<b>PlanetaCestovani.cz</b>
  • Akční zájezdy
  • Sledování letů
  • Letecký provoz
  • Přílety / Odlety
  • Letiště online
  • Poradna
PC » Pro cestovatele » Čedok: recenze & zkušenosti & diskuse

Čedok: recenze & zkušenosti & diskuse

Čedok recenze cestovní kancelářJaká je má osobní zkušenost s ČK Čedok? Jen málo českých firem se může pochlubit historií, která je delší než jedno celé století. Uveďme například automobilku Škoda, obuvnický gigant Baťa, výrobce nákladních automobilů Tatra a další. Již za tři roky k těmto legendám přibude další známé jméno.

Srovnání nejlevnějších dovolených u moře ⇒

Jedná se o nejstarší cestovní kancelář, která byla založena v roce 1920 a jejíž jméno je akronym svého úplného názvu. Už víte, o jakou cestovní kancelář se jedná? Samozřejmě je řeč o CK Čedok!

Má vlastní zkušenost s Čedokem

Osobně mám s touto cestovní kanceláří jednu zkušenost při zájezdu na kanárský ostrov – Fuerteventuru. Vše od začátku až do konce bych z pohledu cestovky ocenil na čistou jedničku. Upřímně, vyzkoušel jsem za život cca 8 zájezdů pořádaných cestovní kanceláří a plynulost a lehkost celého zájezdu zde byla velmi znatelná.

Vše je samozřejmě z drtivé části podmíněno sympatiemi k průvodkyni. Právě delegátka Jana neměla chybu. Letecká společnost pak v klasických službách na které si nelze stěžovat ani chválit, prostě česká klasika (SmartWings). Každopádně služby aerolinie bych nepřipojoval k hodnocení CK. Za jejich kvalitu neodpovídá.

Akronym původního názvu

Cestovní kancelář Čedok založili roku 1920 čeští vlastenci Igor Geryk a Ctibor Fiala. Tehdy však nesla ještě celý svůj název, a to Československá cestovní a dopravní kancelář.

Teprve v roce 1925 došlo poprvé k užití nového jména Čedok, což byla zkratka původní ČEskolovenské DOpravní Kanceláře. V soukromých rukách byla firma dohromady 28 let – v roce 1948 došlo k jejímu znárodnění.

Trojka na trhu českých cestovek

V současné době se jedná o jednu z nejpopulárnějších cestovních kanceláří v České republice, která těží zejména ze svého dobrého jména a dlouholeté pověsti spolehlivé cestovky.

Pravidelně se tak umisťuje v žebříčcích nejlepších cestovek, dle nejrůznějších parametrů. V roce 2016 jejich služeb využilo téměř půl milionu spokojených zákazníků, což z ní dělá třetího největšího hráče na českém trhu. Storno poplatek za zrušení zájezdu u CK Čedok →

Zájezdy mnoha typů

S cestovní kanceláří Čedok můžete vyrazit na zájezdy mnoha typů. Nejpopulárnější jsou samozřejmě klasické letní dovolené u moře. S Čedokem však můžete vyrazit též v zimě na hory, a to jak u nás v republice, tak do Alp či k našim východním sousedům do Tater.

Cestovní kancelář taktéž pořádá poznávací zájezdy, a to jak za krásami naší vlasti, tak do celé Evropy. Pokud v létě moři příliš neholdujete, nevadí. S CK Čedok si můžete vybrat úžasnou dovolenou, kterou strávíte přímo u nás. Stačí si jen vybrat!

Levné letenky

Další užitečnou službu, kterou můžete využít, jsou levné letenky. Zde můžete narazit na opravdu zajímavé ceny, které mohou být oproti běžným cenám klidně třetinové! Služba funguje jako klasický vyhledávač leteckého spojení, přičemž hledat můžete též ubytování, ale také pronájem automobilů v cílové oblasti. Vše tak máte pohodlně na jednom místě!

Club Čedok

Jelikož se jedná o firmu s tak dlouholetou tradicí, bylo by zvláštní, kdybyste jako zákazníci nemohli být členy věrnostního klubu. Čedok tuto možnost samozřejmě nabízí – jmenuje se Club Čedok. Získáte jí jednoduše se zakoupením jakéhokoliv zahraničního zájezdu a vyplněním členského formuláře – poté obdržíte členskou kartu.

Od té doby můžete čerpat slevu ve výši 2% při nákupu jakéhokoliv zahraničního zájezdu (slevu uplatníte i v případě již zlevněných zájezdů). A to není všechno! Ve vybraných destinacích totiž při předložení členské karty získáte slevu na fakultativní výlety či jiné zajímavé služby!

Vaše vlastní recenze a zkušenosti

Pokud jste již na své dovolené s Čedokem byli, budu velmi rád za Vaší zpětnou vazbu a hodnocení zájezdu, delegáta i služeb před odletem a po návratu z pobytu. Pomůžete tím dalším cestovatelům v rozhodování. Děkuji

Úno 11, 2023Tony Dvořák

Oficiálním autorem a garantem článku je Tony. Aktualizováno dne 11.2.2023

PC » Pro cestovatele » Čedok: recenze & zkušenosti & diskuse

Mohlo by se Vám také líbit
 
CK Brenna – recenze cestovní kanceláře
 
Kovotour Plus Dotované pobyty: Recenze a zkušenosti
Komentáře: 52
  1. Markéta Dvořáková
    18.9.2024 v 12:35

    Letos jsme byli na dovolené s CK Čedok na ostrově Fuerteventura. Byli jme po všech stránkách maximálně spokojeni, nebylo co vytknout. Skvělé ubytování, jídlo, služby. Obzvlášť bych chtěla pochválit skvělou delegátku Janu a jejího syna Filipa. Zájezd na kterém nám dělala průvodce byl skvěle zorganizován a v jejím podání neměl výklad chybu. Když jsme měli problém, její syn nám vyšel maximálně vstříc a vyřešil ho k naší plné spokojenosti i když nemusel. Na telefonu byl vždy k dispozici a ihned reagoval. Oběma velký dík a CK přeji víc takových skvělých delegátů.

    OdpověďZrušit
  2. blank
    Martin
    15.9.2024 v 18:42

    Přijde Vám normální ČEDOK, že si u Vás člověk koupí wellness pobyt v Maďarsku. A vzhledem k situaci která aktuálně v Evropě panuje tak se z Vás snaží na infolince dostat informace o stavu hotelu. Po Vaší naprosté ignoraci si člověk musí zjistit sám, že ve wellness hotelu nefunguje wellness a ve městě bojují se 3 povodňovým stupněm na Dunaji. A i přes tyto informace které Vám člověk podá, tak trváte na tom, aby se Váš klient snažil jet více jak 600 km skrze oblasti které sužují záplavy. I kdyby se tam tam člověk dostal… Co tam bude dělat? Koukat na rozvodněný Dunaj??

    OdpověďZrušit
  3. blank
    L. Procházková
    16.8.2024 v 9:55

    Letos Kanada – Toronto – Niagarské vodopády. Velké děkujeme!!! panu Tomášovi Poskočilovi. Tento pán je opravdovou špičkou. Je známý svou profesionalitou a kdo s ním měl možnost zažít čas na poznávacím zájezdu, byl určitě spokojen.
    Černou tečkou je nesolidnost Čedoku v podobě výměny hotelu. Slibovaný a potvrzený hotel před odjezdem na dovolenou se snídaní s možností výběru jídla byl bez upozornění na místě vyměněn za hotel nižší kategorie se snídaní sladké buchty a ovoce. Každý den! Škoda, že Čedok není schopen dostát slibům, domluvě a tím si zabezpečit zpětnou vazbu spokojených zákazníků těšících se na další možný zájezd. Procházkovi.

    OdpověďZrušit
  4. blank
    Ivo Sebera
    11.7.2024 v 5:37

    U Čedoku jsem si letos koupil zájezd na Maltu. Dne 10.6. jsem odletěl z letiště v Katovicích. Tam nás měl očekávat řidič, který nás měl odvézt na hotel. Přestože jsem od něj odbdržel sms, že přijede, na letišti nebyl, neozval se mi a nezvedal mi telefon, když jsem se s ním po hodině čekání pokoušel spojit. Následně jsem opakovaně kontaktoval linku Čedoku. Paní Kafová (virtuální delegátka Čedoku) mi poté oznámila, že řidič na mě čekal, ale už odjel a nebude se kvůli mně vracet a že se mám do hotelu dopravit taxíkem. Neakceptovala mou připomínku, že kdyby řidič na letišti byl, určitě bych ho našel, protože jsem opakovaně procházel příletovou halu i venkovní prostory. Asi se domnívala, že jsem ho nechal úmyslně odjet. Logiku této úvahy postrádám.
    V hotelu jsem byl následně ubytován v pokoji, který, jak jsem ráno zjistil, měl balkon otočený na staveniště, kde od cca 7:00 do 16:00 pracovala těžká technika. Když jsem se pokoušel na recepci hotelu pokoj vyměnit, bylo mi oznámeno, že má cestovní agentura (Čedok) pokoj objednala s vědomím, že je situovaný na stavbu, a proto mi ho nemůže vyměnit. Následně jsem problém řešil telefonicky opět s paní Kafkovou, kterou jsem upozornil, že pokoj nad staveništěm ve smlouvě nemám a zaslal jsem ji video situace pod mým balkonem. Ta mi následně sdělila, že výměnu pokoje není schopna zajistit a vše předává „do kanceláře“. Včetně videa. Pokoj mi byl nakonec vyměněn po 3 nocích i dnech strávených „na stavbě“.
    Čedok jsem dosud považoval za seriózní cestovní kancelář, letošní zkušenost ale můj pohled mění.
    Zajistit letenku, objednat taxi na převoz z letiště i objednat hotel jsem mohl bez pomoci Čedoku. Žádné další služby (delegát na místě, zajištění výletů apod.) Čedok nezajistil. Raději nepřemýšlím, jaký by měla dovolená průběh, kdybych se nebyl schopen domluvit anglicky.

    OdpověďZrušit
  5. blank
    Pavel Piskoř
    13.2.2024 v 18:44

    21.9.2023 jsme v cestovní kanceláři (dále jen CK) ČEDOK, pobočka Ostrava-Avion dostali nabídku na pobytový zájezd, dle našich požadavků. S podmínkami a podrobnostmi jsme souhlasili a proto došlo k objednání zájezdu. Již při objednávání nám bylo pracovníkem CK ČEDOK sděleno, že samotný zájezd bude realizován jejich subdodavatelskou CK ITAKA, ale vše budeme vyřizovat, sjednávat a platit v ČEDOKu. Proti tomu jsme neměli připomínek.
    Zájezd byl nabídnut a objednán s odletem z Katowic večer 28.3.2024 při dodržení našeho požadavku na standardní váhy zavazadel 2 x 8kg+23kg na cestu tam i zpět. Návrat byl sjednán opět do Katowic 12.4.2024 se stejným váhovým limitem – vše bylo v pobočce ujednáno sepsáno a zaplacením zálohy z naší strany a to kartou a převedením prostředků z našeho účtu na účet ČEDOKu byl dle našeho mínění smluvní vztah uzavřen.
    V současnosti (13.2.2024) již nastala několikerá změna ze strany CK a stav je následující:
    odlet z Katowic 28.3.2024 zůstal zachován dle našich požadavků, ale váhový limit nám byl změněn na systém 2 x 5kg+20kg. Návrat byl změněn na 11.4.2024 s váhovými limity opět 2 x 5kg+20kg. S tímto, od doby kdy nám byla tato změna oznámena, nesouhlasíme, kdy hlavní důvod spočívá ve váhovém limitu. Pobytový zájezd jsme vybírali s tím, že se budeme potápět a natáčet a díky váze vybavení potřebného pro tuto činnost nejsme schopni stáhnout váhy zavazadel na systém 2 x 5kg+20kg. Zkrácení pobytu o den je nemilé, ale dá se s tím žít.
    Navrhli jsme způsob řešení problému, ale z CK nám přišla odpověď, že jediná možnost, která je je ta, že si doplatíme rozdíl váhových limitů. Pokud by ale tato skutečnost byla známá již při objednávání, nikdy by k objednávce nedošlo, protože zájezd se tím pádem prodražuje nad limit, který jsme ochotni a schopni akceptovat.
    Domníváme se, že došlo ze strany CK k porušení smluvních dohod a tím pádem chceme spolupráci ukončit, zájezd zrušit a to v souladu s Všeobecnými podmínkami CK ČEDOK – bez stornopoplatků. Ta nám ovšem písemně několikrát sdělila, že zájezd pouze zprostředkovala a ať se obrátíme na CK ITAKA – s tím taktéž nemůžeme souhlasit.
    Celá kauza byla předána k mimosoudnímu vypořádání prostřednictvím ČOI, která vše předala polské partnerské organizaci. ITAKA nás stále kontaktuje s požadavky, které máme vyřídit v ČEDOKu. Domníváme se, že se ČEDOK záměrně a účelově označil za zprostředkovatele zájezdu a tím se vymanil z kategorie Cestovní kancelář a dostal se do kategorie Cestovní agentura, čímž nemusí spoustu podmínek dodržovat

    Požadované řešení
    Řešení jsme navrhovali 3.
    A to, vrátit váhové limity na původní standard uvedené v objednávce a to bez naší finanční spoluúčasti.
    Anebo snížení ceny zájezdu, aby jsme si váhový limit mohli u odbavení doplatit.
    Anebo zrušení celého zájezdu společně s navrácením celé zálohy bez stornopoplatků

    OdpověďZrušit
  6. blank
    Daniela Chamrádová
    14.1.2024 v 12:15

    Chtěla bych poděkovat vaší delegátce Janě Janěkové,která nám hodně pomohla,i když jsme nebyli na dovolené s vaší kanceláři.Přála bych vám mnoho dalších takových delegátů.Děkuji Daniela Chamrádová.

    OdpověďZrušit
  7. blank
    Inkognito
    14.1.2024 v 12:15

    S CK Čedok jsme párkrát cestovali pobyty u moře a byli jsme celkem spokojení. Ale musím konstatovat za posledních 15 let kvalita jejích služeb se změnila k horšímu. Hodně jsme o tom slyšeli od přátel a známých.
    A došlo to i na nás. Ještě loni na podzim koukali jsme na zájezd Orient Express, ale odradila nás neustálá změna termínů. A byla to velká škoda, že jsem nebrala pochybný přístup CK Čedok nějak navážno a nevyhledala recenze zákazníků před letošní dovolenou. Nejvíc stížností bylo na velmi nekvalitní služby delegátu a průvodců.
    V dubnu 2023 jsem zakoupila u Čedoku 8-denní poznávací zájezd do Turecka «Zapomenutá hora Nemrut aneb cesta na východ Turecka v červnu 2023». Byl přislíben bohatý program včetně zábavy a možnosti zajímavých fakultativních výletů za příplatek. Vytvořila jsem si na počítači odkaz na webovou stránku tohoto zájezdu, odeslala poptávku a posléze obdržela emailem potvrzení od Čedoku spolu s pokyny k platbě. V polovině dubna jsem uhradila cenu zájezdu v plné výši a počítala jsem s odjezdem v červnu 2023. Ale po každém kliknutí na odkaz objevovaly se jiné termíny, což mě začalo znepokojovat. Zavolala jsem na zákaznickou linku pro informaci a bylo mi řečeno, že červnový zájezd se uskuteční a prý zájem je natolik velký, že jsou vypsané další termíny. Ale i přesto nepříjemný počít narůstal a bohužel obavy se naplnily.
    9 dní před plánovaným odletem dostala jsem email od Čedoku o zrušení zájezdu, cituji: «je nám to velice líto, ale poznávací zájezd Zapomenutá Hora Nemrut jsme nuceni, z hlediska bezpečnosti, zdraví a současné situace, zrušit. (následky po zemětřesení)». I když zemětřesení bylo letos v únoru, CK Čedok neváhá nabízet k prodeji zájezd do postižených katastrofou oblastí a těsně před plánovaným odletem považuje následky zemětřesení za važný důvod pro zrušení zájezdu v červnu 2023. Ale oni tento zájezd prodávají i dodnes. Vypadá to velmi neslušně vůči zákazníkům.
    Jsem skoro přesvědčená, že Čedok ty nové termíny taky zruší na poslední chvíli pod záminkou následků po zemětřesení a bude vnucovat lidem své zájezdy jinám jako kompenzaci. Škoda, že už se vůbec nedá spolehnout na nejstarší cestovní kancelář na českém trhu a že její služby jsou čím dál horší. Takže s Čedokem se loučíme…

    OdpověďZrušit
    • blank
      Divišovi
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den.Dnes jsme dostali mail,že náš zájezd Zapom.hora Nemrut byl zrušen z důvodu nenaplněnosti. Měli jsme odletět 13.9.Takže opak toho,co psali vám. Dnes jsem hledala na inter. a zjistila, že ani jeden termín není a že je zájezd nedostupný.Nikdo už ho nenabízí.Pěkně mne to naštvalo.Myslím si, že prostě ho špatně zajistili a že se jim nevyplatilo jej uskutečnit.Těch termínů bylo mraky.Vybrali jsme si ho ,protože byl odlet z Českých Budějovic.Tak jen doufám ,že příští rok zBudějovic už bude létat i jiná cestovka.S Čedokem už se nám nikam nechce.

      OdpověďZrušit
  8. blank
    Eliška Lešáková
    14.1.2024 v 12:15

    Po dlouhé době jsem se rozhodla cestovat s cestovní kanceláří, neboť tato dovolená byl dárek pro mou matku k 50. narozeninám a chtěla jsem mít JISTOTU a ne být na vše sama. Vybrala jsem Čedok, protože jsme s nimi cestovali v minulosti, když jsme byla dítě (cca 15 let zpět).
    Bohužel mě přístup několika zaměstnanců z Čedoku zklamal natolik, že to byla moje poslední cesta s nimi. Dovolená byla naplánována a rezervována již v únoru. Platila se na části a v dubnu byla celá zaplacená. Jednalo se o dovolenou na Madeiře na 7 dní s polopenzí a ubytováním v hotelu Estalagem do Mar na SEVERNÍ straně ostrova. Před samotným odjezdem jsem několikrát telefonicky kontaktovala kancelář s tím, že mám na celý týden zamluvené své auto a tudíž nevyužiji trasfer z letiště do hotelu a zpět. Vše mi bylo potvrzeno (ač mnohdy s nepříjemnou arogancí z druhé strany) s tím, že po příletu nemusím nikomu nic hlásit a můžu si jet po své ose kam chci. Let proběhl v pořádku, dorazily jsme na Madeiru, ale v tu chvíli mi nějaký šestý smysl řekl, že delegátce ještě jednou zavolám a připomenu jí to. Delegátka Dominika mi zvedla telefon s tím, že si k ní mám přijít pro informace. Vyzvedly jsme kufr a šly před letiště najít tedy naši delegátku. Když na mě přišla řada delegátka mi OZNÁMILA, že hotel, který jsem REZERVOVALA V ÚNORU je plný a že bydlím přímo ve Funchalu. Takto slovo od slova. Nepadlo jediné „omlouvám se, vyskytly se komplikace..“ nebo „nevadilo by vám, že budete bydlet na úplně opačné části ostrova…? nebo „máme pro vás dvě možnosti, kde můžete bydlet buď ve stejné lokalitě a jiném hotelu nebo úplně jinde…“ NE!!! ŽÁDNÁ Z TĚCHTO MOŽNOSTÍ NEPADLA!!! Naopak mi oznámila, že prostě bydlím místo na severu na jihu a vlastně ať nezdržuju, že je za mnou tuna dalších lidí. Když jsem se na ni dívala s tím, že si ze mě dělá legraci tak tedy dodala, že budeme mít v ceně ubytování veškeré drinky jako kompenzaci….
    Autem jsme dojely do hotelu, který nám přidělila cestovka přímo v hlavním městě Madeiry. Každý si vybírá dovolenou podle fotek hotelu, okolí a lokality. My se dozvěděly až na místě, že se místo na přírodu, budeme dívat celý týden na jiné hotely a domy, které všude v okolí byly. V hotelu nic nevěděly o tom, že bychom měly drinky v ceně….vlastně ani moc nevěděly co tam děláme…načež jsem tedy už slušně naštvaná psala naší delegátce ať tedy zařídí hned co slíbila, když je to kompenzace. Delegátka přijela až další den v 10:15 na hotel. Vzhledem k tomu, že jsme na Madeiru přijely výletovat a ne se válet, byl to pro nás ztracený půl den času. Po tom co přijela se mi ještě do očí usmála a řekla „Tak ještě, že jste mi zavolala co? “ Načež jsem ji odpověděla „No především jste měla zavolat vy mě, popřípadě mi napsat mail či sms, že se hotel mění. Kdybych vám nezavolala, tak jedu hodinu a půl na sever ostrova a tam zjistím, že nás neubytují? Když mám rezervaci od února? Všechno desetkrát potvrzené a obvolané!!!“.. paní delegátka Dominika se jen smála… to mě vskutku samotnou ještě zpětně točí… Nejednalo se jen o nás ale ještě o dvě české rodiny, které byly naštvané v naprosto stejné míře. Jedna z nich měla dokonce auto zamluvené v původním hotelu, kde jsme měli bydlet a na místě vám řeknou, že tam nebudete bydlet….
    Shrnutí: Procestovala jsem toho už dost, přes Evropu, Asii až po Indonésii a nepřijde mi v pořádku chování CK v tomto případě. Samozřejmě stát se to mohlo z jakéhokoli důvodu, ale styl, který použila naše delegátka, že vlastně vůbec můžeme být rádi že bydlíme, mě opravdu naštval. S Čedokem už nikdy nikam neletím. Místo 7 dní pohody a volna jsem si užila dnů pět a to až po tom, co jsem vyřešila veškeré problémy, které nám Čedok zařídil aniž bychom o ně stály! Kdybych jela sama tohle by se nestalo. Na internetu jsem si sama hledala, jaké jsou postupy když se tohle stane a přesně všude najdete, že je jejich povinností vám dát na výběr s náhradním ubytováním. NEDOSTALY JSME NA VÝBĚR NIC!!!!
    Jediné štěstí bylo, že ovládám angličtinu a bylo tak lehčí se i s personálem hotelu domluvit na kompenzaci…ovšem dvě rodiny co se jim stalo to samé neuměli anglicky nic – proto přece jedu s cestovkou, když neumím anglicky že jo? Aby se o mě postarala.TO TADY VSKUTKU NEFUNGOVALO A STYL SDĚLENÍ BYL ABSOLUTNĚ NEPROFESIOINÁLNÍ!! Už jen to, že se po x hodinách cestování těšíte do toho svého místa, odkud máte naplánované výlety a vše vám zhatí v momentě, kdy přistanete. Já osobně bych byla radši, kdyby mi ráno pípla sms, že se změnil hotel a ať si na místě přijdu pro info…věděla bych to dopředu! Ale to, že mě nikdo neinformoval a vlastně kdybych sama delegátce nezavolala nedozvěděla bych se to, je absolutně neprofesionální!
    Takže děkuji za zkušenost, opět mě něco naučila a co zcela jistě vím je to, že s Čedokem už necestujeme.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Anetta
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den, naprosto s Vámi souhlasím. Taky jsem měla s nimi nepříjemnou zkušenost.

      OdpověďZrušit
  9. blank
    Pavlína
    14.1.2024 v 12:15

    Zájezd Turecko v Side ,hotel Sunberk , Čedok prezentuje hotel jako tří hvězdičky což nemá ani jednu. Přístup na pláž je kamenitá, plážové lehátka ani prase by si na to nelehlo , škoda mluvit. Jídlo neustále stejné ,pokoje plesnivé. To co nabízí Čedok je lež. Už nikdy z Čedokem které koupilo Polsko. Hamba .

    OdpověďZrušit
  10. blank
    Monika
    14.1.2024 v 12:15

    Poznávací zájezd Albánie – samovolná změna programu, z objednaného poznávacího zájezdu se vyklubala tři koupací odpoledne. Jediný faktor, který rozhodně vylepšil a zvedl celou úroveň zájezdu, byl milý, přátelský a znalý pan průvodce Janko the Wanderer.

    OdpověďZrušit
  11. blank
    Jiří Soukup
    14.1.2024 v 12:15

    Kombinace CK ČEDOK s přepravcem Smartwings = vražedná kombinace. CK ČEDOK může pouze za to, že pro záchranu
    Smartwings před krachem ,podepsal spolu s jinými CZ CK, exluzivitu pro leteckou dovolenkovou dopravu Smartwings p.Šimáněho.
    Absolvovali jsme pobyt s CK ČEDOK – spokojenost. Ale ta letecká doprava se Smartwings, to je vážně hrůza. To že do poslední chvíle nevíte v kolik odlétáte a v kolik přilétáte (01:45,skutečnost 11:40) zpět (cca 04:00,skutečnost 23:50 a ještě 1,5 hod zpoždění), za to CK ČEDOK vážně nemůže, ale co od Smartwings po předcovidových zkušenostech čekal ?
    O občerstvení a jeho kvalitě na palubě už bylo napsáno mnoho, ale víte to předem a můžete se rozhodnout ,zda do toho za takových podmínek jdete, nebo najdete jinou CK do stejné destinace,ale s jiným přepravcem. (Je to ale těžké, právě z důvodu exluzivity).
    Nelze provést check-in, neexistence možnosti seatingu,na odbavení 2 přepážky = 1,5 hod fronta.Ale to důležité.
    Smartwings ukončil fungující spolupráci s firmou Dolhi, která zajišťovala servis při reklamaci poškozeného,zničeného odbaveného zavazadla. Teď reklamujete na letišti,klasicky,jako dříve s dotazníky atd. Na závěr vám obsluha řekne, že se máte on-line zaregistrovat na reklamace zavazadel Smartwings. Když tak provedete,vyplníte formuláře,doložíte fotodokumentaci a odešlete,
    přijde vám potvrzení přijetí reklamace. Ale !!!! S odkazem na Přepravní řád společnosti Smartwings jsou stanoveny 2 podmínky.
    1/ Doložit nabytí,rok a cenu reklamovaného zavazadla účetním dokladem o koupi. (neznám CZ legislativu,která ukládá občanovi
    archivaci účetních dokladů) 2/ najít si firmu která opravuje vaše zavazadlo, odvést poškozené zavazadlo tam a zpět na vlastní náklady. V případě, že provedou opravu – musíte Smartwings doložit fakturu a „přepravce“ vám buď fakturu proplatí, nebo vystaví
    cenový voucher pro uplatnění na letu Smartwings. Když nelze opravit – doložit servisem a doručit Smartwings. Ale když nemáte
    dokumenty z bodu 1/ – dle Smartwings není zřejmé z jaké částky a kolik % amortizovat. O nějakém udedení do původního,funkčního stavu zavazadla před přepravou se Vám může pouze zdát !
    Taková je seriozní letecká společnost Smartwings.
    Jestliže je CK ČEDOK letošní přístup Smartwings k reklamaci zavazadel znám, bylo by vhodné o tom informovat své klienty předem. Když už nic, ušetří čas při příletu ve zbytečné frontě na reklamaci.
    Přeji ČEDOKU, aby mu letecký dopravce „odehnal“ co nejméně klientů . Po spojení s ITAKOU určitě najde lepšího přepravce než Smartwings. Nejlevnější není vždy nejlepší volba. A Smartwings je ještě k tomu nejdražšší nízkonákladovka na CZ nebi. (podle oficiálních cen,dostupných na web.)

    OdpověďZrušit
  12. blank
    Viktorie
    14.1.2024 v 12:15

    Letošní dovolená v Bulharsku od 17.8.21 do 24.8.21 byla pro mě velkým zklamáním a rozčarováním. Hned první den při přepravě z letiště ve Varně do hotelu bulharským přepravcem se mi ztratilo zavadlo, které se bohužel doposud nedohledalo. Cestovní tašku jsem na pokyn delegáta uložila do zavazadlového prostoru, ta se během transferu ztratila. Řidič cestou zastavoval ještě u 2 hotelů. Nevím, jak se to mohlo přihodit, zda zavazadlo vzal někdo z cestujících nebo zůstalo někde zapadlé v prostoru busu, ale v každém případě ani bulharský řidič nic údajně o zavazadle nevěděl a popíral, že by nějaké našel. Ihned jsem vzniklou situaci začala řešit, avšak přístup delegáta byl velmi laxní. Neustále něco sliboval, ale téměř nic z toho nesplnil. Musela jsem ho věčně urgovat, sám od sebe by se neozval. Po 3,5 dnech zjišťování a pátráni ze 7 denní dovolené jsem nakonec rezignovala. Opravdu dovolená „za všechny prachy“. Sepsala jsem reklamační protokol a nyní čekám na vyřízení.
    Úrovní služeb Čedoku jsem velmi zklamaná, delegát nefunguje jak by měl, ani s námi necestoval z letiště do místa pobytu. Všichni měli dost času a jen protahovali jednání. Pokud si zaplatím balíček služeb a „svěřuji se do péče“ cestovky, očekávám 100% služby. Obzvláště, když se jedná o cizí zemi. Po této zkušenosti nedoporučuji cestování s Čedokem. Už dávno ztratil úroveň, co měl.

    OdpověďZrušit
    • blank
      Robert
      14.1.2024 v 12:15

      Čedok? nejhorší a nejarogantnější cestovní kancelář všech dob.

      OdpověďZrušit
  13. blank
    Jiří V.
    14.1.2024 v 12:15

    Dnešní zkušenost s „Čedokem“ nelze ani slušně komentovat. Včera dne 15.7. 2021 manželka večer ve 20.00 hod. telefonicky objednala přes linku info čedok zájezd s tím, že jí obratem emailem byla zaslána rezervace s číslem smlouvy a rezervace pro vyřízení platby následující den do 12.00 hod. u smluvního partnera Čedoku. Následující den v 10 hod. smluvní partner neměl žádnou rezervaci a na dotaz v Čedoku mu bylo sděleno, že žádná rezervace není učiněna a nebo, že je již zájezd prodán, byť manželka měla potvrzení o rezervaci emailem. Na další dotazy na Čedoku jsme slyšeli samé výmluvy typu počkejte jsou další rezervace a když nebudou uplatněny tak Vám zavoláme. Nikdo nezavolal jen paní nebo slečna napsala email, že došlo k systémové chybě a že další rezervace se posouvá na 16.00 hod. a v případě že nebude uplatněna tam máme šanci jako náhradníci. Na další telefonický dotaz mi bylo sděleno, že si můžu stěžovat u smluvního partnera u kterého, ale nebyla objednávka zadána a rezervace byla učiněna přímo v Čedoku. Jenom výmluvy a nic, žádná kompenzace, rada nebo vstřícné jednání. Když jsem žádal o telefon na nějakého manažera (ředitele) Čedoku, tak mi bylo sděleno, že čísla svých nadřízených klientům nedávají. Podivuji se nad tím, že na začátku telefonického hovoru jsem upozorněn na to že hovor je monitorován a to z důvodu zkvalitnění služeb. Jakých služeb, žádná mi nebyla poskytnuta, jenom výmluvy, které stejně nikdo asi nebude řešit, neboť číslo nebo email pro případnou stížnost mi nebyl sdělen. A to nemluvím o tom, že jsem si na zadaný termín zájezdu vyřídil u zaměstnavatele dovolenou, kterou strávím koukáním na reklamu Čedoku o kvalitách služeb a příjemné dovolené.

    OdpověďZrušit
  14. blank
    Petr P.
    14.1.2024 v 12:15

    … ČEDOK nebrat…… místo ubytování v hotelu 4* jsme obdrželi pouze v 3*, na reklamaci a žádost o vrácení rozdílu v penězích nám 2x odpověděli, že je to srovnatelné a že nedostaneme nic (a to jsme akceptovali přeložení odletu z Ostravy do Brna). Přátelé, s cestovkou, která neumí ani rozlišit kategorie hotelů, nedodržuje podmínky a reklamační oddělení má akorát na odpálkovávání lidí nikdy více. Uvědomuji si, že v dnešní době řada lidí bude podvedena hruběji (hlavně držitelé všelijakých voucherů ale tudy cesta nevede a dovolená se koneckonců dá vyřídit i bez cestovky, volných hotelů bude hafo… samozřejmě se o svou zkušenost se rád dělím se svým okolím a zjišťuji, že to je běžná praxe i bez koronaviru…

    OdpověďZrušit
    • blank
      Zdenek Korf
      14.1.2024 v 12:15

      Cedok už nikdy. Dráze zaplacena zkusenost v podobě 100proc.storna, kdy mi tvrdili ze hotel R2 Rio Calma Fuerteventura je all inclusive ac to je lež, max.plna penze. Pres me výhrady na voucheru coz je tozhodujici pro recepci hotelu byla jen polopenze za cenu AI. Proste habadura. Čedok NEBRAT!

      OdpověďZrušit
  15. blank
    Jaroslav Křapa
    14.1.2024 v 12:15

    Nikdy více z Čedokem, letos jsme zakoupili zájezd do Bulharska, bohužel nástup začátek září. Po vypuknutí pandemie jsme se byli ihned informovat o zrušení zájezdu, protože patříme k věkové kategori nad 65 let, kde nám nebylo vyhověno. Bohužel jsem musel na závažnou operaci a dnes nám vypočetli náhradu rovnající se téměř ceně zájezdu. Úhradu z pojištění zrušení ze zdravotních důvodů kdy by nám mělo být vráceno 80% zaplacené ceny, ale nevěřím protože jsme pojištěni přes Čedok. Jejich jednání nám silně připomíná jednání tolik kritizovaných Š M E J D ů.

    OdpověďZrušit
  16. blank
    Mirek
    14.1.2024 v 12:15

    V důsledku koronavirové pandemie se náš objednaný poznávací zájezd do Turecka (4.6.-11.6.) neuskutečnil. CK Čedok neřešila vrácení zaplacené zálohy, ale 1.4. !! nám zasláním letáku nabídla 3 varianty řešení (ani jedna nebyla o vrácení). My zvolili variantu vystavení poukazu navýšeného o 10% ze zaplacené částky a možnost jej uplatnit na zájezd pořádaný CK Čedok do 31.10.2021. Naivně jsme si mysleli, že pokud si zájezd nevybereme, nebo se ho z jiných důvodů nebudeme moci zúčastnit – budou nám investované finanční prostředky po 31.10.2021 vráceny. Koncem května jsme tento poukaz (vydaný 22.5., tedy už v době platnosti zákona, který tyto situace řešil) obdrželi a z na něm vytištěných podmínkách (s kterými nás nikdo z CK při předložení výběru ze 3 variant neseznámil) jsme zjistili –
    – poukaz je nepřenosný , může jej uplatnit jen zákazník, na jehož jméno je vystaven
    – poukaz nelze směnit za peníze (na informační lince CK nám bylo sděleno, že to znamená to, že pokud se do 31.10.2021
    zájezdu pořádaného Čedokem nezúčastníme peníze PROPADNOU !! )
    – bude-li vybraný zájezd dražší, zákazník uhradí rozdíl (úplně totožný zájezd nabízejí na květen 2021 a je o 1500,-Kč dražší)
    – na tento poukaz se nevztahuje ustanovení zákona 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie
    koronaviru na oblast cestovního ruchu.
    Problém jsme reklamovali, požadovali jsme výměnu tohoto poukazu za Lex voucher s tím, že ač je nám 74 let voucher přijmeme.
    Reakce CK Čedok- výměnu nelze provést.

    OdpověďZrušit
  17. blank
    Michaela
    14.1.2024 v 12:15

    Nedoporučuji a rozhodně už nikdy nepoletím přes Čedok! Zaplacený zájezd ve 4* hotelu, po příjezdu nás dali do jiného hotelu se 2*… Špina, bordel, nechutný pokoj…porad jsme něco museli řešit, protože nic nefungovalo, tekla voda do pokoje, nesly otvírat dveře atd.. dva dny místo koupání u more, tak jsme strávili řešením a stěhováním! Po reklamaci nám vrátili 600 Kč. To mel být asi výsměch! Dovolena za trest!

    OdpověďZrušit
  18. blank
    Hana
    14.1.2024 v 12:15

    S Čedokem nikdy více jednou a dost

    OdpověďZrušit
  19. blank
    Gábina
    14.1.2024 v 12:15

    S Čedokem už nikdy více. V říjnu 2019 jsem absolvovala s touto ck zájezd Velký okruh Portugalskem.Průvodkyně, která žije v Lisabonu byla arogantní, neochotná, drzá.Program byl velmi špatně sestaven,některá místa jsme doslova proletěli, některá jen projeli autobusem, přestože byla deklarována prohlídka.Vrchol byla prohlídka Porta, na které se většina z nás těšila.Prohlídka se zvrhla v úprk na lodičky, a poté měla být návštěva sklepů portského vína.Jen pár nás zvolilo prohlídku města.Průvodkyně skupinu neustále tahala po spřátelených obchodech, jednou to byla sůl, potom sýry, další víno atd.Zájezd se stal nákupním místo poznávacím. Porto a Lisabon si prý máme prohlédnout důkladněji až tam pojedeme soukromě.Info o Portugalsku četla z mobilu,v podstatě jsme toho moc neviděli, o některých místech z itineráře se dodnes dohadujeme jestli jsme tam vůbec byli.Když asi pět lidí odmítlo jít na další ochutnávku vína, tak nám řekla, že tedy musíme čekat tu hodinu a půl u autobusu, protože na vinici se nic jiného ani dělat nedalo.Čedok nemá pro ty co se nechtějí zúčastňovat těchto prodejních akcí žádný náhradní program.Dojem z tohoto zájezdu, který nepatří k těm levnějším byl opravdu špatný. Po návratu jsme sepsali reklamaci a odpovědí nám bylo: Děkujeme, že jste s námi absolvovali tento zájezd a jsme rádi za vaše názory. No já tozhodně už s Čedokem už nikdy nikam nepojedu.

    OdpověďZrušit
  20. blank
    Michaela
    14.1.2024 v 12:15

    S CK CEDOK jsme cestovali na naší 1.společnou dovolenou s detmi v létě 2019 do Egypta do Hurghady. Byka to nase nejhorsi dovolena. Uz pri odletu jsme meli pres 3 hodiny zpozdeni, kdyz jsme prijeli do hotelu delegatka se s nami ani neobtěžovala jit do hotelu. Na pokoj jsme cekali temer 5 hodin, cely prvni den vypadavala na hotelu elektrina a nebyla tak možnost cerpat sluzby all inclusive, jelikož se po celý den nikde nevarilo krome hlavni restaurace. Takze jsme s detmi byli bez jidla. Na piti jsme čekali pri obedech a vecerich s detmi i 30 minut.. obsluha katastrofa. Preplnene jidelny nestihala obsluhovat. Jidlo cely pobyt jednotvarne, porad to same. Všude spina. A vrchol vseho bylo kdyz odbyla 17 hodina a plavcici nas vypiskali z plaze a bazeny se uzavrely a nesmelo se koupat. A to nemluvim o tom, ze kdyz jsme si zajezd vybirali, u nabidky zajezdu byly fotky z vedlejšího resortu. Byli jsme zklamani a těšili se domu. Po návratu jsme zájezd reklamovali, ale Cedok odmitl veskera pochybení a reklamaci nam neuznal. S touto cestovkou uz nikdy vice a nikomu bych ji nedoporučila!!

    OdpověďZrušit
  21. blank
    Milan Kudláček
    14.1.2024 v 12:15

    Předloni jsme byli poprvé na organizovaném poznávacím zájezdu v Anglii. Průvodce pan Tomáš Poskočil byl skvělý, proto i zájezd dopadl dobře. Na základě této skutečnosti jsme letos absolvovali Velký okruh po španělském království letadlem. Pan Čedok nám na tento zájezd vylosoval průvodce pana Urbánka, katastrofa.Nebýt internetu, tak skoro nevíme kde vlastně jsme. Úroveń hotelu v Barceloně rovněž katastrofa, plíseň, úroveň hluku v nočních hodinách od přilehlé dálnice dosahovala i přes 50 dB. Barcelonu a Valencii navštívíme sami a podle vlastního scénáře. Poznávacím zájezdům s ČEDOKEM se po letošní zkušenosti vyhneme velkým obloukem.

    OdpověďZrušit
  22. blank
    Zdeněk Kuchařík
    14.1.2024 v 12:15

    Zdravím Vás.
    Zúčastnili jsme se v září zájezdu „Nejkrásnější kouty Alp“ a byli jsme nadšeni přírodou.a i počasí nám vyšlo a to zastínilo některé nedostatky, které v době zájezdu byly značně nepříjemné.Autobus byl OK, ale až na řidiče.Byl arogantní, choval se k nám jako k usmrkancům, např. zatavené dárkové sýry jsme byly nuceni dát do zavazadla v úložném prostoru/že prý smrdí/ a následně jsme je doma vyhodili. Snídaňový balíček v závěru zájezdu jsme museli sníst až na letišti, protože by pan řidič ten nepořádek po nás nestačil uklidit.Bylo toho víc a celkový dojem byl hrozný.Průvodkyně byla znalá věci, měla hodně vědomostí, ale když jsme oznámili že nemáme franky na lanovku, tak jí to nezajímalo, a že nás do Chamonix doveze a ať si tam 6 hodin děláme co chceme.Velká chyba cestovky je, že v pokynech je vhodné mít švýcarské franky, ale má být napsáno: nutnost mít franky , protože průvodce si nevybíráte.Jistě, že potom nám řekla kde je bankomat, ale proč vytvářet takový stres?! To ve Skotsku s Čedokem nám průvodce ochotně a nezištně dělal směnárníka a všemožně pomáhal a byl prostě super včetně řidičů!!
    Napříště by jsme chtěli poznat Holandsko, ale s Čedokem si to budeme moc rozmýšlet.

    OdpověďZrušit
  23. blank
    Karel
    14.1.2024 v 12:15

    Objednal jsem si u Čedoku poznávací zájezd „Po stopách Indiana Jonese“. Jednalo se o poznávací zájezd po Jordánsku. Po objednání a uhrazení zájezdu jsem kontaktovat písemně prostřednictvím emailu cestovní kancelář se dvěma dotazy týkající se zájezdu. Aniž by mě přišla odpověď na tyto mé dotazy, tak mi po třech týdnech přišla zpráva, že zájezd se nekoná a já si buď mohu vybrat jiný termín, nabízený termín byl pouze jeden a ten mi z důvodu práce nevyhovoval a nebo mi vrátí peníze. Byl jsem pro druhou variantu a nyní čekám na vrácení peněz. Tak to má zkušenost s ČEDOKEM.

    OdpověďZrušit
  24. blank
    Pospíchalová A.
    14.1.2024 v 12:15

    Mysleli jsme si, že když letíme s Čedokem (do Turecka-Bodrum hotel Isis Goddess), tak to bude ok,ještě nikdy se nám u jiné ck (a že jsme jich vystřídali dost) nestalo, že by s námi delegát nejel po příletu do hotelu a při odjezdu taky ne a byl až na letišti. Uvítali bysme častější schůzky delegáta a ne, že se mu musí kvůli všemu volat,jak on chtěl To aby nám čedok proplatil telefon, protože většina z našeho autobusu měla střevní a zažívací problémy (5***** hotel)a když jsme měli po urgování schůzku, tak nám řekl, že jsme měli všichni volat, když máme problém a že tam nikdy problémy nebyly. Po téhle zkušenosti s čedokem nikdy více.

    OdpověďZrušit
  25. blank
    Alena
    14.1.2024 v 12:15

    V srpnu 2019 jsme byli s rodinou ubytování v 5*hotelu v Perla Gold/Luxury V Bulharsku. Zklamání přišlo hned po příjezdu kdy nás ubytovali do pokoje s plísní přes celou zeď postrikanou savem tak, že byste po 10 minutách mohli rovnou do nemocnice. Po stížnosti na recepci nám pokoj vyměnili o 3 vchody vedle, kde byla také plíseň přes celou zeď s tím, že teď nic jiného nemaji (alespoň se tam dalo trochu dýchat). Další den jsem si stěžovala u delegátky Anny, která mi sdělila, že o tom ví, ale nic s tím neudělá. Zkusí zajistit jiný pokoj. Chtěla jsem sepsat stížnost ale to odmítla s tím, že tohle je řešení problémů. 3. Den jsem si stěžovala znovu a požadovala vymenu pokoje, dále i na protikajici sprchový kout (úplně zatopena podlaha). Delegátka mi na to odvětila, že tady je to normální, ať se sprchuji ve vaně. Samozřejmě pokoj také nic. Úklid po celou dobu osmidenniho pobytu probehl tak 3x (opět jsem řešila s delegatkou, která měla úklid zařídit, ale ne zařídila). 4.den se mnou sepsala stížnost a při sepisování mi řekla, že se mnou souhlasí, ale Čedok stížnost stejně Zamítne. Za celý pobyt mi pokoj nevymenili. Ochota že strany Čedoku nulová. S Čedokem necestujte, pokud nechcete mít zkaženou dovolenou.

    OdpověďZrušit
  26. blank
    Vanda + Jana
    14.1.2024 v 12:15

    Již druhým rokem jsme si zakoupily s kamarádkou zájezd na Chorvatský ostrov Rab přes delegátku Marcelu Řehákovou, která organizuje pro svoje klienty pobyty u moře s lekcí jógy, výlety po ostrově i na moři s místními rybáři apod . Hotel Eva, ve kterém jsme ubytováni, je sice již zastaralý ale příkladný přístup delegátky vždy ochotné a vstřícné, kurz jógy tentokrát pod vedením pana Romana Řezába, nádherně čisté moře a klidný pobyt bez masového turismu v nás stejně jako vloni zanechal neopakovatelné zážitky. Tímto bychom chtěli oběma poděkovat za nádherně strávené dny, milý přístup a příští rok zase na viděnou !!!
    S pozdravem Vanda a Jana

    OdpověďZrušit
  27. blank
    Anonym
    14.1.2024 v 12:15

    Bohužel musím potvrdit komentář paní Hánové. Přirovnání k Japoncům mě také napadlo. Na krásných vyhlídkách vždy max. 30 minut času po zastavení autobusu ( než vystoupí 40 lidí, máte hned času méně), ale na oběd zahrnutý v programu bylo času dost. Nevím, jestli Čedok přebírá program zájezdu od nějaké místní cestovky. Podle mě byl lehce odbytý, až na 1 den mi připadal jak pro kategorii 70+ (nechtěla bych se ale těchto turistů nijak dotknout). 2 volná odpoledne a 1 celý den je zbytečně moc, raději bych viděla více ze zajímavostí ostrova. Na botanické zahrady jsme dostali pokaždé 1 hodinu, to je pak akorát člověku líto, co všechno nestihnul. Prý se tam můžu vrátit – ale proč mám platit navíc za dopravu a nervovat se, jak se tam vlastně dostanu, když to tam neznám a bohužel jsem jazykově nevybavená. Ale proto jsem si vybrala tento typ zájezdu, abych takové věci nemusela řešit. Ještě k tomu volnu -procházky Funchalem nejsou moc okouzlující, je to v podstatě samý hotel, stavební ruch a auta, a to i u pobřežní promenády. Nechci jen hanět, ubytování nám vyhovovalo, i když při nástupu byly nejasnosti, kde že vlastně budeme bydlet, a snídaně jsme měli vynikající a pestré. ALE celkově mám lehký pocit, že za ty peníze, které jsem zaplatila a které já nekradu ani nenacházím na chodníku, se někde někdo nesnažil úplně tak, jak by měl. Takže Čedoku se já osobně příště vyhnu a ani ho nikomu nedoporučím,

    OdpověďZrušit
  28. blank
    Tony
    14.1.2024 v 12:15

    Naše delegátka Jana J. byla na hotelu podle programu hned po našem příjezdu k dispozici na radu. Poté ještě během našeho pobytu 2x v pondělí a ve středu od 11:00. Dostupná byla jak na mobilu, přes smsky a dokonce i whatsapp

    OdpověďZrušit
  29. blank
    Pavel
    14.1.2024 v 12:15

    Tak ani nevím kde začít.
    Přijel pro nás autobus který je tak vhodný jako linka z Prahy do Brna ne na 1100km dlouhou cestu. Hned první den po příjezdu do přístavu nám ujel o 5 minut trajekt takže jsme museli čekat dvě hodiny, dobře může se to stát. Pak individuální prohlídka Londýna supr ale paní průvodkyně si nás svolala na určitou hodinu, že budeme mít připravený autobus a pojedeme na hotel, jo bylo by to supr kdyby ten autobus nezačala domlouvat až po příchodu na zastávku takže zase hodina čekání. Na hotel jsme se dostali až kolem půlnoci což je po tak dlouhý cestě dost pozdě a aby toho nebylo málo někteří co měli objednanou večeři tak ji ani nestihli. Další dny o čekání na vše možné ani psát nebudu. Při odjezdu domů jsme nečekaně zase nestihli trajekt, dvakrát? vážně? A o cestě z Calais do CZ ani nemluvím byli první co dokázali z deseti hodinové cesty udělat šestnácti hodinovou aniž by byli dopravní zácpy.
    Každopádně chci jen říct že to je naposled co jsme využili vaši cestovní kancelář a stejné doporučení dám i všem známým i neznámým co potkám.

    OdpověďZrušit
  30. blank
    E.Obr
    14.1.2024 v 12:15

    Již nikdy více s CK Čedok!
    V srpnu 2018 jsme vyrazili s naší roční dcerou na rodinnou dovolenou s CK Čedok na Kanárské ostrovy. Jaké nás čekalo překvapení, když jsme dorazili na recepci hotelu, kde nám bylo sděleno, že naší rezervaci NĚKDO zrušil. Paní delegátka situaci nedokázala vyřešit a doporučila nám si zaplatit pokoj, který jsme již měli zaplacený, znova. Pokud bychom si ho nezaplatili, nebyli bychom ubytovaní. Věc se po velkých peripetiích vyřešila až další den v poledních hodinách. Mezitím nás recepční v hotelu požádala o vystěhování z pokoje. Načež nám byla zablokovaná karta k pokoji. Nakonec se ukázalo, že pochybení bylo opravdu u CK Čedok. Své pochybení Čedok po reklamaci uznala, ale bohužel se k situaci nedokázal postavit tak, jak by dle nás opravdu měl. Byla nám přislíbena kompenzace ve výši necelých 5-ti procent z celkové ceny zájezdu, což je spíš výsměch. Bohužel pro ně – svým přístupem jak na místě, tak po reklamaci – přicházejí o klienty. Nejhorší na situaci byla ale bezohlednost jak delegátky, která je zástupcem CK Čedok, tak i hotelu, když nás nechali po velice dlouhé cestě sedět skoro dvě hodiny na recepci s dcerou, kterou jsme měli dát již dávno spát. Namísto relaxace a krásných zážitků z dovolené, jsem se celou dobu těšili až se vrátíme domů. Poslední den dovolené tomu paní delegátka nasadila korunu. Požadovala po nás pod pohrůžkou vrácení sepsaného reklamačního protokolu – asi abychom to nemohli reklamovat. To byla teda dovolená… S CK Čedok již nikdy více!!!

    OdpověďZrušit
  31. blank
    Ilona
    14.1.2024 v 12:15

    Jeste k te reklame na zacatku. Cedok neni a pravdepodobne jiz nikdy nebude Ceska firma,takze pristup k malemu Ceskemu zakaznikovi jiz zustane stejny.

    OdpověďZrušit
  32. blank
    Ilona
    14.1.2024 v 12:15

    Co take chtit od Americke cestovni kancelare, oni ji nekoupili,aby delali,lidem radost.

    OdpověďZrušit
  33. blank
    Zdeňka
    14.1.2024 v 12:15

    S Čedokem už nikdy více. Dávno to není renomovaná CK, už jen těží z kdysi slavného jména. Mám podobnou zkušenost z letošního července, kdy jsme jeli okruh Janovským zálivem. Paní průvodkyně neznalá místních časů nás vždy zavedla někam, kde měli zrovna zavřeno a podobně. Naštěstí jezdíme dost často a potřebné info jsme si dohledali a nevázali se na ní. Vše vyvrcholilo cestou zpátky, kdy 16 let starému autobusu, který neměl ani bezpečnostní pásy a za jízdy musel být párkrát „resetován“ , aby se dala zařadit potřebná rychlost prasknul klínový řemen. Zastavili jsme na neosvětleném parkovišti bez sociálního zázemí, kde jsme strávili víc jak 12 hodin. Paní průvodkyně se o nás nestarala, vůbec jí nezajímalo, jestli lidé mají co pít, jestli třeba někdo netrpí nějakou nemocí a nemusí pravidelně jíst, prostě naprostý nezájem. V dnešní době určitě není problém zavolat taxi a na nejbližší benzince zakoupit karton vody, nebo cokoliv. Spali jsme v otevřeném autobuse, aby se dalo aspoň trochu dýchat a vůbec nechci domýšlet, co všechno se mohlo na tak opuštěném místě stát. Bylo to nejdelších 12 hodin, jaké jsem kdy zažila. CK neměla vůbec zájem situaci řešit a na naši podanou reklamaci reagovala tak, že je to vyšší moc. Proto lidi…..Čedok vážně nikdy !!!!

    OdpověďZrušit
  34. blank
    V. Javorská
    14.1.2024 v 12:15

    V létě roku 2017 jsem byla s dcerou na poznávacím zájezdu Řím-Neapol-Capri-Ischia, kde průvodkyní byla paní Císařová. Se zájezdem jsem byla naprosto spokojená, jak s ubytováním, stravováním, tak i s paní průvodkyní, která toho spoustu věděla a poskytla nám velké množství informací. Samozřejmě musím pochválit i pány řidiče – Vencu a Láďu-bez nich by to také nebylo ono – příjemní, ochotní a samá legrace.
    Letos jsem plánovala s dcerou jet na poznávací zájezd Toskánsko s koupáním, ale bohužel se nám zájezd vyprodal, tak jsem zvolila náhradní variantu – Za koupáním a poznáváním Střední Itálie. Tady musím podotknout, že již samotná cesta autobusem byla nevyhovující – skoro vůbec nefungovala klimatizace, takže si umíte představit to italské červencové vedro! Hrůza. Navíc řidiči tentokrát nic moc, průvodkyně byla vcelku dobrá, ubytování v hotelu Victory v Cesenaticu docela šlo, jen jsem musela platit příplatek za klimatizace 15 EUR za 3 noci a stravování také nic moc. Ke snídani nebyl k pití žádný džus ani možnost cereálií pro dceru, nutela apod. Večeře nám stačila, ale myslím, že pánům moc ne. Malá porce těstovin – vysloveně dětská, hlavní jídlo 2 tenoulinké plátky masa (max. 2 mm) se zeleninou + dezert. Poslední večeře byla vlažná polévka ani ne malá sběračka a ryba, na kterou jsem se tak těšila – byl 1 filet z neznámé ryby bez chuti, nedobré s opečeným bramborem bez jakékoliv zeleniny. Jinak řidiči byli v této oblasti asi poprvé a možná i paní průvodkyně. V jednom městě jsme hledali skoro hodinu parkoviště… apod. Jinak k vidění toto bylo dost, opravdu jsme toho hodně stihly shlédnout. Co se týče koupání v Cesenaticu – tak špatné. Horší moře jsem neviděla, jen na severu Itálie. Samá řasa, dno jako by místy bahnité…. Navíc velmi drahý plážový servis! Asi za třetí řadu lehátek od moře chtěli 23 EUR, tak jsme byly někde ve čtvrté řadě od konce za 18 EUR! A koupaly jsme se jen ten poslední den před odjezdem a den před tím večer a to jen díky tomu, že jsme z výletu přijely jednou včas na večeři v 19 hod. Dcera měla totiž představu, že se budeme koupat každý den odpoledne po výletech, ale ty byly bohužel vždy až do večeře. Každopádně nakonec nám to snad ani tak nevadilo díky kvalitě vody v moři. Příští rok se chystáme do Londýna plného kouzel (zákulisí film. studia Harry Potter). Nemáte někdo zkušenosti?

    OdpověďZrušit
    • blank
      Natálie
      14.1.2024 v 12:15

      Dobrý den, jestli jste byla již s dcerou v Londýně na Potterovi, moc bych vás chtěla poprosit o zkušenosti. Přečetla jsem si recenze na samotný Londýn a nebyly moc pozitivní. Děkuji. Natálie

      OdpověďZrušit
      • blank
        Tony
        14.1.2024 v 12:15

        Také by mě to velmi zajímalo. Případně děkuji za jakoukoliv recenzi.

        OdpověďZrušit
  35. blank
    Kolář Radek
    14.1.2024 v 12:15

    Dobrý den. Hotel Eelweiss je docela pěkný , jídlo super, přístup k moři cca 10min.po schodech parčíkem kde je docela dost poházeného odpadu, ale jezdí zdarma doprava k pláži hotelovým tranzitem. POZOR POZOR Čedok Vás vysadí v Burgasu tj.asi 140km od cíle a pak Vás s jedním přestupem a čekáním cca půl až třičtvrtě hodiny doptavuje vydýchanýmí autokary na místo tj.asi čtyři hodiny celkem(PŘÍŠERNÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!) NEBUDETE přistávat ve VARNĚ ta je asi 12km od místa. Sěžoval jsem si v Čedoku, ale nikdo nereagoval. Moře bylo pěkné bez řas na pláži. Pěkný den Vám přejí Kolarici.

    OdpověďZrušit
  36. blank
    Pavla
    14.1.2024 v 12:15

    Před dvěma lety jsme absolvovali zájezd Perly severní Itálie. Zájezd by byl super, kdyby byla fundovaná delegátka. Ta naše neznala jazyk, nevyznalase , kde co je, odmítala nám jakékkoli mapky. Vrcholem bylo, když při odletu z milánského letiště do Prahy nás vedla k příletům se slovy, že je tu poprvé. Nebyla, měla smůlu, mezi klienty byli i ti, co jim byla přidělena už předchozí rok. Ta paní nebyla schopná ani pořádně přečíst tištěného průvodce. Stížnost na Čedok samozřejmě odmítnuta. S CEdokem už nikdy.

    OdpověďZrušit
  37. blank
    Jaroslava
    14.1.2024 v 12:15

    S Čedokem taky již nikdy víc. Vybíráme vždy CK s tradicí, proto tedy Čedok, ale bohužel, jak jsme se přesvědčili, to není záruka kvalitních služeb. V momentě problému dávají ruce pryč, nic se jich netýká, na nic nemáte nárok… Při přepravě nám bylo ztraceno leteckou společností zavazadlo (už při cestě do destinace). Nejenže CK vyřizování ztráty vůbec nezajímá a s ničím nepomůže, ale na naši žádost ohledně kompenzace za zkaženou dovolenou (dle Občanského zákoníku), nám prostřednictvím svého arogantního právníka, sdělila, že žádný nárok nám nevznikl, a že se jednalo o „drobnou nepříjemnost“ ( manžel měl pouze oblečení, ve kterém přijel, s osmiletým dítětem v Africe bez jediného léku, možnosti nakoupení téměř nulové a další a další „drobné nepříjemnosti“ na dovolené za 100 tisíc, na kterou jsme si museli „nějaký pátek“ šetřit). Totální nezájem této CK!!!!

    OdpověďZrušit
  38. blank
    Renata Jandova
    14.1.2024 v 12:15

    Chceme poděkovat Čedoku za nádhernou dovolenou na Krétě, v hotelu Galini Eden, vše na jedničku, ubytování, stravování, obsluha v hotelu i kladný přístup delegátky Veroniky. Renata Jandová a Jindřiška Panáčková z Karlových Varů.

    OdpověďZrušit
  39. blank
    Linda
    14.1.2024 v 12:15

    Loni v říjnu (2017) jsme absolvovali zájezd do Říma – prodloužený víkend se společností Čedok
    Bohužel musím konstatovat, že jsme byli velice nespokojeni s ubytováním. V pokynech bylo uvedeno, že budeme ubytování v hotelu San Marco, ale průvodce nás ubytoval v hotelu Champagne Palace. Hotel byl hrozný a rozhodně neodpovídal 4* tak jak bylo v pokynech. Největší problém na pokoji byla postel, která měla velice proleželou matraci a člověk jakoby stále klouzal na jednu stranu, v koupelně byla ve sprchovém koutě a na zdi plíseň a spousta vlasů od předchozích hostů, hotel je umístěn na velice rušné ulici takže byl v pokoji neustále velký hluk, protože nefungovala klimatizace a tak jsme měli otevřené okno. Dalším zklamáním byla snídaně, kde byl jeden druh pečiva, jeden sýr, šunka a mortadela nic z toho ale nebylo bohužel čerstvé, připadalo nám, že je to tam již od pondělí (přijeli jsme ve čtvrtek), máslo bylo zkyslé, nebyla tam žádná zelenina, žádné ovoce, jogurt. Nejsme nijak zvlášť nároční, ale i z toho mála co tam bylo se nedalo prakticky nic vybrat protože to prostě nebylo čerstvé a na chuti bylo znát, že už by se to prostě jíst nemělo (poslední den jsme šli na snídani raději do nedaleké kavárny).
    Po příletu jsem si přečetli recenze na hotel Champagne Palace kde nás Čedok ubytoval (podle recenzí, které jsou opravdu špatné, hotel odpovídá tak 2*, dokonce tam někdo psal že jsou tam i štěnice).
    Samozřejmě jsme několikrát kontaktovali cestovní kancelář pro nespokojenost, ale bohužel se nám nikdy nikdo zpět neozval, byl to náš první a rozhodně poslední zájezd s Čedokem.

    OdpověďZrušit
  40. blank
    Kronbergerová
    14.1.2024 v 12:15

    Zakoupily jsme si s kamarádkami zájezd Toskánsko v pohodě. Přejmenovala bych v nepohodě. Delegát, který nikdy nebyl v Toskánsku (prý provází po Brně), lítal ulicemi a nevěděl, kde co je (byl hozen tzv. do vody). Čedok není schopen zřejmě zaměstnávat schopné delegáty. Nechce se mi už rozepisovat, přijely jsme doslova otrávené, nic nebylo tak, jak má být. Pokud není delegát znalý té země, v které provází , tak to stojí vše za nic. Toskánsko nádherné, ale s někým jiným než s Čedokem!!!!! Během zájezdu jsme kontaktovali cestovní kancelář, po zájezdu též pro absolutní nespokojenost. Samozřejmě pouze absolutní nezájem!!!! Takže Čedok nikdy více!! Rok 2017

    OdpověďZrušit
  41. blank
    Franta
    14.1.2024 v 12:15

    Od 8. do 15. 9. 2017 jsme byli na Madeiře ve Funchlu v hotelu Castanheiro 4*. Čedok nám sliboval pokoj s balkonem, snídaně a večeře formou švédských stolů. Pokoj byl bez balkonu, večeře jen servirováné. Na hotelu chyběla informační kniha! Delegátka jen slibovala, že vše zajistí, opravdu jen slibovala a byla těžce k zastižení. Info o destinaci jsme si museli zajistit sami. Madeira a Funchal jsou krásné, ale pěknější budou s jinou cestovní kanceláří!

    OdpověďZrušit
  42. blank
    Igor Ziman
    14.1.2024 v 12:15

    Prvy krat sme dovolenkovali s cestovnou kancelariou z Cesko – Slovenska a urcite aj naposledy. Komunikacia, sluzba delegata, vybavovanie staznosti je tragicka!!!!!! Precestoval som polku sveta, vyuzivame sluzby viacerych zahranicnych agentur ale takyto pristup som este nikdy nikde nezazil. Doporucujem vsetkym buducim klientom tejto pseudo cestovky, aby si pri kupovani dovolenky dali vysvetlit kazde jedno slovo na zmluve co znamena, lebo maju v olbube vam dopisat dodatky k nazvom hotelov a pod., ako v nasom pripade, a nakoniec vas ubytuju uplne niekde inde ako vam predavajuci na ich pobocke ukazal, a potom sa ohanaju, ze to mate napisane na zmluve. Delegat nie je zastupca agentury, ktory je tam od toho aby vam pomohol, resp. prinajmensom zodvihol telefon, ten vam maximalne predostire ponuku miestnych zajazdov. Nikoho nezaujima ze vam bolo povedane, na fotkach ukazane kde budete byvat, a vas nastahuju na internat vedla rezortu ktory vam ukazali na fotkach a musite tam s detmi a kociarom bez akejkolvek bezbarierovej cesty dochadzat cez rusnu cestu a po schodoch. Mali pravdu, ze ideme do 4* rezortu s hotelom, len akosi nepovedali ze byvat tam nebudeme ale len dochadzat. Nikdy viac!!! Ludia, dajte si trosku namahy, pozrite na Anglicke, Nemecke, Rakuske cestovky a toto nikdy, ale nikdy nezazijete!!!!!

    OdpověďZrušit
  43. blank
    zuzana pešková
    14.1.2024 v 12:15

    Zakoupili jsme zájezd do Itálie resort Briatico Vilaggio Baia Dela Roccheta. Vybírali jsme resort vhodný pro děti. Po návratu mám však výhrady. Dětské menu neexistuje, úroveň stolování v jídelně velmi nízká (hluk, úprava stolů, způsob servírování), přístup do bazénu velmi obtížný (nejsou zde schody), transfer z letiště je delší než je prezentováno. Každý krásný den na dovolené tak pokazil dojem ze způsobu stravování.

    OdpověďZrušit
  44. blank
    Petra
    14.1.2024 v 12:15

    Jela jsem s Čedokem Poznávací zájezd Švýcarsko , přelom červenec/srpen 2017 , To nejlepší ze Švýcarska.
    Spokojenost. Nevím od jaké společnosti byl náš autobus, tuším, že z Opavy, ale opravdu nevím, ale autobus velmi
    slušný, žádný ozon z wc (tak jako jsem byla s Čedokem před 3 roky na Poznávací zájezd v Rakousku) , řidiči také velmi v pohodě a ochotní. Jinak náš průvodce p.Kalivoda, byl velmi vstřícný a snažil se nám opravdu pomoci a poradit . Je znát, že má velmi letité zkušenosti a tak věděl, kdy a kde je lepší být dříve, abychom zbytečně někde nečekali u vstupu….. . Sice jsme si občas museli i přivstat na snídani, odjezd, ale za tuto cenu, že jsme neměli u vstupu nikde komplikace, byli jsme všude včas…. , to člověk rád podstoupí. Švýcarsko samo o sobě, krásné . Na exotic.zájezdu s Čedokem jsem nikdy nebyla, tak nemohu říci, nemám zkušenost. Petra

    OdpověďZrušit
  45. blank
    Hausmannovi
    14.1.2024 v 12:15

    Koupili jsme si se sestrou dvě rodinné dovolené na 8 dní do Řecka na Zakynthos – Vassilikos. Velmi jsme byli všichni zklamaní z koupelen, kde byla stará vana a ještě horší sprcha, která všude stříkala, odpady neodtékaly a vše se nám vracelo zpět, jistě si dovedete představit ten zápach. Na hotel 4+ docela síla. V celém areálu ZANTE ROYAL PALACE strašný zápach, když jsme si ztěžovali na recepci, bylo nám oznámeno, že to tam je problém, který je v podstatě řešitelný vždy jen na chvíli……..Dále byl velký problém s výtahy, které vedly na pláž, v podstatě 3 x do týdne nešly a museli jsme chodit pěšky v tom vedru po zhruba 140 schodech. My jsme si zaplatili ALL INCLUSIVE, kde by měli byt zahrnuty místní koktejly, ale bohužel to s koktejly nemělo nic společného, byly velmi šizené. Jídlo vcelku šlo, hlavně byly dobré saláty, moučníky, zmrzliny. V celém areálu jen jeden obchůdek, který byl také zbytečně předražený, tak bych doporučovala jet do města, kde nakoupíte vše o 50% levněji. Vše nám vynahradila krása tohoto ostrova, křišťálové teplé moře, čisté pláže, krása rozkvetlých keřů, nádherné zákoutí skal, jeskyní, příjemný lidé,….
    Za peníze, které jsme dali za tuto dovolenou se domníváme, že bychom měli mít daleko lepší služby.

    OdpověďZrušit
  46. blank
    Marta Hánová
    14.1.2024 v 12:15

    Zakoupila jsem 8-denní poznávací zájezd na Madeiru. Když pominu hlučný hotel- ve Funchalu je většina hlučná, slabé snídaně, hnusnou instantní kávu, tak krom jednoho volného dne, dle programu jsou ještě volné 2 půldny ( v programu není ani zmínka), přidejte k tomu 2 dny na cestu a z 8-denního zájezdu je ČTYŘDENNÍ. Program 9-13 nebo 9-17, honička jak pro Japonce. Průvodcují české děvčata trvale na Madeiře žijící, tak to mají od-do a spěchají domů. Skupina byla rozstrkaná po 4 hotelích, takže jsme se ani po jménu neznali . Naštěstí to vše vynahradila krása Madeiry a moře rozkvetlých nádherných hortenzií. Madeira ANO, Čedok NE !

    OdpověďZrušit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášen. - Přihlásit se


blank
Tony Dvořák

Hledám levné zájezdy

11.2.2023

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Oficiální cestovatelské informace, průvodci a cestopisy.

  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy // O nás
  • Zpožděné & ztracené zavazadlo: Kompenzace až €1,250
  • Dny NATO Ostrava 2024 – Kvůli povodním ZRUŠENO
  • Zavřeli plačící dítě v letadle na WC
  1. Braunfuchsová: Lázně Buk (Bukfurdo) – Termální lázně Maďarsko
  2. Dušan: ZOO v ČR – Seznam, mapa (+ Nejlepší ZOO)
  3. Jarek: Vízum na Kapverdy (taxa/poplatek)
2013 – 2024 © PlanetaCestovani.cz