Lufthansa má pro případy zpoždění, zrušení letu či zavazadla velmi dobře zpracovanou oficiální stránku. Jedinou nevýhodou je fakt, že je text psaný v anglickém jazyce.
Chci finanční odškodnění za let →
Kontakt aneb kam se obrátit
Na přehledné stránce s vypsanými právy cestujících, které vychází z evropského práva mají kromě všech pravidel vypsané i kontaktní údaje. V případě problémů se tedy obraťte na oficiální mail Lufthansy platný pro všechny linky.
- customer.relations@lufthansa.com
- více o zrušení letu
- Korespondenční adresa pro Evropu:
- Lufthansa German Airlines
Customer Feedback
P.O. Box 710234
60492 Frankfurt
Germany
- Lufthansa German Airlines
V případě nezájmu komunikovat ze strany pracovníků Lufthansy nebo v případě, že bude Vaše žádost o finanční náhradu zamítnuta ač jste přesvědčeni že jste v právu doporučuji prostudovat podmínky nebo v krajním případě podat žádost právniceké firmě. Ta za Vás vše již vyřeší.
Máte s komunikací se zástupci letecké společnosti Lufthansa svou osobní zkušenost? Neváhejte se o pozitivní či negativní zkušenosti podělit s dalšími čtenáři. Svou recenzí jim velmi pomůžete. Děkuji.
Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023