovat, protože nevědí jak se vlaky otočí. Zde dokazují svou debilitu a naprosté selhání jakékoli profesionality, protože je zcela jasné, že vlak nikdo na kolejích neotočí. Takže vás vědomě okrádají o peníze a dodají vám služby, které Vaše očekávání bohužel zklamou. Doporučuji raději cestovat delší trasy Pendolínem nebo jinými vlaky Českých drah, protože jejich služby jsou dle mého názoru na daleko vyšší úrovni oproti službám RegioJetu.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Helena
      14.1.2024 v 12:15

      Pokud vím,tak je možné do pul hodiny před jízdou jízdenku stornovat.Tak si nestěžujte.!!

      OdpověďZrušit
  34. blank
    Jiří Adámek
    14.1.2024 v 12:15

    Byl jsem už dvakrát zaregistrován, vždy jsem nějak pozbyl přihlašovací data. Ani dnes se nepřihlásím. Českou verzi k novému přihlášení nemůžu najít. Na této stránce se přihlásit nebo zaregistrovat nedá. Když se dopracuju k anglické verzi a zkouším napsat recenzi na turistickou atrakci, odmítá mi to přijmout název ( Mesonas gorge, Kréta ), protože ho nemá v databázi – asi nikdo recenzi ještě nepsal. Nbízí pouze výběr těch , které tam už jsou. Kdysi dříve konstrukce stránky vypadala jinak. Takže nechápu ..

    OdpověďZrušit
  35. blank
    kamila kropáčová
    14.1.2024 v 12:15

    dobrý den,v srpnu 2021jsem s dcerou a vnoučaty opět byly hosty v hotelu NH COLLECTION PRAGUE a OPĚT jsme byly velmi spokojeni-profesionální a ochotný personál,výborné jídlo,denně uklizeno-prostě skvělé.k.k

    OdpověďZrušit
  36. blank
    Zdenka Tofi
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den chci napsat pochvalu na hotel mirage bay egypt hurgada. Super dovolena,super personál velmi milý lidé. Resort krásný čistý no prostě dovolena jak má být. Delegáti úžasný se vším pomůžou. Můžu jen doporučit určitě se jsem ještě vrátíme 😊

    OdpověďZrušit
  37. blank
    Šárk a Zuzka
    14.1.2024 v 12:15

    Byla jsem s kamarádkou od 5.9.-12.9.v Marscha Alam,Hotel Sataya,byla to nádherná dovolená,jídlo skvělé velký výběr,,hotel krásný-čistý,hodně bazenů,skvělý celý personál v hotelu, hezky se o nás staral u baru Tarek Nour,byl milí a míchal úžasné drinky, a na pláži Mahmoud Jamajka velmi milí a super drinky.Celkově Sataya pro nás nádhera,budeme se sem vracet.

    OdpověďZrušit
  38. blank
    Mgr. Zuzana
    14.1.2024 v 12:15

    Strávili jsme 8 dní v hotelu Paradise Bay Resort na Maltě.
    Mezinárodní personál hotelu je velmi zdvořilý a vstřícný, hovoří anglicky. Ve všem se snažili vyhovět. Čistota v pokoji a v celém hotelu byla vzorná.

    OdpověďZrušit
  39. blank
    Helena Pittrová
    14.1.2024 v 12:15

    Chtěla bych touto cestou vyjádřit poděkování za 4 úžasné dny perfektních služeb v hotelu Savoy Westend v Karlových Varech při relaxačním pobytu ve dnech 12. – 15.8.2021. Po dlouhé době jsem se setkala jen s pozitivně naladěnými lidmi, řešícími jakékoliv problémy s úsměvem, kteří nehledají odpověď na otázku, proč něco nejde, ale jak by to mohlo jít. Týkalo se všech, recepcí počínaje, servírek, kuchařů, organizátorek procedur, pokojských a všech dam u léčebných procedur. Prostě balzám na duši. Zvláštní poděkování patří i prim. MUDr. Ladislavu Špišákovi, CSc., který pobyt indikoval a organizoval. S díky a úctou na vše vzpomínám a přeji vám všem plný hotel spokojených hostů.

    OdpověďZrušit
  40. blank
    Richard Forejtník
    14.1.2024 v 12:15

    Vřele doporučuji hotel Karlsbad Grande Madonna v Karlových Varech. Nejen že jsem prožil týden účinných procedůr, odpočinku a skvělé péče celého personálu. Tento hotel má navíc úžasnou atmosféru a získáte pocit, že samotná Madona vás přijímá pod svou ochranu.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Lenka Štěpánková
      14.1.2024 v 12:15

      Revelton Fr Lázně krásné místo😄🍀super ubytování a služby,čistota 100 procentní, pokoj nám vyhovoval.Je tu klid,výborná snídaně a ochotný personál.za nás super.

      OdpověďZrušit
  41. blank
    Věra
    14.1.2024 v 12:15

    Chtěla bych doporučit na ostrově Rhodos v hlavním městě Rhodos restauraci Afroditi – Venus. Skvělá obsluha, výtečné jídlo, příznivé ceny a to vše v samém centru města.

    OdpověďZrušit
  42. blank
    Mato Mato
    14.1.2024 v 12:15

    Boli sme v Marsa Alam. Nový hotel Lazuli, je úžasné miesto. Skvelý ľudia, personál. Úžasný šéf recepcie Tamer Gabriel. Milý človek a vždy veľmi ochotný. Určite sa sem vrátim. Nemôžem zabudnúť na všetkých zamestnancov v hotely ktorý sa veľmi snažia vyst vždy v ústrety.

