PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Pro cestovatele » Storno poplatek za zrušení zájezdu

Storno poplatek za zrušení zájezdu

Storno poplatek za zrušení zájezduProblematika storno poplatků za zrušení zájezdu je velmi často vyhledávaná, není se čemu divit. Obava z toho, že celoroční úspory za letní dovolenou vyletí komínem díky nepředvídanému úrazu vás či Vašich blízkých těsně před odletem na dovolenou je na místě. V současné bezpečnostní situaci, která panuje v okolí Středozemního moře je velmi často důvodem zrušení zájezdu teroristický útok.

Nejlevnější zájezdy a dovolené: srovnání ZDE ⇒

Poplatky Fischer | Poplatky Čedok | Poplatky Exim | Poplatky Blue Style | Útoky a katastrofy | Pojištění storna

Jaké jsou podmínky při zrušení zájezdu je vždy pevně dáno v cestovní smlouvě, kterou při koupi zájezdu uzavíráte Vy jakožto zákazník a cestovní kancelář, jakožto prodejce. Tam si vždy ověřte jaké sankce a poplatky budete platit v určitém počtu dní před odletem. Já se zde zaměřím jen na ty největší CK.

V případě všech CK se musí zrušení podat písemně s podpisem osoby, která daný zájezd zakoupila. Počty dní před odletem se počítají ode dne, kdy bylo písemné zrušení zájezdu doručeno k rukám pracovníka cestovní kanceláře. Od toho se odvíjí výše stornopoplatků, které budete muset uhradit.

Storno poplatky u Fischer

  • 45 dní před odletem a více je stornopoplatek 1.000 Kč za osobu
  • 44 až 30 dní před odletem je stornopoplatek 10% z konečné ceny zájezdu (minimálně však 1.000 Kč za osobu)
  • 29 až 21 dní před odletem je stornopoplatek 30% z konečné ceny zájezdu
  • 20 až 14 dní před odletem je stornopoplatek 50% z konečné ceny zájezdu
  • 13 až 6 dní před odletem je stornopoplatek 70% z konečné ceny zájezdu
  • 5 dní před odletem a méně budete platit celou částku dovolené, tedy 100% z konečné ceny zájezdu

Storno poplatky Čedok

  • 46 dní před odletem a více je stornopoplatek 200 Kč za osobu
  • 45 až 29 dní před odletem je stornopoplatek 10% z konečné ceny zájezdu
  • 28 až 15 dní před odletem je stornopoplatek 30% z konečné ceny zájezdu
  • 14 až 7 dní před odletem je stornopoplatek 70% z konečné ceny zájezdu
  • 6 až 4 dny před odletem je stornopoplatek 80% z konečné ceny zájezdu
  • 3 dny a méně dní před odletem je stornopoplatek 100% z konečné ceny zájezdu

Storno Poplatky Exim

  • 60 dní před odletem a více je stornopoplatek 1.500 Kč za osobu
  • 59 až 30 dní před odletem je stornopoplatek 20% z konečné ceny zájezdu
  • 29 až 21 dní před odletem je stornopoplatek 50% z konečné ceny zájezdu
  • 20 až 15 dní před odletem je stornopoplatek 70% z konečné ceny zájezdu
  • 14 až 7 dní před odletem je stornopoplatek 80% z konečné ceny zájezdu
  • 6 až 3 dny před odletem je stornopoplatek 90% z konečné ceny zájezdu
  • 2 dny a méně před odletem je stornopoplatek 100% z konečné ceny zájezdu

Storno poplatky Blue Style

  • 60 dní před odletem a více je stornopoplatek 1.500 Kč za osobu
  • 59 až 50 dní před odletem je stornopoplatek 15% z konečné ceny zájezdu
  • 49 až 30 dní před odletem je stornopoplatek 20% z konečné ceny zájezdu
  • 29 až 15 dní před odletem je stornopoplatek 50% z konečné ceny zájezdu
  • 14 až 5 dní před odletem je stornopoplatek 80% z konečné ceny zájezdu
  • 5 dny a méně před odletem je stornopoplatek 100% z konečné ceny zájezdu

Jak je patrné z tohoto přehledu, storno poplatky se mezi jednotlivými cestovními kancelářemi dost liší. Například u Čedoku zaplatíte ještě 46 dní před odletem za zrušení zájezdu pouze 200 Kč na osobu, oproti tomu u Exim Tours už 60 dní před odletem zaplatíte 1.500 Kč za osobu!

Plnou výši dovolené budete hradit u Blue Style a Fischer už 5 dní před odletem. U Exim Tours jen 2 dny před odletem.

Útoky a katastrofy

Jak teroristický čin, tak přírodní katastrofa typu zemětřesní či záplavy jsou události, které cestovní kancelář nemůže ovlivnit. Nemá tedy povinnost Vám v tomto případě vracet peníze. Pokud se Vám podobně jako nám stane, že dva týdny před odletem dojde v cílové destinaci k teroristickému útoku, jsou dvě varianty.

Buď Vám vyjde CK vstříc a nabídne Vám změnu místa dovolené (za různých podmínek a příplatků) nebo musíte zájezd zrušit dle klasických podmínek uvedených v cestovní smlouvě viz výše.

Pojištění storna

Tato služba obvykle stojí 2 až 5 procent z celkové ceny zájezdu. Uzavřít toto pojištění můžete buď u většiny pojišťoven nebo u samotné cestovní kanceláře. U této služby je vůbec nejdůležitější vždy si zjistit na jaké případy se pojištění vztahuje a jakou částku kryje. Obvykle je pojištění storna zájezdu z následujících důvodů

  • vážný nemoc či úraz
  • výpověď z práce
  • žádost o rozvod
  • velká škoda na Vašem majetku (požár, vytopení, krádež)
  • teroristický útok a přírodní katastrofa (vždy si před uzavřením ověřte, zda pojištění tyto případy zahrnuje)

Pokud cestujete jako čtyřčlenná rodina a jeden z Vás vážně onemocní, vztahuje se pojistka na celou rodinu!

Zrušení dovolené zaměstnavatelem / ze strany zaměstnavatele || storno zájezdu ze zdravotních důvodů, zrušení zájezdu vrácení peněz, odkaz na epojisteni, pojištění storna ubytování

Úno 11, 2023Tony



PC » Pro cestovatele » Storno poplatek za zrušení zájezdu

103 komentářů Pro cestovatele, Zajímavosti
Mohlo by se Vám také líbit
 
Cestování na Vánoce?
 
Recenze nejlepších hotelů v Řecku
Komentáře: 103
  1. V
    před 2 roky

    Dobrý den, potřebuji poradit. Zrušila jsem dovolenou. Máme objednanou dovolenou do Bulharska 1.7.-11.7.2020 u cestovní kanceláře Travel 2002.Zajezd je objednaný prez Zájezdy.cz.Zaplatila jsem 2 zálohy ve výši 40105 korun. Dovolenou jsem v půlce dubna stornovala z důvodu Covid-19.Po celou dobu komunikace s Zájezdy.cz jsem nedostala žádnou informaci o tom kolik procent bude storno. Když jsem se zeptatala dostala jsem odpověď že storno poplatky byla celá záloha na dovolenou tedy celých 40105 korun. Chci se zeptat jestli je to možné že si můžou účtovat veškeré zálohy?

    OdpověďZrušit
    • Vlastimil
      před 2 roky

      Čedok-cena za dítě 6999,-Kč,storno poplatek 10500,-!!!

      OdpověďZrušit
  2. Jan
    před 2 roky

    46 dní před odletem a více je stornopoplatek 200 Kč za osobu

    OdpověďZrušit
  3. Jan
    před 2 roky

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, měli jsme v září jed s rodiči na dovolenou, ale nekonec s manželem jed nechceme, jde to aby rodiče nakonec jeli a my ne? Budeme muset platit nějaký storno poplatek? Záloha je zaplacena, moc dekuji

    OdpověďZrušit
    • kajven
      před rokem

      JET!!! ne jed!

      OdpověďZrušit
  4. Lucie
    před 2 roky

    Dobrý den,
    Mám zaplacenou zálohu do Egyta odlet 17.5.2020. Budu muset přijmout poukaz jinak přijdu o celou zálohu cca 37000?

    OdpověďZrušit
  5. Marcel
    před 2 roky

    Tony zalezl a nic nepíše 😂

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 2 roky

      Dobrý den, poprosím Vás o slušné vyjadřování :) Děkuji
      Vůbec jsem nezalezl, jen jsem byl na dovolené v Orlických horách a užíval si lesů, řek a polí… :) Na našem odhadu – že v květnu se již bude létat a v červnu se budou dovolené normálně realizovat – trváme! :) Včerejších pouze 89 pozitivních testů donutí už politiky zvolňovat opatření… A přeci jenom jsou stovky zemí, kde je méně nakažených než u nás :)

      OdpověďZrušit
  6. Jan Pasker
    před 2 roky

    Zdravím, všichni si to vysvetlujeme špatně, to storno 1500kc je minimální,proto každého sundaji na 0 kdo chce stornovat. Já to stornoval i v tom emailu co mi CK Blue Style poslal, ale pak jsem zažádal o voucher a dali mi ho. Radši ho vyuziju na příští rok než o peníze přijít nadobro, ale je fakt, že je to svinarna. Jednoduše, kdo nechce přijít o peníze, vemte si voucher. Jestli někdo už stornoval definitivně jako já, napište jim číslo smlouvy a zazadejte dodatečně o voucher. Napsal jsem a dali. Hlavně všem zdraví.

    OdpověďZrušit
  7. Daniela
    před 2 roky

    Dobrý večer zrušila jsem zájezd 60 dní před odletem v cestovce Ck Blue style a zaplatila jsem zálohu 30060kč a tu samou částku chtějí po mně jako odstupné. No větší zlodějinu neznám.

    OdpověďZrušit
  8. Jitka
    před 2 roky

    také jsem zaplatila 23 500,- Kč za zájezd do Řecka u Blue style a chtějí mi vrátit 714,- Kč . Storno jsem zaslala 90 dní před odletem. Je to sprosté.

    OdpověďZrušit
  9. Petra
    před 2 roky

    Zdravím všechny, kteří byly taky podvedeni CK BLUE STYLE. I já obdržela e-mail s hlavičkou asi nové CK TravelSafe+ ( náhrada Blue Style – Travel Agency). Všechny nás chtějí nasměrovat k jednomu a to k přijmutí poukazu. Jsou to šmejdi.

    OdpověďZrušit
    • JIRKA
      před 2 roky

      Dobrý večer. Od rána řešíme ten samí problém. CK BLUE STYLE nám chce vrátit za storno půlku ceny hrůza. To je na žalobu za porušení podmínek. Chtělo by to hromadnou žalobu asi v tom nejsem sám. Přeji vám hodně štěstí.

      OdpověďZrušit
  10. monika
    před 2 roky

    Já zaplatila 21500 Kč a letět máme v červenci. Když bych zrušila zájezd, tak mi vrátí 500 Kč. Storno poplatek 19000 Kč, tak to je hodně. Takže co zbývá, vzít si poukaz od nich, ale rozhodně vím, že nikdy už Blue Style. Koronavir není důvod ke stornování zájezdu, jsem z toho znechucená.

    OdpověďZrušit
  11. Iveta
    před 2 roky

    Dovolená v červnu Tunis,za storno si CK Blue style účtuje 33.000,-
    záloha 37.650.Vráceli by nám 2.000,-Kč.To je nehorázné

    OdpověďZrušit
    • Michal
      před 2 roky

      My jsme na tom stejně záloha 30.000,-Kč a vrátili by nám jen 2.000,-Kč. CK Bule Style si účtuje 63 dní před odletem odstupně ve výší 28.000,-Kč no masakr, budem řešit celou věc právní cestou. CK Blue Style… je to od Vás nůž do zad všem Vaším klientům……

      OdpověďZrušit
  12. Byron
    před 2 roky

    Bluestyle 70 dní před odjezdem chtěli storno poplatek 90 % z 21000 Kč.Ve smlouvě mám storno poplatek 1500 Kč na osobu.Teď jsem se přesvědčil,že to jsou normální hyeny.Proto to nechám ať to zruší sami a pak ať zkrachují nic jiného si nezaslouží.Zajímalo by mě jakou mají z každého zájezdu marži.

    OdpověďZrušit
    • Petra Zahradníková
      před 2 roky

      Mě teď přišel od nich mail, že mě vrací 2000 Kč z 21400 Kč…se zbláznily.. Ne? Tak to mají smůlu to je na žalobu, že nedodržují smluvní podmínky….

      OdpověďZrušit
      • Simona Sikorová
        před 2 roky

        Dobrý den paní Zahradníková,
        Mám stejný problém jako vy a všichni tady ostatní jedná se i u mě o stejnou cestovku…
        Chtěla jsem se vás zeptat co máte v plánu teď dělat?
        Potřebuji nějakou radu od někoho kdo je ve stejném problémů jak já..
        Cestovka nedodržuje smluvní podmínky a chce po nás ještě doplácet …
        Prosím ozvěte se mi!
        Děkuji Sikorová Simona

        OdpověďZrušit
      • Květa
        před 2 roky

        No, jak jsem si přečetla podmínky storna, tak v podstatě to mohou udělat, -V případech neuvedených v odst. 6.2.1. VSP vzniká Blue Style za výše uvedených podmínek nárok na odstupné ve výši na straně Blue Style skutečně vzniklých nákladů, nejméně však:
        • v případě odstoupení od smlouvy nejpozději 60 dní (včetně) před zahájením čerpání služeb uvedených v potvrzení: 1 500 Kč za každého cestujícího uvedeného ve smlouvě; –
        ale je to nehorázné, už jen ty podmínky zjistit mi dalo práci, také jsem s něčím takovým nepočítala. Nevím, už jsem poslal dotaz právní kanceláři, ale asi je to těžké ponaučení.

        OdpověďZrušit
      • Vladimír
        před 2 roky

        Dobrý den.
        Mám ten sám problém. Při dotazu , zda mi můžou poslat kopie faktur vzniklých nákladů. Bylo mě řečeno, že nejsou povinní toto zveřejňovat. V tom případě je to podvod. Podle ochrany spotřebitelů jsou povinní doložit vzniklé náklady. 103 dnů před odletem si řekly o storno poplatek cca 23000 z 76000. Je to bordel. Také hledám a zjišťují informace.

        OdpověďZrušit
      • Ivana srbkova
        před 2 roky

        U každého dle nálady máme to taky tak za 76 tisíc Kč. Dali jsme zálohu 10.150 Kč a pak jsem to rušila, letět bychom měli za 4 měsíce a chtějí doplatit ještě 25 tisíc Kč.

        OdpověďZrušit
      • kamil
        před 2 roky

        Ano 60 dni pred odletem -1500kc za osobu jen nevim kdy mi vrati ten zbytek uz je to 14 dni a penize mi neprislynevi nekdo jestli je doba vraceni 14 dni?a pak musi nebo je doba delsi?

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Dobrý den. My již situaci řešíme s advokátem. Dle zákona platí 14ti denní lhůta na vrácení peněz. Máme u CK Fischer ji 30 dnů od zrušeného zájezdu.

        OdpověďZrušit
      • Pavlina
        před 2 roky

        Můžu poprosit nějaké info ohledně té 14ti denní lhůty? Také máme zaplacenou zálohu, a nevím jak nejlépe pokračovat. Ale mám v plánu nic nedoplatit.

        OdpověďZrušit
      • Jan Pasker
        před 2 roky

        Dáte to k soudu, sorry, ale prohrajete.

        OdpověďZrušit
    • Vendula
      před 2 roky

      Já řeším to samé,nehorázné jednání Blue Style nikdy více chápu že je krize,ale tohle je opravdu moc za toto jednání přeji ck brzký krach!!!!

      OdpověďZrušit
    • Jana
      před 2 roky

      Zrušení zájezdu z mé strany v březnu,odlet v srpnu.Zaplacena záloha 37950,poplatek za zrušeni chtějí 35000.Co dodat.

      OdpověďZrušit
      • Jana
        před 2 roky

        A kdyby si někdo myslel že těch 2950 mi snad chtějí vrátit,je na omylu.To je doplňková služba-pripojisteni, které je automaticky při stornu nevratné.Aspon tak mi to bylo řečeno z CK.A na můj dotaz kolik je storno poplatek na osobu,v případě zrušení zájezdu 5 měsíců před.. odpověď byla.. minimálně 1500 na osobu.Zrejme mela byt,ale realita je jina. Ale ve vyúčtování je… doplatek z mé strany 0.Tak ještě že po mě nechtějí ještě něco navíc.

        OdpověďZrušit
  13. Lenka
    před 2 roky

    Stornovala sem dovolenou u ck blue style a ponechali si částku 19000 pritom sem to stornovala 80dni pred odletem jak sr mam branit je to dost vysoka cena je to půlka zajezdu

    OdpověďZrušit
  14. Jan Pasker
    před 2 roky

    Dobrý den, u CK Blue Style jsme zakoupili Řecko a nyní jsme to stornovali, ve smlouvě se píše při stornu nad 60dni storno na osobu 1500kc. Zaplatili jsme zálohu 15180kc a storno je 14000 a třetí strana je 1180kc takže nám asi nic nevrátí. Dá se nějak bránit??

    OdpověďZrušit
    • borek
      před 2 roky

      To se vyplatí cest.kancelářím nabrat zájezdy a pak je stornovat a mají lichvářsky vyděláno…, těch pár,, drobných „co za zájezdy vrátí, jim pokryjí vlastní kapsy….

      OdpověďZrušit
  15. Iveta
    před 2 roky

    Dobrý den,máme zaplacené dvě zálohy do Tunisu od 5.6-12.6.2020.
    Máme odstoupit od smlouvy nebo čekat jak se vyjádří CK Blue Style.
    Děkuji,Iveta

    OdpověďZrušit
    • Jan Pasker
      před 2 roky

      Blue style nám poslal storno ve výši 2 zaplacených záloh. Hnus

      OdpověďZrušit
  16. Petr Procházka
    před 2 roky

    Zaplatil jsem zálohu na zájezd Djerba 23.2.2020 u CK Exim tours.Zbytek ceny bych měl doplatit v polovině července.Odlet je 1.září.Záloha je 10000kč,zbytek 22000kč.Mám zájezd stornovat nebo počkat.CK mě nabízí stornopoplatek 1500kč na osobu.Petr.Dík za radu.

    OdpověďZrušit
  17. Zdeňka
    před 2 roky

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Máme letět v červenci do Turecka zprostředkováno Zájezdy.cz – CK Brenna. Kdybych teď zrušila, asi 100dni do odletu, mám zaplatit cca 34% z konečně ceny, což představuje cca 18.000,- Kč. Agentura Zájezdy.cz se mnou sjednala smlouvu spolu s pojištěním tzv. Storno plus – Generali Česká pojišťovna, ve kterém je doslovně uvedeno storno v případě živelných událostí, nepokojů a epidemie s CK Brenna. Takže storno poplatek v této výši zaplatím CK a náhradu budu uplatňovat u dané pojišťovny? V médiích bylo řečeno (vyjádření epidemiologa), že pro letošní rok nebude možné kvůli pandemii možné vycestovat. Takže by měla daná pojišťovna náhradu storna uhradit v případě zrušení zájezdu např. v měsíci dubnu 2020?
    Děkuji
    Zdeňka

    OdpověďZrušit
  18. Radka
    před 2 roky

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Máme letět v červenci do Turecka s Ck Fischer. Kdybych teď zrušila, asi 100dni do odletu, mám zaplatit 45 %z konečně ceny. Což je pro 3dospele asi 30000 Kč. Tady píšete 1000 Kč za osobu. Nerozumím tomu, děkuji Radka

    OdpověďZrušit
  19. karel
    před 2 roky

    Pokusil jsem se stornovat zájezd-jak naivní.I když je to víc než 60 dní před odjezdem chtějí poplatek 11000 což je víc než polovina ceny,i když mám pojištění storna.Trochu na hlavu né?

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 2 roky

      Pěkný den, o jakou cestovní kanceláře se jedná?

      OdpověďZrušit
      • Marcel Krajčovič
        před 2 roky

        Dobrý den,máme letět na dovolenou až 15.8.tak bych se chtěl zeptat jestli je možné dát u Čedoku peníze do depozitu a vyčerpat je později,děkuji

        OdpověďZrušit
      • karel
        před 2 roky

        ck kellner

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        To je divné, jejich webová stránka se mi ani nenačítá… :(

        OdpověďZrušit
      • karel
        před 2 roky

        Také se mi nenačítá asi je to snaha o tu solidaritu o které cestovky hovoří né?

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Divné, snad to není nějaký podvod… nelze házet všechny do stejného pytle. Chce to vždy vybírat z velkých CK, které jsou alespoň registrovány u cestovních agentur jako je Invia, Dovolena, Travelportal či eTravel, abyste měl alespoň garanci nějaké důvěryhodnosti… Nicméně snad jde jen o výpadek webu, který v následujících dnech nahodí zpět…

        OdpověďZrušit
      • karel
        před 2 roky

        Dobrý den. Děkuji za konverzaci. Ještě poslední dotaz-musím zaplatit zbytek zálohy asi za měsíc? A přátelské pošťouchnutí-asi jste přišel o svoji reputaci, kterou jste tu někde vsadil né?

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Dobrý den, vůbec ne. Stále na tom trvám! :) Už od května bude možné z ČR létat a v červnu se bude létat na dovolenou :) Nešťastné výroky některých politiků, které senzacechtivé média zkomolí do hrůzných nadpisů neberu v potaz a neodpovídají tomu co se děje a bude dít :)

        OdpověďZrušit
      • Dagmar
        před 2 roky

        Dobrý den, mohu dotaz? Nechápu, proč cestovky také strhávají pojištění. Pojištění si přece platím na dobu dovolené. Mohu si o vrácení pojištění zažádat u pojišťovny? Jediné co mne nepadlo, příště cestovní pojištění nikoliv přes cestovku.

        OdpověďZrušit
      • karel
        před 2 roky

        Dobrý den. Smekám před Vašimi odhady.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Pěkný den opět po nějakém čase :) Tak teď to je předpokládám ironie? Ač mi to zcela 100% nevyšlo, myslím že jsem trefil to, že v červnu se již skutečně půjde létat na dovolenou k moři (ač budou nějaká omezení a jen některé destinace)… Ovšem máte pravdu v tom, že jsem si myslel že to bude již zcela bez omezení a zrušení všech pobytu velkých CK až do konce srpna mě tedy velmi překvapilo.

        OdpověďZrušit
  20. Katerina
    před 2 roky

    Dobrý den,
    ještě dotaz: máte zkušenost s uplatněním paragrafu 2535 Občan. zákoník? informace na webu MMR, stav: Mám zaplacený zájezd do země, která není na seznamu států světa s vysokým rizikem přenosu nákazy.Mám možnost tento zájezd zrušit bez zaplacení odstupného?
    odpověď:
    V případě uzavření hranic a nemožnosti vycestovat z ČR ano. Pokud by uskutečnění zájezdu bylo možné, je pro odstoupení od smlouvy bez zaplacení storno poplatků třeba doložit, že v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. DĚKUJI ZA SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ :-)

    OdpověďZrušit
  21. Katerina
    před 2 roky

    Dobrý den všem :-) naše rodina měla s „Fischerem“ odletět 5.4. do Egypta. zájezd byl zaplacen 24.2. od doby uzavření hranic si s nimi stále dopisuji. od informace, že nám bude navrácena částka, po další informaci kde nabízí bonus 10% k ceně zájezdu až po voucher kde zase 10% nenabízí….nyní pokud nepřistoupíme na voucher, budou se řídit dle obchodních podmínek. tak pokud to bude dle jejich smlouvy čl. 10 – CITACE: 10. ODSTOUPENÍ CKF OD SMLOUVY O ZÁJEZDU, Nedojde-li v takovém případě k uzavření nové smlouvy o zájezdu, je CKF povinna bez zbytečného
    odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny zájezdu podle zrušené smlouvy.
    Jestliže dojde k uzavření nové smlouvy o zájezdu, platby uskutečněné na základě původní smlouvy se
    považují za platby podle nové smlouvy. Je-li cena nového zájezdu nižší než již uskutečněné platby, je
    CKF povinna takto vzniklýrozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit. Písemné oznámení o odstoupení od smlouvy o zájezdu s uvedením důvodů zašle CKF na adresu zákazníka; účinky odstoupení… TAK FAJN, ale dle e-mail korespondence se oni „baví“ o stornu zájezdu. dnes mi přišla zpráva, že se „nějaká platforma usnesla“….

    OdpověďZrušit
  22. Jana
    před 2 roky

    Dobrý den, 26.2.2020 jsem zaplatila první zálohu za dovolenou v červenci 2020 v Řecku, 17.3.2020 jsem volala ohledně informací storna do CK ČEDOK, bylo mi sděleno, že storno poplatek činí 1500,- Kč/osobu, což pro naši rodinu znamená celekm 6000,- Kč. A že tento storno poplatek ve stejné výši bude i 60 dnů před odletem což je 5.5.2020 a ať to zatím nestornuji. Bohužel jsem si nechala poradit a nestornovala a taky bohužel to bylo pouze telefonicky a né mailem, takže si pan prodejce již na nic nepamatuje. Po týdnu mi vyčíslil skutečné storno poplatky ve výši 22 732,- Kč za rodinu, což odpovídá tomu, kdybych to stornovala 28 dní před odjezdem??? Ve všeobecných smluvních podmínkách společnosti ČEDOK a.s. je článek VL bod 2 se píše, že zákazník má právo odstoupit od smlouvy před zahájením zájezdu (podotýkám, že není časový údaj blíže specifikován) z důvodu dle písmene d) jestliže v místě cesty nebo pobytu nebo v jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné události, které mají významný dopad na poskytování zájezdu. A dle stejného článku bodu 3 VSP je Čedok povinen do 14 dnů vrátit veškeré zálohy zákazníkovi. Napslala jsem storno s odvoláním na tyto podmínky, ČEDOK se mi k tomuto stornu vůbec nevyjádřil, že prý z mimořádných událostí odstupuje pouze Čedok, ale VSP zní jinak! Zástupce ČEDOKU mi následně poslal panflet, bez konkrétní reakce na mé storno a bez respektování VSP Čedoku, ve kterém mi nabízí tři možnosti. Jednou z možností je i nechat dosavadní zálohu u Čedoku s možností uplatnění hodnoty na jiný zájezd s platností do 31.12.2022. V dalším e-mailu už snížil časový horizont do 31.10.2021. Dělají si co chtějí, nerespektují zákazníka ani své VSP, zastrašují lidi vysokými storno polatky. Jsem z toho znechucena. A zastane se někdo zákazníka? ČOI neporadí, dTest neporadí, vše obecné snůšky řečí, ale žádné konkrétní řešení. Nejlépe doplaťe do konečné ceny a doufejte, že dovolenou ve zdraví přežijete nebo, že ji cestovka sama zruší a v tomto případě nebude ještě v úpaduku, aby Vám byla schopna vráti úplnou částku. Nebo si zase vymyslí něco jiného? Rozhodně už nikdy nikam s cestovní agenturou ani s cestovní kanceláří! Co si mám představit pod skutečnými vzniklými náklady spojenými se zrušením zájezdu nejpozději 60 dnů před zahájením zájezdu (pro nás je to 100 dní před zahájením zájezdu) ve výši nejméně 1500,- Kč/osobu, prodejcem stanovené na 22 732 Kč za rodinu? Není to v rozporu s dobrými mravy a co bezdůvodné obohacování? Mylím, že je to na právníky. V nelehké situaci nejsou jenom cestovní kanceláře, ale i lidé co si našetřili na dovolenou a teď jsou třeba bez práce a na žádnou dovolenou už jim nezbydou ani peníze ani chuť. Ale zpět k mému dotazu ohledně VSP společnosti Čedok a.s. článek VI. bod 2 písmeno d). Mám reálné právo odstoupit za těchto podmínek a s návrácením zálohy dle budu 3 stejného článku? Děkuji za odpověď.

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 2 roky

      Rozumím, nicméně problém je že vy aktuálně neodstupujete z důvodu žádné mimořádné události. CK má povinnost zajistit služby zájezdu a to dost možná bude v červenci moci. Pokud by byl v červenci stav totožný jako je dnes na 100% Vám vrátí celou částku zájezdu… :(

      Je to neohrabané nicméně jde o to zda to raději risknete a buď pak poletíte nebo zrušíte a budete platit mastné storno nebo zrušíte už nyní a zaplatíte mastné storno už nyní… :( Skutečné vzniklé náklady jsou například zaplacené náklady na hotel v místě pobytu atd.

      OdpověďZrušit
    • Sup Stanislav
      před 2 roky

      Mám podobný problém také u Čedoku.prosím o odpověď.Děkuji Stanislav Sup

      OdpověďZrušit
  23. Leona
    před 3 roky

    Dobrý den mám dotaz, mám koupený letecký zájezd na Zakynthos od 13.6.-20.6.2020 v CK Pantour (zprostředkovatel je CK Invia .Z obavy Konoraviru jsem požádala o Storno zájezdu .Storno mi vyčíslili na 4488 Kč .Zda se mi to přehnané.Cena zájezdu je 12 890 Kč ,nevím kde přišli na takovou sumu .

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 2 roky

      Tento risk je zcela na Vás, storno podmínky se řídí dle cestovní smlouvy. CK Pantour má napsáno „50 a více dní před odletem skutečně vzniklé náklady, nejméně však 1000,- Kč za osobu“. Žádejte od nich rozepsání, proč jde o tak vysokou částku…

      OdpověďZrušit
  24. Jitka Charvátová
    před 3 roky

    Prosím o informaci,zda platí podmínky z letošního katalogu Vědomí o storno poplatcích.Jestlize stornuji zájezd 60 dnů před odletem,platím storno 1.500 Kč za osobu?Co se zaplaveným pojištěním? Děkuji za odpověď!

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 3 roky

      S jakou cestovní kanceláří prosím? Platí obchodní podmínky dané CK… najdu Vám to

      OdpověďZrušit
      • Ed
        před 2 roky

        Pane Tony, nějak jste se nám odmlčel. Čeká na Vás spousta nových dotazů.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Platí jednoduché pravidlo, je třeba se domlouvat přímo s daným prodejcem služeb (pokud tedy koupíte zájezd přes agenturu tak s ní). Pokud nereagují na žádném kanálu (FB, mail, telefon) je třeba vyčkat či se obrátit na právníka. S právním poradenstvím bych ovšem opravdu vyčkal… Každopádně v současné situace tratí úplně všichni v cestovním ruchu (stát, zákazníci i zprostředkovatelé služeb) a je tak bohužel nutné počítat se ztrátami :( Samotnému mi propadla cesta na Kanárské ostrovy….

        V současné době je třeba myslet nejen na práva zákazníků, ale také na práva cestovních kanceláří. Velmi často to je tak, že zálohy již použili na služby a mají své vlastní závazky. Pokud by tedy měli v jeden okamžik všem zaplatit, okamžitě zkrachují a to nechtějí oni, stát ani zákazníci.

        OdpověďZrušit
  25. Rosťa
    před 3 roky

    Dobrý den.
    Chci se zeptat,když provedu u CK Čedok storno poplatek k dnešnímu dni tzn.25.3.2020.Odlet je do zahraničí(konkrétně do Řecka od1.6.2020 do 8.6.2020 včetně dopravy ).Kolik činí storno poplatek na jednu osobu??Děkuji za odpověď.

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 3 roky

      Proč plánujete stornovat již nyní? Vyčkejte dle situace, cestovní kancelář stornuje zájezd sama a vrátí vám 100% částky pokud bude situace závažná či nebezpečná…

      OdpověďZrušit
      • Rosťa
        před 3 roky

        A pokud CK sama nestornuje?Plánujem to z důvodu celosvětové epidemie Koronavirus,který se všude čím dál tím rozšiřuje, viz ČR-i úmrtnost na epidemii,rozzáhlejší nákazy-ochrana zdraví!!! Chci vědět kolik je storno poplatek,dopředu upozornění 69 dnů od doby odletu CK Čedok.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 3 roky

        Dle smluvních obchodních podmínek je storno poplatek v případě odstoupení od smlouvy 60. a více dní před odletem jen 1.500 Kč na osobu… Naše vyjádření k riziku cestování z pohledu epidemie koronaviru. Riziko, že se nakazíte nějakou nemocí nebo se Vám něco stane je stejné v zahraničí i v ČR po celý náš život… :)

        OdpověďZrušit
      • Rosťa
        před 3 roky

        Dobrý den. Odpovídám na Vaší odpověď ohledně storno poplatku,což v případě odstoupení od smlouvy 60. a více dní před odletem jen 1 500,-Kč na osobu,(u našeho zájezdu upozornění 69 dnů CK Čedok – zprostředkovatel Student Agency vyčíslila storno poplatek 12 990,-Kč na osobu,tzn krát dva je 25 980,-Kč – tj 75% ceny zájezdu). Chci se zeptat,jak postupovat dále,jak se bránit? Nemravné, jak píše předchůdce Martin!! Ubohé,a takhle vydělávat na lidech!! Hnus.

        OdpověďZrušit
      • Jarda
        před 3 roky

        Dobrý den. Řeším úplně ten samý problém. Chci stornovat dovolenou přímo u CK Čedok. Dle jejich smluvních podmínek by měl být storno poplatek 1500,- na osobu. Podotýkám, že jsem v limitu 60 před odletem. Včera mi paní z Čedoku vypočítala storno poplatek ve výši něco přes 11tis za osobu. Ještě mi suše napsala, že záloha, kterou požaduji zpět je tedy nedostatečná a musel bych v případě zájmu o storno ještě doplatit. Jelikož nás mělo jet 4 osoby, záloha je tam 27 tis, tak bych ještě musel doplatit cca 17tis. Tohle je hyenismus nejtvrdší ho kalibru…

        OdpověďZrušit
      • Jan Pasker
        před 2 roky

        1500kc je minimálně.

        OdpověďZrušit
      • Rosťa
        před 3 roky

        Psal jsem Vám pane Tony. Vidím ,že můj komentář tam stále není s Vaší odpovědí.Prosím o odpověď?

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 3 roky

        Pardon, už jsem se k Vašemu komentáři dopracoval. No počkejte, Student Agency nebo-li dovolena.cz má jiné obchodní podmínky. Tam je napsáno „ruší-li klient pobyt více než 30 dní před plánovaným nástupem na pobyt, je povinen zaplatit storno poplatek až do výše 20 % celkové ceny pobytu a až do výše 100 % ceny doplňkových služeb“ Takže předpokládám, že to bude odpovídat té částce co píšete… Bohužel Student Agency má jiné poplatky za zrušený zájezd než cestovní kancelář Čedok…

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Dobrý den. Máme s vrácením trochu jiné zkušenosti. Zrušili jsme zájezd 12.3.2020 u CK Fischer ještě před uzavřením hranic. Byla nám zaslána storno faktura za zrušený zájezd s odečteným storno poplatkem. Dosud jsme neobdrželi ( dle zák. do 14 dnů ) ani korunu. Na emaily nereagovali celých dnů, nyní nám bylo sděleno, že dle Asociace cest.kanceláří nemusí termín dodržet ! Obracíme se na právníky. Není možné aby si upravovali sami zákony i když se nachází v této současné situaci.

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Dobrý den,pane Tony.Z jakého důvodu reagujete na novější příspěvky a náš necháváte bez odpovědi.Lidé ruší zájezdy,ale kde mají jistotu,že peníze dostanou zpět.Tak jako v našem případě-zájezd nám byl bez problémů zrušen,ale peníze nevráceny.CK Fischer nereaguje na žádné e-maily,chat,telefony.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Reaguji na to na co znám odpověď. Ve Vašem případě bych byl v klidu z toho pohledu, že CK Fischer své závazky vždy plní a splní. Neznám souvislosti Vašeho případu (respektive přesné detaily Vašeho storna), vydržel bych ještě například týden a případně bych po skončení karantény došel do jejich kamenné prodejny a tam to dořešil. Právníci Vás budou stát další náklady a může to být zcela zbytečné…

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Dobrý den. Zájezd jsme normálně zrušili 12.3.2020, byla nám zaslána Storno faktura s tím, že tímto je náš zájezd zrušen. Odečten storno poplatek 399,-Kč.
        K vrácení 68.000,- Kč. Tím skončila jejich veškerá komunikace. Zájezd nemáme, peníze taktéž.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Jaké je datum splatnosti na storno faktuře?

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Označeno jako STORNO KE SMLOUVĚ O ZÁJEZDU. Uvedeno pouze přijatá platba 16.10.2019,stornopoplatek 399,-Kč a vratka 68.000,-Kč.Žádný datum splatnosti uveden není.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 2 roky

        Tak to bych opravdu vyčkal, o peníze nepřijdete, jen mají nyní CK problémy s cash flow. Pokud peníze nutně potřebujete nezbývá než je bombardovat na všech místech, zkuste volat na všechna dohledatelná telefonní čísla a posílat jim zprávy na všechny dohledatelné maily… Tak bych to dělal já. Držím palce!

        OdpověďZrušit
      • Edita
        před 2 roky

        Děkuji, snad se dočkáme. Přeji hodně zdraví.

        OdpověďZrušit
  26. Olda
    před 3 roky

    U Čedoku je stornopoplatek 200 Kč – platí pro tuzemsko, u zahraničních zájezdů je to 1500 kč. Olda.

    OdpověďZrušit
    • Martin
      před 3 roky

      Teď jsem chtěl zrušit zájezd v červnu do středomoří. Čedok chce storno poplatek ve výši skutečných nákladů, tedy 18 000 Kč na osobu. Nemravné.

      OdpověďZrušit
      • Tony
        před 3 roky

        Proč byste stornoval zájezd už nyní… pravděpodobně bude v červnu možné bezpečně k moři odletět… vsázím na to naši reputaci :)

        OdpověďZrušit
      • Radek Němec
        před 3 roky

        V tom případě o svou reputaci přijdete. Kde berete tyto informace? Stát nechá zavřené hranice ještě několik měsíců a o dovolené v zahraničí si můžeme letos nechat zdát. Já chci třeba stornovat zájezd na červenec u Blue Style a nejsou natolik seriozní, aby se aspoň ozvali.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 3 roky

        Kde berete Vy tento odhad? Já vycházím ze všech dostupných informací od odborníků… Uvidíme, napíšeme si v červenci a řekneme si čí odhad byl lepší :)
        Oni se ozvou, vyčkejte… mají přetížené call centra. Případně jim napište mail, zavolejte a napište do chatu na facebooku… Na čím více místech jim budete psát tím lepší budete mít šanci, že zareagují.

        OdpověďZrušit
      • Radek Němec
        před 3 roky

        Všechny tyto možnosti jsem samozřejmě vyzkoušel. Zajímalo by mě, s jakými odborníky spolupracujete. Mějte se.

        OdpověďZrušit
      • Tony
        před 3 roky

        Pak tedy držím palce ať se rychle ozvou. Inu je to prostě Váš názor versus můj názor. Já čerpám z vyjádření doktoru, infektologů, epidemiologů a především celoživotních zkušeností z cestovního ruchu. Mějte se fajn a za dva měsíce si napíšeme a uvidíme…

        OdpověďZrušit
      • Gabi
        před 2 roky

        Tak mi se ozvali a ze zaplacených 14976,- mi chtějí vrátit 2096,- !!!!! (zájezd na červenec u stejné cestovky) zbytek je vše odstupné !!!! naprostá nehoráznost a zlodějna

        OdpověďZrušit
  27. J.
    před 3 roky

    Tenhle článek by byl bezva, kdyby se někdo namáhal ho aktualizovat. Takhle je to jen snůška dezinformací. Fischer např. nutno 60 dní, storno 1490 / osoba (i děti) a přijdete o všechny doplňkové služby jako parkování, pojištění atd. Jsou to šmejdi!

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 3 roky

      Pěkný den, a mohu poprosit o odkaz? Na webu Fischera jsem to jak píšete nedohledal… Děkuji

      OdpověďZrušit
    • Jan Pasker
      před 2 roky

      Ve smlouvě je slovo minimálně.

      OdpověďZrušit
  28. Zuzana
    před 4 roky

    Kdyby měl ČEDOK storno poplatek 5,5!!!!měsíce před dovolenou jen 200,-Kč za osobu, jak zde uvádíte, tak by to bylo slušné. Oni ale nejsou. 5 a půl měsíců před dovolenou nejsou schopni posunout o týden termín a v případě storna, chtějí 1500 za osobu, což při 5ti členné rodině vyjde činí téměř 50% výsledné částky!!

    OdpověďZrušit
  29. Jarka
    před 4 roky

    Dobrý den, koupila jsem zájezd u Fischera 12.9.2018 s odletem 24.9.2018. Teď ho potřebuji z rodinných důvodů zrušit, přece nemůžu mít storno poplatky jak uvádějí. Děkuji za odpověď

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 4 roky

      Dobrý den, ano storno poplatky se vždy řídí smlouvou kterou podepisujete při rezervaci zájezdu. Je třeba si vždy vše předem pročíst.

      OdpověďZrušit
    • Ester
      před 4 roky

      Dobrý den. Moje zkušenost s CK Blue Style je taková, že po mém dotazu kolik bude storno poplatek za zrušení zájezdu 7 měsíců před odletem mi paní sdělila, že 1500,-Kč /osoba plus propadá pojištění 590,-Kč /osoba.

