Jaké kompenzace platí Turkish Airlines? V případě zpoždění nebo zrušení letu (storno letenky) včetně stejných problémů se zavazadlem se u letecké společnosti Turkish Airlines musíte obrátit nejprve přímo na leteckou společnost. Ta pro tyto případy poskytuje pouze anglicky psaný návod na oficiálním webu společnosti. Ten je navíc určen pouze pro ztrátu či poškození zavazadel a nikoliv pro žádost o náhradu za zpožděný let.
Chci finanční náhradu za můj let →
Pokud se Vám na webu Turkish Airlines tento návod či kontakt podařilo nalézt, podělte se o něj prosím v komentářích pod článkem. Pomůžete tak ostatním cestovatelům. děkuji.
Zkušenosti s kompenzací
Na diskusním fóru tripadvisoru má letecká společnost Turkish 4 hvězdičky z pěti možných. Najdete zde všeho všudy 3 negativní české recenze z čehož dva jsou navíc na totožný let. Dá se tedy usuzovat, že případů zpoždění z technických či jiných důvodů za které lze požadovat kompenzaci bude mizivé množství.
Problémy se zavazadlem
V případě poškození, zpoždění či ztráty zavazadla mají Turkish veřejně dostupný formulář, kde stačí vyplnit o jaký problém se jedná a pokud máte určené referenční číslo vyplníte i to. Dále nezbývá než čekat až se Vám ozvou. Pokud by se neozvali nebo nechtěli vyřídit Vaši žádost ač jste si jistí, že jste v právu pokračujte na článek o náhradách při problémech se zavazadlem.
„Chcete-li uplatnit nárok na ztrátu nebo poškození zavazadel, musí být štítek na zavazadla, který vám byl poskytnut, vyplněn na vaše vlastní jméno. Nezapomeňte zcela vyplnit všechny údaje na štítek, který jste dostali při odbavení a připevnit jej k zavazadlu.“
Formulář ke stažení
Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 19.6.2024