    OdpověďZrušit
  43. blank
    Monika
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel caribbean World Djerba červen 2021Hotel se nám líbil je přímo na pláži. Nemáme co vytknout .Sluzby výborné,jídlo také, úklid vždy čisto. Animátori supr hovoří několika jazyky.personal příjemný,hezkou dovolenou všem v tomto hotelu jako jsme měly s kamaradkama přeji

    OdpověďZrušit
  44. blank
    Anonym
    14.1.2024 v 12:15

    V dubnu jsme byly s kamarádkou v Mariánských Lázních v hotelu. Je umístěn v klidném prostředí Velké Hledsebe, okolo lesy ,které poskytují procházky k různým pramenům a též do lázeňské zony je to jen 20 minut pěšky. Ubytování v krásném a útulném hotýlku rodinného typu. Personál milý a vstřícní, možno též i si vzít sebou domácí mazlíčky (doslova pár korun za noc). Strava výtečná a dostatek všeho na co měl host chuť. Doporučujeme Všem kteří mají rády procházky přírodou a nebo jízdy na kole, dostanete se po cyklostezkách do Lázní Kynžvart a dalších zajímavých míst. Určitě bude spokojeni jako my. Holky z Klášterce nad Ohří

    OdpověďZrušit
  45. blank
    Petra Kolaříková
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel Moja Tuu- Zanzibar
    Dobrý den, chtěla bych poděkovat tomuto hotelu za užasnou dovolenou. Personál se velmi přítelský, kuchař vám udělá testoviny,špagety,vafle a spoustu dálších dobrot. Mají skvělé ryby a chobotnice.
    Ubytování je luxusní, uklízí i 3x denně. Plaž je kámen a písek. Moře je velmi teplé. Jen pozor na ježky,boty jsou potřeba. Tímto bych chtěla s celého srdce poděkovat panu Mohamedu Alimu- manažer hotelu, za to že mě vytahl s moře.
    Pokud chcete klidnou nádhernou dovolenou plných přátelských lidí doporučuji 100% Moja Tuu.

    OdpověďZrušit
  46. blank
    Marie
    14.1.2024 v 12:15

    Hotel – Sea Star Beau Rivage- Delegát mluvil dobře česky, ale moc rychle i rodilé mluvčí. Při info schůzce byl lehce arogantní a přezíravý, na následné schůzce už byl prima. Zaplatily jsme si s dcerou výlet ponorkou – nedal nám potvrzení ( nepotřebovaly jsme ho, vše bylo zařízeno),ale nebyl doklad o zaplacení pro nás. Odjezd na letiště při ukončení pobytu tedy nevychytal. Pokud nebudeme mít informace do 20 hodin na pokoji, máme mu zavolat. Volaly jsme ve 20,20 hod, telefon vyzváněl a delegát se nehlásil. Volaly jsme další uvedené číslo, to nám už kolegyně vzala a informace o odjezdu z hotelu nám vyhledala a předala. Delegát volal ve 23,30 na pokoj ohledně odletu POZDĚ. Vše už jsme věděly.
    Hotel – animátoři skvělí, mluví občas i česky,
    Jídlo- velký výběr masa, zeleniny, salátů, každý večer speciality( řecká kuchyně,, italská, světová, asijská..), restaurace alla card bych nedoporučila( den předem výběr ze dvou polévek, dvou jídel a dvou, zákusků) ve 21,30 jsme se šly tzv. dorazit do hlavní jídelny. Ibjednaly jsme si rybu( obalená, omastek z ní kapal, tiramisu byl nějaký pudink. Celkem strašně málo ovoce( hrušky, čtvrtky pomerančů, hroznové víno, žlutý meloun a výjimečně banánky)
    Bary- u bazénů otevřeno od 9, jen voda, ostatní pití kolem 10( alko i nealko), dopolední lunch zbytky od snídaně a zelenina rajčata, okurky, papriky salát. Zmrzlina od 11,45 – 12,15 velmi neochotně vydávaná. Večer bary zavíraly s koncem akcí animátorů a už nebyla k dispozici ani voda vbarelech. Dostupný byl jen Bussnis bar, ale pití ředěné ledovou tříští, a to pouze do 24 hodin.
    2x telefon delegátovi z tel. centra zdarma a poslední ohledně odjezdu jsme musely zaplatit. Také mě udivil přístup i internetu. Pouze placený na každé tlf. číslo zvlášť. Jen hodina, den, nebo týden. Chtěly jsme 2 dnůrky, y, to prostě nelze. Velmi špatný signál i přes den, nejlepší signál na terase před recepcí.
    Moře- dopoledne odliv do odpoledne trochu vody, takže se muselo docela daleko za bojky, hodně rybiček, korálů, ale i ježci.
    Úklid- velmi dobrý, občas jsme daly na postel 1Euro.
    Nákupy- proti hotelu 3 obchody-nic moc, asi 100m pře hotelem další obchody- docela výběr( stříbro, peněženky, trika, brambůrky, sklo, šátky, paryrusy, zapalovače – klasika.
    Výlety- možná lepší vybrat v Čechách údajně na adrese Výlety Hurghada( neověřovala jsem ) o mnoho levnější a organizace perfektní. My zaplatily za 2 osoby ponorku 110 Euro a lidé z jiného hotelu na místě zaplatili 2x dospělý a 1x dítě 60 dolarů. Velká úspora peněz
    Voda v moři i bazénu čistá, teplá,
    Hezkou dovolenou

    OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz