Jak postupovat v případě zpoždění letadla KLM? Letecká společnost KLM má ve srovnání s jinými aerolinkami velmi dobře vypracovaný systém pro případy zpoždění či zrušení letu nebo zpoždění či poničení zavazadel.
Chci zjistit zda mám nárok na kompenzaci →
Na oficiálních stránkách přepravce má dokonce česky psané podmínky kde definuje, že pro zajištění co nejpřesnějších časů může přistoupit ke změně letadla či aerolinky. Definuje zde také, že pokud již ke zpoždění či jiným komplikacím při letech společnosti KLM dojde, jsou veškeré informace a kontakty uvedeny na webu KLM nebo u jeho autorizovaných prodejců.
- zpožděný let
- zrušený let
- přesměrování letu
- zpožděné zavazadlo
- poškozené zavazadlo
Zkušenosti a recenze cestujících
KLM lze pokládat za příkladnou společnost, na internetu najdete minimum stížnostní na refundaci letenky. Kompenzaci vyplácí velmi rychle a zbytečně nesmlouvá. Nehledě na to, že ke zpoždění z technických důvodů (kdy máte na finanční kompenzaci nárok) dochází jen velmi zřídka.
Pro poslání žádosti na vlastní pěst postačuje vyplnit buď Váš email s Flying Blue number nebo rezervační kód. V dalším kroku se přihlásíte a zadáte Váš požadavek na finanční kompenzaci. Dále už zbývá jen vyčkat na reakci ze strany KLM. Na této úvodní straně najdete i informaci pro problémy s doručením Vašeho odbaveného zavazadla.
Pokud si nevíte rady využijte sekci, kde jsou veškeré zákoutí a proces vyřízení nároku za zpoždění přehledně popsány.
V případě, že se vám nechce nic řešit nebo byla Vaše žádost zamítnuta ač jste si jisti, že dle evropské legislativy máte na tisícové odškodnění nárok neváhejte se obrátit na právnickou společnost.