      OdpověďZrušit
      • Jan Pasker
        před 2 roky

        To mě řekli taky a nakonec storno 100%částky, hnus

        OdpověďZrušit
  30. Silvie
    před 4 roky

    Dobrý den,
    nedávno jsem tu psala ohledně storno poplatků u CK FIscher pro ty které to zajímá je situace následující. Kontaktovala mě jejich právnička načež jsme se dohodli s Fischerem tak, že dovolenou si převezme jedna osoba, která byla ve smlouvě s tím, že pojede s dětmi a babičkou. Vše se zdálo v pořádku, schválili jiný termín a dokonce i jinou destinaci. Následně poslali do emailů nabídky na vybrané Španělsko nehledě na to, že vše co poslali byla jen 2 hvězdička okolo 70 tisíc Kč. Ok, vybírali dál s tím, že dovolená bude i dražší než Egypta a vše ok až do včerejška. Volali nám, že buď můžu změnit z každé smlouvy jednoho člověka a jet ve stejný termín do Egypta nebo zaplatit 14 tisíc Kč storno poplatek, protože to prý neschválili nahoře, že se musí řídit podmínkami na cestovní smlouvě. Jejich škoda, mohli mít dokonce o 30 tisíc Kč více než byla původní cena. Dodávám, že od nás neměli ještě ani korunu. Následně jsme se tedy rozhodli, že storno poplatek zaplatíme. Za blbost se asi hold platí, četla jsem nový zákon i jsem mluvila s paní právničkou a prý je lepší to zaplatit. Akorát chci upozornit, že na společnost Fischer, konkrétně zařizování přes internet. Pokud budete mít možnost vybrat jinou cestovku tak Fischera rozhodně nedoporučuji. Hezký den.

    OdpověďZrušit
  31. Svobodová
    před 5 roky

    Dobrý den , mohu se poradit, před 14 dny jsem u Fischera potvrdila zájezd s odletem v červnu, ala z důvodu zdravotního stavu dítěte, které se bojí letět a mám strach ho stresovat jsem po dvou dnech zájezd stornovala, byl pojištěný a ještě nezaplacená záloha a přišlo mi od nich , že mám zaplatit storno poplatek ve výši bezmála 24500,- je to prakticky 100 procent zájezdu. Prosím jak se mohu bránit. Děkuji Hana

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 5 roky

      Dobrý den, to je nějaký nesmysl. Vše se řídí storno podmínkami v obchodních podmínkách. Podívejte se do sekce STORNOPODMÍNKY a odkažte se přímo na jejich obchodní podmínky.

      OdpověďZrušit
      • Eva Novotná
        před 2 roky

        Mám odlet 3.6.na Krétu. Storno jsem posílala 28. 2.Bylo mi řečeno pracovníci Invie, že storno poplatek je 1500. A ať vyčkám do konce března. Psala jsem storno 20.3.a teď mi Čedok vyčíslil storno poplatek téměř 30. Tis. Skoro celá částka zájezdu! Měla bych teď počátkem dubna doplatit zájezd 3. splátkou. Nebudu už nic doplácet když chci zájezd stornovat. Kdo může s touto nehoráznosti poradit?

        OdpověďZrušit
    • Silvie
      před 4 roky

      Dobrý den, mám skoro stejný problém, můžete se semnou spojit? Můj email je siilvinka@seznam.cz

      OdpověďZrušit
  32. jarka
    před 5 roky

    Dobrý den,dne 13.10.2017 jsme zakoupili zájezd do Egypta s odletem 27.6.2018,19.2.2018 jsme zjistili,že v termínu od 1.7.2018 do srpna bude provedena plánovaná oprava bazénu,která však nebyla uvedena v katalogu.Chtěli jsme posunout termín odletu na 23.6.2018 za stejných podmínek,ale bylo nám řečeno,že si musíme najít jiný hotel ve stejném termínu.Když jsme s tím souhlasili a vybrali jiný hotel, tak manažer ck sdělil,že jsou všechny hotely v tomto termínu obsazeny.Byl nám doporučen termín až v září.Což vzhledem k mé práci není možné.Jaké máme další možnosti?Děkuji Jarka

    OdpověďZrušit
    • Zach
      před 5 roky

      Dobrý den, u jaké CK jste zájezd zakoupila? Žádný jiný hotel ve Vámi žádaném termínu CK už nemá? Jelikož je mnoho měsíců před plánovaným odletem můžete za menší poplatek zájezd stornovat a zakoupit si jiný. Bohužel v tomto případě si na CK předem nic nevezmete a pokud oni sami nechtějí být vstřícní bez poplatku Vám vycházet vstříc nemusí… Jedinou možností by bylo po návratu reklamovat zájezd a žádat kompenzaci dle Frankfurtské tabulky (budete mít nárok na přibližně 20% z ceny zájezdu, ale vymáhání Vás bude stát určitou energii). Já osobně bych volil ostrý telefonát na CK kde bych jim pohrozil zveřejněním negativní recenze a ujistil bych je, že s nimi já ani moji příbuzní na dovolenou už nikdy nepojedou…

      OdpověďZrušit
  33. Věra Hejlová
    před 5 roky

    Dobrý den, koupím si zájezd Last minute a na letišti si zlomím nohu-tedy úraz? Jak by to bylo se storno poplatky? Děkuji Věra

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 5 roky

      Dobrý den, na to právě platí poslední odstavec tohoto článku s názvem Pojištění storna. I pro úrazy si musíte připlatit u CK nebo u pojišťovny.

      OdpověďZrušit
  34. Roman
    před 5 roky

    A jak by to bylo v případě, kdyby si dovolenou zakoupil nesezdaný pár a oni se před uskutečněním dovolené rozešli? Vztahovala by se pojistka i na toto? Děkuji, Roman

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


před 29 dny




Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
  • Dovolená v SAE: Říše písku a slunce po celou zimu 13.2.2023
Právě se diskutuje
  • Tony: Ceny v Chorvatsku 2023
  • Kristina Pečlová: Regiojet: Kreditová jízdenka
  • Mirek: Recenze cestovní kanceláře A21
  • Tony: Váha zavazadla do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz