PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Pro cestovatele » Reklamace zájezdu

Reklamace zájezdu

Reklamace zájezdu

Takový výhled z hotelu reklamujte!

Vzor reklamace zájezdu spolu se znalostí kdy, co a jak reklamovat je jediným způsobem jak získat svět své peníze vynaložené na něco co jste neobdrželi.

Reklamace zájezdu: posouzení případu ZDARMA ⇒

Jak na stížnosti? • Vzor reklamace • Nový občanský zákoník • Frankfurtská tabulka

Realizace zájezdu je komplikovaná událost, která se sestává z mnoha dílčích služeb, kdy nedostatky v každé z nich mohou Váš zážitek velmi pokazit a v krajním případě se z toho může stát doslova otřesný zážitek. Jak postupovat a jaká pravidla při reklamaci platí?

Jak na stížnosti?

  • co je možné, řešte ihned na místě
  • reklamaci musíte vznést nejpozději 30 dní po návratu (čím dříve, tím lépe!)
  • reklamovat můžete pouze to co je napsáno ve Smlouvě o zájezdu nebo v Potvrzení zájezdu
  • reklamaci vzneste u subjektu CA/CK, kterému jste za zájezd platili
  • dokumentujte všechny nedostatky (fotky, doklady, video, podepsaná potvrzení)
  • nelze reklamovat problémy způsobené třetí stranou (problémy na plážích, počasí apod.)
  • pro stanovení výše kompenzace se řiďte Frankfurtskou tabulkou

 

Vzor reklamace

Vždy se obraťte na cestovní kancelář nebo cestovní agenturu u které jste svůj zájezd platili, nikoliv tedy na pořadatele (např. pokud je pořadatelem Fischer, ale zájezd jste platili a smlouvu podepsali s CK Invia obraťte se na Invii). Využít přitom můžete osobní nahlášení na pobočce, kde s Vámi vyplní formulář reklamace zájezdu nebo můžete využít zaslání vzoru na emailovou adresu či poštou na poštovní adresu společnosti.

  • vzor reklamace ve formátu .PDF
  • vzor reklamace ve formátu .DOC

 

Nový občanský zákoník

Hlavní novinky v novelizaci občanského zákoníku jsou dvě a to konkrétně:

  • aby byla smlouva platná není nutné ji podepisovat, za souhlas s podmínkami ve smlouvě se bere samotný akt zaplacení (i jen zálohy)
  • nově se pracuje s pojmem zkažená dovolená

Ještě před zaplacením musí mít klient k dispozici veškeré informace pevně napsané černé na bílém ohledně pořadateli zájezdu, platbě zájezdu, podmínkách stornování, způsobů podání reklamace, službách i hotelu. Pokud něco z toho po zaplacení nebude sedět doporučuji ihned přistoupit k reklamaci zájezdu a i pokud to bude na hraně alespoň to zkusit.

Frankfurtská tabulka

Frankfurtská tabulka slev je v celém cestovním ruchu osvědčeným měřítkem pro stanovení výše odškodnění při problémech během dovolené. Pokud již máte v plánu podat reklamaci zájezdu přečtěte si samostatný článek na téma slevové tabulky a konkrétní formulace stížnosti.

Úno 11, 2023Tony



PC » Pro cestovatele » Reklamace zájezdu

3 komentářů Pro cestovatele, Zájezdy
Mohlo by se Vám také líbit
 
Senegal: zájezd do nejlepšího hotelu (4★ All Inc.) – 23.492 Kč
 
Španělsko: 3* týden v Katalánsku MEGA hit – 6.001 Kč
Komentáře: 3
  1. Kristina Kubíčková
    před 7 měsíci

    Dobrý den , momentálně jsme ubytovány na Sardinii v Casteldoria Mare. Nastupovali jsme 17.7. 2022.
    Odlet z Prahy byl 17.7 v 19:20 z Prahy.
    Na výše jmenovaný hotel jsme přijeli, 18.7.22. Na recepci jsme dostali malou lahev s vodou.
    Po přidělení pokoje, kdy byle velká zima, protože v dobrém úmyslu, byla puštena klimatizace, jsme zjistily, že klimatizace, která je zapuštěná ve zdi – myslím ovládání, nemá žádný knoflík , protože byly ulámané. Nad postelí při zhasnutí světla se světlo neustále rozsvicovala a zhasínalo. Evidentně byla porucha v elektrice. Na recepci jsme žádaly o jiný pokoj a seděly jsme na recepci do 5:00h bez výsledku.
    Druhý den manažerka hotelu
    nám poradila, abychom do dírek, v klimatizace, kde nebyly knoflíky na ovládani, tak abychom tam strkaly klíč a tím teplotu ovladaly.To jsme odmítly.
    Jiný pokoj jsme nedostaly celý týden a klimatizací slibovali, den ze dne , že ji opraví. Aby nás nerusilo blikající světlo, tak jsme musely na noc vypínat pojistky.Naše delegátka řekla, že tyto věci řešit nemůže a když jsme volaly na pohotovostní linku do Čedoku do Prahy, tak nás odkazali na naší delegátku s tím, že z Prahy nemohou nic řešit.
    Jsme nešťastné, protože nevíme, kdo nám může momentálně pomocí.
    Ze strany naši delegátky nám bylo doporučeno, abychom si našly jiné ubytování pře Booking!!!
    Kristina Kubíčková
    Jana Mejdrova

    OdpověďZrušit
  2. Tony
    před 4 roky

    Pokud si zakoupíte zájezd do konkrétního hotelu a po příletu Vám bude oznámeno přemístění do jiného (na důvodu nezáleží) máte na výběr ze dvou možností. Buď se Vás bude delegátka na místě pokoušet „ukecat“ abyste přijali nějakou extra službu (například lahev vína na pokoj, což je při All Inclusive pobytech dost směšné) a podepsali kompenzační dolžku, kterou přijímáte kompenzaci. V tomto případě následně nemáte nárok na žádnou reklamaci a kompenzaci zájezdu.

    Ve druhém případě pokud nepodepíšete a neakceptujete extra službu, si po návratu můžete zažádat o kompenzaci za zkaženou dovolenou. Řiďte se v tomto případě podle údajů ve Frankfurtské tabulce. Můžete si nárokovat proplacení celého dne, kdy probíhá stěhování apod.

    OdpověďZrušit
  3. Jiří
    před 5 roky

    Super popis, nicméně výsledek reklamace je stále v rukou konkrétní CK. Mám zkušenost, kdy jsem u CK Neckermann reklamoval zájezd, při kterém jsme byli se ženou ubytováni v jiné části hotelu, než jsme si zaplatili (za lepší místo jsme dokonce připláceli). CK tvrdila, že naše část byla součástí „lepší lokality“, což rozhodně nebyla pravda. Až když jsem hrozil zveřejněním případu v pořadu Adost, nabídli mi kompenzaci ve výši směšných 500 Kč.

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


před 29 dny




Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
  • Dovolená v SAE: Říše písku a slunce po celou zimu 13.2.2023
Právě se diskutuje
  • Tony: Ceny v Chorvatsku 2023
  • Kristina Pečlová: Regiojet: Kreditová jízdenka
  • Mirek: Recenze cestovní kanceláře A21
  • Tony: Váha zavazadla do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz