<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Pro cestovatele » Sunflower Tours – recenze CK

Sunflower Tours – recenze CK

Sunflower tours ck recenze zkušenostiCestovní kancelář Sunflower Tours působí kromě českého cestovního trhu i na Slovensku a v Polsku. Profiluje se jako výhradní specialista na Egypt respektive zájezdy a dovolenou v Hurghadě, Marsa Alamu, Dahabu, Sharm El Sheikhu a jedinou destinací mimo Egypt –>> Turecko.

Srovnání dovolených (nejen) od Sunflower tour ⇒

Relativně velká cestovní kancelář má na sociálních sítích pro Slovensko přes 40 tisíc fanoušků, v České republice 15 tisíc a v Polsku 3,7 tisíce. Tyto poměry odpovídají i popularitě CK v jednotlivých zemích.

  • recenze všech CK

Odletět na dovolenou do Egypta či Turecka se Sunflower Tours můžete z Prahy, Bratislavy, Brna, Ostravy, Košic nebo Sliače.

Napříč internetovými diskusemi se mi nepodařilo nalézt výraznější negativní recenze od klientů na tuto cestovní kancelář.

Vaše osobní recenze CK

Máte osobní zkušenost s CK Sunflower Tours? Neváhejte se o negativní či pozitivní zážitky podělit s dalšími čtenáři v diskusi pod článkem. Pomůžete jim tak v rozhodování. Děkuji.

Sunflower tours ck recenze cestovní kancelář

Úno 11, 2023Tony Dvořák

Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023

PC » Pro cestovatele » Sunflower Tours – recenze CK

Mohlo by se Vám také líbit
 
Recenze hotelu Caribbean World Soma Bay, Egypt
 
Hurghada: hotel s Aquaparkem (dovolená s dětmi) 9.490 Kč
Komentáře: 23
  1. blank
    Roman Wronka
    14.1.2024 v 12:15

    Byli jsme v egyptě na 15ti denní dovolené přes cestovní kancelář Sunflower, konkrétně na hotelu Titanic Palace. (30.6.-15.7.2018) Za nás mohu říci, že jsme byli maximálně spokojeni s poskytnutými službami jak hotelu, tak se službami cestovní kanceláře. Měli jsme delegáta Ashrafa Kamala a byl skvělej!

  2. blank
    Kolackova
    14.1.2024 v 12:15

    My mame s touto ck jen dobre zkušenosti, nechápu ty stížnosti, u nas vse proběhlo tak jak bylo naplanovane.Letecka spolecnost egypt air, naprosta spokojenost,obcerstveni, kava caj, nealko neomezene po celou dobu letu, prijemna posadka, pohodovy let.Dovolena na 15 dni , 14.4 -29.4.2018, cena super. Milu

  3. blank
    Jana
    14.1.2024 v 12:15

    Jen pro zajímavost. To jsou recenze na největší CK, abyste věděli, že tady najdete jen negativní na všechny české CK. A když každá CK posílá ročně minimálně 20 tisíc klientů a napíše tady 20 nebo 100 lidí tak svědčí o tom opačně.
    https://www.planetacestovani.cz/exim-tours-recenze-zkusenosti-ck/

  4. blank
    Daniela
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den,
    ráda budu věřit, že se situace zlepšila. A nevíte s jakou společností dále létají ? Myslím, že pokud nepřestane firma posílat svoje zákazníky s AMV leteckou společností, budou problémy stále.Tato letecká společnost by vůbec neměla létat.

  5. blank
    Dagmar
    14.1.2024 v 12:15

    S touto CK již nikdy.
    S kamarádkou jsme se na dovolenou těšily. A hned po obdržení voucheru jsme zjistily:
    Počet nocí nebyl CK SUNFLOWER dodržen, přílet do Hurghady byl 24. 05. 2018 po půlnoci. Ale vzhledem k tomu, že nám po příjezdu na hotel cca ve 3 hodiny ráno okamžitě byly předány karty od pokoje a mohly jsme se ubytovat, jsme tuto skutečnost neřešily.
    Problém nastal při odletu:
    Dne 01. 06. 2018 nás delegát telefonicky informoval, že budeme odlétat z Marsy Alam až 03. 06. 2018 v 6:30 hod. ráno. Do Marsy Alam budeme přepraveny autobusem, délka cesty cca 2 – 2,5 hodiny. Na pokoji můžeme zůstat až do 23:00 hod., kdy nám budou odvezeny kufry a náš odjez od hotelu se uskuteční ve 23:15 hod dne 02. 06. 2018. Na výslovné upozornění na zdravotní stav nereagoval (operace páteře, prodělaná hluboká žilní trombóza).
    Dne 2. 6. 2018 cca kolem 16:30 – 16:45 hod. jsme se vracely od moře na pokoj. Tam jsme se již nedostaly. Naše karty byly nefunkční. V mokrých plavkách, celé od soli jsme byly nuceny zajít na recepci, kde jsme se dozvěděly, že na pokoji nesmíme být, že jej užíváme neoprávněně. Vzhledem k jazykovému nedorozumění nám recepční zavolal delegáta CK SUNFLOWER, který nám toto potvrdil. Hotel po nás požadoval okamžité vystěhování z pokoje. Nakonec jsme „dostaly“ 30 minut na zabalení kufrů a vystěhování z pokoje. Vzhledem k časovému limitu jsme neměly možnost se ani pořádně po nejnutnějším vykoupání usušit (vlasy atd.), natož nějak slušně zabalit kufry. Pásky na „all inclusive“ nám byly ponechány. Pokoje jsme opustily cca v 17:30 hod.

    Po večeři jsme si vyžádaly přítomnost delegáta na sepsání stížnosti. Delegát nám tvrdil, že nás chtěl na výše uvedené skutečnosti předem upozornit, ale neměl správné číslo telefonu, že nám nemohl zavolat. Což nebyla pravda, protože se nám dovolal den předem, aby nás upozornil na změnu odletu. Na dotaz proč nás CK bude přepravovat cca 200 km na letiště v Marsa Alam, když jsme od letiště v Hurghadě bydlely deset minut nám bylo sděleno, že náš let AMV6427 byl zrušen. Kdo jej zrušil a proč jsme se nedozvěděly.
    Zhruba ve 22 hodin nás začal shánět řidič autobusu, což byla změna, na kterou nás nikdo neupozornil. Delegát nám výslovně tvrdil, že odjezd je ve 23:15 hod. Místo toho jsme odjely ve 22:15 hod. Autobus=mikrobus byl bez téměř žádného místa na nohy, místo slíbených 2,5 hod nás vozil od hotelu k hotelu a tak s cestou do Marsy Alam jsme v něm strávily 4 hodiny. Na letiště jsme přijely ve 2:17 hod dne 3. 6. 2018. Pouze s 1 přestávkou. Mikrobus nebyl klimatizovaný, podlaha byla vařící a vzduch s 10 pasažéry + 1 řidičem tomu odpovídal – cesta hrůzy.
    Do 4 hod. do rána jsme čekali na odbavení a odlet, který byl v 6:30 hod.
    Po celou dobu čekání a přepravy a do doby příletu do Prahy v 11:10 hod dne 3. 6. 2018 jsme nebyly vybaveny žádnými potravinami ani tekutinami. Na letišti v Marse Alam jsme si za částku cca 10 dolarů byly nuceny koupit snídani (1 nepoživatelnou bagetu a vodu). V letadle nebyla podávána žádná strava, pouze 1 kelímek vody o obsahu 1,5 dcl.
    CK tedy nedodržela:
    místo odletu – a s tím spojené komplikace spojené s posunutím letu o 1 den, následně potíže v zaměstnání s čerpáním dalšího dne dovolené
    dobu – čas odletu – posunutím letu a nedostatečnou komunikací ze strany CK a delegáta jsme byly poškozeny, neplánované vystěhování bereme jako naprostou neschopnost řešení ze strany CK, kdy nebyla tato schopná postarat se o své klienty, kterým změnou odletového místa i datumu už tak zkomplikovala život.
    + sliby, které se nezakládaly na pravdě, že můžeme zůstat ubytované na pokoji do doby odjezdu. Naopak nám způsobila psychické i fyzické potíže s náhlým a nuceným vystěhováním a pak 4 hodinovým nočním přejezdem z Hurghady do Marsy Alam.
    A nezajistila služby kompetentního delegáta. Služby delegáta a CK považujeme za naprosto nevyhovující a nedostačující především v oblasti řešení krizových situací, za kterou vzniklou situaci považujeme. Dále nebyl delegát schopen nám zajistit ani balíček na cestu.
    Doprava na letiště do Marsa Alam absolutně nevyhovujícím dopravním prostředkem, bez klimatizace a zajištění pitného režimu je dalším příkladem neschopnosti řešit tuto mimořádnou situaci.
    Zažádaly jsme v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. o vyřízení reklamace a finanční kompenzaci z celkové ceny zájezdu za psychickou a fyzickou újmu a komplikace spojené se zkaženou dovolenou a to dle níže uvedených procentních vyčíslení dle Frankfurtských tabulek.
    Doporučuji tento postup všem klientům, kteří dopadli tak jako my. Zatím není naše reklamace vyřízena, tak nemohu podat informaci, zda jsme uspěly nebo ne.

  6. blank
    lubo
    14.1.2024 v 12:15

    To jsou všechno výmysly. Já sem s nimi už jednou cestovala do Egypta a zcela bez problémů.

  7. blank
    Jana
    14.1.2024 v 12:15

    Vy jste byla s nima?

  8. blank
    Martin
    14.1.2024 v 12:15

    Asi někomu z konkurence vadí, že mají dobré ceny :)

  9. blank
    Emko
    14.1.2024 v 12:15

    PANI RENATA,

    s CK SUNFLOWER TOURS spolupracujem a nikdy hotel nebol zmenený! Viete nám všetkým povedať aký hotel ste mali zakúpený, ktorý za ktorý Vám údajne vymenili ? Mne vždy pomohli aj mojim klientom a v Egypte všetko vybavili napr. len keď klient nebol spokojný s hotelom ponúkli im iný za smiešny doplatok alebo porovnateľný zdarma. Čítam tu veľa recenzií a podľa mojich poznatkov je ich dosť vymyslených. K tým letom áno možno boli posuny, ale neviem či ste leteli prvý x v živote keď neviete, že charterový let nie je pravidelná linka a odletové časy sa môžu meniť kedykoľvek a zodpovedá za to letecká spol.

  10. blank
    Mili
    14.1.2024 v 12:15

    Tak lidičky, my s nimi byli koncem dubna na 15 dní a nemáme jedinou výtku. Vše až na 45 minut dlouhé zpoždění letu z Prahy vše O.K. Na letišti v Hurghadě organizace dobrá. Asi jsme jedno z mála ale po našich zkušenostech bych s nimi letěla znovu.

    • blank
      Jakub
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den, letíme s nimi v polovině července. Potřeboval bych prosím nějaké informace. Nemůžete prosím poslat kontakt? Děkuji.

      • blank
        Tony
        14.1.2024 v 12:15

        Kontakt na paní Mili: miruspa@seznam.cz

  11. blank
    Jakub
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den, mohu poprosit o kontakt? Objednal jsem si totiž zájezd u této CK a potřeboval bych informace. Děkuji.

  12. blank
    Jarka
    14.1.2024 v 12:15

    My máme stejnou zkušenost jako ostatní přede mnou. Pobyt dovolené v Marsa Alam 29.4-6.5. Pobyt byl v pořádku, delegát se nějak nestaral a problém byl hlavně s odletem, místo odpoledne byl od hotelu ve 3:20 a autobusem nás vezli do Hurghady, místo Marsa Alam…..nic nám nebylo vysvětleno, na letišti jsme pak čekali zda se do letadla všichni vejdeme nebo ne. Měli jsme štěstí. Jinak se podařilo zjistit že letecká společnost AMC má zákaz přistávat v Marsa Alam .Už bych to nechtěla více zažít , to raději zaplatím o pár korun více a poletím se spolehlivou cestovkou..podalo nás více lidí reklamaci, ale nenapsali ani potvrzení mailu, podala jsem tedy znovu přes CK u které jsem objednala zájezd. Uvidíme co bude.

  13. blank
    Marcela
    14.1.2024 v 12:15

    Lidičky opravdu už nikdy s CK SUNFLOWER TOURS ! Vidím, že stížnosti nejsou ojedinělé. My měli také obrovské problémy s odletem.
    Z hotelu jsme odjížděli na letiště v 11.30 hodin Nejprve měl být odlet cca v 15 hod, poté byl odložen o 2 hodiny. Následně byl let zrušen úplně, neměli jsme žádné informace a odletěli jsme až následující den 01.30 hod.
    Situace byla neúnosná, až jsme hromadně s ostatními turisty začali protestovat, dostali jsme 1/2 litru vody!!
    Kolem 20.hodiny došli zástupci egyptské cestovní kanceláře, a konečně jsme se dozvěděli, že letadlo má poruchu a nevíme, kdy odletíme zpět. Po dlouhých diskuzích nás vyvedli z letiště ven, autobusem převezli do hotelu na večeři O půlnoci jsme dojeli na letiště podruhé, absolvovali znovu všechny bezpečnostní kontroly,včetně pasové, zabavili nám balenou vodu i dárky (parfém a alkohol-vše nad 0, 1l), které jsme před plánovaným odletem nakoupili v Duty Free!!! nechtěli vydat žádné potvrzení a nebrali v potaz ani datum nákupu.
    Hotel v pohodě, ale návrat…děs a hrůza…ještě 2 dny jsem se z toho vzpamatovávala.

  14. blank
    anna
    14.1.2024 v 12:15

    Dovolena 22.4—6.5.2018 pobyt ,služby delegata v pohodě, nejhorší zážitek byl let letadlem . Moc by mě zajimalo jestli majitelé cestovky zkusili s touto leteckou společností letět/AMC travel boeing 737 nevim to přesně/

  15. blank
    Hana
    14.1.2024 v 12:15

    Když čtu tyto recenze nemám již co bych napsala. Lidi najděte si jinou cestovní kancelář. Délka pobytu neplatí, odlety jsou měněny a o delegátovi bych raději ani nepsala.Když dovolená, jedině s českou osvědčenou kanceláří a nekoukat zda ušetřit s SUN FLOWER nějakou korunu, protože pak zjistíte, že jste prodělali.

  16. blank
    Jana
    14.1.2024 v 12:15

    Naprosto nedoporučuji tuto cestovní kancelář. Byli jsme s nimi v Egyptě a CK nezařídila vůbec nic. To co zařídila tak ještě špatně.
    Začalo to změnou místa odletu, potom špatným křestním jménem na mé letence, takže to vypadalo, že vůbec neodletíme. Změnu jména nebyla CK schopná změnit ani do našeho odletu (za týden), přestože tvrdila, že změnu provedla a vše je v pořádku.

    Při odletu v 1 hod po půlnoci nás v Egyptě na letišti nechali stranou a dlouho řešili zda nás pustí, bylo to nepříjemné o to víc, že jsme jim nerozuměli. Půl hodiny před odletem jsme nevěděli, jestli poletíme domů. Náš desetiletý synovec plakal, a ani nám dospělým to na náladě nepřidalo.

    Další neuvěřitelná věc – dostali jsme pár dní před odletem „Pokyny ku zájazdu“, kde stojí: Váš delegát v Egypte: Ahmed Khafaga. Co si máme myslet, když nás vyzvedne člověk, který nám po cestě pouští sdělí své jméno GIRGIS?! Cestovka SUNFLOWER nezná svého delegáta??? Nebo nás veze někdo jiný někam jinam? Doveze nás vůbec do hotelu? (jelo nás pouze 5 lidí).
    V hotelu jsme neměli žádnou informační schůzku, když jsme něco potřebovali, museli jsme mu volat nebo psát SMS.

    V hotelu jsme dostaly pokoj s dvoulůžkem, ale byli jsme tři. Neuvěřitelné. První noc jsme tedy spali ve třech na jedné posteli. Naše problémy v hotelu jsme si nakonec museli vyřešit sami (byl víkend a delegát na sms reagoval až v pondělí). Informaci o odjezdu jsem taky musela zjišťovat tak, že jsem mu volala a psala. Nakonec ani nepřijel a poslal „kolegu“ vyzvedl nás (dvě ženy a díte) před půlnocí v podstatě cizí člověk a vezl nás pouští na letiště.
    Jeli jsem na dovolenou s CK proto, abychom nemuseli nic zařizovat a zjišťovat. Taky proto, že nemluvíme žádným cizím jazykem. Za to jsme si zaplatili.

    Nakonec jsme rádi, že jsme v pořádku doma. Myslíte že by člověk měl zažívat tyto stresy se slušnou CK?

    Hotel a hotelové služby byly perfektní a na úrovni. To ale není zásluha CK, ale místních zaměstnanců.

  17. blank
    Renata
    14.1.2024 v 12:15

    CK Sunflowers by vůbec neměla mít licenci. Nic horšího jsem v životě nezažila, aby celé letadlo mluvilo jen o tom, že již nikdy více. Nás dali do jiného hotelu, změnili nám o den odlet a co hůře, 9.5.2018 jsme měli přiletět ráno do Prahy (měla jsem velmi důležité jednání ve 13:00 hod) abych se 8.5. večer před plánovaným odletem dozvěděla, že odlétáme až 9.5. v 16 hod. Mé další kroky míří k reklamaci, vrácení peněz za zkaženou dovolenou,ušlý zisk a stížnost na asociaci CK. Jinak tito rádoby podnikatelé budou lidem kazit dovolenou i nadále.

    • blank
      Mari
      14.1.2024 v 12:15

      Do ineho hotelu ? Neverim to sa nemohlo stat pretoze s nimi chodim roky a nidky nic take sa nestalo. TO by sa vam mohlo stat len z dovodu ze pochybil hotel !

      • blank
        sidka
        14.1.2024 v 12:15

        verim, ze dovolenka bola ok. mame zaplatenu dov. a pri citani komentarov mam husiu kozu. dufam, ze su to vo vacsej miere vymyslene komentare. keby ta cestovka bola taka zla tak verim tomu, ze uz by to bolo medializovane.

  18. blank
    Lucie
    14.1.2024 v 12:15

    Ahoj vsem.Jsme s 2letou dcerou v hotelu Jaz Makadina. Prileteli jsme sem z Prahy, kde cela posadka celou cestu hulila jednu za druhou a dým se valil po cele palube. Hodinu jsme koukali z okna, nez dosvacili a vykourili krabicku, abychom vubec vzletli. Dovolena je nadherna a bezchybna, zkazila nam ji jen CK Sunflowers. Planovany odlet sobota 4h rano. Vcera jsme se ale dozvedeli, ze poletime v nedeli rano, to by nam nevadilo-alespon by nam vratili „ukradeny den“ dovolene. Jenze DO BRNA! My mame auto na Go parking v Praze, to tady ale nikoho nezajima. Delame rozruch a cekame na dalsi vyjadreni, jestli najdou nejaky let do Prahy kam se vejdeme. S 2letym ditetem jeste po ceste na letiste,odbavovani, 5ti hod v letadle jet 200km pro auto a pak dalsich 100km domu??? Jsou to silenci. Vsem radime vzdy si priplatit za dobrou CK…. my uz tohle urcite neudelame 😊

  19. blank
    Gita
    14.1.2024 v 12:15

    Létám několikrát ročně,ale to ,co s cestovkou sunflower jsem jeste nezažila…absolutne nedodržují casy ani datumy odletu jak do destinace ,tak i zpět….prodaji vam klidne zajezd do hotelu ,se kterym ani nemaji smlouvu…. neuvěřitelná cestovka…okrade vas klidne i o tri dny….ale pry je jim to líto….😀…s nimi nikdy vice!!!!

  20. blank
    Hynďas
    14.1.2024 v 12:15

    Také již nikdy s ck Sunflowers, ruší lety z destinací, odkládá lety na jiná letiště a také když zruší odlet z destinace asi pro menší vytíženost kapacity letadla, přemlouvají na delší pobyt zdarma, aby zaplnili místa v letadle při jiném odletu, ale co pojištění
    a parkovné + další starosti s čerpáním dalších dnů dovolené/ zda si mohu prodloužit dovolenou, pokud nejsem důchodce či osvč + hovory do práce a domů/. Ubrali nám den dovolený ne fyzicky, ale psychicky, zda se vůbec vrátíme domů.


blank
Tony Dvořák

Hledám levné zájezdy

11.2.2023

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz