PlanetaCestovani.cz
  • Fórum
  • Dovolená
    • Akční zájezdy
      • Autobusem
      • Dovolená s dětmi
      • Luxusní zájezdy
      • Poznávací zájezdy
      • Vánoce a silvestr
    • First minute
    • Last minute
    • Odlety do týdne
    • Super last minute
  • Letenky
    • Vyhledávač
    • Akční letenky
  • Odlety
    • Odlety z Prahy
    • Odlety z Brna
    • Odlety z Ostravy
    • Odlety z Pardubic
    • Odlety z Německa
  • Sledování letů
    • FlightRadar 24
    • Letiště Praha
      • Přílety odlety Praha
    • Zpožděný let
  • Kdo jsme
    • Poradna
    • Spolucestování
PC » Pro cestovatele » Cestovní kancelář Pantour recenze

Cestovní kancelář Pantour recenze

Jaké jsou recenze na CK Pantour? Kdo je majitel a jak bychom tuto cestovní kancelář ohodnotili? Před týdnem jsme se vrátili z dovolené na řeckém ostrově Kréta, konkrétně z oblasti Agia Pelagia s cestovní kanceláří Pantour. Jednalo se o naší první zkušenost právě s touto cestovní kanceláří, a tak jsme netušili jakých služeb se nám dostane. V tomto článku se dozvíte naší recenzi a hodnocení CK Pantour.

Náš zájezd s CK Pantour za 11.900 Kč →

Náš zájezd jsme zakoupili přes tuto cestovní agenturu a hned první den pro koordinaci zaslání doplatku jsem využila infolinku CK Pantour 222 300 000. Potěšilo mě, že oproti jiným infolinkám, kde strávíte několik minut jen čekáním na volného operátora, telefon ihned vzali a přístup byl velmi milý a ochotný. Strach z neznámé CK v tu chvíli opadl.

Ostrov Chrissi s výbornou průvodkyní

Po zakoupení nám během několika málo hodin přišly na mail smlouvy a informace o zájezdu. Informace byly velice užitečné, jelikož zahrnují i ceník nejčastěji nakupovaných věcí v dané oblasti, malý slovníček nejpotřebnějších frází a povídání o Krétě. Nechyběla ani nabídka výletů na místě s českými průvodci, kterých nabízejí na Krétě hned několik.

My jsme využili výlet na ostrov Chrissi, který můžeme vřele doporučit. Oblast je to nádherná, cesta lodí tam i zpátky je sama o sobě zážitek. Naše průvodkyně na tento výlet se jmenovala Andrea a celou cestu v autobuse nám povídala zajímavosti o Krétě. Všeobecně vystupovala velmi vstřícně a starostlivě.

Drobné negativum

O něco horší už pak byla delegátka, kterou jsme měli přidělenou po dobu pobytu v našem hotelu. Paní Martina s námi nejela autobusem do hotelu, viděli jsme jí až na informační schůzce třetí den, jelikož z druhého dne se na poslední chvíli omluvila, že nestíhá. Schůzka s ní proběhla během několika minut, kdy se jen zeptala, zda-li máme nějaký problém a jestli si chceme zakoupit výlet.

A tak jsme byli dost zklamaní v porovnáním s tím, že jsme viděli informační schůzky ostatních turistů s jinými CK, kdy s nimi delegát seděl i půl hodiny, rozdal jim mapy, povídal jim o oblasti a předával cenné rady (kam a jak se dostat a kde všude jsou dostupné pláže).

Tedy s CK jako takovou nebyl problém žádný – komunikace je rychlá, služby odpovídaly tomu, co bylo řečeno při koupi. To, na jakou pak narazíte místní průvodkyni, je spíše o štěstí. Doufáme, že ty ostatní od CK Pantour jsou lepší než ta naše. A co Vaše zkušenosti s CK Pantour? Zanechte Vaše hodnocení v komentářích.

Úvodní mail s informacemi od CK Pantour po zakoupení zájezdu

Úvodní mail s informacemi od CK Pantour po zakoupení zájezdu

Úno 11, 2023Tony
Sending
User Review
5 (1 vote)



PC » Pro cestovatele » Cestovní kancelář Pantour recenze

91 komentářů Pro cestovateleRecenze CK
Mohlo by se Vám také líbit
 
eTravel – recenze a zkušenosti klientů
 
Nev Dama – recenze a zkušenosti od klientů
Komentáře: 91
  1. Marcel D.
    před rokem

    Pantour?
    Již nikdy.Jsou to zloději kteří nekomunikují a okrádají klienty.
    V lednu 2020 jsme si objednali zájezd přes CA Oliver Tour na Rhodos.Kvůli coronaviru jsme v červnu nemohli odcestovat a tak
    jsme dostali jejich voucher s platností do konce října.V říjnu byli ceny zájezdů o 30% vyšší,tak jsme objednali Tureckou riviéru.
    No a v červnu 2021,kdy jsme měli odjet,Ministerstvo zahraničí nedoporučovalo cestovat do Turecka.
    Tak jsme zájezd stornovali.Komunikace s Pantourem je velice složitá,odpovědi se hned nedočkáte .
    Storno poplatek přes 30% se mi zdá neůměrný.Na dotaz vyčíslení nákladů, byly jen nicneříkající čísla bez náležitého rozboru.
    Takže s Pantourem již nikdy.
    Marcel D.

    OdpověďZrušit
  2. Anna Fr
    před 2 roky

    Pantour neseriozní. Problémy s vystavení voucherů, jejich platností. Mám podezření, že to zabalí a už neuvidíme ani korunu.

    OdpověďZrušit
    • Fornůsek
      před 2 roky

      Pantour nám dluží peníze za zrušený zájezd od září 2020. Zakoupeno přes Invii v lednu 2020. Nekomunikují. Jsou to podvodníci.

      OdpověďZrušit
  3. Josef
    před 2 roky

    Pantour je nekorektní cestovka před kterou každého varuji. Osobní zkušenost mám a je to děs.

    OdpověďZrušit
  4. Josef Malík
    před 2 roky

    Storno poplatek 32% i půl roku předem!!! Doufám že CK doplatí na svou politiku kterou vede v současné době.Doporučuji CK Alexandria,Exim tour Čedok kteří se i v téhle vyhrocené době dokáží zachovat slušně a doufám že z toho budou časem profitovat.CK Pantour svojí nekorektností na to jistě doplatí.

    OdpověďZrušit
    • Růza
      před 2 roky

      Náš storno poplatek na zájezd zakoupený jako vánoční dárek je 43 % nebo poukaz na pozdější termín, letní i na 2021 ale vyčerpaní do 30.10.20. Máte pravdu že je to hodně nekorektní postup.

      OdpověďZrušit
      • jiri
        před 2 roky

        Hold doufejme, že si všichni před zakoupením dovolené přečtou recenze a pak si udělají úsudek a zhodnotí komu naběhnou

        OdpověďZrušit
      • Marcela
        před rokem

        Tak já na ten jejich voucher do 30.10.2020 přistoupila, vzhledem k vývoji situace jsem, ale letos více jak 70 dní před odletem udělala storno. Poplatek více jak 40% a když jsem žádala doklad o tom, za co takový storno poplatek byl, ať mi zdokladují vynaložené náklady, tak nereagují, ani na opětovné výzvy. A ten zbytek co mi měli vrátit, tak zatím nepřišel. Dovolená byla koupena přes Invii. Už nikdy více.

        OdpověďZrušit
    • Jan Doležel
      před 2 roky

      Od nás si nechali doplatit celý zájezd za téměř 70000,- již v době, kdy se vědělo, že se nikde nepojede, potom zájezd zrušili a nyní si hrají na mrtvého brouka. Ani peníze ani poukaz. Chystám se je dát k soudu za neplnění smluvních závazků.

      OdpověďZrušit
      • Zdeněk Fejfar
        před 2 roky

        Dobrý den, již jste tak učinil? Moje matka s kolegyní jsou ve stejné situaci. Děkuji

        OdpověďZrušit
      • Ivana
        před 2 roky

        Ano tato cestovka je opravdu nekorektni ,tez jsme museli doplatit zajezd pro ctyri osoby a moc dobre vedeli ,ze se nikam nepojede.za zajezd jsme pro ctyri osoby zaplatili pres 100.000,-Kc storno temer 30.000,-a cekame na vraceni pres 70.000,-uz se vubec neozyvaji a nechali si vsecho.Uz jsme si museli najmout pravnika a davame je k soudu.

        OdpověďZrušit
      • Irena
        před 2 roky

        Ano je to velmi nekorektni cestovka,okradla nas o 100000,-.a ctyri mesice se marne snazime dostat sve penize zpet ,jak je mozne ze mohou dal podnikat a manipuluji s nasimi penezy?Donutili nas zaplatit cely zajezd dle smlouvy i kdyz vedeli,ze se nebude moci vycestovat .zajezd jsme museli stornovat poplatky nam vypocitali na tricet tisic a nevratili vubec nic.takze si nechali uplne vsechno.uz jsem musela najmout pravnika,ponevadz nikdo jiny s tim nic delat nebude.je to opravdu nehoraznost od teto cestovky.

        OdpověďZrušit
      • mirka
        před rokem

        Přidala bych se k Vám. Loňskou dovolenou voucher a letos dělají mrtvého brouka. Storno činí 33%

        OdpověďZrušit
  5. Lenka
    před 3 roky

    Krásná,pohodová dovolená.Delegátka Markéta v Sidari byla milá,příjemná a vstřícná. Prostě krásný odpočinek. Díky

    OdpověďZrušit
  6. Vinkláriková
    před 3 roky

    S Pantourem již nikdy – objednali jsme si dovolenou na Kypr. Po příletu na letiště nás čekala delegátka,která s námi ovšem nechtěla mít nic společného a se slovy „najděte si svého řidiče“ – odešla….Na hotelu také žádná delegátka nebyla – po celý pobyt jsme byli odkázáni sami na sebe a na pouze anglicky hovořící personál.

    OdpověďZrušit
    • Radoslav Řezníček
      před 3 roky

      Cestovka mě při odjezdu nevyzvedla z hotelu, na letiště jsem jel taxíkem (alespoň ten mi zajistila delegátka), úhradu nákladů za taxi nedokázala CK vyřešit (zaplatit/zamítnout) ani za měsíc, reagovat začala až po intervenci zprotředkovatele zájezdu (Student agency) s vyjádřením, že „klient nepodal reklamaci, pouze požadoval proplatit taxi“.

      OdpověďZrušit
  7. Slávka
    před 4 roky

    Alanya hotel bonapart Sealine dovolená bez chyby, nemám na co si stěžovat budeme dovolenou opakovat

    OdpověďZrušit
  8. Gregor
    před 4 roky

    S Pantourem ani zadarmo. Více než 3 hod. čekání na letišti,personál v Egyptském letadle, zkrácená dovolená, hotel a nakonec všeho nemožnost jakékoliv komunikace s Pantourem. Podle této vydařené cestovky bylo vše podle pravidel. Prostě vyhozené peníze.

    OdpověďZrušit
  9. Ola
    před 4 roky

    Dobrý den, objednali jsme si zájezd do Egyptu přes Invii, až pak jsme zjistili, že je to přec cestovní kancelář Pantour. Měli jsme zaplaceno 8 nocí, 7 dní, ale u moře jsme byli pouze 6 dnů. Podle cestovní kanceláře dovolená začíná na letišti. Prý je to v pořádku. Přiletěli jsme do Hurgády v jednu hodinu v noci, takže jsme byli na hotelu někdy o půl třetí ráno, takže celou sobotu nám tímto sebrali a na pláž jsme mohli až v neděli ráno. A další sobotu jsme zase odjížděli z hotelu o půl dvanácté, takže k moři už taky nemůžete jít, leda k bazénu. Jinak v hotelu bylo vše v pořádku, ale s touto kanceláři už nikdy více. Takže pozor na tuto cestovku odlety si mění, tak jak oni potřebují. Delegátka mě řekla, že na to mají nárok, i když jsem jí tvrdila, že nás okradli o jeden den dovolené.

    OdpověďZrušit
  10. Ladislav Kotek
    před 4 roky

    S CK Pantour už nikdy .V Září jsme se vrátili z dovolené v Egyptě.Delegátku jsme viděli jen jednou, hned druhý den po příletu.Od té doby komunikovala jen přes sms.Ubezpečila nás že v poslední den odletu nás na letiště bude doprovázet její česky mluvící kolega, který pojede s námi a vše nám na letišti ukáže.Stal se však pravý opak, do hotelu pro nás přijel autobus jen s místním řidičem který česky neuměl ani pípnout.Dovezl nás před letiště a odjel .Dovolenou kterou prodávají jako 8 dní 7 nocí je také podvod.Na hotel se dostanete ve 4 ráno ale účtují Vám to jako plnohodnotnou noc.To samé ,účtují Vám den dovolené i když odlétáte až ve 21.30.

    OdpověďZrušit
  11. Markéta
    před 4 roky

    Byli jsme na dovolené na ostrově Korfu, Sidari, hotel Joanna od 1.9. do 8.9.2018 a musím velmi pochválit CK Pantour, delegáty Markétu a Azamata i personál hotelu. Všichni se o nás starali na 1*. Měli jsme zajištěnou stravu all inclusive. Jídla bylo vždycky dost, každý den bylo dost ovoce i zeleniny. Pití alko i nealko bylo k dispozici po celý den. Hotel je umístěn na okraji, ve velmi klidné části městečka cca 800 m od pláže. Moře bylo čisté, písčité pláže a mělké. Delegát Azamat nás při příletu čekal na letišti a zajistil bezproblémový rozvoz na hotely. Hned druhý den jsme měli informační schůzku, na které nám vysvětlil vše potřebné k pobytu, nabídl zájezdy a zprostředkoval půjčení motorek. Delegátka Markéta se nám věnovala po celou dobu celodenního výletu po ostrově, vyprávěla nám o ostrově (historii, současnost) a cestou nám ukazovala zajímavá místa na ostrově. V případě potřeby zajistila lékařské ošetření pro klienty. S CK Pantour mohu všem doporučit.

    OdpověďZrušit
    • Vera
      před 4 roky

      Byla jsem tam ve stejnou dobu , jestli vám se delegát věnoval, tak asi máte větší štěstí, z nás nic neměl, takže jsme se jako 4 staré báby musely starat samy. Postel příšerná, pokoj na úrovni skautské ubytovny, kyvadlová doprava nefungovala, jídlo nekomentují, ale způsob jeho podání byl z hlediska hygieny tristní. Cena tedy vůbec neodpovídala skutečnosti.

      OdpověďZrušit
    • Jana
      před 3 roky

      Skvělá recenze přímo od delegátky 😂😂😂

      OdpověďZrušit
  12. Jaroslav
    před 4 roky

    Letěli jsme letos na Krétu s touto cestovní kanceláří, 4 hodiny před odletem nám volali že námi objednaný apartment Eva Studios není volný ale sehnali nám jiný-Paralia, že prý je to ještě lepší , že nebudeme doplácet atd. po příletu v noci jsme byli v šoku nad tímto náhradním ubytování, Teplá voda netekla, wc a sprcha společně v místnosti 1, 2×1, 2m, bez závěsu, lednice namražená tak že nešla zavřít a uvnitř plíseň, prostě děs, to jsme reklamovali za 2 dny nám přidělili jiný pokoj, ten už byl o něco lepší ale celkově to zkazilo celou dovolenou. Námi objednané ubytování bylo dle fotek a i po návštěvě pokojů bylo o třídu lepší. Takže když to shrnu tak CK Pantour asi zaplatilo za nás menší cenu za náhradní ubytování než by jistě zaplatilo v Eva studios, takže s touto cestovní kanceláří bych určitě již nikam nejel.

    OdpověďZrušit
    • Miroslava
      před 3 roky

      Když tady čtu ty recenze, tak mám obavy co nás čeká, letíme přesně tam kde jste byli vy.

      OdpověďZrušit
      • Anonym
        před 3 roky

        Dobrý den, také jsme zakoupili dovolenou od CK Pantour. Dovolenou jsme hledali přes Travel portál a bohužel až po zaplacení jsem zjistila s jakou CK jedeme. Po přečtení recenzí jsem celkem zděšená co nás čeká.Jedeme tři rodiny s malými dětmi a tak nezbývá než se dát nejspíš na modlení.

        OdpověďZrušit
  13. žany
    před 4 roky

    dobrý den 26.8.letíme do Bulharska a až ted jsem našla tyto recenze a upřímně je mi zle když to čtu.Vubec nevím co si mam myslet několikrát jsem jim psala a bez reakce i na messenger i pod komentáře na fb a nic než jsme objednali recenze byli super a ted jsem narazila na tyto a jsou katastrofální jede nas 9a ja to zařizovala tak mě asi ukamenujou když to bude stat za hovnajs ach jo už mám deprese

    OdpověďZrušit
  14. Eva Danišková Náklo
    před 4 roky

    Dobrý den,
    ve středu jsme se vrátili z BULHARSKA -SLUNEČNÍ POBŘEŽÍ-VILA MARE.Co se týče organizace nemohu si stěžovat.Při příletu nás čekala delegátla ,která nás přivítala a posadila do autubusu a rozvezla po hotelích.Zároven jsme od ní dostali informační lístek ,kde byli základní informace a čas informativní schůzky.Delegátka se dostavila v danou hodinu a dala nám potřebné info.Odlet byl zorganizován také na 1.
    Co se týče ubytování .Na pokojích celkem čisto,jídla bylo dosti akorát se to pořád opakovalo,ale bylo celkem z čeho vybírat.Moře mě zklamalo zelené řasy a binec.
    Hotel je celkem v centru takže noční život do tří hodin ráno.

    OdpověďZrušit
    • žany
      před 4 roky

      dobrý den mohu se zeptat bylo v letadle občerstvení ?a co letadlo ja když čtu ty recenze tak je mi zle a to letíme26.8.

      OdpověďZrušit
  15. Marcela Kučerová
    před 4 roky

    Dobrý den, právě jsme se vrátili z řeckého ostrova RHODOS s cestovní kanceláří Pantour. Byla to naše první zkušenost s touto cestovní kanceláří a vím, že určitě poslední. Delegát Roman Visinger, kterého jsme viděli jednou a to druhý den po příletu, na informační schůzce, kde nám podal minimum informací, vlastně nás jen informoval, že ho nemáme otravovat, pokud se nám něco stane, třeba na výletu na skútru nebo čtyřkolce a hlavně od 21 – 9 do rána ho nemáme rušit, to prý spí. Cestujeme každý rok, už několik let, ale s přístupem takového delegáta, jsem se ještě nesetkala.
    Poslední den jsme museli vyklidit pokoj do 12 hodin a odjezd na letiště byl až ve 20,25 hod, po obědě nám už nechtěli u baru dát žádné nápoje a ani večeři, několik hostů muselo volat delegátku (delegát Roman byl prý někde pryč) a řešit tento problém, nakonec nám večeři dali, ale u baru už nic, přesto že všichni jsme měli zaplacený Al inclusive.

    OdpověďZrušit
  16. Jirka
    před 4 roky

    Včera jsem se vrátil z Laganas z ostrova Zakynthos v Řecku. Cestoval jsem s CK Pantour a musím konstatovat maximální spokojenost. Veškeré podklady na dovolenou jsem obdržel emailem včas, odbavení a odlet proběhl hladce a bez zdržení. Na letišti v Zakynthosu čekaly dvě příjemné delegátky a dopravily v pořádku do hotelu. Služby jsem využíval hotelu Poseidon a ubytovaný jsem byl v Sorrento studio clever nedaleko hotelu. Ubytování bylo skromné, ale přesně podle popisu. Majitel byl velmi milý a ochotný pán, bazén ve studiu byl téměř prázdný a stále k dispozici i s lehátky, stolky a slunečníky (zdarma). Hotel Poseidon byl velmi moderní a prostředí příjemné. Vše naprosto odpovídalo popisu včetně fotek. Delegátka byla stále na telefonu a připravená kdykoli přijet a s čímkoli pomoci. Já si objednal několik výletů (všechny byly super) a také mi vyjednala pronájem auta (to mi firma přistavila až před „pokoj“, vše jsme sepsali na místě a druhý den ráno si stejně tak pro vůz přijeli). Prostě vše super. Nakonec nás všechny delegátka doprovodila až na letiště a čekala až dokud neprojdeme celní kontrolou. Musím říct, že jsem měl po četbě recenzí na CK Pantour značné obavy, ale musím všem sdělit, že tyto byly naprosto zbytečné. S CK Pantour bych na Zakynhtos (další zkušenosti zatím nemám) letěl klidně znovu a rád. Také bych tímto chtěl poděkovat naší delegátce z CK Pantour Ireně Popadynets, která se o nás starala velmi pečlivě a ochotně.

    OdpověďZrušit
    • Anonym
      před 4 roky

      Dobrý den, tak to jste měli štěstí, o 2 měsíce později se delegátka už nestará….

      OdpověďZrušit
  17. Lucie
    před 4 roky

    V sobotu jsme přiletěli z dovolené v Egyptě,hotel katastrofální byli jsme ubytovaní v hotelu Triton Empire Beach Resort,přijeli jsme na pokoj ve 3:00 h ráno,dali nám pokoj tak hnusný,že jsme si chvilkama myslela,že jsme na ubytovně.Ráno jsme vyšli s pokoje a už na nás čekal pikolík,který nás odvedl do jiného pokoje lepšího určitě než byla ta hrůza před tim,ale nechal si za to zaplatit 25 dolarů.Jídlo ušlo,ale nebylo z čeho vybírat,každý den se točilo to samé,brambor,rýže,kuře.S Čechy co jsme se potkávali na pláži vyprávěli,jak mají ovoce,párky,hranolky apod..mi sme o takové jídlo celí týden nezavadili.Co se týče pláže,byla super,celkem čistá,lehátko a osušku jsme dostali vždy.O delegátovi ani nemluvím,cestuji hodně,ale tohle jsme také ještě nezažila.Byla jsem zvyklá,že na jiných dovolených mi byl delegát k dispozici vždy když sem potřebovala,tady to takhle nebylo.Jeden den z pobytu,jsme chtěli na výlet delegát neměl zájem nám to poskytnout,když sem se ho ptala jaký je tam zrovna kurz měny tak to nevěděl a kdybych mu v pátek nezavolala v kolik nás v sobotu vyzvedne autobus na letiště a v kolik letíme tak se ani neobtěžoval nám to říct nebo zavolat.Takže za nás tento hotel rozhodně ne.

    OdpověďZrušit
  18. Ilona Slaninová
    před 4 roky

    S CK Pantour jsme byli vcelku spokojeni.Před odletem jsme obdrželi všechny potřebné informace i doklady.Letěli jsme do Hurghady do hotelu Sunny Days El Palacio. Na letišti jsme se nenechali zlákat vyřvávajícími ,,Pantour viza“ a zaplatili jsme 25dolarů za osobu u vstupní přepážky-jinak chtěli 30dolarů.Delegát na nás čekal a zavezl nás na hotel.Druhý den jsme měli s delegátem Amrem schůzku a snažil se nám pomoct vyřešit některé nedostatky při ubytování / na recepci opravy slíbili, na pokoj přišlo asi 5 inženýrů, ale stejně nám pak nic neopravili / , nabídl nám výlety/ dokonce s námi jel na výlet a celý den se nám věnoval, což bylo super, protože jinak s námi jeli samí turisté z Německa.O odletu zpět nás také informoval osobně!!
    Jinak zájezd má být na 7 nocí a protože odlet z Prahy byl ve 20.00 ,přílet ve 0.30 a než jsme se dostali na pokoj bylo půl páté ráno – takže první noc strávíte v letadle, na letišti a v autobusu.Služby hotelu jsou nabízeny jako 4**** ale úroveň a služby tomu neodpovídají!!! Jediné plus je to krásné moře s podmořským životem.Vůbec jsme se v hotelu necítili dobře, všude dávají přednost místním a dávají najevo že o nás příliš nestojí ani za bakšiš.V hotelu jsme byli před 6 lety ,proto jsme si ho vybrali, ale úroveň se zhoršila tak, že do Egypta nepojedeme možná už vůbec. Všem místním dávají pokoje s výhledem na moře nebo do laguny, ale Čechům s výhledem na parkoviště před hotelem, měli jsme 2 pokoje – jeden byl dokonce bez balkonu pouze s malým oknem, celý týden nám nikdo neuklidil, pouze 1x vyměnili ručníky, předpotopní televize nefungovala, na pokoji nebyl funkční trezor, nebyl tam vysoušeč vlasů, jediné co fungovalo bylo to, že jsme měli každý den balenou vodu . V barech vám dávají veškeré pití do malých 1dcl plastových měkkých kelímků,takže když ho vezmete do ruky ,půlka vám vyteče a ještě se tváří jako by vám to dávali ze svého.Jídlo nic moc, celý týden pořád všechno stejné-rýže,těstoviny,tvrdé brambory a kuře nebo nějaká ryba- spíš mleté rybí maso,nějaká zelenina a zákusky, ovoce – jen fíky a pomeranče-2x byl meloun.Totéž večeře. Kultura stolování hrůza!!Nestíhají prostřít , neustále něco není – příbor, talíř……Místní mají jiné zvyky- naberou si plné talíře všeho, rozďoubou to a pak nechají ten bordel na stolech i pod ním .Jednou za pobyt jsme si chtěli objednat večeři v italské restauraci , ale ačkoli jsme si ji objednávali 2 dny dopředu, bylo nám řečeno, že je obsazeno do konce pobytu. Takže tento hotel nebrat!!!! Spokojeni jsme nebyli ani s anim.programem- trapné!!Spíš taková zábavička pro malé děti, ale to neovlivní cestovka. Jediné co můžeme pochválit je delegát – pan Amr- sympatický a ochotný!!!

    OdpověďZrušit
  19. Licková
    před 4 roky

    Letos v červnu jsme s CK Pantour (poprvé) odletěli do Řecka na ostrov Korfu. Jsme nenároční cestovatelé. Jezdíme různě s CK, individuálně i přes agentury. Ubytování v hotelu Summertime v Sidari. Prostředí krásné, ubytování také celkem dobré- v aprtmánu. Měli jsme zakoupeno All inclusive. Toto mě velice zklamalo. Jidlo celkem pestré, ale na množství strávníků ho nebyl dostatek. All inclusiv bych si představovala, jak se jinde setkáváme, že bude po celý den přísun kávy, salátů a drobných nenáročných pochutin, ale toto zcela chybělo. Budiž, nepovažuji to až tak nutné. Ale jaké rozčarování bylo, když jsme ať snídaně, oběd i večeře museli vystát až hodinu frontu, abychom se mohli najíst. Dokonce se nám stalo a né jednou, že prostě v určený čas pro jídlo na poslední strávníky vůbec strávníky vůbec nezůstalo. Když jsme jeden den kontaktovali delegáta Azamata, že na několi lidí nezbylo nic, tak nám řekl, že máme přijít dříve, ale to přece nic neřešilo, protože stále by zůstalo posledních nekolik strávníků bez jídla. Jestli nám je prý líto 2,5 € za gyros někde v taverně?…….Byla jsem velice zklamaná přístupem delegáta. Kdyby měl kuchař jít a posledním strávníkům třeba umíchat vajíčka, ale nějak to řešit, brala bych to. Mezi čekajícími bez jídla byly i děti. To bylo téměř každý den. No hotel asi nedokázal zhodnotit své možnosti a chtěl kapacitu ubytování využít co nejlépe, ale už to nedokázal řešit v kuchyni. No příští All inclusive už ne. Raději restaurace a individuální, nebo polopenzi. A ještě taková drobnost, za kterou si mohu sama. Jen tak naokraj, zapomněla jsem mimo hotel, ale nedaleko u celkem minimálně navštěvovaného bazénu čtečku (zjištěno až na letišti) Následně jsem volala delegátovi a popsala kde byla, jestli by nebyl tak ochotný a nezeptal se zda ji někdo nedal na bar, nebo při úklidu ji někdo neobjevil. Od bazénu jsme odcházeli už poslední. Dostala jsem odpověď, že už jsem bez ní. Ani náznak snahy říct, že se zkusí zeptat, nebo to nění moje věc. Zdravím a přeji všem lepší zážitky

    OdpověďZrušit
    • Jarmila
      před 3 roky

      Dobrý den, musím odepsat, nyní tu jsme, je to ještě horší než popisujete,nezájem ze strany delegátky, nejhorší co jsem kdy zažila na dovolené,CK Plantour už nikdy.

      OdpověďZrušit
  20. Světlana Vlasáková
    před 4 roky

    Dobrý den,1.6.2018 jsem s kamarádkami odletěla od CK PANTOUR na ostrov Kréta.Zájezd byl do 8.6.2018 a zdůrazňuji AAL INCLUSIVE!!!Jediné co se nám na tomto zájezdu líbilo,bylo moře,jinak naprostá katastrofa.Byli jsme v hotelu FERENIKI!!Vím,že to nemůžeme srovnávat se službami v Egypte,které jsou hodně dobré a na úrovni.Byli jsme na to i upozorněné.Náročné opravdu nejsme,ale co je moc,to je ….Jednak jsme cestovali z pátka na sobotu,dojeli jsme hodně k ránu a museli jsme zaplatit nějaký jejich poplatek i za pátek,proč?Na recepci pobíhal zběsile nějaký pikolík,který nás po hodině ubytoval v nějakém pavilonu v holopokoji až ve 4patře-kufry jsme samozřejmě dřeli sami.A to nas bylo pět a měli jsme být někde u sebe a dostali jsme pokoje od sebe každý úplně jinde.Po dlouhé cestě jsme měli žízeň,nikde žádná voda a ani jsme nevěděli,jestli voda z kohoutku je pitná.Myslím,že ta voda je fakt pakatel a měla by být na pokoji nebo recepci.Druhý den jsme nevěděli vůbec nic,kam máme jít na jídlo,co vlastně je nám k dispozici jaký bazén nebo bazény,co vůbec patří k našemu hotelu a kde si co můžeme dát atd.Delegátka přijela až v pondělí odpoledne- Proč tak pozdě,když v pátek už jsme letěli domů.Úroveň v jídelně je na zavření,stále se čeká na ¨doplnění jídel,hrnky polorozbité,oprýskané-na rozříznutí pusy,talíře pouze velké nělké.Nejhorší bylo,že jsme stále čekali ve frontě na pití a to nám ještě nedali,co a kolik jsme chtěli.Nakonec jsme si pití kupovali-úžasný!!!!Allinclusive.Pokud jsme jeli na výlet,tak jsme vlastně přišli o jídlo a nic jsme nedostali ani sebou.(balíček).Povlečeno jsme měli pouze jednou a ručníky vyměněné taky jen jednou-hrůza,děs.Jednou jsme potkali naše krajany a ti rovnou řekli,že tenhle hotel by se měl zavřít anebo rovnou zbourat a že je to na žloutenku.Na obrázku je samozřejmě vyfocené jen to hezčí a co je za tím,to už nikdo nevidí.Jinak jsme si na poslední den zajistili,že můžeme užívat pokoj do odjezdu.Zřejmě si to mezi sebou neřekli a samozřejmě na nás pomalu volali policajty a řvali tam na kamarádku,co tam dělá.Takže i komunikace mezi personálem nějak vázne.Do teď vlastně nevím,co všechno vlastně patřilo k našemu hotelu nebo co to bylo.Tak tohle už doufám nikdy.Opravdu jediné co za to stálo,bylo moře.Tohle už nikomu nenabízejte.Hrozné je,že na to někteří lidé šetří celý rok a pak dopadnou takhle.Doufám,že s tím někdo něco udělá.Tak nevím,jestli ještě někdy s touto cestovkou někam vycestujeme.Světlana Vlasáková

    OdpověďZrušit
  21. Peter
    před 4 roky

    Nedoporucujem. Pantour je len predajca. Kupili sme si dovolenku na ostrove rodos hotel evi. Vsetko prebehlo v poriadku len odlet sa nejako neuskotocnil. Vedeli ze lietadlo bude meskat ale aj tak nas odviezli na letisko a nechali nas tam 9 hodin cakat. Keby sa mi ten pan alebo majitel cestovky v tej chvilke dostal do ruky tak uz nepreda ziadnu dovolenku. Neviete si predstavit ake to je ked vas odbavia a cakate odlet a nikto vam neoznami ze nikam neletite. Majitelovi pantour zelam abi spoznal co najskor nejake ozdravne zariadenie tipu marnica.

    OdpověďZrušit
  22. Věra Vlčková
    před 4 roky

    A ještě jedna připomínka. Dostali jsme na recepci VOUCHER na masáž. Než se rozkoukáte a zjistíte, kam se na masáž objednat, tak Vám řeknou, že to platí jen 2 dny.

    OdpověďZrušit
  23. Věra Vlčková
    před 4 roky

    Tak jsme se vrátili z dovolené z Kréty organizované cestovní kanceláři Pantour.Byli jsme ubytováni v hotelu Mediterraneo Hersonissos. Ubytování bylo dobré, uklizeno a čisto. Strava dobrá, pestrá. Hodně zeleniny, ovoce, velký výběr. Ochotný personál jak v jídelně tak pokojské.
    Na recepci skvělá recepční. Jeli jsme s dcerou, vnoučaty a měli jsme být ubytováni v jiné budově než dcera. Někde ve třetím patře, kam se chodilo mimo hotel po schodech. Měla jsem velké bolesti kyčlí a těžko bych zvládala po schodech několikrát za den chodit.Recepční ochotně vyměnila pokoje a byli jsme ve stejné budově s výtahem. Snad jen jediná výtka. Stánek číslo 7 jsme našli. Delegátka nám v autobuse řekla, že za námi druhý den přijede. Přijela, podala informace ohledně stravování, okolí, nabídla možnost dle mapy, kam je možno se podívat i kam zajet na výlet. Možnosti výletu předala. Upozornila, kdyby bylo potřeba, ať ji kontraktujeme a za námi přijede a pomůže problém řešit. Dne před odjezdem na poslala formou SMS čas odjezdu autobusu. Na letišti na nás potkala a oznámila číslo stanoviště k odletu. Byli jsme s kočárkem, zajistila přednostní odbavení. Jedinou chybičku bych našla. Neumíme anglicky, takže na recepci při příjezdu na hotel jsme nerozuměli. Kdyby s námi nebyla dcera, tak bychom se nedomluvili. Domnívala jsem se, že delegátky na na recepci doprovodí a přeloží, co recepční říká. Jinak jsme byli spokojeno.

    OdpověďZrušit
  24. Ivana
    před 4 roky

    V květnu 2018 jsme strávili krásných 11 dní v Egyptě v resortu Albatros Palace, chtěla bych poděkovat CK Pantour za služby, které poskytují. Zvlášť velké díky za změnu spolucestující osoby, která byla vyřešena velmi bleskově a vše k mé spokojenosti. Na letišti čekal velmi milý delegát Amr, který mluví dobře česky. Díky němu transport na hotel proběhl naprosto úžasně, podal vyčerpávající informace, zanechal nám prospekty i s jeho tel.číslem, na první schůzce opět úžasný, opět nás informoval o využití všech možností, na které jsme měli nárok, nabídky výletů, byl vždy k dispozici, což je pro nás Čechy velmi příjemné, vzhledem k převažující klientele Němci a Rusové. Tímto mu moc děkujeme a CK by si takového delegáta měla považovat, protože díky němu tam bude jezdit více Čechů. Takže velké díky Amrovi a těšíme se na něj i příště. Opravdu super dovolená. Děkujeme CK Pantour.

    OdpověďZrušit
  25. Blanka Bubnová
    před 5 roky

    Vážení přátelé ,varuji Vás před dovolenou s touto cestovní kanceláří.Velice ráda slibuje různé slevové bonusy /např. za předčasný odlet / ,ale své sliby nikdy neplní.Bohužel jsem si přečetla recenze až po dovolené a tak už vím ,že je to jejich tradice . Tentokrát to byla sleva ,příště to může být cokoliv jiného.Slíbit se dá všechno. .S Pantourem již nikdy !!!

    OdpověďZrušit
    • Martina
      před 4 roky

      Dobrý den,souhlasím a již nikdy více!Škoda,že recenze jsme četli až po příletu domů,protože bychom asi nikdy neletěli s touto cestovkou ,připadalo mi to jako když v 90.letech klamali cestovky a pak na to dojeli,tak jsem zvědavá jak dlouho bude fungovat tato.Já bych jí dala konec už nyní.Určitě nebudu doporučovat nikomu tuto cestovku,mám co srovnávat ,cestujeme dvakrát v roce do ciziny ,ale tentokrát jsme naletěli.Už více S.Pantour!!!

      OdpověďZrušit
  26. Hanka
    před 5 roky

    V srpnu jsem strávila dovolenou s vnučkou na ostrově Korfu-Sidari v apartmanu hotelu Sommertime – Sofoklis- typ stravy all inclusive od 9.8.-16.8.2017.
    Při transféru z letiště nás vyložili ve 23 hodin přímo v apartmánu, kam nás uvedla animátorka.Ptali jsme se, zdali dostaneme balenou vodu, odpověď byla negativní, prý si ji máme koupit v marketu, protože jak bylo záhy sděleno, voda je pitná, ale ne pro náš organismus, údajně jiné složení, víc soli atd.
    Hodně cestuji a vždy, když jsme přijeli i v nočních či ranních hodinách,dostali jsme balenou vodu na hotelu a pásku na ruku, aby bylo vidět, že jsme si zakoupili all inclusive. Jela jsem s vnučkou, proto jsem tuto formu vyžadovala, aby jsem nemusela pití kupovat a docházet do obchodu.
    Jsem důchodkyně a těšila jsem se na klidnou,bezstarostnou dovolenou. Tento apartman mi byl doporučen panem Šimkem z pobočky Invia v Hradci Králové kvůli tomu, že je blízko moře, ale prý budeme docházet 500m na jídlo.To jsem skousla, ale bohužel mi už neřekl, že do toho moře se vlévá stoka, kam jsou vypouštěny odpady z přilehlých penzionů a hotelů a při přílivu se to v moři promíchá!Navíc to moře je tam špinavé, mnoho rostlin na pláži i v moři.Mimo jiné to nebylo 500 m, ale 800 m.
    Dále jsme byly překvapeny strašným hlukem, neboť jsme byly pár metrů u hlavní silnice, kde od božího rána do pozdních i ranních hodin byl doslova hluk a kravál a prach , jak ze silnice tak z okolních barů-to mi také nebylo sděleno.
    Ráno při dotazu, že na WC byl zbytek toaletního papíru a chceme po uklízečce nový, nám sdělila, že si musíme koupit toaletní papír v marketu . Na recepci jsem vznesla dotaz a tam mi to bylo potvrzeno! Také o balené vodě se mi mohlo zdát.Tak jsem si do pet láhve načepovala z barelu v hotelu neperlivou vodu, ale ta se nedala pít, jelikož byla tak cítit chlórem, že jsem ji vylila. Další džusy, které byly z prášku se nedaly pít, jelikož chemické náhražky jsou víc jak škodlivé a ty přeslazené limodády , které nabízeli.
    Po prohlídce okolí jsme s vnučkou zjistily, že je tam mnoho apartmánů v klidném prostředí patřící k témuž hotelu a že dostávají toaletní papír i mýdlo na osobu.Tak jsem nechápala, proč za stejnou cenu máme jiné služby. Seznámily jsme se tam s jednou rodinou a vše jsme viděly na vlastní oči.
    Byla jsem již v Řecku několikrát a vím, jak all inclusive strava vypadá v jiných destinacích. Místo zákusků nechutné sušenky, pouze jeden druh, místo rozmanitého ovoce k obědu někdy jablka, k večeři meloun na kousky nakrájený a na měsíčky nakrájený někdy pomeranč.Jídlo bylo studené, někdy i nechutné.
    Kdo nepřišel jako první na jídlo,neměl možnost ochutnat vše, doplňovalo se jen něco! Mimo snídani, pokud jste si chtěli dát kávu, tak to nemělo s kávou nic společného, byla to obarvená voda. Na odpolední svačinu byl vždy „sendvič“-kousek bagety s kouskem sýra a salámu a to stejné po celou dobu.
    Kdo jel na výlet, tak za 45 eur zaplatil vlastně dopravu, jinak si vše platil, vstupy kamkoliv a to bez oběda v ceně. Pokud si objednal balíček, dostal ten kousek bagety co ke svačině a jablko!!!Bez pití, ani malou balenou vodu neobdržel!
    Když si přečtu stránky CK Pantour,co píší, jak lidi oblbují a skutečnost je úplně odlišná, je to docela síla.Místo 500 m jsme docházely na hotel za jídlem 800 m.
    A to jsem si přečetla recenze před odjezdem.Mělo mne to varovat! Ale pan Šimek z Invie řekl, že nemá problémy , že s CK obchoduje už asi 10 let. Dnes mi je jasné, že asi obdržel vyšší provizi za tento apartmán, aby byl obsazen.

    Takže jsem požadovala finanční kompenzaci. Nejsem jediná, kdo si stěžuje na CK Pantour, bylo tam mnoho nespokojených klientů, ale kupovat si toaletní papír, to je opravdu síla.
    Proto chci tímto varovat všechny, nikdy nejezděte s CK Pantour, podává klamavé a zadržuje důležité informace. Na moji stížnost mi neodpověděli na dotazy ,které jsem měla, naopak si v něčem odporovali a to s tím toaleťákem, který prý doplňovali a to citovali všeobecné podmínky.
    Takže nikdy více s touto cestovkou!!!

    OdpověďZrušit
  27. JASPAR
    před 5 roky

    Po příletu na řecký ostrov Rhodos 25.6.2017 jsme obdrželi příletové informace že paní delegátka za námi přijde až 3 den, což nás trošku zarazilo když jsme tam byli pouze na 8 dní ale to jsme ještě přešli. Když přišel osudný den D kdy měla paní delegátka dojít tak nějak nedorazila. Po telefoní urgenci nám bylo sděleno že o nás NEVÍ nicméně jsme se domluvili a sešli se. Vše nám povykládala a nedostatky na pokoji také vyřešila. Zbytek dovči jsme si užili a přišel čas odjezdu na nástěnce bylo napsáno odjezd v 6 ráno. když v půl 7 autobus nepřijel tak jsme se snažili dovolat delegátce a ta měla vypnutý telefon. A tak jsme se vydali na letiště samovolně s obavami o odlet letadla. Dostali jsme se tam a hned jsme reklamovali že autobus pro nás nepřijel. Paní delegátka z jiného místa to s námi řešila, nicméně výsledek byl takový že autobus pro nás přijel v a odlet by jsme stihli. Tím vše skončilo. Po příletu jsme napsali stížnost kde jsme vše vylíčili a jako odpověď nám na naše stížnosti toto:

    cituji dopis

    „Delegátku jste kontaktoval až 3 den, ta se vás dotázala, zda chcete, aby osobně za vámi na hotel přijela. Řekl jste jí, že o osobní schůzku nemáte zájem. Delegátka vám zodpověděla vaše otázky po telefonu a i vám upřesnila, že informace k odletu najdete na info nástěnce“

    V den odletu byl vypsán předpokládaný pick up u vašeho hotel v cca 06:15. Čas odletu byl v 08:55 a check-in se uzavírá 45 minut před odletem. Byl tedy velký časový prostor pro váš transfer, který trvá od hotelu na letiště pár minut. Transfer bohužel zpoždění měl, avšak byl stále v limitu dojezdu letiště. Delegátka bohužel žádný zmeškaný hovor neměla, pouze řidič volal do kanceláře, že jste do transferu nenastoupili, dle sdělení časové posloupnosti jste se museli u hotelu minout. Je nám líto, avšak rozhodnutí nečekat na transfer a jet na letiště taxi službou, bylo pouze vaše osobní svobodné rozhodnutí. Ohledně zmiňované ceny nám místní taxi služba sdělila, že cena 50 € za cestu na letiště neodpovídá, obvyklá cena je 20€ – 25€, pokud by si řidič chtěl „přivydělat“ tak max. 35€, ale v žádném případě 50€.

    Takže z CK Pantour už nikdy více!!

    OdpověďZrušit
  28. Alla
    před 5 roky

    Boli sme toto léto cez Pantour v Marsa Alam (Egypt), hotel Happy Life zodpovedal cene, ale všetko vynahradili zakúpené výlety – Luxor, Abbú Dabab, šnorchlovanie na korytňačky a výlet na delfíny od delegátky Janky a mali sme peperfektného sprivodcu Mustafu – čierny delfín, ktorého doporučujem každému, kto pô cez tuto cestovku a o zábavu skvelé zážitky am postarané. Už se teším na ďalšiu dovolenku s touto cestovnou.

    OdpověďZrušit
  29. Markéta
    před 5 roky

    Psáno 23.9.2017: S touto cestovní kanceláří mám VELICE ŠPATNÉ ZKUŠENOSTI, dokonce to dospělo k tomu, že jsem se rozhodli chování CK MEDIALIZOVAT PŘES ČERNÉ OVCE,kdo by se chtěl přidat pište na marketazilinova@outlook.cz

    OdpověďZrušit
  30. Roman Bischof
    před 5 roky

    Zasílám vám stížnost a žádost o navrácení peněz za zájezd, který jsem si zakoupil u vaší CK Pantour s.r.o. zastoupenou cestovní agenturou
    Předem mojí stížnosti Vás chci upozornit, že to co jsem zažil bylo nad moje chápání a doufám, že toto už nikdy nezažiji.
    Při příjezdu do hotelu Comfort Corali Beach Aparthotel *** jsem začal mít pochyby zda jsme na správném místě. Vzhled hotelu a fotky které prezentujete na vašem webu se ani zdaleka nepřibližují skutečnosti. Už to beru jako klamání zákazníka! Jelikož jsme přijeli brzo , čekali jsme na uklizení pokoje a bylo nám zděleno že budou dostupné až po 14h. Bylo nám nabídnuto že si zavazadla můžeme nechat na recepci. Recepce? – naprosto vybydlená místnost s jakýmsi starým barem a rádo-by pultem, kde měl být recepční. Na dotaz kam si máme dát zavazadla, nám bylo řečeno ať si je dáme za pult! Netušili jsme, že recepce není vůbec hlídaná, že tam vlastně nikdo ty 4 hodiny není a že je naprosto volně přístupná z druhé strany hotelu! Recepční , uklízečka, kuchař, opravář, myč nádobí a sběrač odpadků v jedné osobě zmizel a zjevil se až v době kdy nám řekl , že pro jednu z rodin / není na hotelu volný pokoj! Šílené, přijedu na hotel a není tu pro mě ubytování! / nebyli jsme jediní kdo tohle zažil/ Nakonec to „odnesla“ naše spolucestující. Ještě chci upozornit ,že rádo-by recepce disponuje WC, ale to je v tak katastrofickém stavu o pronikavém zápachu ani nemluvě, že se dá používat jen v opravdu krajním případě a já jsem to svému 9 -ti letému synovi zakázal. Opravdu ukázkový začátek odpočinkové dovolené s dítětem za 40 000,- Kč!
    Pokud tuto destinaci doporučujete pro rodiny s dětmi , tak mám pocit že jste tam nikdy nebyli!
    Zápach z kanalizace , odpadky kamkoli se podíváte, toulaví psi a kočky!
    Bazén pro děti – první den byl vypuštěný. Druhý den ho napustili , ale nefungovala filtrace, takže v něm 4 dny plaval bordel všeho druhu / kelímky ,cikády, nedopalky cigaret/ opravdu bazén pro děti!! To nejhorší přišlo večer po napuštění bazénu vodou. To se k němu zběhli toulaví psi a radostně si v něm umyli tlapky ,genitálie, napili se a šli si spokojeně lehnout do restaurace mezi hosty kteří večeřeli. Humus první kategorie! V sousedním hotelu Blue Sky byl také bazén. Po celou dobu našeho pobytu z něho koukal napájecí kabel se světlem a nebyl nikdo kdo by to dal do pořádku! Comfort ***dovolená s dětmi!
    Netušili jsme co nás čeká večer na pokoji. V koupelně , která nebyla vybavena ani záclonou na okně – v pohodě jsem přes svoje a okna naproti viděl až na konec hotelu, na nás z osušky vyběhl hmyz _ Rus / šváb/ viz foto. Tento večer se náš syn po celém dni nekoupal. Velmi špatně usínal a my jsme prohledávali celý pokoj zda tam ještě něco neběhá. Poté jsme ucpali všechny odpady a s hrůzou šli spát. Opravdu dovolená v Comfort *** hotelu pro rodinu s dětmi.
    Co se týče služeb delegátky – katastrofa. Od prvního dne jsme se jí nemohli dovolat / obsazovací tón/ a tudíž řešit naše problémy. Tento problém měli úplně všichni. Abych se přiznal tak vůbec nevím proč jsem to zkoušel , ona totiž stejně nic za celou dobu pobytu nevyřešila. Lidé si stěžovali a nic. Plesnivé matrace, nefungující sprchy, zámky u pokojů které nešlo zamknout, voda která vytékala z odpadů ve sprchách, švábi. Připadal jsem si jak v kempu u rybníka a ne v holelu který se pyšní 3 hvězdami! Navíc arogance s jakou s námi delegátka jednala mě rozpalovala do běla. Nechápu jak je možné, že když volám v den příjezdu do vaší CK a popisuji stav věcí, tak to delegátce za celou dobu nikdo nevyřídí a ani jí nikdo nekontaktuje / to nám zdělila a na to mám několik svědků/ Strašný přístup vaší CK hodný publikace na internetu a soc. sítích.
    Kuchyně a stolování to je kapitola sama pro sebe. Špinavé hrníčky a příbory. Nechutně opatlané automaty na kávu a nealko. Kdo nepřišel včas ten neměl hrníček vůbec. Někteří hosté to řešili tím ,že jedli naproti v restauraci! Jeden druh ovoce – meloun nevalné chuti a občas pomeranč. Grilované maso , ať už karbanátky nebo kuřecí špíz, nedopečené / krvavé/ . All inclusive? Pokud jste nepřišli včas / hned po otevření jídelny/ bylo jídlo studené. V ohřívacím boxu pod jídlem byla naprosto neuvěřitelně špinavá voda. Dobrou chuť v Comfort *** hotelu!
    Výlet do Aquaparku. Na autobus jsme čekali s několika dalšími hosty na zastávce asi o hodinu déle než byl plánovaný odjezd. Za zhruba 7 km jízdy ,jsem za 3 členou rodinu zaplatil 30 euro , což považuji za zlodějinu. Odjezd od aquaparku stejně opožděn jako příjezd.
    Nakonec jsme si půjčili auto. Paní delegátka nám , ač jsme ji o to několikrát žádali, nedala žádný tip na výlet. Beru to jako takovou pomstu z její strany.
    Při odjezdu nám byl nabídnut balíček s jídlem. Raději jsme si ho nevzali. Při předchozím výletu v něm byl suchý toust se salámem a nahnilý pomeranč. Také ALL INKLUSIVE!
    Pokud tohle někdo nabízí jako rodinnou dovolenou tak je to hodně špatný vtip. Vtip za 40 000,- Kč, za které tato dovolená rozhodně nestála a o odpočinku se nedá mluvit ani náhodou.
    O tuto svoji zkušenost se podělím na vašem webu, aby se vaši potenciální zákazníci mohli rozhodnout zda toto chtějí za svoje peníze s vaší CK podniknout.
    22.09.2017 19:47
    V příloze posílám fotky / bazén, psi, hmyz na pokoji / a tabulky z kterých můžete vycházet pro odškodnění. Očekávám vaše vyjádření v zákonné lhůtě. Hezký den.

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 5 roky

      Pěkný den, děkuji za nasdílení osobní zkušenosti ze zájezdu, nicméně je třeba se obrátit přímo na cestovní kanceláře. Zde není jejich kontaktní místo. Pro lepší představu na to jaké máte nároky doporučuji prostudování Frankfurtské tabulky slev

      OdpověďZrušit
  31. Kamila
    před 5 roky

    Mám taky špatnou zkušenost. CK Pantour nikdy více!!!! 26.6.jsme odletěli na Krétu. Hotel neměl pro nás pokoj, byli jsme tři páry, dostali jsme na dva dny jiný, sice lepší hotel, ale komu se chce během 7 dnů stěhovat!!!! Jedu si tam odpočinout a poznat jinou zemi.
    Proč jedu s cestovkou? Neumím pořádně anglicky a tak si zájezd platím i s delegátkou, která tam nebyla a neměla čas přijet.
    V den stěhování na náš původní hotel, byl zájezd po ostrově, kterého jsme se chtěli zůčastnit.
    Při komunikaci s delegátkou, nás upozorňovala ať na ni nezvyšujeme hlas, nebo se složí jak kolegyně loni.
    To sezóna teprve začínala.
    Nechápu, jak můžou ještě existovat.

    OdpověďZrušit
  32. Tony
    před 5 roky

    Může se hodit článek o zkažené dovolené…

    OdpověďZrušit
  33. Kent
    před 5 roky

    My opravdu neměli žádné vážné problémy.
    Vrátili jsme se z Kréty (hotel IRO, Hersonisses) 2.9. v 02:00 SEČ do Brna. Letadlo mělo při odletu 50 minut sekyru, ale co se dá dlěat.
    Ale vezmu to od začátku.
    Voucher – ano, mají v propozicích napsáno, že to posílají 7-5 dnů předem. Také jsme to museli urgovat a poslali to kamžitě do emailu. Pak už problém nebyl s ničím. Z Brna odlet v 19:20 SEČ, přílet do Herakliónu 22:50 místního času. Na letišti zmatky s kufry, ale za to Pantour nemohl. Asi po 50 minutách jsme hledali „někoho“ a šli s davem. Nikde nikdo, až potom nás napadlo jít podél ulice se stánky různých CK, než jsem narazili na stánek Pantour. Uf…..
    Tam nám slšena dala instrukce a řekla číslo autobusu. Pak nás všechny přečetla (nikdo kupodivu nechyběl) a řekla nám na které zastávce kdo vystupuje. To se obešlo bez problémů.
    Po příjezdu do hotelu nás uvítala sympatická recepční, nabídla nám pokoje a večeři. (zde byl asi jediný zádrhel) My nepochopili, že je tovečeře, na kterou máme z polopenze nárok a že při odlětu končíme snídaní. (Instrkce obdržené n letišit hovořili přesně naopak a byly špatné napsané). Když jsme se později patli na tohle delegáta Hynka (mladý klučina, asi brigádník) řekl nám, že je to jasné a že když jsme začínali snídaní, končíme večeří. Hotel nám ale řekl jasně, že jsme večeři při příjezdu odmítli (že nám ji nabízeli 2x) a tudíž končíme snídaní. Pak nám odstřihli nármaky (asi pro jistotu). Delegát nám po nšem dotazu napsal SMS (druhý den) že je to jinak, že to ověřoval a že skutečně nám byla večeře nabídnuta při příletu a my ji odmítli. Abych pravdu řekl, jíst o půlnoci se nám nechtělo a mysleli jsme, že nám to hotel nabízí jako gesto dobré vůle, jenže oni to tak brali automaticky. Jak to mám ale do prkýnka vědět, když instrukce hovořili v tom smyslu, že když přejedeme po večeři, začínáme snídaní a tím pádem máme končit večeří. Jenře pokoje se museli vykldit do 12:00 místního času a tudíž jsme už nebyli jejich klienty. Ten kdo měl all inclusiv (bydleli na hotelu Sergio, do kterého jsme chodili na stravu) to měli jené. Těch se nikod na nic neptal a normálě večeři dostali. No hotel se nad námi slitoval (asi si mysleli své) a večeři nám pak poskytli. Takže tohle byl jediný zádrhel.
    V hotelu byla nástěnka, kde byl den před odletem zveřejněn čas kdy pro nás přijede bus. Čekali jsme před hotelem. Bohužel bus měl 20 minut sekyru a to z toho důvodu, že na někoho zapoměli. Tak se řidič musel pro ně vracet. Chudáci…kdyby se dlegátovi neozvali, asi by museli jet taxíkem. My si byli jak na trní, ale nakonec příjezd na letiště v dobrém čase, na přidělení GATe jsme ještě čekali. kontrola bez problémů. Letadlo stejně odlétalo se zpožděním a byly na letišti docela zmatky. Ale s tím už Pantour neměl nic společného.
    Co se týká služeb delgáta, nebylo to sice na 100%, ale snažil se. Informační schůzka byla opět vyvěšena na nástěnce hotelu a proběhla v pohodě. Delegát nám tedy sdělil základní zeměpisné údaje, něco k památkám a neopomenul nám nabídnout dost drahé zájezdy. My s díky odmítli a zajistili si to sólo. Výlet na ostroch Chrisi Island nás vyšel o mnoho levněji a byli jsme pány svého času. Ob den pak návštěva pláže Matala na jihu Kréty a po cestě památky jako Gordina a Faistos. Takže my si opravdu nemůžeme (až na nedorozumění s večeří při příletu) stěžovat. Netvrdím, že u jiných CK to funguje hůře nebo stejně, ale jak píšu – celkové se nám dovolená vydařila a tak nemohu na tu cestovku nadávat. Možná jsme měli jen „velké štěstí“, kdo ví….Jak to tady čtu, tak asi většina z vás má diametrálně odlišné zkušenosti než my.
    Na ruhou stranu, pokud by Pantour byla až tak hrozná CK, tak nechápu jak můžou tak dlouho fungovat na trhu? Možná, kdybychom nedostali tu závěrečnou večeři, asi byl byl kritičtější, ale nic by to nezměnilo na celkovém výborném dojmu z Kréty a Řecka jako takového. Prostě pláže a moře, strava i hotel splnily nače očekávání. Tak přeji jen všem ostatním a,by se jim budoucí dovolená vydařila alespoň tak jako ta naše.

    OdpověďZrušit
  34. Jiří
    před 5 roky

    Nejhorší dovolenná. Corfu ubytovaly nas v jiném apartmánu než sme zaplatili, nad hospodou bez tekoucí vody. Po velkých protestech nás po dvou nocích konečně přestehovaly do námi zaplaceného. Konečně sme vyspaly. Ck pantour je opavdu nejhorší ck co jsem zažil.

    OdpověďZrušit
  35. Martina
    před 5 roky

    Také se připojuji k negativním recenzím na tuto CK. Už nikdy více!! Zájezd do Egypta jsme kupovali přes Zájezdy.cz (nic zlého netuše, neb jsme přes ně kupovali zájezd i loni – ale to bylo s CK Fischer). Už při obdržení smlouvy jsem se zděsila -ck pantour – co to je. Jala jsem se hledat recenze, a zděsila jsem se ještě více. Hotel jsme však znali, byli jsme tam i loni – právě s CK Fischer, tak jsme si říkali, že nás snad nic zlého nemůže potkat. Již z relativně pozdě poslaných instrukcí k odjezdu bylo zřejmé, že osmidenní zájezd se smrsknul na sedmidenní. V den odjezdu očekávané začalo. Již brzy ráno telefonát, že odjezd bude zpožděn o několik hodin, pro nás to znamenalo, že na hotel nedorazíme ani předpokládaně v noci okolo cca 1 hod, ale asi až v brzkých ranních hodinách následujícího dne. Tak se i stalo, ubytováni jsme byli v 5 ráno. CK nám ve smlouvě uvedla 7 nocí a do těch započítala i tu strávenou v letadle. Takže ze zájezdu od 2.-9.8. se stal zájezd od 3. – 9. 8, kdy 3. jsme strávili na hotelu, abychom dospali probdělou noc v letadle, na letišti i na recepci hotelu. 9.8. byl odjezd připraven už na 10 hodinu ráno, tak jsme byli rádi, že jsme stihli alespoň snídani. S deklarovaného 8 denního zájezdu se 7 nocemi se stal 6 denní zájezd s 6 nocemi. Máme srovnání, bohužel pro CK Pantour, loni jsme byli ve stejném hotelu na zájezdu deklarovaném jako 8 denním s CK Fischer. Zájezd byl organizován tak, že reálně se jednalo o 8 dní v Egyptě + dva noční lety strávené ve vzduchu v letadle. A to vše bylo o 20 tisíc levnější než CK Pantour. Proto já osobně bych nikdy nikomu CK Pantour nedoporučila, lžou a podvádějí. Pro úplnost dodávám, že delegát byl milý člověk, jehož jedinou snahou ale bylo prodat víza o pár dolarů dráž, než si je každý může koupit u okénka Egyptské banky hned při vstupu na letiště a při schůzce s delegátem na druhý den nějaké výlety nejrůznějšího typu. Hotel fungoval velmi dobře a tak delegát nebyl v podstatě zapotřebí. V recepci hotelu nám při dotazu dali papír, ze kterého vyplývá, že ubytování bylo kontraktováno od 3. do 9. srpna, tedy pouhých 6 dnů. Ve smlouvě od „Zájezdy cz“ bylo jednoznačně napsáno „zájezd 8 dní, 7 nocí. Prostě dobrá obchodní finta pro CK Pantour.

    OdpověďZrušit
  36. Veronika
    před 5 roky

    Dobry den, koupila jsem mamce s pritelem zajezd s CK Pantour. Dnes (14.8.2017) dorazili na misto- na Kretu, Agia Pelagia. Mamka mi volala, ze maji problem s ubytovanim, rekli jim, ze v hotelu pro ne nemaji misto, behali pry z hotelu do hotelu a sami si tahali kufry. Po nekolika hodinach je tedy ubytovali v jinem hotelu s tim, ze se pry rano stehuji zase nekam jinam. Rikala, ze jsou neskutecne uhnani. Jeden velky hnus hned prvni den. Jsem neskutecne nastvana a budu to resit. Takze fakt bacha na ne.

    OdpověďZrušit
  37. Zdeněk
    před 5 roky

    CK Pantour již nikdy !!!!!!!!!!!!!
    Ocitnout se v jiném hotelu než za který zaplatíte, žádný problém,
    cca.20 km ve zcela jiné oblasti včetně ulhané delegátky.
    To se nám na Rrhodosu ještě nestalo ani na jedné dovolené ( 4x na Rhodosu)
    Takže pozor pozor.

    OdpověďZrušit
    • Romana
      před 5 roky

      Přesně stejný problém. Objednáte a zaplatíte dovolenou pro 4 dospělé osoby ve vyhlášeném letovisku a skončíte o půlnoci v jiném hotelu v malé vísce cca o 20km jinde. Nejvtipnější je, že Vás nikdo o záměně destinace ani neinformuje.
      Souhlasím s Vámi, na Rhodos kdykoli ale nikdy už s CK Pantour !!!!! Na podanou reklamaci odpověděli, že ji neshledávají oprávněnou. Takže podávám odvolání a uvažuji, že se obrátím na ČOI.

      OdpověďZrušit
  38. Markéta Ch.
    před 5 roky

    S PANTOUR UŽ NIKDY. ZRUŠILI NÁM ZÁJEZD 12 HODIN PŘED ODLETEM. BEZ OMLUVY.
    V pátek 28.8. jsme si koupili zájezd Zakynthos (odlet za týden, tedy 4.8 – týden předem), invia potvrdila, že zájezd mají, my ho zaplatili invii na účet a přišla nám i smlouva. S tím, že pokyny k odjezdu obdržíme cca 3-5 dnů před odjezdem. Ještě středu nic nepřišlo, tak jsme jim asi 7krát volali a oni že to řeší s cestovní kanceláří Pantour, její zájezd přeprodávají. Ani ve čtvrtek se s Invie nikdo neozval, tak jsme ve čtvrtek ráno volali přímo do Pantouru, tam dopoledne řekli, že to řeší, že to hned pošlou. Ještě ve dvanáct nic neposlali, v jednu volali, že nemají hotel a shání náhradní ubytování. O půl třetí volali, že nic nesehnali a že zájezd stornují. Bez omluvy, bez ničeho. Letět jsme měli přitom v pátek v pět hodin ráno, tudíž být ve tři na letišti. Kolegyně byla tou dobou už na cestě do Prahy a měly jsme obě vyblokovanou dovolenou.
    Invia nevěděla co s tím, zaměstnanci nám nebyli schopni celou dobu odpovědět, co se děje a jestli vůbec letíme. Kdy jsme se dozvěděli, že Pantour zájezd stornoval, tak jsme hledali nový a našli jiný zájezd. S LUCIÍ ZÍKOVOU z této kanceláře jsme se dohodli, že pojedeme od jiné o cestovky o den později jinam, výběr byl ale dost omezený. Jako satisfakci nám ale paní Zíková velkoryse slíbila pojištění zadarmo

    Jaké bylo ale překvapení, když si za zájezd, který prodávali na webovkách za 12 900, naúčtovali 13 670…to už jsme opravdu nevěřili, že je tohle vůbec možné. Využili naší nepozornosti, kdy jsme celý den řešili zrušený zájezd a ještě nás natáhli alespoň takto. S PANTOUREM UŽ NIKDY!

    OdpověďZrušit
  39. Zdeněk
    před 5 roky

    Červenec 2017 Egypt.
    Poznal jsem už mnoho delegátů ale co jsem poznal letos bylo skvělé. Na letišti delegátka Nikola a poté její nástupkyně Jana Rodovská i Egyptský kolega Mustafa odvedli skvělou práci a všem patří veliký dík a po poznání jejich práce trochu do hloubky, díky Janě s kterou jsme se seznámili už v loňském roce v hotelu Malikia kde pracovala jako manažerka. Přechod z hotelu Malikia do El Phistone je trochu krušný ale díky jejich práci jsme přežili i těch 15 dní na horším hotelu. Ne že by tam bylo špatně ale přechod z lepšího do horšího je vždy komplikovaný a delegáti vám můžou pomoci a od Pantouru to umí a dělají skvěle všem díky a smekám klobouk před jejich prací, Veliké DÍKY Zdeněk +Dana

    OdpověďZrušit
  40. MUDr. Eva Hejlová, Ing. Eduard Pohl
    před 5 roky

    UŽ NIKDY s CK PANTOUR!!!
    Varujeme všechny potencionální klienty před službami CK Pantour !
    Před několika dny jsme se vrátili z pobytu na Krétě (Stalida), hotel Aktia Lounge. Celý pobyt by byl skvělý, kdyby nám ho nepokazila CK Pantour…Jen stručně: pokyny k odletu – tzv. komplexní odbavení a voucher k pobytu v hotelu, jsme od CK Pantour dostali až 4 dny před odletem, a to ještě po urgencích…!… Když jsme vystoupili v Heraklionu z letadla, dozvěděli jsme se, že máme „delegátku na telefonu“ a máme ji volat. Byla to Jana Zahradníčková. Žádná informační schůzka, jak je vždy zvykem, nebyla…!… Náš kufr, který jsme si omylem vyměnili, nebyla schopná vyřešit, byla neochotná a trvalo jí to skoro 2 dny a ještě došlo její vinou ke konfliktu… Pak za sebe raději poslala kolegyni Magdu Divišovou, o něco ochotnější, ale neméně „schopnou“. Té se povedlo nahlásit na výlet řidiči naše jména špatně a ten nás málem nevzal do autobusu… A na závěr před odletem domů jsme nedostali žádnou zprávu o čase odjezdu autobusu na letiště. Takže pokud bychom spoléhali na ni, tak jsme na Krétě dodnes…! Ovšem nevím, kdo by to zaplatil !
    Takže s CK PANTOUR už NIKDY !!! CK Pantour se opravdu nemůže počítat mezi slušné podnikatele…
    S pozdravem MUDr. Eva Hejlová, Ing. Eduard Pohl

    OdpověďZrušit
  41. PhDr. Jarmila Žákovičová
    před 5 roky

    Jarka, Bratislava
    Práve sme sa vrátili z dovolenky na Zakynthose, ktorú sme absolvovali prostredníctvom CK Pantour. Boli sme v stredisku Agios Sostis, Georgina Inn Apart hotel. Skvelý súkromný hotelík, ústretový personál, dobré ubytovanie, vynikajúca voda v mori. Vhodné pre rodiny s deťmi, pozvoľný vstup do vody, piesková pláž. Chcela by som vyzdvihnúť prácu delegáta CK pána Vladislava Tomášeka, ktorý bol denne k dispozícii v našom hoteli, bol zorientovaný, milý a ochotný. Vedel poradiť, pomôcť a bol spoľahlivý. Absolvali sme s ním poldenný výlet loďou CARETTA-CARETTA do oblasti laganskej zátoky s nádherným kúpaním , návštevou jaskýň a hľadaním korytnačiek. Mali sme šťastie a veru sme natrafili na karety, ktoré boli iba pár metrov od nás. Ďakujeme veľmi pekne za krásnu dovolenku a určite ju odporučíme aj našim priateľom. Jarmila Žákovičova, Bratislava

    OdpověďZrušit
  42. Alena a Pavel Pánkovi
    před 5 roky

    1.7.17 jsme se vrátili z dovolené na řeckém ostrově Corfu s CK Pantour. Objednali jsme ji přes Invii a dáme si velký pozor, abychom již nikdy nejeli s touto cestovní kanceláří. Bohužel se musíme ztotožnit s mnoha klienty, kteří píší negativní recenze na dovolenou s nimi. Máme pozoruhodně stejné negativní zkušenosti : na místo jsme přijeli po půlnoci a byli jsme ubytováni v jiném místě cca 1,5km od zaplaceného hotelu. Jako výmluva byly technické problémy v NAŠEM pokoji. Zjistili jsme posléze, že zcela jistě
    si předchozí klienti zaplatili prodloužený pobyt, neboť ještě druhý den po poledni nebyl náš pokoj připraven. Slovo pokoj je silné slovo, neboť ona místnost v rekonstruované garáži měla společnou zeď s restaurační kuchyní. Takže rámus z kuchyně plus zápach z jídel a odpadků. Vchod byly garážová vrata s dveřmi, za nimi hned postele. Jako terasa stolek a židle na parkovišti personálu hotelu. Kam máme jít na pláž, jsme si zjišťovali svépomocí, informace o cenách lehátek a slunečníků žádné, doporučení žádná.
    Strava nedobrá, podprůměrná, ve středu 29.6.17 dokonce k obědu zapáchající maso. Ovoce téměř žádné, jen meloun + pomeranč,
    moučník vždy jen 1 druh většinou průsvitné třesoucí se cosi. Tato cestovka nám pokazila dojem z Řecka, které jsme si již v minulosti cca 4 x užívali a vždy jsme přijeli nadšeni. Takže ji opravdu NEDOPORUČUJEME

    OdpověďZrušit
  43. Mira
    před 5 roky

    Nikdy víc radši pěšky nemám slov .

    OdpověďZrušit
  44. Magda Dubová
    před 5 roky

    Dobrý den, právě jsme se vrátili s dovolené s cestovní kanceláři Pantour .V propozicích bylo psáno, že budeme mít delegátku ,která nás bude informovat o hotelu a okolí možnosti využití volného času a potřebné informace k pohodlnému cestování na Krétě. Nic takového se nestalo!Na recepci jsme se dověděli ,že máme delegátku na telefonu. Jelikož nemáme znalost cizích jazyků a žádni jiní češi tam nebyli se kterými jsme se mohli poradit byl to pro nás šok!!! Je to podvod na klienty a , už nikdy více s vámi necestuji!!!

    OdpověďZrušit
  45. Pavlína Svobodová
    před 5 roky

    Dnes jsem se vrátila z dovolené z ostrova Kos hotel Boheme a musím konstatovat,že to byla má nejhezčí dovolená po řeckých ostrovech.Od příletu bez jediné chybičky.Delegátka Gábina nás očekávala,vše vysvětlila,rozvoz do hotelu,kde nás očekávala delegátka Marika.Velký dík oběma delegátkám hlavně Marice,která na ostrově žije,je velice ochotná,lidská ,usměvavá a dělá pro klienty i co není v její pracovní náplni.Velké poděkování všem řeckým zaměstnancům,kteří se o nás starali,byli vždy usměvaví a milí.Výlet na ostrov Nysiros byl nádherný a to díky delegátce Gábině,která nás provázela a celou cestu se nám úžasně věnovala.Hodnotím tuto destinaci – strava 1*,ubytování 1*,poloha hotelu 1*,výlety 1*,delegátky 1***…..naprostá spokojenost ve všech směrech ,poznali jsme úžasné lidičky a delegátky,které nám pobyt velice zpříjemnily.Určitě s Vámi zase poletíme a již teď se těším na další dovolenou.
    Je úžasné ,že existují ještě lidičky,kterým nejde jen o zisk,ale o to,aby byl klient maximálně spokojený…díky Mariko a Gábino a snad se ještě někdy setkáme

    OdpověďZrušit
  46. Veronika Stáňová
    před 5 roky

    V sobotu jsme se vrátili z Kréty. Zájezd jsme koupili přes Inviii. Po zaplacení jsem si všimla s jakou cestovkou jedeme, nikdy před tím jsem o ní neslyšela. Tak jsem začala hledat recenze a jen jsem koukala jak špatně na tom jsou. Tak jsme jen doufali, že bude vše v pořádku. Za nás teda musím říct, že jsme s Pantour byly naprosto spokojeni jako s jakoukoliv jinou cestovkou. informace o odletu přišli týden předem, i s různými informacemi o výletech a cenách na Krétě. Při příletu na Krétu jsme šly podle instrukcí ke stánku č.7 kde čekala pracovnice cestovky a poslala nás na bus který nás odvezl na hotel. Slečna delegátka za námi přišla druhý den a pověděla nám vše potřebné.Zakoupili jsme si od ní výlet na ostrov Chrissi. Po celou cestu na lod i na ostrově jsme měly českou průvodkyni. Po celou dobu v autobuse jsme měly zajímavý výklad o ostrově, takže cesta utekla a i jsme se dozvěděli něco zajímavého. Den před odjezdem jsme měly informace o odletu na nástěnce jak nám bylo řečeno. Takže mi jsme s Pantour spokojeni. Neměli jsme s nimi žádný problém. S pozdravem Stáňová Veronika Kolín

    OdpověďZrušit
    • Radka
      před 5 roky

      Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, v jakém hotelu jste byli? Dcera na Krétu letí teď v sobotu, tak jaké jsou tam podmínky a výlety. Děkuji Radka

      OdpověďZrušit
  47. Martina Hrdinová
    před 5 roky

    Ahojte, tak se s vámi chci podělit o zkušenost. 1.6.17 jsem koupila na Invii last minut – Krétu. Až poté jsem zjistila, že se jedná o problematickou CK Pantour. Teď už vím, že CK se na Invii dá dohledat předem.
    Odlet 4.6.17 z Brna v pořádku. Na letišti v Heraklionu už začal problém. Ostatní CK vyhlížely své klienty, ale Pantour měl svúj stánek úplně vzadu a každý si ho musel najít sám. Nahlásila jsem kam jedeme a ejhle obálka s informacemi byla prázdná. Prostě došlo ke změně, program all inclusive se konal v jiném zařízení, než v předchozích letech, nyní v hotelu Kaissa Beach. Ale ve smlouvě jsem již toto měla uvedeno.
    Ubytovaní jsme byli ve Villa Maria, ale all inclusive se konal cca 500 metrů od našeho ubytování (v minulých letech se jednalo o stravování ve vedlejším hotelu). Toto nám až tolik nevadilo, aspoň jsme měli i trochu pohybu.
    Co se mi ale nelíbilo, byl přístup delegátů CK. Neschopnost cokoliv zařídit, komunikace žádná.
    Jediné, co slečnu zajímalo, jestli prodá nějaký zájezd, z čehož měla jistě provizi. Na dotaz jiného klienta, zda může doporučit půjčovnu skútrů, odsekla, že nic neví, ať se raději na nic neptají.
    Takhle si práci delegáta nepředstavuji. Má o všem informovat, pomáhat klientům, radit a ne jenom myslet na svůj prospěch.
    Ale i to jsme nějak překousli.
    Problém nastal při zpáteční cestě, dnes ráno.
    Odjezd z ubytování OK. Na letišti jsme našli, opět bez delegáta, naši odbavovací přepážku.
    Ostatní CK měly přítomny své zástupce a čekaly až budou všichni odbaveni. Naše zase nikde.
    A zde začal náš problém. Malou před dvěma dny poštípali komáři a paní u přepážky nás odmítla odbavit bez vyjádření lékaře. Vzala telefon, někam volala a vykázala nás mimo odbavovací prostor.
    Nezbylo nám nic jiného, než požádat o pomoc slečnu, která doprovázela klienty z CK Blue Style. Takhle si představuji přístup delegáta.
    Čas se rychle krátil.
    Ochotně nám pomohla, odešla s námi i s malou k letišťnímu lékaři a pomohla vše vyřešit.
    Díky ní se nám podařilo na poslední chvíli odbavit zavazadla, vyfasovat letenky,projít bezpečnostní kontrolou, najít náš gate odletu, který byl na poslední chvíli změněn a nastoupit do letadla.
    Nervy pracovaly na plné obrátky.
    Sedli jsme si a během 10 minut jsme odlétali.
    Tímto chci poděkovat slečně Markétě z CK Blue Style.
    A všechny varovat před CK Pantour.
    Martina

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 5 roky

      Ahoj a díky moc za recenzi! Zajímavý vývoj to ti teda řeknu :)

      OdpověďZrušit
    • Marcela Novotná
      před 5 roky

      Mám obdobné zkušenosti. Delegátku jsme celý týden neviděli, nepřišla na dojednanou schůzku, pokyny k odletu byly zaslány e-mailem o umístěny na nástěnce. Při odletu jsme nebyli nikým instruováni na letišti při odbavení. Nebyl nám nabídnut žádný výlet, takže jsme si zapůjčili auto a jezdili po ostrovu sami. Vaše CK přichází nejen o provize, ale i o klienty. Jezdím poměrně často a nikdy jsem se nesetkala s takovou laxností vůči klientům. Nicméně pobyt se nám líbil, ale příště již s jinou CK.
      Marcela

      OdpověďZrušit
    • Michaela
      před 5 roky

      My jsme prileteli 12. 6. A přesně tak s touto cestovkou už nikdy, delegatka nic nevěděla výlety nenabízela řekla ať si jdeme 2km na autobus. Strava katastrofa a o odletu nemluvě, navigovala nás také paní s Blue style. Nedoporučuji!

      OdpověďZrušit
    • Květa
      před 5 roky

      Dobrý den,
      po přečtení plně souhlasím a doslovně popsaná situace souhlasí s naší zkušeností s CK Pantour. Odlet 29.6.2017 na Korfu z Brna. Vše Ok do okamžiku vyzvednutí zavazadel na letišti v Kerkyře. Hledáme delegáta, v nočních hodinách se sami ubytováváme bez jakýchkoli předchozích informací delegátky, delegátka se na informační schůzku nedostaví a ani neomluví, za celý pobyt se neobjeví a připadá nám, že ani rezort nezná. Odlet domů – odbavujeme se sami a využíváme ochoty delegátů jiných CK, např. Alexandria. Let do Brna bez problémů, vyzvednutí zavazadel v pořádku, služby hlídaného parkoviště na jedničku. Co na závěr: Korfu – Acharavi – Sun Village – super, pro všechny věkové kategorie, ale s CK Pantour již nikdy více.

      OdpověďZrušit
  48. lubo
    před 5 roky

    Dobrý den. Chci se zeptat,proč nezveřejníte recenzi tak, jak jsem ji napsal? Nebo vás vlastní Babiš?

    OdpověďZrušit
    • Tony
      před 5 roky

      Pěkný den a díky za příspěvek, mám dvě zásady cenzury. První je oprava gramatiky v příspěvcích (pokud tedy nezvládáte ani fakt, že za čárkou se píše mezera nebo kde má být háček či čárka pak Vám to opravím). Druhým případem je odkazování na cizí stránky. S pozdravem, Tony

      OdpověďZrušit
  49. lubo
    před 5 roky

    Ještě jsem nevycestoval a už mám po náladě a radosti z dovolené. Zájezd jsem kupoval u CK Invia a až po zaplacení jsem zjistil, že organizátorem je CK Pantour. Chvíli po zaplacení se Pantour ozvali, že ubytování nebude 10. května ale 11 května s odletem 17. května ve 13 hodin. S Pantour mám neblahou zkušenost už při dovolené 2017 v lednu při zájezdu do Dubaje. Bylo psáno, že internet a doprava na pláž zdarma, na hotelu jsme zjistil že to ovšem není pravda.

    OdpověďZrušit
  50. Nespokojený klient
    před 6 roky

    CK Pantour je kancelář naprosto k ničemu. Nikdy více!!!! Zájezd rezervovaný 11 měsíců předem těsně před odletem zkrácen o více než 2 dny, s tvrzením, že byl zrušen jeden z letů. Lež – oba lety byly v letovém řádu letiště. Kdy si mám zájezd rezervovat, abychom obdrželi objednané a zaplacené služby? 2 roky předem? U této CK to jistě není záruka. 14-idenní pobyt se nám smrsknul na 11,5 s odřenýma ušima, kompenzace samozřejmě za dva dny. Za stejnou cenu jsme na jaře byli na plnohodnotné dva týdny se špičkovými službami CK Fischer, takže ani cena není úplně tak skvělá. Asi po týdnu jsme se snažili dovolat delegátce. Jak jsme se později dozvěděli od jiných čechů na hotelu, byla už pár dní nedostupná, prý odletěla pryč. Volali jsme do české pobočky a tam se nám to ani neobtěžovali oznámit, natož aby nám dali kontakt na někoho jiného na Krétě. Nové tel. číslo se objevilo v knize na recepci asi po týdnu. Co bychom dělali v případě zdravotních nebo jiných vážných potíží je mi záhadou. Na kompenzaci čekáme druhý měsíc. Tak snad to dopadne

    OdpověďZrušit
  51. emilly
    před 6 roky

    Využila som služby CK Pantour prvý krát. Ostrov Zakyntos, Laganas, Spiros Studios v termíne 26.8. 2016 odlet Ostrava na 8 dní, 7 nocí. Služby delegátky vynikajúce, milá, stále dobre naladená. Oboznámila nás ochotne so všetkým, čo sme potrebovali. Využívali sme All inclusive. V hoteli Poseidon Beach hotel. Služby na vysokej úrovni, strava vykikajúca, letovisko supééér!
    Dovolenku v tomto letovisku a hotelové služby doporučujem.
    CK Pantour doporučujem, všetko, čo sme zaplatili sme aj dostali….

    OdpověďZrušit
  52. Vladimír
    před 6 roky

    CK Pantour – nedoporučuji. Ani po uznané reklamaci o vrácení peněz za neumožnění sjednaných služeb s námi přestala zástupkyně CK Pantour komunikovat. Nereaguje ani na několik e-mailů. Zkrátka vyberte si jinou CK, jsou i solidní. Obracím se na ČOI a jednání CK oznámím i na Asociaci Ck.

    OdpověďZrušit
  53. Růžena
    před 6 roky

    Růžena
    Letěli jsme s CK Pantour do Arabských Emirátů.Negativní rrecenze jsme si přečetli „na poslední chvíli“. Na letišti v Dubaji se nás ujal český delegát (přesto že jsme byli upozorněné, že bude jen na telefonu)zařídil transfér do 80km hotelu.Druhý de se dostavil delegát Lubor z Royal Gulf Tourism.Byli jsme v hotelu sami dvě a anglicky neumíme.Vysvětlil vše co nás zajímalo.Další den nám zařídil celodenní zájezd do Dubaje o které nám povídal celý den a vodil nás po nejkrásnějších místech.Před odjezdem nás informoval o transferu na letiště a byl velmi ochotný. Díky jemu jsme prožili nezapomenutelnou Dovolenou snů. Děkuji všem kdo se na naší dovolené podíleli.

    OdpověďZrušit
  54. Petr Krebs
    před 6 roky

    Včera jsme se vrátili z dovolené na Rhodosu zakoupené přes Student Agency. Při příletu na Rhodos jsme se ohlásili u delegátky Báry Golové, která nás nasměrovala k autobusu, který nás poveze do hotelu Sivila. Před transferem nám delegátka v autobusu oznámila, že voda na Rhodosu v tomto období je lepší kupovaná a že toaletní papír máme házet do koše, aby se neucpal odpad. Od té doby jsme delegátku celou naši dovolenou už neviděli. O výletech na ostrově jsme se dověděli od jiných CK, půjčení auta nám také zajistila jiná CK, která nám poskytla i mapu Rhodosu. Kdybychom si 4 hodiny před tranferem na letiště nezavolali, že nám končí dovolená, tak jsme tam snad ještě dnes. Budeme žádat za tyto NESLUŽBY finanční kompenzaci. Jinak služby nabízené v hotelu Sivila byly dobré, úklid pokojů každý den, 3x za týden výměna osušek a strava dobrá.

    OdpověďZrušit
    • Blanka
      před 6 roky

      Tak to se určitě nedočkáte. Také s nimi máme zlé zkušenosti, podnět též předán na ČOI. Dočkáte se možná tak slevy 350 Kč na další zájezd, což je výsměch všem poctivým lidem. S Pantourem už nikdy.

      OdpověďZrušit
  55. Alexandra Souralová
    před 6 roky

    Včera jsem se s kamarádkou vrátila z dovolené na Rhodosu právě s CK Pantour, zakoupená přes CA Invii. Organizačně vše v pořádku. Ubytování v hotelu Tsampika bylo také bez problémů a příjemný personál uklízel každý den. Jídlo bylo velice chutné, ale k obědu a k večeři bylo na výběr pouze ze dvou jídel a téměř žádné ovoce. Přes den k pití jen džus z nějaké úmělotiny a jedno práškové kafe, které připomínalo spíše něco jako kávu. Takže takové hodně ořezané stravování za ty peníze.

    OdpověďZrušit
  56. Mirka Dušková Šumperk
    před 6 roky

    S cestovní kanceláří Pantour již nikdy!! Naše dovolená na Krétě v hotelu Irene Village dopadla katastrofálně – tři noci jsme nespali z důvodu na mol opilých sousedů. Dovoléná opravdu za všechny peníze. Reklamace dopadla po měsíci strohým sdělením, že noční život v destinaci takhle probíhá. A nyní přemýšlím, že půjdu právní cestou. Dovolená za 45 000 Kč a pouze jsme byli nevyspalí. Pantour nikdy! S pozdravem Dušková

    OdpověďZrušit
    • Blanka
      před 6 roky

      Ani já Pantour nedoporučuji, katastrofa, lživé informace, šváby na pokoji, špína na pláži více než 250 metrů, drzá cestovk a majitel? Zjistěte si kdo to je, budete překvapeni. S nimi už nikdy více. Zaplacená snídaně v ceně v den odletu? Zapomeňte. Prostě bordel. Blanka

      OdpověďZrušit
    • Jarmila
      před 5 roky

      Dobrý den, ctu náhodně komentáře a nedá mi to nesdělit názor, že opilé sousedy opravdu nemuže cestovní kancelář ovlivnit. To je měli posbírat a odvezt za město? Jiná situace by byla, pokud mela cestovka možnost Vám třeba pokoj ci ubytování vyměnit, ale to zde nepíšete. V sezone – podle ceny to asi možné moc není.
      V tomhle případě mel podle mne zasáhnout spíš personál hotelu

      OdpověďZrušit
  57. Kopecká Věra
    před 6 roky

    Díky za velmi krásnou dovolenou , kterou jsme si užívali díky CK Pantour na řeckém ostrvě Rhodos v letovisku Fariraki hotel Tsampika.Strava výborná a velice příjemný personál .Díky s pozdravem Kopecká Věra

    OdpověďZrušit
  58. Drobná Lenka
    před 6 roky

    Letos v červnu jsme letěli s cestovní kanceláří Pantour do Řecka na ostrov Kos. Vše probíhalo v pořádku a dovolená se nám moc líbila. Zaplatili jsme si přes tuto cestovku i občerstvení do letadla. Problém nastal při zpátečním letu, kdy nám bylo sděleno, že občerstvení nedostaneme, protože není ze strany cestovky objednáno. Dobře, nikdo není neomylný, stát se to může. Po návratu jsme podali u cestovní kanceláře Pantour reklamaci. Po úmorném dopisování a telefonování s cestovkou a její účetní, kdy nám bylo neustále slibováno, že peníze už posílají , jsme je po více jak dvou měsících dostali zpět. Jednalo se o 1.000,-Kč. Po té jsme se z různých recenzí dozvěděli, že nejsme jediný případ. Naprosto nechápu, že jim to stojí za tu ostudu zadržovat klientům peníze. Po této zkušeností s Pantourem již nikdy nepojedeme !

    OdpověďZrušit
  59. Zuzana Ždychová Litoměřice
    před 6 roky

    Vážení, vrátila jsem se z dovolené na Krétě s CK Pantour, kterou jsem objednala přes Invii v Litoměřicích. Původní termín byl od 9.7.- 23.7. 2016. Před odjezdem měl přítel úraz a nemohli jsme v odletět v tomto termínu. Vše jsme doložili lékařskou zprávou a i přesto nás tato změna stála 9 200 Kč. Odletěli jsme 2.9.- 13.9. tudíš po hlavní sezoně ve které bývají pobyty i letenky levnější. Dodnes nevíme za co jste nám takto penalizovali. Zájezd jsme měli řádně pojištěný. Navíc nám byla dovolená zkrácená z původních 14 nocí na 11nocí. Žádali jsme 2lůžkový pokoj, ale účtovali jste nám i přistýlku. Létáme na dvě dovolené ročně, ale vaší Ck se příště vyhneme. I když dovolená byla pěkná, tyto nesrovnalosti nám kazí celkový dojem. Ptala jsem se na váš postup v Ck, se kterou běžně létáme a nechápali váš postup. Děkuji za vysvětlení. Zdraví Zuzana Ždychová Litoměřice

    OdpověďZrušit
    • Blanka
      před 6 roky

      Na CKPantour pozor! Neumí jednat se zákazníky, též nimi máme velmi zlé zkušenosti. My už s nimi nikdy nepoletíme, stačilo nám to!!

      OdpověďZrušit
  60. Šrámková Drahomíra
    před 6 roky

    Hotel byl na vynikající úrovni, jídlo chutné, prostředí velmi čisté,

    OdpověďZrušit
  61. Šrámková Drahomíra
    před 6 roky

    Vrátili jsme se z dovolené na řeckém ostrově Kréta s cestovní kanceláří Pantour, kterou jsme objednali přes Invii u nás v Chebu.
    Chtěla by jsem poděkovat za všechny služby, které s dovolenou souvisí, vše probíhalo k naší velké spokojenosti.Užili jsme si krásný týden plný hezkých zážitků.Určitě v dalších letech využijeme vaší nabídku.Děkuji za vše za naší sedmičlennou skupinu
    S pozdrvem Šrámková D. Cheb

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář


před měsícem




Kdo jsme?

Hledáme pro Vás levné zájezdy & akční dovolenou s odletem (nejen) z Prahy. Naleznete zde také rady, tipy, cestopisy i průvodce po zemích.

Kontakty
  • mail: info@planetacestovani.cz
  • autor: redakční tým PlanetaCestování.cz
  • Privacy Policy
Nejnovější příspěvky
  • Kam v zimě k moři za teplem? – Což takhle Tenerife? 16.2.2023
  • Dovolená v SAE: Říše písku a slunce po celou zimu 13.2.2023
Právě se diskutuje
  • Tony: Ceny v Chorvatsku 2023
  • Kristina Pečlová: Regiojet: Kreditová jízdenka
  • Mirek: Recenze cestovní kanceláře A21
  • Tony: Váha zavazadla do letadla
2013 – 2023 © PlanetaCestovani.cz