<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Zájezdy » Čedok: recenze zájezdu + má zkušenost

Čedok: recenze zájezdu + má zkušenost

Čedok recenze zájezduJak probíhala naše dovolená s cestovní kanceláří Čedok? Díky tomu, že jsme s kamarádkou zahlédly na jaře několik zájezdů na Sardinii s 50% slevou, zkusily jsme vymyslet, za jakou cenu bychom jej pořídily vlastními silami. Našly jsme si přímé letenky do Olbie v zářijovém termínu, v severovýchodních lokalitách jsme se podívaly na ceny ubytování, a pak už jsme si jen přičetly odhad za potraviny.

Srovnání dovolených (nejen) od Čedoku ⇒

Výsledek byl jasný – koupit celý zájezd s tzv. light all inclusive bylo levnější než si celou cestu skládat na vlastní pěst. Jen jsme si ještě přečetly, co zahrnuje to light all inclusive: znamená to totiž 3 hlavní jídla v místě ubytování a přes den 1x nápoj + 1x lehký snack u jiného hotelu.

Zájezd jsme tedy nakonec za 15.000 Kč během pár hodin zarezervovaly a poté i zaplatily, protože se jednalo o akční nabídku raději jsme platily online hned hodinu po rezervaci. Zrovna včera jsme se ze zájezdu vrátili tak mohu čerstvě popsat jaká byla organizace CK Čedok, která byla pořadatelem.

Má zkušenost s Čedokem

Instrukce k odbavení a pár rad na cestu jsme obdržely týden před cestou. Na letišti u přepážek sice už 2 hodiny před cestou vzorně čekaly 2 řady cestujících, ale ani časný příchod není zárukou, že budete sedět vedle sebe. My jsme seděly přes uličku, což sice znamená horší výhled z okénka, ale lepší možnost na WC a více prostoru.

Let s Travel Servisem je sice bez občerstvení, voda v kelímcích k dispozici je a my něco malého na dobu letu, tj. necelé 2 hodinky máme. Delegátka Čedoku nás nasměruje do přistavených autobusů a v úvodu jízdy pak dostáváme stručné instrukce s tím, že večer se ještě podrobnosti můžeme dozvědět na informační schůzce. Zásadní negativum je „překlimatizovaný bus“. I přes dostatek oblečení není možné chladu uniknout na 1.5 h. cesty do SOS Alinos, kde máme ubytování 900 m od moře v hotelu Cala ITI Liberotto.

Přepážka CK Čedok na letišti

Přepážka Čedoku, kde Vás delegátka nasměruje k autobusu na Fuerteventuře

Recenze hotelu

Hotel má sice 4 hvězdičky, co to přesně obnáší si pak čteme v definicích, protože nás mate to, že všechny české turisty vede recepční do suterénu/přízemí. Pokoj má tak výhled do zdi – a pokud si někdo koupil zájezd za plnou cenu 30 tis. CZK, asi by s umístěním pokoje spokojený nebyl.

My za sebou letos máme okradení na cestách, jsme 2 ženy a dáváme přednost otevřenému balkonu před klimatizací…takže se jdeme zeptat na recepci, jestli není možná výměna do vyšších pater. Zkusily jsme to s úsměvem, samy, italsky a večer ještě jednou paní delegátka… a následující den se stěhujeme do 2. patra – krásný pokoj s výhledem. Stálo to za pokus!

Jídlo na hotelu

Na místní pochoutky jsme se těšily, ale jídlo bylo vyloženě zklamáním. Snídaně maximálně jednotvárná – jediný druh pečiva, poslední dva dny nebyly „medíky“, poslední den vajíčka (ani míchaná, ani vařená),zelenina téměř žádná, 2 druhy čaje, káva z přístroje, ze sladkého pečiva jen croissant a jogurt jen bílý…

Obědy jsme vynechávaly a balíček místo něho byl vyloženě zábavný – donesli nám velikou chladicí krabici a v ní byla lahev vody, sýr, šunka, 2 jablka a krabička kuskusu, o kterou jsme se měly rozdělit+pečivo od snídaně, tj. zabralo to cca 1/3 obsahu…Večeře byla nejpestřejší, ale i tak nás překvapilo, že zelenina byla zastoupena jen okurkou, salátem a rajčaty, u nich jsme však zažily, že po 30 min. došla…ryba byla párkrát (ale 1x přesolená), hranolky, těstoviny jen občas, olivy jedinkrát jako součást salátu… Za pochvalu stálo víno… i místní pivo Ichnusa.

Pro možnost all inclusive se připínají umělohmotné pásky na ruku, je nám to nepříjemné, a tak jsme si je nechaly dát na nohu – mně se 3. den ztratil, ale nevadilo to díky tomu, že si nás už pamatovali u hotelu Palma, kde se občerstvení nabízelo. Snackem byla jen miska brambůrků…

Hlavní výhody

Jasným kladem celého zájezdu byla především příroda – nejkrásnější pláže, průzračná čistá voda, hory a rezervace Bideroza s krásnými borovými lesy a jezerem. A to byl i hlavní cíl naší dovolené bez dětí, takže lokalitu můžeme doporučit a z výše uvedeného si můžete závěry udělat sami. Pro zajímavosti můžete pokračovat na článek o Frankfurtské tabulce slev u zájezdů.

Zanechte své recenze ze své dovolené s Čedokem v diskusi pod článkem. Děkuji.

Úno 11, 2023Tony Dvořák

Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023

PC » Zájezdy » Čedok: recenze zájezdu + má zkušenost

Mohlo by se Vám také líbit
 
Recenze cestovní kanceláře A21
 
Recenze CK Metal – mé hodnocení cestovní kanceláře
Komentáře: 16
  1. blank
    Josef
    30.9.2024 v 5:45

    S ČEDOKEM už NIKDY VÍCE!!!!Po letošní zkušenosti,kdy v jednom hotelu v Bulharsku jsme si připlatili nadstandardní pokoj nemalou částkou,jsme byli šoupnuti do klasického pokoje,na který žádný příplatek nebyl.Po podání reklamace,že chceme vrátit peníze za pokoj,který jsme si připlatili,ale ve kterém jsme nebyli,nám bylo napsáno že Čedok neshledal jakékoliv pochybení ze své strany..Dělají si prdel?A pro přečtení recenzí na Čedok nejsem v tom zjevně sám a děje se jim to často..Takže lidi,běžte do cestovky,ale vynechte ČEDOK.Slibujou hory doly,ale pak se na Vás vyserou.

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Jana
    26.9.2024 v 11:51

    Co dodat, tento týden 26.9.24 jsme měli odletět na dovolenou do Itálie-Kalábrie, vše objednané a zaplacené před několika měsíci.
    Před týdnem jsme obdrželi veškeré dokumenty k odbavení vč.voucheru na ubytování-vše v pořádku. Dva dny před odletem nám
    Čedok sdělil, že náš objednaný pokoj není k dispozici, takže nám nabízí pokoj mnohem nižší kategorie+500 kč odškodnění na osobu-šílené, za pobyt a pokoj de luxe jsme zaplatili dost peněz. Ani nám nedokázali vysvětlit co se stalo, jak je možné, že těsně před odletem je vše jinak.Je to hrozné, stornovali jsme raději celý pobyt a čekáme na vrácení peněz. Připravili nás o dovolenou ,
    cestovní pojištění na pobyt nám nechtějí proplatit, museli jsme zrušit dovolenou u zaměstnavatele, transfer z domova na letiště a zpět, již nikdy s Čedokem!!!!!

    OdpověďZrušit
  3. blank
    Petr
    17.9.2024 v 19:04

    Dobrý den. S Čedokem jsme byli v Řecku na Rhodosu. Super dovča vše klaplo jak mělo. Byli jsme moc spokojeni a hlavně zdejší delegátka Monika Valná. Velice ochotná, komunikativní, fakt super servis, kdykoliv k dispozici. S Čedokem pojedeme příště zas. Petr a Alena.

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Milada
    29.8.2024 v 14:10

    S Čedokem jsem nebyla spokojená. Na Zanzibaru v poznávacím zájezdě bylo uvedeno, že uvidíme Kamenné město, ale neviděli jsme ho. Při příletu nás čekal šok s tím, že nám nesdělili jméno hotelu, a tak nás tam nechtěli vpustit.
    Dále jsem s nimi a dětmi byla v Číně na poznávacím zájezdě. Děti platily stejnou částku jako dospělí. Všechny vstupy měly děti poloviční ceny, některé měl mladší syn dokonce zdarma. Vstupenky jsem měla v ruce…..vše viděla .Oni si kromě jednoho ( až po reklamaci, kdy mi vrátili 200Kč) vše nechali. Vstupenky jsem musela vrátit čínské průvodkyni, ale minimálně dva tisíce byl ten rozdíl. Vše si nechali pro sebe. A to jsme s nimi ještě byli ve Švýcarsku. Jako člověk, který jim tam nechal víc než půl milionu, si myslím nějakou slevičku zaslouží. Fakt to nechápu. Musím vyzdvihnout cestovku Rady na cestu. Ta mi, když jsem u nich utratila cca půl milionu, dala 13 tisíc slevu na další zájezd. Váží si svých klientů. Čedok , děkuji nechci. Tímto jednáním u mě skončili. Už s nimi nikdy cestovat nebudu!!!!!!!

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Lucie
    20.8.2024 v 11:51

    S CK Čedok jsem z dcerou cestovala do Turecka, hotel Raymar, 5hvězdiček (červenec 2024).
    První den po příletu nás čekal odvoz do hotelu neklimatizovaným autobusem (puštěný větrák jen rozptyloval teplý vzduch. Jeli jsme dvě hodiny, dorazili jsme na hotel ve 12 hod (v pravé poledne). Při venkovní teplotě 43 stupňů.
    Po příjezdu nám bylo přislíbeno, že ve 14.00 hodin budeme ubytováni na pokoje. Bohužel ani ubytování neproběhlo jak jsme očekávali. Pokoje pro rodiny nebyly připraveny (ubytování asi po vice než třech hodinách). Dvoulůžkové pokoje jsme dostali asi s dvouhodinovým zpožděním.
    Stále nám z recepce opakovali, “ještě pár minut….”. Neřekli nám kde je nějaký problém, popřípadě že máme dorazit později atd. Nikdo s námi nekomunikoval korektně. Čekání s dětmi bylo náročné, zejména pak po příjezdu neklimatizovaným autobusem zmíněno výše. Umýt si alespoň ruce bylo možné pouze v suterénu hotelu, na společných toaletách, které jsou jako jediné pro všechny společné prostory a to včetně prostor okolo bazénu! Celkem bylo na “dámách” šest toalet, kde jedny dveře nedoléhaly, jedny se nedaly zamčit, a jedny dveře pro jistotu kliku neměly vůbec. Nejhorší na tom ovšem byl ten neuvěřitelný nepořádek, špína, stojící a neodtékající voda ve dvou umyvadlech, ze čtyř.
    Jídelna zdaleka neodpovídal kapacitně množství hostů. Bohužel se nevyskytovalo dostatek personálu, který by uvolněné stoly uklidil a připlavil pro další hosty, kteří marně hledali volné, uklizené místo na posezení. V jídelně fungovala klimatizace jen v části prostoru.
    Společné prostory klimatizované nebyly vůbec, krom prostor okolo recepce a jednoho baru, ve druhém patře.
    Venkovní prostory, okolo bazénů a baru bez odpadkových košů a všudypřítomný nepořádek. Stolky u slunečníku a lehátek jsme si museli umýt sami, abychom si mohli odložit nápoje.
    Bary byly nedotčeně zásobeny (často chyběly nealkoholické nápoje jako je Cola, Fanta pro děti), personál nestíhal (jeden, někdy dvě osoby za barem) a byl neochotný.
    Kávu během dne jsem si mohla dát, když jsem měla štěstí , ale musela jsem se spokojit s kávou do kelímku a opět ve špíně v okolí kávovaru. Když už jsem měla štěstí a byl k dispozici porcelán, musela jsem vybírat, abych měla čistý hrneček. Vím, že káva v kelímku není možná taková tragédie, ale když už jsem v pětihvězdičkovém hotelu, alespoň u snídaně bych si kávu ráda vychutnala z porcelánu.

    Pokoj dvoulůžkový = úklid probíhal sporadicky. V rámci úklidu byly vyměněné ručníky a vysypaný koš. Vůbec nikdo neumyl sanitu, do zrcadla se nedalo kouknout, neboť bylo dlouhodobě neleštěné. A aby nám byl doplněn toaletní papír a šampón jsem musela urgovat třikrát! Ostatní hygienické potřeby, které se vůbec nedoplňovaly, jsem už neřešila, neboť jsem měla naštěstí své. Ve sprchovém koutě špatně odtékala voda, cca 1cm vody stála permanentně ve sprchovém koutě. Opravdu nechutné. Často se vyskytující zápach odpadů už snad ani není třeba zmiňovat.
    Každé ráno okolo sedmé, asi půl hodiny nás budil obrovský rámus (popelářské auto vybíralo odpady hotelu. Třešnička na dortu byla probíhající rekonstrukce v nějakém sousedním pokoji poslední dva dny pobytu, takže poobědová siesta nebyla možná.
    Na závěr bych dodala, že tato dovolená ve své kategorii nepatří zdaleka k těm nejlevnější, ale koupit nejlevnější variantu pro nás nebylo prioritní. Chtěli jsme pobyt na pětihvězdičkovém hotelu se všemi službami k tomu odpovídajícími. Proto jsme taky zvolili cestovní kancelář Čedok, neboť jsme věřili, že naše očekávání budou naplněna. Delegát na tento hotel jistě jezdí pravidelně a divím se, že si neověřuje jaké služby cestovka nabízí.
    Dodávám, že jsme své námitky uvedly panu delegátovi už na místě při naší informační schůzce. On nás odkázal na podání reklamace přes stránky Čedoku. Zájezd jsem reklamovala, a byl mi nabidnuta kompenzace ve výši 1000kč (platila jsem cca 50tis Kč) Naprosto nedoporučuji. V Turecku jsem byla dřive a srovnávám dle doposavadních dovolených nikoli s everopským standardem.

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Renata Mullerová
    14.1.2024 v 12:15

    23.února jsme s kolegyní odletěli do Egypta lodí Po Nilu S Pobytem U Moře na 8 dní. Velice jsme byly spokojeni s organizací celého zájezdu. Pan Emil, průvodce Čedoku velice ochotný a příjemný. Cena odpovídala ubytování, stravě ad. Na lodi překvapivě výborné jídlo. Jen jeden nešvar nás potkal. Při koupi upomínkových předmětů v kamenném obchodě ( které jen tak mimochodem jsou velice předražené ) jsem osobně zažila, že mi vyměnili při balení zboží. Kupovala jsem jiný kámen, než mi byl zabalen. Byla to moje nepozornost. Platila jsem u kasy a balili na jiném stolku. Dejte si na to pozor. Mají to perfektně připravené – turisty okrádat. Nevěřím tomu, že o této praktice průvodce neví.

    OdpověďZrušit
  7. blank
    Iva
    14.1.2024 v 12:15

    1.prosince jsme letěly na prodloužený víkend do Paříže. Už v cestovní kanceláři se mi nezdála komunikace s jejich zaměstnancem, kterého jsem poprosila o hotel, kde budeme bydlet a který mi řekl, vždyt tam budete jenom spát. Jaksi pozapomněl, že jsme hotel zaplatily. Nicméně jsme si připlatily lepší hotel, ale jaké bylo překvapení, když jsme přišly na pokoj, vybavení z let dávno minulých, odřený starý stůl, starý koberec, sprcha v místnůstce, která byla přilepená k obvodové zdi bez topení a v prosinci ve sprše byla opravdu pořádná zima. Snídaně velmi jednoduché. Úroven pokoje – ubytovna. Pochválit můžeme paní delegátku.

    OdpověďZrušit
  8. blank
    Jitka Balíčková
    14.1.2024 v 12:15

    My jsme byli s kamarádkou letos v říjnu od Čedoku na poznávacím zájezdu na Elbě a Toskánsku. Já jsem se hlavně těšila, že uvidím vilu, kde Napoleon pobýval a hlavně muzeum, byla nám slibována i návštěva letního sídla Napoleona. Takže vilu jsme viděli jen zvenčí, neboť průvodkyně jaksi nevěděla, že ve 13.00 už mají zavřeno (dorazili jsme ve 14.00). Letní rezidenci jsme také neviděli, protože tam probíhali na trase cyklistické závody, takže nás tam nepustili. Hotely (celkem 4), kde jsme nocovali byli na úrovni ubytoven, pouze jeden z nich byl hezký a odpovídal úrovni, kterou nám slibovali. Takže vážení s Čedokem už NIKDY!!!!!

    OdpověďZrušit
  9. blank
    Erika
    14.1.2024 v 12:15

    Před týdnem jsme se vrátili z dovolené na Madeiře – poznávací zájezd „Velký okruh Madeirou“. Hotel byl starší, ale pěkný, čistý, s teráskou a výhledem na moře. S jídlem formou polopenze jsme byli též maximálně spokojeni, velký výběr jak na snídaních tak večeřích, a to dokonce i když jsme na večeři přišli až po 21.hodině. Poloha hotelu – Dorisol Buganvilia – vynikající, 10 minut na promenádu a v okolí spousty obchodů. Co se týče zájezdu, byli jsme též maximálně spokojeni. Viděli jsme vše, co bylo v programu avizováno, možná i o něco víc :-) Chtěli bychom moc pochválit naší průvodkyni, Danielu Borlovou. Je to člověk na správném místě, organizačně velmi šikovná, stále v dobré náladě a ochotna pomoci, a poskytla nám též spousty zajímavých informací o Madeiře. Celkový dojem z dovolené: maximální spokojenost! Děkujeme, bylo to senzační!

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Jana Kulišová
    14.1.2024 v 12:15

    Z poznávacího zájezdu s CK Čedok „Velký okruh Francií – jih“ jsem se vrátila před týdnem. Letecký zájezd trval od 17. do 24. července 2022. Na zájezd jsem se velmi těšila, chtěla jsem vidět zejména Montpellier a Carcassonne. Zájezd byl opravdu napěchovaný zajímavými místy. Bylo jich tolik, že jsme na některá vůbec neviděli, na některá měli půl nebo tři čtvrtě hodiny a některá jsme proběhli v poklusu. Autobusem jsme najeli kolem 2000 km.
    Montpellier – ve městě byly uzavřené některé ulice, takže autobusem se k památkám dojet nedalo. S jinou alternativou, např. dojet tam MHD, CK zřejmě nepočítala.
    Dune du Pilat – uzavřeno kvůli požáru.
    Cahors (2000 let staré město) uzavřeno kvůli Tour de France. S tím CK také nepočítala.
    Bourdeaux – prohlídka rychlou chůzí. Té jsem se nezúčastnila, protože jsem tempu nestačila. Byla jsem ale v Bourdeaux před několik lety, takže mi to nevadilo.
    Nimes – 1/2 hodiny.
    Avigonon – 3/4 hodiny.
    Marseille – dvakrát jsme proběhli přístav, protože průvodkyně nevěděla, že přesunuli stanoviště vláčku, který jede nahoru ke katedrále. Nahoře 20 minut. Slibovaný panoramatický výhled na město se nekonal.
    Poslední den jsme strávili v Nice skoro celý den (7 hodin). Pro toho, kdo se nechce koupat v moři, je to přespříliš.
    V programu CK doporučuje kapesné 80 – 120 EUR na vstupy, např. do Papežského paláce v Avignonu. Při tom tempu se ale skoro nic navštívit nedalo. A to zrovna Papežský palác jsem si prohlédnout chtěla a také jsem se chtěla projít po Avignonském mostě.
    Závěr: Viděli jsme i hezká místa, na která jsme měli dost času a na která budu ráda vzpomínat. Už bych ale nikdy nejela na podobný zájezd v červenci (a ani CK by neměla tak náročný zájezd v termínu, kdy jsou v celé Evropě a zejména v jižní Francii tropická vedra a požáry, organizovat). Méně je někdy více. Nevím, kdo zájezd v Čedoku připravoval, ale zřejmě to (možná v dobré víře) přehnal. Tento zájezd se podle mého názoru opravdu nepovedl.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Hana
      14.1.2024 v 12:15

      Mám podobnou zkušenost že zájezdem“Báječná“Provence a opravdu bych se bez ní obešla..např.v Nimes jsme byli přes 9 hodin,zato další den absolvovali 6 destinací.Mám pocit, že vše je už od začátku špatně naplánováno a v našem případě to průvodkyně rozhodně nevylepšila..Jela jsem s Českem poprvé a naposledy

      OdpověďZrušit
  11. blank
    Olga a Jitka
    14.1.2024 v 12:15

    S CK ČEDOK už nikdy více!!! ČEDOK jsme si vybírali z důvodu, že má dlouholetou tradici.
    V Listopadu 2021 jsme si koupili dovolenou do Egypta se 100% pojištěním!!!
    Vybrali jsme Egypt, Hurghada- resort CORAL Beach, z důvodu menšího resortu,méně dětí, možnost šnorchlování,takto jsme vybrali a zaplatili pobyt ve jmenovaném resortu.
    Naše překvapení bylo, že jsme po příletu do Egypta,nám bylo sděleno,delegátem, že v našem zaplaceném resortu není
    pro nás místo a musí nás odvěst do jiného resortu, který jsme nechtěli. Dále nám další delegátka sdělila, že pokud se nám to
    nelíbí můžeme odletět zpět. Při odjezdu v noci,když jme měli odjíždět ani za námi nepřišla. Tak jsme byli odkázaní na delegáta
    z jiného resortu, který o nás nic nevěděl a s kterým jsme přijeli na letiště a potom jak ovce jsme se snažili pochytit, jak tam
    postupovat. \s nikým jsme se nemohly domluvit, protože nemluvíme anglicky.
    Řešením jsme strávili 2 dny při příjezdu, naštvaní ale nic se nevyřešilo, museli jsme zůstat, kde nás ubytovali.
    Na této dovolené bylo pouze hezhké,že bylo ještě hezky teplo a teplé moře.
    Pokud si někdo řekne jako mi, že s ČEDOKEM to bude výhrada, tak vás chci upozornit, aby jste neryskovali.
    Takovéto problémy nás mělo více při příletu do Egypta – Hurghada.

    OdpověďZrušit
  12. blank
    jOSEF
    14.1.2024 v 12:15

    S čedokem jsme letěli do Bulharska.Problém nastal při příjezdu do hotelu,Byla už tma a ubytování proběhlo bez delegáta ,vyfasovali jsme klíče a pobíhali po potemělém areálu čítajícím čtyři čtyřpatrové hotely.Po necelé hodině jsme našli svůj pokoj.Bohužel byl menší ,než jsme měli objednaný,v tuto pozdní hodinu jsme již nic neřešili a druhý den jsme nechtěli dělat problémy a tak jsme zůstali v malém kutlochu s nefunkčním balkonem,na kterém byla položena klimatizace s které neustále vytékala voda.
    Po návratu jsme vše reklamovali a do měsíce jsme dostali úřední dopis od právníka Čedoku,kde jsme se dozvěděli,ře již není možné nic dokázat a nemáme nárok na žádné odškodnění.
    Tak jsme s ČEDOKEM ASI SKONČILI

    OdpověďZrušit
  13. blank
    Maria
    14.1.2024 v 12:15

    Dovolená v Albánii: jedno zklamání a nikdy více. I když jsme byli opatrní v očekávání, zkutečnost nás utvrdila. Delegátka z Čedoku nic moc. Při odletu jsme ji jen „zahlédli“. Jídlo celý pobyt jednotvárné, po čtvrtém dni už reptali i dospělí ne jenom děti. Pokoje velké, moderní, personál průměr. Chápu je to Albánie, fungují teprv pět let. Pláž špinavá, moře ještě víc. Ale to už záleží na lidech. Bazény u hotelu? Výborné, jen si „chytnout volné lehátko. A kde je to úžasné místo? No přece Shengijn hotel Rafaelo ****. ( To vše bratrů za 32000 Kč)

    OdpověďZrušit
  14. blank
    V.Murkova
    14.1.2024 v 12:15

    Před týdnem jsem se vrátila s manželem z Bulharska ze Zlatých písků. Jsme oba velmi zklamaní. Služby neodpovídají tomu co CK Čedok nabízí. Jídlo hrozné a o úklidu ani nemluvě. Se službami All Inclusive to nemá nic společného. Mini bus na pláž místo slibované každé půl hodiny jezdil jak se mu chtělo. Lidi na něj čekali i jeden a půl hodiny. Stížnosti u delegáta nezabrali, prý to tam tak prostě je. Už víme, že přes Čedok nikam nepojedeme.

    OdpověďZrušit
  15. blank
    Lukáš
    14.1.2024 v 12:15

    S CK Čedok mám jedinou zkušenost, a to z loňského roku, kdy jsme s rodinou vyrazili na Krétu. Vše bylo zcela perfektní, a co můžu obzvlášť pochválit, byla zdejší delegátka Markéta, která se o nás starala jako o vlastní :-) Lukáš

    OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


blank
Tony Dvořák

Hledám levné zájezdy

11.2.2023

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz